Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
Jak być szefem, pozostając człowiekiem
- Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
- Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
- Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
- Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
- Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
- Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych
Skuteczność dobrego szefa sprzedaży
Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.
Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.
- Dobór właściwych ludzi, nieustanny rozwój, stałe motywowanie, prawidłowe kierowanie.
- Kooperatywny styl zarządzania.
- Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
- Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
- Najczęściej popełniane błędy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
- Wiedza psychologiczna i zarządzanie podczas recesji, wejścia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrząsów w zespole handlowców.
- Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.
Oceny i opinie klientów (19)
(13)
(6)
(0)
(0)
(0)
(0)
6 oceniona przez:
2014-09-16
6 oceniona przez:
Andrzej, 2006-06-27
6 oceniona przez:
Monika, 2006-06-27
6 oceniona przez:
Helena Bąk, 2006-05-18
6 oceniona przez:
Iwona Piga, 2006-03-31
6 oceniona przez:
Agnieszka Górska, 2006-08-17
6 oceniona przez:
EB, 2010-04-19
6 oceniona przez:
Anna, handlowiec 2010-10-01
6 oceniona przez:
2007-01-15
6 oceniona przez:
Ewa, 2006-05-09
6 oceniona przez:
Olek Śledź, 2006-05-10
6 oceniona przez:
Rafal, 2006-04-03
6 oceniona przez:
Aldona Białynicka-Birula, 2006-05-19
5 oceniona przez:
kp, 2006-06-06
5 oceniona przez:
Jarek Zacharski, 2006-07-14
5 oceniona przez:
Justyna, 2006-05-09
5 oceniona przez:
Max, 2014-12-23
5 oceniona przez:
Piotr Skórski, 2006-05-05
5 oceniona przez:
2008-10-30
więcej opinii