ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
224
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka (35,94 zł najniższa cena z 30 dni)

59,90 zł (-35%)
38,94 zł

(2za1 » dobierz książkę GRATIS)

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (32,95 zł najniższa cena z 30 dni)

59,90 zł (-55%)
26,95 zł

(2za1 » dobierz ebook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(32,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Oto kompletny narzędziownik obszaru Human Resources w organizacji!

Employee journey, czyli po polsku „podróż pracownika”, ma kilka etapów. Pracownik przechodzi w firmie przez trzy zasadnicze fazy: najpierw jest rekrutowany, potem realizuje zadania, które mu przydzielono, wreszcie – rozstaje się z organizacją. Na każdym z tych etapów powinien mu towarzyszyć przedstawiciel działu HR.  To on jest przewodnikiem pracownika w tej podróży, a jednocześnie wizytówką organizacji, która rekrutuje, zatrudnia i ostatecznie się z nim rozstaje.

Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey.  Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać – takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Artur Dzięgielewski

Artur Dzięgielewski - doświadczony head of HR, pomysłodawca i organizator ogólnopolskiego konkursu People Innovation, laureat konkursu Top HR Manager in Action 2019, topowy głos polskiego LinkedIn 2020, ekspert do spraw HR, autor wielu artykułów o tej tematyce i prelegent na poświęconych jej konferencjach. Kierując się zasadą „Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj”, dzięki zaangażowaniu i pasji do pracy i ludzi cały czas stawia na rozwój. Doświadczenie zawodowe zdobywał w branżach: HR, TSL, finansowej, a także w sprzedaży i obsłudze klienta. Do kluczowych obszarów HR, w których jest aktywny, należą rekrutacja, współpraca z biznesem (rekomendowanie odpowiednich rozwiązań w zakresie zarządzania zespołem i organizacją), prowadzenie szkoleń, rozwój pracowników, benefity pozapłacowe i systemy motywacyjne, działania związane z employer branding i CSR.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności