Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi
- Autorzy:
- Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 11
- Stron:
- 424
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone
Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk
Opis
książki
:
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi
Szef - to brzmi dumnie!
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Jakości nie zagwarantują też drogie studia czy twardy charakter. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy... nad sobą. To właśnie dzięki ich staraniom dziś Ty możesz osiągnąć upragniony sukces w znacznie krótszym czasie. Książka ta powstała zarówno z myślą o zupełnych nowicjuszach, stawiających dopiero pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym, jak i o doświadczonych biznesmenach, którzy uważają, że na naukę nigdy nie jest za późno.
To, czego Ci trzeba, to fachowa wiedza na temat zarządzania, a także wybrane informacje z zakresu psychologii. Pierwsze ułatwią Ci prowadzenie firmy, drugie znacznie usprawnią kontakty z podwładnymi i uczynią przyjemniejszym kierowanie grupą ludzi. Wyjątkowość tego podręcznika polega na tym, że opiera się on na indywidualnych doświadczeniach autorów, uznanych polskich trenerów kadry zarządzającej. Ma on jednak znacznie większe ambicje: korzysta z praktyki wielu innych menedżerów, odnosząc się przy tym do typowo polskich realiów i specyfiki rodzimego rynku.
Wtajemniczenie w trzech krokach:
- Niedoceniane przedmioty obowiązkowe
- Elementy psychologii szefa
- Manowce zarządzania
Sugestywna grafika. Nigdzie nie przeczytasz tego,
co tutaj zobaczysz na własne oczy!
- Przeczytaj wywiad z autorem książki Andrzejem Niemczykiem >>
- O książce możesz także przeczytać tutaj >>
- Pobierz plik MP3 i posłuchaj 1 recenzji o książce >>
- Pobierz plik MP3 i posłuchaj 2 recenzji o książce >>
Patroni książki:
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia — w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów — dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
Od dowodzącego armią nie wymaga się, aby był publicystą czy uczonym zgłębiającym tajemnice historii. Człowiek na tym stanowisku musi właściwie oceniać tendencje, dostrzegać różnice interesów oraz bieżące problemy i znać cechy liderów. Musi też znać od podszewki charaktery i uczucia, nawyki i charakterystyczne wady oraz skłonności tych, którymi dowodzi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać – takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać — i nie być przy tym niewolnikiem pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego? Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz coraz większą frustrację. Twój biznes niby się jakoś kręci, ale... właśnie, tylko jakoś. A Ty? Czujesz się jak strażak. Non stop tylko gasisz pożary wywołane przez Twoich pracowników. I wciąż drżysz ze strachu, że odejdą. Pracownicy, klienci, dostawcy...- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej – pływaj skutecznie i kieruj innymi tak, by i oni nie utonęli – ani Twoi pracownicy, ani Twoja firma. Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym „stare, dobre czasy” przewidywalności, stabilności, równomiernego wzrostu i braku spektakularnych niespodzianek od losu włożyć należy między historyczne bajki. Dziś rządzi niepewność i nieprzewidywalność, a kolejne tzw. „czarne łabędzie”, czyli zdarzenia nieprawdopodobne, jak pojawienie się pandemii wywołanej wirusem COVID, wydają się być już tylko kwestią czasu... Jak w tej sytuacji funkcjonować jako lider, osoba odpowiedzialna za dobrostan i rozwój firmy oraz ludzi w owej firmie zatrudnionych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%)
O autorach książki
Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Wiesław Grzesik jest współwłaścicielem i wiceprezesem ds. rozwoju firmy doradczo-szkoleniowej Training Partners. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałami koncernów o globalnym zasięgu. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu budowania postaw otwartych na kreatywność i innowacyjność.
Prowadzi także warsztaty z zakresu technik analizy problemów oraz metod kreatywnego myślenia i poszukiwania rozwiązań. Współpracuje z takimi periodykami, jak Manager Magazine, Personel, Wiedza i Praktyka, Puls Biznesu.
Anna Niemczyk — specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. z zakresu komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w procesie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi między życiem zawodowym a osobistym oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego oraz uczące współpracy wewnątrz firmy. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorką Książki dla skutecznych szefów (Onepress, 2007). Publikuje m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie” i „Marketing w Praktyce”. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk - pozostałe książki
-
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Zestresowany pracownik to pracownik nieefektywny. Zespół narażony na długotrwały stres nie może działać wydajnie. Niepewność, niepokój, lęk o to, co przyniesie przyszłość - ten związany z pracą, ale także z życiem prywatnym - to pożywka, na której rozwija się przewlekły stres. Jak sobie z tym radzić w okresie gwałtownych przemian, kiedy wypracowywane przez długie lata sposoby działania z dnia na dzień przestają mieć zastosowanie? Jak menedżer może wesprzeć podwładnych, aby proces adaptacji do nowych warunków przebiegał jak najsprawniej? Jak sobie radzić, gdy nieustannie jesteśmy zaskakiwani kolejnymi zmianami? Jak zmotywować zestresowany zespół? Wielu szefów stoi obecnie w obliczu podobnych wyzwań. Z myślą o nich powstał Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach.- Videokurs pkt
(39,59 zł najniższa cena z 30 dni)
44.55 zł
99.00 zł (-55%) -
Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
Niedostępna
-
Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, takich jak motywowanie pracowników, wyznaczanie wspólnych celów czy też nietoksyczne zwalnianie ludzi, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu, walka z rutyną w zespole i radzenie sobie z przemęczeniem pracą.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątpliwości w kwestii motywowania — takie, które każdy menedżer chciałby wyrazić, choć nie zawsze wie, kto mógłby mu je wyjaśnić.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
Niedostępna
-
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła - świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach. Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji - i o tym, jak sobie radzić.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
Niedostępna
-
Książki składające się na niniejszy pakiet to jedne z pierwszych pozycji o coachingu i rozwoju kompetencji handlowców, które powstały w Polsce i są osadzone w polskich realiach gospodarczych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu -- po powstrzymywanie spadku sprzedaży Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i handlowcy Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: prze
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Długotrwały stres to we współczesnym świecie jeden z najpoważniejszych czynników chorobotwórczych. Według szacunków ekspertów nawet 70 procent wszystkich wizyt u lekarzy spowodowanych jest dolegliwościami wynikającymi z silnego, przewlekłego stresu. Od obniżonej odporności na rozmaite infekcje, przez bezsenność, zaburzenia żołądkowo-jelitowe, po najpoważniejsze schorzenia, takie jak nowotwory - długotrwałe oddziaływanie hormonów stresu na organizm może być dla niego zabójcze. Niestety, stresu trudno uniknąć, zwłaszcza w obecnej, dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.- Videokurs pkt
(31,60 zł najniższa cena z 30 dni)
35.55 zł
79.00 zł (-55%) -
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest świetnie napisanym, szczerym wyjaśnieniem natury globalnych problemów, ich możliwych przyczyn i konsekwencji, a także związków z obecnymi systemami zarządzania. Przedstawiono w niej też ideę kapitalizmu interesariuszy: systemu gospodarczego opartego na inkluzywności, zrównoważonym rozwoju i równości. To holistyczne rozwiązanie, w którym odpowiedzialność jest proporcjonalnie rozłożona na rządy państw, przedsiębiorstwa i osoby prywatne. W książce znalazło się wiele rad i wskazówek, z których może skorzystać każdy: polityk, właściciel firmy, aktywista, społecznik i obywatel. Okazuje się, że „rzeczywistość po COVID-19” może być dla ludzkości czasem współdziałania, w którym teraźniejszość i przyszłość dają możliwość wykreowania zrównoważonego świata. Świata, w którym wszyscy czują się dobrze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki ET, 01/09/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Poradnik zarówno dla stawiających pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym, jak i doświadczonych biznesmenów. Trzej trenerzy kadry zarządzającej - Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik i Anna Niemczyk w "Książce dla skutecznych szefów" dzielą się swoją wiedzą, jak sprawnie kierować zespołem ludzi. Jak budować relacje, motywować oraz jak zwalniać. Na temat szefowania wypowiadają się również eksperci z różnych firm. Książce towarzyszą interesujące ilustracje Michała Wręki.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy nad sobą. Książka ta powstała zarówno z myślą o zupełnych nowicjuszach, stawiających dopiero pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym, jak i o doświadczonych biznesmenach, którzy uważają, że na naukę nigdy nie jest za późno. Wyjątkowość tego podręcznika polega na tym, że opiera się on na indywidualnych doświadczeniach autorów, uznanych polskich trenerów kadry zarządzającej.
-
Recenzja: Gentleman Lubomir BakerRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy rekomendują swoją książkę jako adresowaną dla wszystkich szefów: początkujących i doświadczonych. Na co dzień prowadzą szkolenia dla firm. Z doświadczeń wyniesionych ze szkoleń przeprowadzonych dla polskich menedżerów czerpią przykłady ilustrujące kluczowe zagadnienia najistotniejsze dla zarządzania. Namówili też kilku szefów firm, by osobiście opowiedzieli o problemach, z jakimi zetknęli się w niełatwym procesie zarządzania. Książka skonstruowana jest zgodnie z amerykańskimi wzorami: przeplata teorię i tzw. easy. Obejmuje szeroki zakres tematyczny. W pierwszej części mówi o wdrażaniu pracowników, metodach motywowania, zasadach dobrych praktyk, skuteczności i sprzedaży. Drugą część autorzy poświęcili problematyce psychologii szefa. Rekomendacja: Lektura pozwala każdemu przeanalizować własny portret psychologiczny i jego implikacje w relacjach z pracownikami.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. KG, 07/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Szef to brzmi dumnie: Najlepszych szefów poznaje się nie po świetnie skrojonym garniturze czy eleganckiej garsonce ani po drogich studiach lub twardym charakterze. Wybitni menedżerowie stali się elitą w swym fachu po latach ciężkiej pracy nad sobą. Dzięki ich staraniom można odnieść sukces szybciej zapewniają autorzy "Książki dla skutecznych szefów" wydanej przez wydawnictwo Onepress. Podręcznik opiera się na indywidualnych doświadczeniach autorów, znanych polskich trenerów kadry zarządzającej. Mogą po niego sięgnąć zarówno doświadczeni biznesmeni, jak i nowicjusze z ambicjami, by zarządzać ludźmi w przyszłości.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Jolanta Szaban, 05/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wyznaczyć azymut Sama wiedza menedżera nie wystarcza, by mógł on kompetentnie zarządzać podwładnymi. Ważna jest osobowość przełożonego, istotne są też jego umiejętności, m.in. znajomość psychologii, dzięki której menedżer lepiej rozumie mechanizmy kierujące działaniami innych. Nie bez znaczenia jest także charakter relacji między przełożonym a podwładnymi. W zalewie literatury czysto naukowej lub łączącej teorię z praktyką (na ogół w niezbyt korzystnych dla praktyki proporcjach) „Książkę dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi” wyróżniają świeże spojrzenie oraz przykłady z rodzimego „podwórka”. Niewątpliwie może to wpłynąć korzystnie na jej odbiór przez tych, dla których jest przeznaczona. A adresowana jest do określonych czytelników - menedżerów różnych szczebli zarządzania - tych poszukujących, chcących dowiedzieć się czegoś więcej o sobie samych i o problemach, jakie często napotyka szef w kontaktach z pracownikami, podwładnymi. Książka napisana została przez osoby zajmujące się szkoleniami menedżerów i czerpiące wiedzę z doświadczeń wielu klientów firmy szkoleniowej, którą reprezentują, a także z doświadczeń innych ekspertów oraz własnych. Dlatego niewątpliwą zaletą tej pracy są - będące jej „sercem” - case’y, czyli przypadki do studiowania i analiz. Są to przykłady z życia wzięte, nie abstrakcyjne, z których każdy opatrzony jest komentarzem bądź wspomnianych ekspertów, bądź samych autorów. Rozdziały kończą się swego rodzaju podsumowaniem - „kilka uwag” to przedstawione w pigułce najważniejsze aspekty problemów, o jakich była mowa w rozdziale, oraz wskazówki dla menedżerów, jak postępować w przedstawionych wcześniej sytuacjach. Opisy problemów, które znaleźć można w pracy, dotyczą niewątpliwie ważnych, jeśli nie najważniejszych, aspektów pracy menedżera. Co prawda, dyskusyjna jest kolejność przedstawienia zagadnień w rozdziałach - wydaje się, że w wielu sytuacjach punktem wyjścia powinna być analiza postaw i zachowań samego szefa, bowiem w znakomitej większości przypadków od niego zależy, jak zostaną rozwiązane problemy ludzkie w organizacji. Te uwagi jednak, będące osobistą opinią recenzentki, nie przekreślają podstawowej zalety książki, jaką jest bardzo praktyczne potraktowanie jej przedmiotu. Publikacja ma bowiem wybitnie podręcznikowy charakter. Składa się ona z trzech części. Pierwsza z nich poświęcona jest umiejętnościom menedżerskim związanym z kierowaniem ludźmi. W drugiej autorzy pokusili się o przedstawienie elementów „psychologii” szefa, a część trzecia dotyczy najczęściej spotykanych błędów w kierowaniu ludźmi. Jednocześnie trzeba zaznaczyć, że recenzowana praca nie jest przeznaczona dla tych, którzy zainteresowani są poszerzaniem swej wiedzy teoretycznej. Autorzy nie zamieszczają w swojej pracy prawie żadnych przypisów ani bibliografii - można to uznać za pewien jej mankament. Chociaż opisane są przypadki, relacje słuchaczy, to brak jest odnośników do przebogatej literatury dotyczącej poruszanych zagadnień. Oczywiście o takim, a nie innym sposobie napisania książki, przesądza jej przeznaczenie. Do rąk praktyków oddany zostaje użyteczny podręcznik. Zawiera on z jednej strony liczne przykłady sytuacji, z jakimi stykają się wszyscy menedżerowie w swej codziennej pracy. Z drugiej strony są one komentowane przez innych ekspertów praktyków, specjalistów w danej dziedzinie, którzy podsuwają możliwe rozwiązania określonych sytuacji. To np. osoby zajmujące się w dużych firmach szkoleniami, menedżerowie ds. HR. Warto również wspomnieć o oryginalnych ilustracjach Michała Wręgi uzupełniających i ubarwiających treść książki, a także o mapach autorstwa Zosi Stęplowskiej. Znaleźć je można na końcu rozdziałów i stanowią one swoisty „przewodnik” po każdym z nich.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1246-7, 8324612467
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-04-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9479-2, 9788324694792
- Data wydania ebooka :
- 2014-03-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 4082
- Rozmiar pliku Pdf:
- 13.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB »
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
Przywództwo
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Cele działania firmy (20)
- Wizja (22)
- Wspólne wartości (22)
- Wzory zachowań (22)
- Meandry awansu wewnętrznego (33)
- Rozpoznać wzajemne oczekiwania (39)
- Gdy jest źle (41)
- Gdy jest dobrze (45)
- Gdy pojawia się nowy szef (48)
- Gdy szef odchodzi (49)
- Jedenaście zasad motywacji (55)
- 1. Motywowanie zacznij od siebie (56)
- 2. Nie motywuj bez podania celu (57)
- 3. Nieosiągalne cele demotywują (57)
- 4. Wspólne określenie celu motywuje (58)
- 5. Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb (60)
- 6. Motywuj, umożliwiając rozwój (62)
- 7. Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie (63)
- 8. Motywuj, dostrzegając sukcesy (64)
- 9. Etyczne współzawodnictwo motywuje (65)
- 10. Elitarność motywuje (65)
- 11. Przynależność do grupy motywuje (66)
- Manipulowanie pod płaszczykiem motywowania (74)
- Zarobki podwładnych (83)
- Premia regulaminowa (84)
- Premia uznaniowa (88)
- Wynagrodzenie podstawowe (90)
- Skutki złych rozwiązań (92)
- Zarobki szefa (93)
- Kiedy zwolnić? (101)
- Jak zwalniać? (103)
- Konsekwencje zwalniania (109)
- Skutki dla klientów i konkurencji (112)
- Czym jest benchmarking? (119)
- Typy benchmarkingu (120)
- Benchmarking wewnętrzny (120)
- Benchmarking konkurencyjny (121)
- Benchmarking funkcjonalny (121)
- Nowe pomysły czy adaptacje starych? (121)
- Dobre praktyki a zmiany w przedsiębiorstwie (122)
- Nowe produkty (124)
- Porównywanie wskaźników w poszukiwaniu najlepszych praktyk (127)
- Poszukiwania przez analogię (128)
- Analogia osobista (129)
- Analogia bezpośrednia (129)
- Analogia symboliczna (129)
- Zaangażowanie pracowników (130)
- Dobre praktyki a innowacyjność (130)
- Podsuwanie przez pracowników nowych pomysłów (131)
- Dobre praktyki a konkurencyjność (132)
- Budżet i terminy (137)
- Etapy projektu (137)
- Określenie potrzeb odbiorców (138)
- Wybór celu projektu (139)
- Planowanie projektu (140)
- Realizacja projektu, czyli do roboty (144)
- Kontrola efektów (145)
- Ocena projektu (147)
- Zalety projektu (148)
- Wiedza o kluczowych klientach (153)
- Wiedza o własnych usługach i produktach (155)
- Wiedza o konkurencji i jej produktach (156)
- Wiedza o własnej postawie w trakcie spotkania z klientem (160)
- Zła obsługa po sprzedaży? (163)
- Pierwsze spojrzenie na szefa (171)
- Szef poddany analizie - słów kilka o analizie transakcyjnej (172)
- Inwentaryzacja po raz pierwszy - analiza strukturalna według analizy transakcyjnej (176)
- Jak to działa - czyli jak się na co dzień zachowujemy
- analiza funkcjonalna (178)
- Szef jako Rodzic (178)
- Szef też ma emocje - stan Ja Dziecko (187)
- Szef w pełni Dorosły (202)
- Obraz całego zespołu na tle portretu szefa (206)
- 1. styl zarządzania - "biurokrata na patrolu" (207)
- 2. styl zarządzania - "włoska mama" (208)
- 3. styl zarządzania - "firma to Ja, czyli szef-Słońce" (209)
- 4. styl zarządzania - "stanowczy, twórczy, dobry ojciec" (210)
- Portret nr 1: 2. styl zarządzania - "włoska mama" w męskim wydaniu (212)
- Portret nr 2: 1. styl zarządzania - "biurokrata na patrolu" (212)
- Portret nr 3: 4. styl zarządzania - "stanowczy, twórczy, dobry ojciec" (214)
- Portret nr 4: 3. styl zarządzania - "firma to Ja, czyli szef-Słońce" (216)
- Szef spogląda w lustro (218)
- Składowe portretu - rozmawiamy czy komunikujemy się (218)
- Transakcje - czyli jak ze sobą rozmawiamy i co z tego wynika (221)
- Postawy życiowe - czyli co myślimy o sobie i o innych; jak to wpływa na nasz sposób zarządzania i tworzenie atmosfery w pracy 234
- I postawa: Ja jestem OK - Ty jesteś OK (236)
- II postawa: Ja jestem OK - Ty nie jesteś OK (236)
- III postawa: Ja nie jestem OK - Ty jesteś OK (237)
- IV postawa: Ja nie jestem OK - Ty nie jesteś OK (238)
- Postawa życiowa a funkcjonowanie zespołu (238)
- Zaczynamy stosować asertywne komunikaty (260)
- Bilans zysków i strat - z jakich powodów wybieram nieasertywne zachowania (262)
- Jestem szefem, więc mam prawo do... (265)
- Asertywny gniew szefa (267)
- Irracjonalne myśli są hamulcami zachowań asertywnych (271)
- Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a postawa asertywna (274)
- Dominacja, czyli Ja wygrywam - Ty przegrywasz (276)
- Adaptacja, czyli Ja ustępuję - Ty wygrywasz (278)
- Unikanie, czyli Ja się wycofuję - Ty stajesz się nieistotny (279)
- Kompromis, czyli Ja ustępuję i obiecuję - Ty ustępujesz i obiecujesz (280)
- Współdziałanie - Ja wygrywam - Ty wygrywasz (281)
- Gry psychologiczne - gry bez zwycięzców (285)
- Czy zauważasz swoich pracowników? (285)
- "W co ty grasz?" (288)
- Gra ma sens, jeśli pojawi się drugi gracz (291)
- Jak nie grać? (301)
- Zasady czystej komunikacji według analizy transakcyjnej (305)
- Zarządzanie przez konflikt (314)
- Przyczyny konfliktów (315)
- Objawy (318)
- Leczenie (319)
- Na autorytet trzeba zapracować (334)
- Przyczyny braku autorytetu (337)
- Objawy braku autorytetu (338)
- Leczenie (339)
- Dobre rady (340)
- Nieformalny lider w polityce i w firmie (347)
- Co sprzyja wyłonieniu nieformalnego lidera? (347)
- Jak obecność nieformalnego lidera wpływa na zespół? (349)
- Co dzieje się z nieformalnym liderem? (352)
- Lepiej zapobiegać, niż leczyć (353)
- A kiedy mamy już lidera... (356)
- Monitorowanie relacji z zespołem (356)
- Poszukiwanie sukcesorów (357)
- Kiedy i jak zwolnić nieformalnego lidera? (358)
- Rutyna pomaga (366)
- Rutyna przeszkadza (367)
- Przyczyny (368)
- Obraz choroby (369)
- Najważniejsze powody braku kreatywności. Jak sobie radzić? (374)
- Schematyzm myślenia i postępowania (374)
- Obawa przed krytyką (375)
- Obawa przed nowym (376)
- Obezwładniające poczucie sukcesu (379)
- Niskie poczucie własnej wartości (380)
- Brak motywacji (381)
- Przyczyny wokół nas (391)
- Zamęczyć samego siebie (392)
- Konsekwencje przemęczenia (396)
- Jak się zmęczyć, ale nie zamęczyć? (403)
- Jak wprowadzić wyścig szczurów? (405)
Wprowadzenie (13)
Część I Niedoceniane przedmioty obowiązkowe
Rozdział 1. Nowy pracownik w firmie (17)
Wdrożenie do pracy wymaga planu działań
i przewodnictwa szefa
Rozdział 2. Szef i jego przełożeni (37)
Relacje szefa z jego przełożonymi rzutują na cały zespół
Rozdział 3. Motywowanie pozafinansowe pracowników (53)
Motywowanie bez wiedzy
o potrzebach podwładnych prowadzi donikąd
Rozdział 4. Motywowanie finansowe (81)
Menedżer powinien współtworzyć system wynagradzania swoich pracowników
Rozdział 5. Zwalnianie podwładnych (99)
Nieunikniony element zarządzania wymagający rzetelnego przygotowania
Rozdział 6. Poszukiwanie dobrych praktyk (117)
Większość najlepszych rozwiązań już istnieje
- naucz się adaptować je do własnych potrzeb
Rozdział 7. Myślenie w kategoriach projektu (135)
Uporządkowanie działań zwiększa skuteczność zarządzania
Rozdział 8. Proces handlowy (151)
Wszyscy pracownicy w firmie mają związek ze sprzedażą
Część II Elementy psychologii szefa - wiedza nietajemna
Rozdział 9. Portret szefa (169)
Swój styl zarządzania i reakcje otoczenia można zrozumieć i na nie wpływać
Rozdział 10. Asertywność szefa to znacznie więcej niż umiejętność mówienia "nie" (257)
Rozdział 11. Konflikt w zespole (311)
Konfliktów nie należy powstrzymywać i utajniać, tylko trzeba je rozwiązywać
Część III Manowce zarządzania
Rozdział 12. Szef bez autorytetu (327)
Sama wiedza i umiejętności bez osobowości
nie zbudują autorytetu
Rozdział 13. Nieformalny lider (345)
Złe zarządzanie tworzy alternatywnych przywódców
Rozdział 14. Rutyna szefów i podwładnych (363)
Poszukiwanie równowagi pomiędzy kreatywnością a rutyną
Rozdział 15. Przemęczenie pracą (387)
Wymagania stawiane przez firmę i nas samych powinny być proporcjonalne do indywidualnych możliwości
Skorowidz (415)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ― znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk (11) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(10)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii