Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone
- Autorzy:
- Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 11
- Stron:
- 480
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone
Wodzu, prowadź!
Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada zarówno przed swoimi przełożonymi (za wyniki, kondycję zespołu, relacje z otoczeniem biznesowym), jak i przed… podwładnymi. Tak, tak — to szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony–podwładni coś nie gra, niewłaściwe relacje prędzej czy później odbiją się negatywnie na kondycji firmy.
Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, takich jak motywowanie pracowników, wyznaczanie wspólnych celów czy też nietoksyczne zwalnianie ludzi, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu, walka z rutyną w zespole i radzenie sobie z przemęczeniem pracą.
Drugie wydanie książki poszerzone zostało o dwa ważne tematy: zarządzanie sytuacyjne, rozumiane jako dawanie pracownikowi tego, czego w danym momencie potrzebuje, oraz listy kontrolne, będące niezbędnym narzędziem pracy współczesnego menedżera.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać – takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%) -
Promocja
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać — i nie być przy tym niewolnikiem pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz coraz większą frustrację. Twój biznes niby się jakoś kręci, ale... właśnie, tylko jakoś. A Ty? Czujesz się jak strażak. Non stop tylko gasisz pożary wywołane przez Twoich pracowników. I wciąż drżysz ze strachu, że odejdą. Pracownicy, klienci, dostawcy...- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Bestseller Promocja
Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie - będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki; wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany – wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%)
O autorach książki
Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Wiesław Grzesik jest współwłaścicielem i wiceprezesem ds. rozwoju firmy doradczo-szkoleniowej Training Partners. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałami koncernów o globalnym zasięgu. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu budowania postaw otwartych na kreatywność i innowacyjność.
Prowadzi także warsztaty z zakresu technik analizy problemów oraz metod kreatywnego myślenia i poszukiwania rozwiązań. Współpracuje z takimi periodykami, jak Manager Magazine, Personel, Wiedza i Praktyka, Puls Biznesu.
Anna Niemczyk — specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. z zakresu komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w procesie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi między życiem zawodowym a osobistym oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego oraz uczące współpracy wewnątrz firmy. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorką Książki dla skutecznych szefów (Onepress, 2007). Publikuje m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie” i „Marketing w Praktyce”. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk - pozostałe książki
-
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Zestresowany pracownik to pracownik nieefektywny. Zespół narażony na długotrwały stres nie może działać wydajnie. Niepewność, niepokój, lęk o to, co przyniesie przyszłość - ten związany z pracą, ale także z życiem prywatnym - to pożywka, na której rozwija się przewlekły stres. Jak sobie z tym radzić w okresie gwałtownych przemian, kiedy wypracowywane przez długie lata sposoby działania z dnia na dzień przestają mieć zastosowanie? Jak menedżer może wesprzeć podwładnych, aby proces adaptacji do nowych warunków przebiegał jak najsprawniej? Jak sobie radzić, gdy nieustannie jesteśmy zaskakiwani kolejnymi zmianami? Jak zmotywować zestresowany zespół? Wielu szefów stoi obecnie w obliczu podobnych wyzwań. Z myślą o nich powstał Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach.- Videokurs pkt
Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach
(39,59 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł (-50%) -
Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
Niedostępna
-
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Jakości nie zagwarantują też drogie studia czy twardy charakter. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy… nad sobą. To właśnie dzięki ich staraniom dziś Ty możesz osiągnąć upragniony sukces w znacznie krótszym czasie. Książka ta powstała zarówno z myślą o zupełnych nowicjuszach, stawiających dopiero pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym, jak i o doświadczonych biznesmenach, którzy uważają, że na naukę nigdy nie jest za późno.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi
Niedostępna
-
Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątpliwości w kwestii motywowania — takie, które każdy menedżer chciałby wyrazić, choć nie zawsze wie, kto mógłby mu je wyjaśnić.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
Niedostępna
-
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła - świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach. Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji - i o tym, jak sobie radzić.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
Niedostępna
-
Książki składające się na niniejszy pakiet to jedne z pierwszych pozycji o coachingu i rozwoju kompetencji handlowców, które powstały w Polsce i są osadzone w polskich realiach gospodarczych.
- Druk pkt
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny
Niedostępna
-
Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu -- po powstrzymywanie spadku sprzedaży Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i handlowcy Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: prze
- Druk pkt
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców
Niedostępna
-
Promocja
Długotrwały stres to we współczesnym świecie jeden z najpoważniejszych czynników chorobotwórczych. Według szacunków ekspertów nawet 70 procent wszystkich wizyt u lekarzy spowodowanych jest dolegliwościami wynikającymi z silnego, przewlekłego stresu. Od obniżonej odporności na rozmaite infekcje, przez bezsenność, zaburzenia żołądkowo-jelitowe, po najpoważniejsze schorzenia, takie jak nowotwory - długotrwałe oddziaływanie hormonów stresu na organizm może być dla niego zabójcze. Niestety, stresu trudno uniknąć, zwłaszcza w obecnej, dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.- Videokurs pkt
Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji
(39,50 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł (-50%) -
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Bestseller Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Promocja
Ta książka jest świetnie napisanym, szczerym wyjaśnieniem natury globalnych problemów, ich możliwych przyczyn i konsekwencji, a także związków z obecnymi systemami zarządzania. Przedstawiono w niej też ideę kapitalizmu interesariuszy: systemu gospodarczego opartego na inkluzywności, zrównoważonym rozwoju i równości. To holistyczne rozwiązanie, w którym odpowiedzialność jest proporcjonalnie rozłożona na rządy państw, przedsiębiorstwa i osoby prywatne. W książce znalazło się wiele rad i wskazówek, z których może skorzystać każdy: polityk, właściciel firmy, aktywista, społecznik i obywatel. Okazuje się, że „rzeczywistość po COVID-19” może być dla ludzkości czasem współdziałania, w którym teraźniejszość i przyszłość dają możliwość wykreowania zrównoważonego świata. Świata, w którym wszyscy czują się dobrze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%)
Ebooka "Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie 10/2014Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada zarówno przed swoimi przełożonymi (za wyniki, kondycję zespołu, relacje z otoczeniem biznesowym), jak i przed... podwładnymi. Tak, tak - to szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony-podwładni coś nie gra, niewłaściwe relacje prędzej czy później odbiją się negatywnie na kondycji firmy.
Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, takich jak motywowanie pracowników, wyznaczanie wspólnych celów czy też nietoksyczne zwalnianie ludzi, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu, walka z rutyną w zespole i radzenie sobie z przemęczeniem pracą.
Drugie wydanie książki poszerzone zostało o dwa ważne tematy: zarządzanie sytuacyjne, rozumiane jako dawanie pracownikowi tego, czego w danym momencie potrzebuje, oraz listy kontrolne, będące niezbędnym narzędziem pracy współczesnego menedżera. -
Recenzja: niedzielnatworczosc.blogspot.com Joanna NiedzielaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Jestem szefem" - stwierdzenie to brzmi dumnie, ale czy pełnienie tej roli jest proste i kolorowe jak mogłoby się wydawać? Dyrektor nie tylko podejmuje ważne decyzje, ale także motywuje swoich pracowników, daje im rady, wspiera, rozsądza, dba o atmosferę w zespole, zwalnia. Reasumując, dużo od niego zależy. Niektórzy mają dar do bycia idealnym szefem, innym daleko nawet do przeciętności. Jak kierować ludźmi, aby chcieli pracować? Jaki jest idealny portret szefa? Co powinniśmy wiedzieć o zarządzaniu? Na te i inne pytania znajdziemy odpowiedzi w książce Andrzeja Niemczyka, Wiesława Grzesika oraz Anny Niemczyk pod tytułem Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi.
Książka dla skutecznych szefów to w zasadzie podręcznik. Składa się on z trzech części. W pierwszej z niej poznamy wiedzę niemal obowiązkową o zarządzaniu ludźmi. Przeczytamy o wdrażaniu pracownika, relacjach oraz motywowaniu, zarówno finansowym, jak i pozafinansowym. Dowiemy się na temat zwalniania, procesu handlowego czy zarządzania sytuacyjnego. Druga część dotyczy zagadnień z dziedziny psychologii. Tu dokonamy obserwacji osoby szefa za pomocą analizy transakcyjnej, strukturalnej i funkcjonalnej. Przeczytamy o stylach zarządzania, o asertywności oraz konfliktach. Ostatnia część tyczy się problemów związanych z zarządzaniem, takich jak: brak autorytetu, nieformalny lider, rutyna i przemęczenie pracą. To naprawdę obszerna skarbnica wiedzy.
Dużą zaletą książki jest fakt, że jej autorzy to wieloletni menadżerowie. Informacje zawarte w podręczniku są więc poparte doświadczeniem. Myślę, że nie ma nic cenniejszego. -
Recenzja: moznaprzeczytac.pl DorotaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
o „Książkę dla skutecznych szefów”sięgnęłam głównie ze względu na autorów – trenerów Grupy Training Partners, która to wspólnie z trenerami skupionymi wokół dwóch innych firm doradczo-szkoleniowych (Moderator z Wrocławia i Komiliton z Rudy Śląskiej) stworzyli Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu. Towarzystwo promuje stosowanie wysokich standardów etycznych jak również sprawdzonych treści merytorycznych opartych na wiedzy z zakresu psychologii, socjologii i zarządzania. Miałam już wcześniej kontakt z publikacjami objętymi patronatem PTTB i przekonałam się, iż rzeczywiście głoszone postulaty znajdują odzwierciedlenie w praktyce.
Wszyscy autorzy: Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik oraz Anna Niemczyk od kilku lat prowadzą szkolenia dla menadżerów. Dzielą się na nich doświadczeniem zdobytym podczas własnej pracy jak i wiedzą naukową. Niewątpliwym plusem „Książki dla skutecznych szefów” jest więc fakt, iż zawarta w niej wiedza bezpośrednio odnosi się do polskiego rynku i mentalności pracowników. Wzbogacono ją o opinie i przykłady menadżerów pracujących w różnych przedsiębiorstwach w Polsce, zarówno wielkich korporacji jak i kilkuosobowych firm.
Książka napisana jest przystępnym językiem, niepozbawionym oczywiście specjalistycznych określeń, które najczęściej są wyjaśniane. Czytając ją zupełnie nie miałam wrażenia, że próbuję przebrnąć przez podręcznik akademicki, ale czułam się jak na dobrej jakości szkoleniu, gdzie w ciekawy sposób, poparty przykładami z praktyki przedstawia się istotne zagadnienia.
Autorzy zakładają pewien podstawowy poziom wiedzy czytelnika, stąd niektóre określenia czy nazwy teorii pozostają bez wyjaśnienia, dzięki czemu książkę czyta się płynnie, bez ciągłych wyjaśnień i odwołań. Zdecydowanie nie powinno to utrudniać jednak lektury nawet osobom, które stawiają w tematyce zarządzania dopiero pierwsze kroki. Daje im natomiast mnóstwo wskazówek na temat ciekawych tematów wartych rozszerzenia.
Publikacja składa się z trzech części. Rozpoczyna się od podstawowych zagadnień, które, choć niezwykle istotne w procesie zarządzania, często bywają niedoceniane. Czytelnik znajdzie tu informacje niezbędne na stanowisku kierowniczym dotyczące zarówno wprowadzania nowego pracownika w struktury firmy, motywowania finansowego i pozafinansowego jak i kształtowania relacji z zespołem i przełożonymi. W wydaniu drugim dodano ciekawy rozdział na temat list kontrolnych, które w znacznym stopniu skracają czas wykonywania powtarzających się co jakiś czas zadań, oraz rozdział o zarządzaniu sytuacyjnym, w którym opisano koncepcję odnosząca się do elastycznego dostosowywania stylu kierowania do aktualnego etapu rozwoju, na którym znajduje się pracownik. Każdy z nas przechodzi bowiem przez kolejne fazy od Nowicjusza, poprzez Rozczarowanego Adepta po Pracownika o Zmiennym Zaangażowaniu, a wielu osiąga również etap Idealnego Pracownika. Informacje te przydatne są nie tylko dla przełożonego, ale też dla każdego pracownika, gdyż wiedząc, że spora część tego co przeżywamy, czym się martwimy, z czym mamy problemy pracując na danym stanowisku jest zupełnie normalnym etapem, który po prostu musimy przebyć na drodze do uzyskania satysfakcji zawodowej. Dzięki wiedzy o sposobach radzenia sobie, potrzebach ze strony przełożonego, łatwiej poradzimy sobie z trudnościami.
Kolejna część dotyczy psychologii szefa. Pozwala spojrzeć na siebie z perspektywy różnych teorii czy z perspektywy różnych osób po to, by rozpoznać swój styl zarządzania i zrozumieć reakcje otoczenia, które do tej pory mogły nie być zbyt jasne. Dzięki takiej wiedzy mamy możliwość wpływania na to jak odbierają nas inni, co może usprawnić współpracę. W rozdziale omówiona jest między innymi Analiza Transakcyjna, która z ciekawej perspektywy i w przejrzysty sposób ukazuje komunikację międzyludzką. Znajdziemy tak również rozdział na temat asertywności czy rozwiązywania konfliktów.
W ostatnim rozdziale autorzy podejmują temat błędów w zarządzaniu. Ukazują ich konsekwencje oraz podają użyteczne wskazówki jak ich uniknąć, ale również jak efektywnie reagować gdy jednak już się pojawią. I tak znajdziemy tu garść informacji na temat wypracowania i utrzymania autorytetu, unikania rutyny czy problemu przemęczenia pracą.
Podsumowując, duże plusy za rzetelną wiedzę, przystępny język książki, osadzenie w polskich realiach oraz mnóstwo ciekawych przykładów. Zdecydowanie polecam więc „Książkę dla skutecznych szefów” przede wszystkim grupie docelowej, czyli osobom związanym w jakikolwiek sposób z zarządzaniem, choć może być ona bardzo wartościową pozycją dla każdego pracownika, szczególnie, że wiele z zawartych w niej informacji można również przełożyć na inne dziedziny życia. Przecież na przykład rodzina to też pewnego rodzaju zespół, w którym kwestie autorytetu, zaangażowania czy rozwiązywania konfliktów niezaprzeczalnie się pojawiają.
-
Recenzja: Dziennik Gazeta Prawna Rafał WośRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Szefie, weź się za siebie!
"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego" - głosił ukaz cara Piotra I z 1708 r. Dziś żaden jaśnie panujący już nam jednak nie powie, jak powinny się układać wzorcowe relacje władzy w pracy. Zostają więc książki. Takie, jak choćby ta.
Jestem zdania, że każdy powinien sobie od czasu do czasu poczytać o kierowaniu ludźmi I ci, co już kierują (bo przecież powinni się stale doskonalić, a przynajmniej mieć taką ambicję). I cała reszta też. Ścieżki awansu w hierarchicznych organizacjach są tak bardzo poplątane, że nikt nie może znać dnia ani godziny. A nuż zostanie szefem. I może przy okazji napsuć w firmie tyle krwi, że straty będą potem trudne do odrobienia.
Poradników o szefowaniu jest wiele. Najwięcej tłumaczeń tekstów anglosaskich. Te z czystym sumieniem polecić można jednak tylko pod warunkiem, że są to pozycje wybitne albo przełomowe. Czytanie zaledwie przyzwoitych zagranicznych książek o tajemnicach kierowania ludźmi z reguły mija się z celem. Bo różnice w kulturze organizacyjnej sprawią, że nikt ich nigdy w życie nie wcieli A jeśli się uprze i będzie importowane schematy realizować, to może nawet osiągnąć efekty odwrotne do zamierzonych. Zostają więc książki polski W ich przypadku poprzeczka idzie troszeczkę w dół. Tu autor nie musi proponować jednej spójnej narracji, która poukłada nam świat na nowo. Dobrze, by rzecz była przynajmniej solidna.
Tak jest właśnie z książką tria: Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk. Autorzy od lat trudnią się doradztwem z dziedziny przywództwa. Pierwsze wydanie 2014 ich podręcznika z 2007 roku przebiło się na rynku, więc postanowili je odświeżyć i zaoferować czytelnikom ponownie. Zaproponowana przez nich narracja jest czytelna i łatwo za nią nadążyć. Zaczyna się "po bożemu" - od spraw podstawowych. A więc tego, jak ułożyć sobie relacje z zespołem, jak motywować albo wdrożyć do pracy nowego pracownika (bo jest to zadanie jak najbardziej szefowskie). Jest też oczywiście rozdział o skutecznym i w miarę bezbolesnym zwalnianiu. A potem plan się poszerza. Pojawiają się zadania takie jak koordynacja projektu, procesu handlowego albo zarządzanie sytuacyjne. Zaś dla szefów o wyjątkowo wysokim poziomie autorefleksji autorzy przygotowali trochę psychologii. W tym narzędzia analityczne potrzebne do odpowiedzi na pytanie "a Ty jakim jesteś szefem ".
Wielką zaletą tej książki jest jej niebywała konkretność. Masz do czynienia z konfliktem w zespole? Rób to, to i to. Nie rób tego i tamtego, myślisz, że brak ci autorytetu Sprawdź dokładnie, czy masz rację i przeciwdziałaj, bo czeka cię niechybnie seria następujących konsekwencji. Pisanie książki w tym stylu sprawia, że autorzy czasem ocierają się o truizm. Ale to w przypadku elementarza skierowanego do szerokiego czytelnika jest grzeszkiem z gatunku tych lekkich.
Warto też pochwalić wydawnictwo Helion, że po raz kolejny stawia na autorskie ilustracje swoich książek. Tak było z rysunkami Cezarego Krysztopy w książce „Szefologika" Romana Polki I tak jest teraz w przypadku ilustracji Michał Wręgi Wielki plus za odejście od sztampy (zbyt) często towarzyszącej drukowanej u nas literaturze biznesowej. Rafał Woś -
Recenzja: Personel Plus 2014-06-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada nie tylko przed swoimi przełożonymi, lecz także przed podwładnymi. To przecież szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony-podwładni coś nie gra, niewłaściwe relacje prędzej czy później odbiją się negatywnie na kondycji firmy. Autorzy tej publikacji to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu czy radzenie sobie z przemęczeniem pracą.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8984-2, 9788324689842
- Data wydania książki drukowanej :
- 2014-08-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9567-6, 9788324695676
- Data wydania ebooka :
-
2014-08-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 18716
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB »
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
Przywództwo
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Z pozycji menedżera
- Wprowadzenie
- Część I Niedoceniane przedmioty obowiązkowe
- Rozdział 1. Nowy pracownik w firmie: Wdrożenie do pracy wymaga planu działań i przewodnictwa szefa
- Przykład
- Cele działania firmy
- Wizja
- Wspólne wartości
- Wzory zachowań
- Przykład
- Przykład opinia eksperta
- Opinia eksperta
- Opinia
- Meandry awansu wewnętrznego
- Przykład
- Rozdział 2. Szef i jego przełożeni: Relacje szefa z jego przełożonymi rzutują na cały zespół
- Rozpoznać wzajemne oczekiwania
- Gdy jest źle
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- Gdy jest dobrze
- Przykład
- Przykład
- Gdy pojawia się nowy szef
- Przykład
- Przykład
- Gdy szef odchodzi
- Przykład
- Przykład skrajny
- Przykład
- Rozdział 3. Motywowanie pozafinansowe pracowników: Motywowanie bez wiedzy o potrzebach podwładnych prowadzi donikąd
- Jedenaście zasad motywacji
- 1. Motywowanie zacznij od siebie
- Przykład
- 2. Nie motywuj bez podania celu
- Przykład
- 3. Nieosiągalne cele demotywują
- Przykład
- Przykład
- 4. Wspólne określenie celu motywuje
- Przykład
- 5. Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb
- Przykład
- 6. Motywuj, umożliwiając rozwój
- Przykład
- 7. Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie
- Przykład
- 8. Motywuj, dostrzegając sukcesy
- Przykład
- 9. Etyczne współzawodnictwo motywuje
- Przykład
- 10. Elitarność motywuje
- Przykład
- 11. Przynależność do grupy motywuje
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- 1. Motywowanie zacznij od siebie
- Manipulowanie pod płaszczykiem motywowania
- Przykład
- Przykład
- Przykłady
- Jedenaście zasad motywacji
- Rozdział 4. Motywowanie finansowe: Menedżer powinien współtworzyć system wynagradzania swoich pracowników
- Zarobki podwładnych
- Premia regulaminowa
- Przykład
- Premia uznaniowa
- Przykład
- Wynagrodzenie podstawowe
- Przykład
- Skutki złych rozwiązań
- Premia regulaminowa
- Zarobki szefa
- Opinia eksperta
- Przykład
- Przykład
- Zarobki podwładnych
- Rozdział 5. Zwalnianie podwładnych: Nieunikniony element zarządzania wymagający rzetelnego przygotowania
- Kiedy zwolnić?
- Przykład
- Przykład
- Jak zwalniać?
- Opinia eksperta
- Konsekwencje zwalniania
- Przykład
- Przykład
- Skutki dla klientów i konkurencji
- Przykład
- Przykład
- Kiedy zwolnić?
- Rozdział 6. Poszukiwanie dobrych praktyk: Większość najlepszych rozwiązań już istnieje naucz się adaptować je do własnych potrzeb
- Czym jest benchmarking?
- Typy benchmarkingu
- Benchmarking wewnętrzny
- Benchmarking konkurencyjny
- Benchmarking funkcjonalny
- Nowe pomysły czy adaptacje starych?
- Przykład
- Dobre praktyki a zmiany w przedsiębiorstwie
- Przykład
- Nowe produkty
- Przykład
- Przykład
- Przykład
- Porównywanie wskaźników w poszukiwaniu najlepszych praktyk
- Poszukiwania przez analogię
- Analogia osobista
- Analogia bezpośrednia
- Analogia symboliczna
- Zaangażowanie pracowników
- Przykład
- Dobre praktyki a innowacyjność
- Podsuwanie przez pracowników nowych pomysłów
- Przykład
- Dobre praktyki a konkurencyjność
- Przykład
- Rozdział 7. Myślenie w kategoriach projektu: Uporządkowanie działań zwiększa skuteczność zarządzania
- Budżet i terminy
- Etapy projektu
- Określenie potrzeb odbiorców
- Wybór celu projektu
- Planowanie projektu
- Realizacja projektu, czyli do roboty
- Kontrola efektów
- Ocena projektu
- Zalety projektu
- Rozdział 8. Proces handlowy: Wszyscy pracownicy w firmie mają związek ze sprzedażą
- Wiedza o kluczowych klientach
- Przykład
- Wiedza o własnych usługach i produktach
- Przykład
- Wiedza o konkurencji i jej produktach
- Przykład
- Wiedza o własnej postawie w trakcie spotkania z klientem
- Przykład 1
- Przykład 2
- Zła obsługa po sprzedaży?
- Przykład
- Wiedza o kluczowych klientach
- Rozdział 9. Listy kontrolne : POMAGAJĄ WE WŁASNYM ROZWOJU, W KIEROWANIU JEDNOSTKĄ I CAŁYM ZESPOŁEM
- Dlaczego listy kontrolne dla menedżerów?
- 10 kluczowych zalet tworzenia list kontrolnych i ich wykorzystania
- Przykład 1.
- Przykład 2.
- Lista kontrolna manual wyznaczania celów pracy według zasady SMART
- Przykład 3. Opinia eksperta
- Lista kontrolna analiza działań sprzedażowych w grupie stałych klientów
- Przykład 4. Opinia eksperta
- Tytuły najczęściej tworzonych indywidualnie menedżerskich list kontrolnych
- Rozdział 10. Zarządzanie sytuacyjne: Możesz znacząco zwiększyć skuteczność swoich podwładnych dając im dokładnie to, czego potrzebują
- Co łączy tych ludzi?
- Przykład 1.
- Przykład 2.
- Przykład 3.
- Przykład 4.
- Trochę historii i badań
- Pięć ważnych pojęć
- Diagnoza
- Elastyczność
- Współpraca dla wyników
- Zarządzanie przez chodzenie
- Jednominutowy menedżer
- Etapy
- Etap 1. Entuzjastyczny lub Ostrożny Nowicjusz, określany symbolem R1
- Etap 2. Rozczarowany Adept, określany symbolem R2
- Przykład
- Etap 3. Pracownik o Zmiennym Zaangażowaniu, określany symbolem R3
- Etap 4. Idealny Pracownik nazywany też Perfekcyjnym Wykonawcą, określany symbolem R4
- Przykład
- Style
- Styl zarządzania dopasowany do R1, określany jako Instruktor oznaczany symbolem S1
- Przykład
- Przykład
- Styl zarządzania dopasowany do R2, określany jako Trener oznaczany symbolem S2
- Przykład
- Przykład
- Styl zarządzania dopasowany do R3, określany jako Coach oznaczany symbolem S3
- Przykład
- Styl zarządzania dopasowany do R4, określany jako Delegujący oznaczany symbolem S4
- Przykład
- Krótkie podsumowanie
- Styl zarządzania dopasowany do R1, określany jako Instruktor oznaczany symbolem S1
- Nie zawsze to takie proste
- Dodatkowe sytuacje, gdy trzeba użyć stylu odmiennego niż etap rozwoju
- Metoda liczbowa
- Przykład
- Przykład antyprzykład
- Przykład
- Przykład
- Powróćmy do przykładów z początku rozdziału
- Przykład 1.
- Przykład 2.
- Przykład 3.
- Przykład 4.
- Co łączy tych ludzi?
- Część II ELEMENTY PSYCHOLOGII SZEFA WIEDZA NIETAJEMNA
- Rozdział 11. Portret szefa: Swój styl zarządzania i reakcje otoczenia można zrozumieć i na nie wpływać
- Pierwsze spojrzenie na szefa
- Szef poddany analizie słów kilka o analizie transakcyjnej
- Inwentaryzacja po raz pierwszy analiza strukturalna według analizy transakcyjnej
- Jak to działa czyli jak się na co dzień zachowujemy analiza funkcjonalna
- Szef jako Rodzic
- Szef też ma emocje stan Ja Dziecko
- Szef w pełni Dorosły
- Obraz całego zespołu na tle portretu szefa
- 1. styl zarządzania biurokrata na patrolu
- 2. styl zarządzania włoska mama
- 3. styl zarządzania firma to Ja, czyli szef-Słońce
- 4. styl zarządzania stanowczy, twórczy, dobry ojciec
- Portret nr 1:2. styl zarządzania włoska mama w męskim wydaniu
- Portret nr 2:1. styl zarządzania biurokrata na patrolu
- Portret nr 3:4. styl zarządzania stanowczy, twórczy, dobry ojciec
- Portret nr 4:3. styl zarządzania firma to Ja, czyli szef-Słońce
- Szef spogląda w lustro
- Składowe portretu rozmawiamy czy komunikujemy się
- Transakcje czyli jak ze sobą rozmawiamy i co z tego wynika
- Postawy życiowe czyli co myślimy o sobie i o innych; jak to wpływa na nasz sposób zarządzania i tworzenie atmosfery w pracy
- I postawa: Ja jestem OK Ty jesteś OK
- II postawa: Ja jestem OK Ty nie jesteś OK
- III postawa: Ja nie jestem OK Ty jesteś OK
- IV postawa: Ja nie jestem OK Ty nie jesteś OK
- Postawa życiowa a funkcjonowanie zespołu
- Kwestionariusz egogramu namaluj swój portret
- SKALA I
- SKALA II
- SKALA III
- Wyniki i omówienie ankiety
- Jak interpretować własny egogram?
- Rozdział 12.Asertywność szefa to znacznie więcej niż umiejętność mówienia nie
- Zaczynamy stosować asertywne komunikaty
- Bilans zysków i strat z jakich powodów wybieram nieasertywne zachowania
- Jestem szefem, więc mam prawo do
- Asertywny gniew szefa
- Irracjonalne myśli są hamulcami zachowań asertywnych
- Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a postawa asertywna
- Dominacja, czyli Ja wygrywam Ty przegrywasz
- Adaptacja, czyli Ja ustępuję Ty wygrywasz
- Unikanie, czyli Ja się wycofuję Ty stajesz się nieistotny
- Kompromis, czyli Ja ustępuję i obiecuję Ty ustępujesz i obiecujesz
- Współdziałanie Ja wygrywam Ty wygrywasz
- Gry psychologiczne gry bez zwycięzców
- Czy zauważasz swoich pracowników?
- Przykład
- W co ty grasz?
- Przykład
- Gra ma sens, jeśli pojawi się drugi gracz
- Drewniana noga
- Tu cię mam, ty draniu
- Przeciążony
- Zobacz, co przez ciebie zrobiłem
- Tak, ale
- Gdyby nie ja
- Gdyby nie ty
- Ja chcę ci tylko pomóc
- Za późno się za to zabrałem
- Jak nie grać?
- Zasady czystej komunikacji według analizy transakcyjnej
- Czy zauważasz swoich pracowników?
- Rozdział 13. Konflikt w zespole: Konfliktów nie należy powstrzymywać i utajniać, tylko trzeba je rozwiązywać
- Przykład
- Zarządzanie przez konflikt
- Przykład
- Przyczyny konfliktów
- Objawy
- Przykład
- Leczenie
- Przykład
- Przykład
- Część III Manowce zarządzania
- Rozdział 14. Szef bez autorytetu: Sama wiedza i umiejętności bez osobowości nie zbudują autorytetu
- Przykład negatywny
- Przykład pozytywny
- Przykład
- Na autorytet trzeba zapracować
- Łukasz Pawełek,
- Przyczyny braku autorytetu
- Przykład
- Objawy braku autorytetu
- Przykład negatywny
- Przykład pozytywny
- Przykład
- Leczenie
- Dobre rady
- Rozdział 15. Nieformalny lider: Złe zarządzanie tworzy alternatywnych przywódców
- Nieformalny lider w polityce i w firmie
- Co sprzyja wyłonieniu nieformalnego lidera?
- Przykład
- Jak obecność nieformalnego lidera wpływa na zespół?
- Przykład
- Przykład
- Co dzieje się z nieformalnym liderem?
- Przykład
- Lepiej zapobiegać, niż leczyć
- Przykład
- A kiedy mamy już lidera
- Monitorowanie relacji z zespołem
- Poszukiwanie sukcesorów
- Przykład
- Kiedy i jak zwolnić nieformalnego lidera?
- Rozdział 16. Rutyna szefów i podwładnych: Poszukiwanie równowagi pomiędzy kreatywnością a rutyną
- Rutyna pomaga
- Przykład
- Rutyna przeszkadza
- Przykład
- Przyczyny
- Przykład
- Obraz choroby
- Przykład
- Opinia
- Najważniejsze powody braku kreatywności. Jak sobie radzić?
- Schematyzm myślenia i postępowania
- Przykład
- Obawa przed krytyką
- Obawa przed nowym
- Przykład
- Obezwładniające poczucie sukcesu
- Przykład absurdalny
- Niskie poczucie własnej wartości
- Brak motywacji
- Schematyzm myślenia i postępowania
- Rutyna pomaga
- Rozdział 17. Przemęczenie pracą: Wymagania stawiane przez firmę i nas samych powinny być proporcjonalne do indywidualnych możliwości
- Przykłady
- Przyczyny wokół nas
- Zamęczyć samego siebie
- Konsekwencje przemęczenia
- Opinia eksperta
- Jak się zmęczyć, ale nie zamęczyć?
- Przykład
- Jak wprowadzić wyścig szczurów?
- Bibliografia
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk (11)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(10)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii