Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone
- Autorzy:
- Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 11
- Stron:
- 480
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone
Wodzu, prowadź!
Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada zarówno przed swoimi przełożonymi (za wyniki, kondycję zespołu, relacje z otoczeniem biznesowym), jak i przed… podwładnymi. Tak, tak — to szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony–podwładni coś nie gra, niewłaściwe relacje prędzej czy później odbiją się negatywnie na kondycji firmy.
Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, takich jak motywowanie pracowników, wyznaczanie wspólnych celów czy też nietoksyczne zwalnianie ludzi, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu, walka z rutyną w zespole i radzenie sobie z przemęczeniem pracą.
Drugie wydanie książki poszerzone zostało o dwa ważne tematy: zarządzanie sytuacyjne, rozumiane jako dawanie pracownikowi tego, czego w danym momencie potrzebuje, oraz listy kontrolne, będące niezbędnym narzędziem pracy współczesnego menedżera.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego ...
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi ...
Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Praca z ludźmi to nie tylko dążenie do wspólnego celu. To także okazja do towarzyszenia innym w ich rozwoju, odkrywaniu własnego potencjału, realizowaniu ważnych celów. Aby skutecznie zarządzać, trzeba dobrze poznać samego siebie, swoje wady i mocne strony, sposoby reagowania w sytuacjach konflik...
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone
-
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
O autorach książki
Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna NiemczykAndrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Wiesław Grzesik jest współwłaścicielem i wiceprezesem ds. rozwoju firmy doradczo-szkoleniowej Training Partners. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałami koncernów o globalnym zasięgu. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu budowania postaw otwartych na kreatywność i innowacyjność.
Prowadzi także warsztaty z zakresu technik analizy problemów oraz metod kreatywnego myślenia i poszukiwania rozwiązań. Współpracuje z takimi periodykami, jak Manager Magazine, Personel, Wiedza i Praktyka, Puls Biznesu.
Anna Niemczyk — specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. z zakresu komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w procesie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi między życiem zawodowym a osobistym oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego oraz uczące współpracy wewnątrz firmy. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorką Książki dla skutecznych szefów (Onepress, 2007). Publikuje m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie” i „Marketing w Praktyce”. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk - pozostałe książki
-
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Długotrwały stres to we współczesnym świecie jeden z najpoważniejszych czynników chorobotwórczych. Według szacunków ekspertów nawet 70 procent wszystkich wizyt u lekarzy spowodowanych jest dolegliwościami wynikającymi z silnego, przewlekłego stresu. Od obniżonej odporności na rozmaite infekcje, p...
Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji
(35.55 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Zestresowany pracownik to pracownik nieefektywny. Zespół narażony na długotrwały stres nie może działać wydajnie. Niepewność, niepokój, lęk o to, co przyniesie przyszłość - ten związany z pracą, ale także z życiem prywatnym - to pożywka, na której rozwija się przewlekły stres. Jak sobie z tym rad...
Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach
(44.55 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywo...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — ...
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
(27.45 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Dzięki szkoleniu Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video dowiesz się, jak zbudować, prowadzić i doskonalić zespół handlowców. Poznasz nowe i sprawdzone narzędzia kierowania działem sprzedaży.
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video
(35.55 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Książek, podręczników, poradników, samouczków negocjacji w każdej księgarni można znaleźć mnóstwo. Pewnie dlatego, że skuteczne negocjowanie jest po prostu trudne. A może także dlatego, że praktycznie każdy z nas w trakcie swojej praktyki szkolnej, zawodowej czy w życiu prywatnym zmuszony jest cz...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Jakości nie zagwarantują też drogie studia czy twardy charakter. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy… nad sobą. To właśnie dzięki ich st...
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi
(38.50 zł najniższa cena z 30 dni)42.35 zł
77.00 zł(-45%) -
Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń nie zawsze wiedzą, że zanim ci autorzy zostali szkoleniowcami, zajmowali się tym, czym ich uczniowie – byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzed...
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
(27.00 zł najniższa cena z 30 dni)29.70 zł
54.00 zł(-45%) -
Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trud...
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Personel i Zarządzanie 10/2014
Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada zarówno przed swoimi przełożonymi (za wyniki, kondycję zespołu, relacje z otoczeniem biznesowym), jak i przed... podwładnymi. Tak, tak - to szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony-podwładni coś nie gra, niewłaściwe relacje prędzej czy później odbiją się negatywnie na kondycji firmy.
Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, takich jak motywowanie pracowników, wyznaczanie wspólnych celów czy też nietoksyczne zwalnianie ludzi, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu, walka z rutyną w zespole i radzenie sobie z przemęczeniem pracą.
Drugie wydanie książki poszerzone zostało o dwa ważne tematy: zarządzanie sytuacyjne, rozumiane jako dawanie pracownikowi tego, czego w danym momencie potrzebuje, oraz listy kontrolne, będące niezbędnym narzędziem pracy współczesnego menedżera. -
niedzielnatworczosc.blogspot.com Joanna Niedziela
"Jestem szefem" - stwierdzenie to brzmi dumnie, ale czy pełnienie tej roli jest proste i kolorowe jak mogłoby się wydawać? Dyrektor nie tylko podejmuje ważne decyzje, ale także motywuje swoich pracowników, daje im rady, wspiera, rozsądza, dba o atmosferę w zespole, zwalnia. Reasumując, dużo od niego zależy. Niektórzy mają dar do bycia idealnym szefem, innym daleko nawet do przeciętności. Jak kierować ludźmi, aby chcieli pracować? Jaki jest idealny portret szefa? Co powinniśmy wiedzieć o zarządzaniu? Na te i inne pytania znajdziemy odpowiedzi w książce Andrzeja Niemczyka, Wiesława Grzesika oraz Anny Niemczyk pod tytułem Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi.
Książka dla skutecznych szefów to w zasadzie podręcznik. Składa się on z trzech części. W pierwszej z niej poznamy wiedzę niemal obowiązkową o zarządzaniu ludźmi. Przeczytamy o wdrażaniu pracownika, relacjach oraz motywowaniu, zarówno finansowym, jak i pozafinansowym. Dowiemy się na temat zwalniania, procesu handlowego czy zarządzania sytuacyjnego. Druga część dotyczy zagadnień z dziedziny psychologii. Tu dokonamy obserwacji osoby szefa za pomocą analizy transakcyjnej, strukturalnej i funkcjonalnej. Przeczytamy o stylach zarządzania, o asertywności oraz konfliktach. Ostatnia część tyczy się problemów związanych z zarządzaniem, takich jak: brak autorytetu, nieformalny lider, rutyna i przemęczenie pracą. To naprawdę obszerna skarbnica wiedzy.
Dużą zaletą książki jest fakt, że jej autorzy to wieloletni menadżerowie. Informacje zawarte w podręczniku są więc poparte doświadczeniem. Myślę, że nie ma nic cenniejszego. -
moznaprzeczytac.pl Dorota
o „Książkę dla skutecznych szefów”sięgnęłam głównie ze względu na autorów – trenerów Grupy Training Partners, która to wspólnie z trenerami skupionymi wokół dwóch innych firm doradczo-szkoleniowych (Moderator z Wrocławia i Komiliton z Rudy Śląskiej) stworzyli Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu. Towarzystwo promuje stosowanie wysokich standardów etycznych jak również sprawdzonych treści merytorycznych opartych na wiedzy z zakresu psychologii, socjologii i zarządzania. Miałam już wcześniej kontakt z publikacjami objętymi patronatem PTTB i przekonałam się, iż rzeczywiście głoszone postulaty znajdują odzwierciedlenie w praktyce.
Wszyscy autorzy: Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik oraz Anna Niemczyk od kilku lat prowadzą szkolenia dla menadżerów. Dzielą się na nich doświadczeniem zdobytym podczas własnej pracy jak i wiedzą naukową. Niewątpliwym plusem „Książki dla skutecznych szefów” jest więc fakt, iż zawarta w niej wiedza bezpośrednio odnosi się do polskiego rynku i mentalności pracowników. Wzbogacono ją o opinie i przykłady menadżerów pracujących w różnych przedsiębiorstwach w Polsce, zarówno wielkich korporacji jak i kilkuosobowych firm.
Książka napisana jest przystępnym językiem, niepozbawionym oczywiście specjalistycznych określeń, które najczęściej są wyjaśniane. Czytając ją zupełnie nie miałam wrażenia, że próbuję przebrnąć przez podręcznik akademicki, ale czułam się jak na dobrej jakości szkoleniu, gdzie w ciekawy sposób, poparty przykładami z praktyki przedstawia się istotne zagadnienia.
Autorzy zakładają pewien podstawowy poziom wiedzy czytelnika, stąd niektóre określenia czy nazwy teorii pozostają bez wyjaśnienia, dzięki czemu książkę czyta się płynnie, bez ciągłych wyjaśnień i odwołań. Zdecydowanie nie powinno to utrudniać jednak lektury nawet osobom, które stawiają w tematyce zarządzania dopiero pierwsze kroki. Daje im natomiast mnóstwo wskazówek na temat ciekawych tematów wartych rozszerzenia.
Publikacja składa się z trzech części. Rozpoczyna się od podstawowych zagadnień, które, choć niezwykle istotne w procesie zarządzania, często bywają niedoceniane. Czytelnik znajdzie tu informacje niezbędne na stanowisku kierowniczym dotyczące zarówno wprowadzania nowego pracownika w struktury firmy, motywowania finansowego i pozafinansowego jak i kształtowania relacji z zespołem i przełożonymi. W wydaniu drugim dodano ciekawy rozdział na temat list kontrolnych, które w znacznym stopniu skracają czas wykonywania powtarzających się co jakiś czas zadań, oraz rozdział o zarządzaniu sytuacyjnym, w którym opisano koncepcję odnosząca się do elastycznego dostosowywania stylu kierowania do aktualnego etapu rozwoju, na którym znajduje się pracownik. Każdy z nas przechodzi bowiem przez kolejne fazy od Nowicjusza, poprzez Rozczarowanego Adepta po Pracownika o Zmiennym Zaangażowaniu, a wielu osiąga również etap Idealnego Pracownika. Informacje te przydatne są nie tylko dla przełożonego, ale też dla każdego pracownika, gdyż wiedząc, że spora część tego co przeżywamy, czym się martwimy, z czym mamy problemy pracując na danym stanowisku jest zupełnie normalnym etapem, który po prostu musimy przebyć na drodze do uzyskania satysfakcji zawodowej. Dzięki wiedzy o sposobach radzenia sobie, potrzebach ze strony przełożonego, łatwiej poradzimy sobie z trudnościami.
Kolejna część dotyczy psychologii szefa. Pozwala spojrzeć na siebie z perspektywy różnych teorii czy z perspektywy różnych osób po to, by rozpoznać swój styl zarządzania i zrozumieć reakcje otoczenia, które do tej pory mogły nie być zbyt jasne. Dzięki takiej wiedzy mamy możliwość wpływania na to jak odbierają nas inni, co może usprawnić współpracę. W rozdziale omówiona jest między innymi Analiza Transakcyjna, która z ciekawej perspektywy i w przejrzysty sposób ukazuje komunikację międzyludzką. Znajdziemy tak również rozdział na temat asertywności czy rozwiązywania konfliktów.
W ostatnim rozdziale autorzy podejmują temat błędów w zarządzaniu. Ukazują ich konsekwencje oraz podają użyteczne wskazówki jak ich uniknąć, ale również jak efektywnie reagować gdy jednak już się pojawią. I tak znajdziemy tu garść informacji na temat wypracowania i utrzymania autorytetu, unikania rutyny czy problemu przemęczenia pracą.
Podsumowując, duże plusy za rzetelną wiedzę, przystępny język książki, osadzenie w polskich realiach oraz mnóstwo ciekawych przykładów. Zdecydowanie polecam więc „Książkę dla skutecznych szefów” przede wszystkim grupie docelowej, czyli osobom związanym w jakikolwiek sposób z zarządzaniem, choć może być ona bardzo wartościową pozycją dla każdego pracownika, szczególnie, że wiele z zawartych w niej informacji można również przełożyć na inne dziedziny życia. Przecież na przykład rodzina to też pewnego rodzaju zespół, w którym kwestie autorytetu, zaangażowania czy rozwiązywania konfliktów niezaprzeczalnie się pojawiają.
-
Dziennik Gazeta Prawna Rafał Woś
Szefie, weź się za siebie!
"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego" - głosił ukaz cara Piotra I z 1708 r. Dziś żaden jaśnie panujący już nam jednak nie powie, jak powinny się układać wzorcowe relacje władzy w pracy. Zostają więc książki. Takie, jak choćby ta.
Jestem zdania, że każdy powinien sobie od czasu do czasu poczytać o kierowaniu ludźmi I ci, co już kierują (bo przecież powinni się stale doskonalić, a przynajmniej mieć taką ambicję). I cała reszta też. Ścieżki awansu w hierarchicznych organizacjach są tak bardzo poplątane, że nikt nie może znać dnia ani godziny. A nuż zostanie szefem. I może przy okazji napsuć w firmie tyle krwi, że straty będą potem trudne do odrobienia.
Poradników o szefowaniu jest wiele. Najwięcej tłumaczeń tekstów anglosaskich. Te z czystym sumieniem polecić można jednak tylko pod warunkiem, że są to pozycje wybitne albo przełomowe. Czytanie zaledwie przyzwoitych zagranicznych książek o tajemnicach kierowania ludźmi z reguły mija się z celem. Bo różnice w kulturze organizacyjnej sprawią, że nikt ich nigdy w życie nie wcieli A jeśli się uprze i będzie importowane schematy realizować, to może nawet osiągnąć efekty odwrotne do zamierzonych. Zostają więc książki polski W ich przypadku poprzeczka idzie troszeczkę w dół. Tu autor nie musi proponować jednej spójnej narracji, która poukłada nam świat na nowo. Dobrze, by rzecz była przynajmniej solidna.
Tak jest właśnie z książką tria: Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk. Autorzy od lat trudnią się doradztwem z dziedziny przywództwa. Pierwsze wydanie 2014 ich podręcznika z 2007 roku przebiło się na rynku, więc postanowili je odświeżyć i zaoferować czytelnikom ponownie. Zaproponowana przez nich narracja jest czytelna i łatwo za nią nadążyć. Zaczyna się "po bożemu" - od spraw podstawowych. A więc tego, jak ułożyć sobie relacje z zespołem, jak motywować albo wdrożyć do pracy nowego pracownika (bo jest to zadanie jak najbardziej szefowskie). Jest też oczywiście rozdział o skutecznym i w miarę bezbolesnym zwalnianiu. A potem plan się poszerza. Pojawiają się zadania takie jak koordynacja projektu, procesu handlowego albo zarządzanie sytuacyjne. Zaś dla szefów o wyjątkowo wysokim poziomie autorefleksji autorzy przygotowali trochę psychologii. W tym narzędzia analityczne potrzebne do odpowiedzi na pytanie "a Ty jakim jesteś szefem ".
Wielką zaletą tej książki jest jej niebywała konkretność. Masz do czynienia z konfliktem w zespole? Rób to, to i to. Nie rób tego i tamtego, myślisz, że brak ci autorytetu Sprawdź dokładnie, czy masz rację i przeciwdziałaj, bo czeka cię niechybnie seria następujących konsekwencji. Pisanie książki w tym stylu sprawia, że autorzy czasem ocierają się o truizm. Ale to w przypadku elementarza skierowanego do szerokiego czytelnika jest grzeszkiem z gatunku tych lekkich.
Warto też pochwalić wydawnictwo Helion, że po raz kolejny stawia na autorskie ilustracje swoich książek. Tak było z rysunkami Cezarego Krysztopy w książce „Szefologika" Romana Polki I tak jest teraz w przypadku ilustracji Michał Wręgi Wielki plus za odejście od sztampy (zbyt) często towarzyszącej drukowanej u nas literaturze biznesowej. Rafał Woś -
Personel Plus 2014-06-01
Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada nie tylko przed swoimi przełożonymi, lecz także przed podwładnymi. To przecież szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony-podwładni coś nie gra, niewłaściwe relacje prędzej czy później odbiją się negatywnie na kondycji firmy. Autorzy tej publikacji to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu czy radzenie sobie z przemęczeniem pracą.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8984-2, 9788324689842
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-08-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9567-6, 9788324695676
- Data wydania ebooka:
-
2014-08-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 18716
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
Przywództwo
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Z pozycji menedżera
- Wprowadzenie
- Część I Niedoceniane przedmioty obowiązkowe
- Rozdział 1. Nowy pracownik w firmie: Wdrożenie do pracy wymaga planu działań i przewodnictwa szefa
- Przykład
- Cele działania firmy
- Wizja
- Wspólne wartości
- Wzory zachowań
- Przykład
- Przykład opinia eksperta
- Opinia eksperta
- Opinia
- Meandry awansu wewnętrznego
- Przykład
- Rozdział 2. Szef i jego przełożeni: Relacje szefa z jego przełożonymi rzutują na cały zespół
- Rozpoznać wzajemne oczekiwania
- Gdy jest źle
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- Gdy jest dobrze
- Przykład
- Przykład
- Gdy pojawia się nowy szef
- Przykład
- Przykład
- Gdy szef odchodzi
- Przykład
- Przykład skrajny
- Przykład
- Rozdział 3. Motywowanie pozafinansowe pracowników: Motywowanie bez wiedzy o potrzebach podwładnych prowadzi donikąd
- Jedenaście zasad motywacji
- 1. Motywowanie zacznij od siebie
- Przykład
- 2. Nie motywuj bez podania celu
- Przykład
- 3. Nieosiągalne cele demotywują
- Przykład
- Przykład
- 4. Wspólne określenie celu motywuje
- Przykład
- 5. Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb
- Przykład
- 6. Motywuj, umożliwiając rozwój
- Przykład
- 7. Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie
- Przykład
- 8. Motywuj, dostrzegając sukcesy
- Przykład
- 9. Etyczne współzawodnictwo motywuje
- Przykład
- 10. Elitarność motywuje
- Przykład
- 11. Przynależność do grupy motywuje
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- 1. Motywowanie zacznij od siebie
- Manipulowanie pod płaszczykiem motywowania
- Przykład
- Przykład
- Przykłady
- Jedenaście zasad motywacji
- Rozdział 4. Motywowanie finansowe: Menedżer powinien współtworzyć system wynagradzania swoich pracowników
- Zarobki podwładnych
- Premia regulaminowa
- Przykład
- Premia uznaniowa
- Przykład
- Wynagrodzenie podstawowe
- Przykład
- Skutki złych rozwiązań
- Premia regulaminowa
- Zarobki szefa
- Opinia eksperta
- Przykład
- Przykład
- Zarobki podwładnych
- Rozdział 5. Zwalnianie podwładnych: Nieunikniony element zarządzania wymagający rzetelnego przygotowania
- Kiedy zwolnić?
- Przykład
- Przykład
- Jak zwalniać?
- Opinia eksperta
- Konsekwencje zwalniania
- Przykład
- Przykład
- Skutki dla klientów i konkurencji
- Przykład
- Przykład
- Kiedy zwolnić?
- Rozdział 6. Poszukiwanie dobrych praktyk: Większość najlepszych rozwiązań już istnieje naucz się adaptować je do własnych potrzeb
- Czym jest benchmarking?
- Typy benchmarkingu
- Benchmarking wewnętrzny
- Benchmarking konkurencyjny
- Benchmarking funkcjonalny
- Nowe pomysły czy adaptacje starych?
- Przykład
- Dobre praktyki a zmiany w przedsiębiorstwie
- Przykład
- Nowe produkty
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- Porównywanie wskaźników w poszukiwaniu najlepszych praktyk
- Poszukiwania przez analogię
- Analogia osobista
- Analogia bezpośrednia
- Analogia symboliczna
- Zaangażowanie pracowników
- Przykład
- Dobre praktyki a innowacyjność
- Podsuwanie przez pracowników nowych pomysłów
- Przykład
- Dobre praktyki a konkurencyjność
- Przykład
- Rozdział 7. Myślenie w kategoriach projektu: Uporządkowanie działań zwiększa skuteczność zarządzania
- Budżet i terminy
- Etapy projektu
- Określenie potrzeb odbiorców
- Wybór celu projektu
- Planowanie projektu
- Realizacja projektu, czyli do roboty
- Kontrola efektów
- Ocena projektu
- Zalety projektu
- Rozdział 8. Proces handlowy: Wszyscy pracownicy w firmie mają związek ze sprzedażą
- Wiedza o kluczowych klientach
- Przykład
- Wiedza o własnych usługach i produktach
- Przykład
- Wiedza o konkurencji i jej produktach
- Przykład
- Wiedza o własnej postawie w trakcie spotkania z klientem
- Przykład 1
- Przykład 2
- Zła obsługa po sprzedaży?
- Przykład
- Wiedza o kluczowych klientach
- Rozdział 9. Listy kontrolne : POMAGAJĄ WE WŁASNYM ROZWOJU, W KIEROWANIU JEDNOSTKĄ I CAŁYM ZESPOŁEM
- Dlaczego listy kontrolne dla menedżerów?
- 10 kluczowych zalet tworzenia list kontrolnych i ich wykorzystania
- Przykład 1.
- Przykład 2.
- Lista kontrolna manual wyznaczania celów pracy według zasady SMART
- Przykład 3. Opinia eksperta
- Lista kontrolna analiza działań sprzedażowych w grupie stałych klientów
- Przykład 4. Opinia eksperta
- Tytuły najczęściej tworzonych indywidualnie menedżerskich list kontrolnych
- Rozdział 10. Zarządzanie sytuacyjne: Możesz znacząco zwiększyć skuteczność swoich podwładnych dając im dokładnie to, czego potrzebują
- Co łączy tych ludzi?
- Przykład 1.
- Przykład 2.
- Przykład 3.
- Przykład 4.
- Trochę historii i badań
- Pięć ważnych pojęć
- Diagnoza
- Elastyczność
- Współpraca dla wyników
- Zarządzanie przez chodzenie
- Jednominutowy menedżer
- Etapy
- Etap 1. Entuzjastyczny lub Ostrożny Nowicjusz, określany symbolem R1
- Etap 2. Rozczarowany Adept, określany symbolem R2
- Przykład
- Etap 3. Pracownik o Zmiennym Zaangażowaniu, określany symbolem R3
- Etap 4. Idealny Pracownik nazywany też Perfekcyjnym Wykonawcą, określany symbolem R4
- Przykład
- Style
- Styl zarządzania dopasowany do R1, określany jako Instruktor oznaczany symbolem S1
- Przykład
- Przykład
- Styl zarządzania dopasowany do R2, określany jako Trener oznaczany symbolem S2
- Przykład
- Przykład
- Styl zarządzania dopasowany do R3, określany jako Coach oznaczany symbolem S3
- Przykład
- Styl zarządzania dopasowany do R4, określany jako Delegujący oznaczany symbolem S4
- Przykład
- Krótkie podsumowanie
- Styl zarządzania dopasowany do R1, określany jako Instruktor oznaczany symbolem S1
- Nie zawsze to takie proste
- Dodatkowe sytuacje, gdy trzeba użyć stylu odmiennego niż etap rozwoju
- Metoda liczbowa
- Przykład
- Przykład antyprzykład
- Przykład
- Przykład
- Powróćmy do przykładów z początku rozdziału
- Przykład 1.
- Przykład 2.
- Przykład 3.
- Przykład 4.
- Co łączy tych ludzi?
- Część II ELEMENTY PSYCHOLOGII SZEFA WIEDZA NIETAJEMNA
- Rozdział 11. Portret szefa: Swój styl zarządzania i reakcje otoczenia można zrozumieć i na nie wpływać
- Pierwsze spojrzenie na szefa
- Szef poddany analizie słów kilka o analizie transakcyjnej
- Inwentaryzacja po raz pierwszy analiza strukturalna według analizy transakcyjnej
- Jak to działa czyli jak się na co dzień zachowujemy analiza funkcjonalna
- Szef jako Rodzic
- Szef też ma emocje stan Ja Dziecko
- Szef w pełni Dorosły
- Obraz całego zespołu na tle portretu szefa
- 1. styl zarządzania biurokrata na patrolu
- 2. styl zarządzania włoska mama
- 3. styl zarządzania firma to Ja, czyli szef-Słońce
- 4. styl zarządzania stanowczy, twórczy, dobry ojciec
- Portret nr 1:2. styl zarządzania włoska mama w męskim wydaniu
- Portret nr 2:1. styl zarządzania biurokrata na patrolu
- Portret nr 3:4. styl zarządzania stanowczy, twórczy, dobry ojciec
- Portret nr 4:3. styl zarządzania firma to Ja, czyli szef-Słońce
- Szef spogląda w lustro
- Składowe portretu rozmawiamy czy komunikujemy się
- Transakcje czyli jak ze sobą rozmawiamy i co z tego wynika
- Postawy życiowe czyli co myślimy o sobie i o innych; jak to wpływa na nasz sposób zarządzania i tworzenie atmosfery w pracy
- I postawa: Ja jestem OK Ty jesteś OK
- II postawa: Ja jestem OK Ty nie jesteś OK
- III postawa: Ja nie jestem OK Ty jesteś OK
- IV postawa: Ja nie jestem OK Ty nie jesteś OK
- Postawa życiowa a funkcjonowanie zespołu
- Kwestionariusz egogramu namaluj swój portret
- SKALA I
- SKALA II
- SKALA III
- Wyniki i omówienie ankiety
- Jak interpretować własny egogram?
- Rozdział 12.Asertywność szefa to znacznie więcej niż umiejętność mówienia nie
- Zaczynamy stosować asertywne komunikaty
- Bilans zysków i strat z jakich powodów wybieram nieasertywne zachowania
- Jestem szefem, więc mam prawo do
- Asertywny gniew szefa
- Irracjonalne myśli są hamulcami zachowań asertywnych
- Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a postawa asertywna
- Dominacja, czyli Ja wygrywam Ty przegrywasz
- Adaptacja, czyli Ja ustępuję Ty wygrywasz
- Unikanie, czyli Ja się wycofuję Ty stajesz się nieistotny
- Kompromis, czyli Ja ustępuję i obiecuję Ty ustępujesz i obiecujesz
- Współdziałanie Ja wygrywam Ty wygrywasz
- Gry psychologiczne gry bez zwycięzców
- Czy zauważasz swoich pracowników?
- Przykład
- W co ty grasz?
- Przykład
- Gra ma sens, jeśli pojawi się drugi gracz
- Drewniana noga
- Tu cię mam, ty draniu
- Przeciążony
- Zobacz, co przez ciebie zrobiłem
- Tak, ale
- Gdyby nie ja
- Gdyby nie ty
- Ja chcę ci tylko pomóc
- Za późno się za to zabrałem
- Jak nie grać?
- Zasady czystej komunikacji według analizy transakcyjnej
- Czy zauważasz swoich pracowników?
- Rozdział 13. Konflikt w zespole: Konfliktów nie należy powstrzymywać i utajniać, tylko trzeba je rozwiązywać
- Przykład
- Zarządzanie przez konflikt
- Przykład
- Przyczyny konfliktów
- Objawy
- Przykład
- Leczenie
- Przykład
- Przykład
- Część III Manowce zarządzania
- Rozdział 14. Szef bez autorytetu: Sama wiedza i umiejętności bez osobowości nie zbudują autorytetu
- Przykład negatywny
- Przykład pozytywny
- Przykład
- Na autorytet trzeba zapracować
- Łukasz Pawełek,
- Przyczyny braku autorytetu
- Przykład
- Objawy braku autorytetu
- Przykład negatywny
- Przykład pozytywny
- Przykład
- Leczenie
- Dobre rady
- Rozdział 15. Nieformalny lider: Złe zarządzanie tworzy alternatywnych przywódców
- Nieformalny lider w polityce i w firmie
- Co sprzyja wyłonieniu nieformalnego lidera?
- Przykład
- Jak obecność nieformalnego lidera wpływa na zespół?
- Przykład
- Przykład
- Co dzieje się z nieformalnym liderem?
- Przykład
- Lepiej zapobiegać, niż leczyć
- Przykład
- A kiedy mamy już lidera
- Monitorowanie relacji z zespołem
- Poszukiwanie sukcesorów
- Przykład
- Kiedy i jak zwolnić nieformalnego lidera?
- Rozdział 16. Rutyna szefów i podwładnych: Poszukiwanie równowagi pomiędzy kreatywnością a rutyną
- Rutyna pomaga
- Przykład
- Rutyna przeszkadza
- Przykład
- Przyczyny
- Przykład
- Obraz choroby
- Przykład
- Opinia
- Najważniejsze powody braku kreatywności. Jak sobie radzić?
- Schematyzm myślenia i postępowania
- Przykład
- Obawa przed krytyką
- Obawa przed nowym
- Przykład
- Obezwładniające poczucie sukcesu
- Przykład absurdalny
- Niskie poczucie własnej wartości
- Brak motywacji
- Schematyzm myślenia i postępowania
- Rutyna pomaga
- Rozdział 17. Przemęczenie pracą: Wymagania stawiane przez firmę i nas samych powinny być proporcjonalne do indywidualnych możliwości
- Przykłady
- Przyczyny wokół nas
- Zamęczyć samego siebie
- Konsekwencje przemęczenia
- Opinia eksperta
- Jak się zmęczyć, ale nie zamęczyć?
- Przykład
- Jak wprowadzić wyścig szczurów?
- Bibliografia
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(38.43 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk (11)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(10)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
m.,
Data dodania: 2015-09-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Andrzej Worotynski, Właściciel firmy
Data dodania: 2012-01-13 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-06-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-08-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ewa,
Data dodania: 2009-06-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr,
Data dodania: 2009-03-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Migdalski,
Data dodania: 2008-10-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Beata,
Data dodania: 2008-10-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej Słowikowski,
Data dodania: 2008-09-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ania,
Data dodania: 2008-06-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-06-02 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii