Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Ewa Wilmanowicz - okladka książki

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Ewa Wilmanowicz - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 2
Stron:
232
Druk:
oprawa twarda
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka 14,90 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-70%)
14,90 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 24,50 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-45%)
26,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 19,60 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-55%)
22,05 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(19,60 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

  • Poznaj cechy prawdziwego lidera
  • Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
  • Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego

By roztaczać szefa czar

Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.

źródło: https://www.marketingtopodstawa.com/

 

Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Ewa Wilmanowicz ― mówczyni, doradczyni do spraw budowania reputacji, wykładowczyni na studiach podyplomowych, MBA i DBA. Autorka książek biznesowych i artykułów naukowych z dziedziny reputacji i wpływu. Założycielka Instytutu Reputacji Osobistej i Organizacji. Od 2015 roku członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Na temat reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności