ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Ewa Wilmanowicz
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
232
Druk:
oprawa twarda
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

49,00 zł
29,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

49,00 zł
24,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

  • Poznaj cechy prawdziwego lidera
  • Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
  • Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego

By roztaczać szefa czar

Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.

Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.

Patroni medialni:

O autorze

Ewa Wilmanowicz

Ewa Wilmanowicz — mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w dziedzinie reputacji. Prelegentka Brian Tracy International Polska. Absolwentka Université d’Angers i UMK. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.

Zamknij

Wybierz metodę płatności