Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
- Autorzy:
- Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
Książka Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały została wybrana Książką dla Trenera 2013.
Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo!
Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń nie zawsze wiedzą, że zanim ci autorzy zostali szkoleniowcami, zajmowali się tym, czym ich uczniowie – byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzedawców do dyrektorów zarządzających dużymi grupami pracowników i mają świadomość, jak przekazywana przez nich wiedza działa w praktyce. Zdają sobie także sprawę z tego, że nic tak nie działa na wyobraźnię szkolonego, jak krótki i praktyczny życiowy przykład, okraszony odrobiną teorii. Dlatego zdecydowali się wspólnie napisać tę książkę.
Zanim zaczniesz czytać, musisz wiedzieć, że:
- wszystkie przykłady są prawdziwe, a część z nich autorzy wzbogacili odrobiną humoru;
- każdy przykład stanowi odrębną całość, więc książkę można czytać wyrywkowo albo standardowo;
- w wielu przykładach znajdują się odnośniki do innych przypadków, w których dokładniej tłumaczone są kwestie poruszane w bieżącym fragmencie.
Jeszcze jedno: książka została podzielona na część dla handlowca i menedżera oraz część ogólną o efektywności osobistej. Możesz przeczytać tylko tę część, którą uznasz za najbardziej przydatną. Namawiamy jednak do przestudiowania całości, ponieważ z praktyki wiemy, że wiedza z jednej dziedziny może przydać Ci się do czegoś zupełnie innego. Jak to w życiu bywa.
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia — w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów — dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
O autorach książki
Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Bartłomiej Sapała - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze budowania polskiej filii międzynarodowej sieci marketów sportowych. Jest konsultantem, doradcą i trenerem sprzedaży, zarządzania oraz optymalizowania procesów i efektywności osobistej. Zamiłowanie do sportu dzieli z żoną, synem i córką.
Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała - pozostałe książki
-
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Książek, podręczników, poradników, samouczków negocjacji w każdej księgarni można znaleźć mnóstwo. Pewnie dlatego, że skuteczne negocjowanie jest po prostu trudne. A może także dlatego, że praktycznie każdy z nas w trakcie swojej praktyki szkolnej, zawodowej czy w życiu prywatnym zmuszony jest czasem przekonywać innych do swojego zdania. Jeśli nasze negocjacje często kończą się porażką, bywa to bardzo frustrujące i przynosi wymierne materialne straty, czas więc nauczyć się negocjować skutecznie. Od kogo? Od złotoustych, którzy zawsze potrafią przeciągnąć ludzi na swoją stronę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze. Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zawód: handlowiec to niezbędnik wiedzy o sprzedawaniu, powstały w oparciu o umiejętności i doświadczenia Andrzeja Niemczyka oraz Mariusza Kędzierskiego — wieloletnich handlowców i trenerów sprzedaży. Pisząc tę książkę, autorzy korzystali z pomocy kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i szefów sprzedaży, którzy zdecydowali się podzielić obserwacjami poczynionymi w trakcie swej trudnej, ale ciekawej pracy. Pracy handlowca. Proponujemy Ci zatem książkę pisaną przez zawodowców dla zawodowców.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła - świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach. Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji - i o tym, jak sobie radzić.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
Niedostępna
-
Książki składające się na niniejszy pakiet to jedne z pierwszych pozycji o coachingu i rozwoju kompetencji handlowców, które powstały w Polsce i są osadzone w polskich realiach gospodarczych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Długotrwały stres to we współczesnym świecie jeden z najpoważniejszych czynników chorobotwórczych. Według szacunków ekspertów nawet 70 procent wszystkich wizyt u lekarzy spowodowanych jest dolegliwościami wynikającymi z silnego, przewlekłego stresu. Od obniżonej odporności na rozmaite infekcje, przez bezsenność, zaburzenia żołądkowo-jelitowe, po najpoważniejsze schorzenia, takie jak nowotwory - długotrwałe oddziaływanie hormonów stresu na organizm może być dla niego zabójcze. Niestety, stresu trudno uniknąć, zwłaszcza w obecnej, dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.- Videokurs pkt
(31,60 zł najniższa cena z 30 dni)
35.55 zł
79.00 zł (-55%) -
Promocja
Zestresowany pracownik to pracownik nieefektywny. Zespół narażony na długotrwały stres nie może działać wydajnie. Niepewność, niepokój, lęk o to, co przyniesie przyszłość - ten związany z pracą, ale także z życiem prywatnym - to pożywka, na której rozwija się przewlekły stres. Jak sobie z tym radzić w okresie gwałtownych przemian, kiedy wypracowywane przez długie lata sposoby działania z dnia na dzień przestają mieć zastosowanie? Jak menedżer może wesprzeć podwładnych, aby proces adaptacji do nowych warunków przebiegał jak najsprawniej? Jak sobie radzić, gdy nieustannie jesteśmy zaskakiwani kolejnymi zmianami? Jak zmotywować zestresowany zespół? Wielu szefów stoi obecnie w obliczu podobnych wyzwań. Z myślą o nich powstał Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach.- Videokurs pkt
(39,59 zł najniższa cena z 30 dni)
44.55 zł
99.00 zł (-55%) -
Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest świetnie napisanym, szczerym wyjaśnieniem natury globalnych problemów, ich możliwych przyczyn i konsekwencji, a także związków z obecnymi systemami zarządzania. Przedstawiono w niej też ideę kapitalizmu interesariuszy: systemu gospodarczego opartego na inkluzywności, zrównoważonym rozwoju i równości. To holistyczne rozwiązanie, w którym odpowiedzialność jest proporcjonalnie rozłożona na rządy państw, przedsiębiorstwa i osoby prywatne. W książce znalazło się wiele rad i wskazówek, z których może skorzystać każdy: polityk, właściciel firmy, aktywista, społecznik i obywatel. Okazuje się, że „rzeczywistość po COVID-19” może być dla ludzkości czasem współdziałania, w którym teraźniejszość i przyszłość dają możliwość wykreowania zrównoważonego świata. Świata, w którym wszyscy czują się dobrze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Sztukater.pl Jezyna22, 2014-07-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Andrzej Niemczyk - doświadczony trener, menedżer, handlowiec i wykładowca. Od wielu lat szkoli trenerów, kadrę menedżerską oraz przedstawicieli handlowych. Jest autorem kilku książek o zarządzaniu, handlowaniu i prowadzeniu szkoleń.
Bartłomiej Sapała - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze budowania polskiej filii międzynarodowej sieci marketów sportowych. Jest konsultantem, doradcą i trenerem sprzedaży, zarządzania oraz optymalizowania procesów i efektywności osobistej.
W swojej publikacji autorzy przytaczają szereg przykładów efektywnej sprzedaży. Książka jest podzielona na trzy części. W pierwszej znajdują się przykłady handlowe, w następnej – menedżerskie, a na końcu te, które dotyczą rozwoju osobistego. Podział jest umowny ponieważ większość to teksty uniwersalne. Wszystkie przykłady, które są związane z rozwojem osobistym mogą być przydatne menadżerom i handlowcom. Przykłady są przytaczane według schematu : tytuł, wyjaśnienie, przykład. Autorzy ukazują wybrane koncepcje zarządzania i teorie psychologiczne, wyjaśniając poszczególne przykłady na różnych poziomach – percepcji, motywacji, emocji i organizacji. Mamy tu również zamieszczone sposoby i ćwiczenia usprawniające nasze funkcjonowanie w pracy jak i również w rodzinie. Dla mnie ważny jest fakt, że jeden z przytoczonych przykładów dotyczy nieuczciwych sprzedawców. Jest mowa na temat telemarketerów stosujących nieczyste zagrania, i którzy swoich klientów nie traktują z należytym im szacunkiem. Mimo tego, że autorzy założyli sobie, że będą przytaczać jak najwięcej przykładów zabawnych lub pozwalających na potraktowanie opisywanych osób z dystansem lub przymrużeniem oka to jednak okazało się, że nie jest to w pełni możliwe ponieważ wiele sytuacji było tak nieprzyjemnych, że trzeba je było potraktować bardzo poważnie. Jest to na przykład „syndrom osła" przedstawiony w części o zarządzaniu oraz właśnie ten dotyczący telemarketerów. Autorzy uważają, że często agresywną postawę przybierają nie tylko pojedyncze osoby lecz całe grupy ludzi- historia wojen dała wiele takich tragicznych przykładów. Jeśli w pierwszej zwrotce hymnu pojawiają się słowa, że naród jest ponad innym, to może budzić niepokój o konsekwencje takiego spojrzenia na pozostałe nacje. Autorzy również uważają, że mistrzami świata w przyjmowaniu postawy „ja OK – Ty nie OK" są politycy. Ci, którzy są chlubnymi wyjątkami cieszą się z reguły największym uznaniem i są niewątpliwymi autorytetami. Zdecydowana większość to jednak modelowy przykład przekonania o wyższości swoich politycznych nacji, a często też swojej osoby. Opinią narodu nie warto się przejmować, pomijając okres poprzedzający następne wybory. Podobne widzenie panuje w biznesie. Wielu twardych, agresywnych negocjatorów to osoby to osoby z postawą „ja OK – ty nie OK". Ważne jest dla nich zwycięstwo, nieważne jakim kosztem dla innych i co to oznacza dla drugiej strony. Dla nich klient nie jest człowiekiem lecz celem do pokonania.
Muszę przyznać, że książka ta zrobiła na mnie duże wrażenie.
Całość jest napisana ogromnie przystępnie nawet nie dla uczniów czy fachowców danej dziedziny. Autorzy często wplatają elementy humorystyczne, które ogromnie urozmaicają treść. Trzeba podkreślić, że wszystkie przytoczone przykłady są autentyczne co na pewno motywuje do również takich spektakularnych działań. Książkę można czytać zupełnie wyrywkowo, każdy przykład stanowi odrębną całość. W wielu przypadkach znajdują się odnośniki do innych przykładów, w których dokładniej są tłumaczone kwestie poruszane w danym rozdziale. Autorzy bardzo chętnie poznają inne przykłady dlatego też pozostawiają do siebie ewentualny kontakt. Zdecydowanie polecam. -
Recenzja: Alicya w Krainie Słów 2014-06-10Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To nie jest kolejny poradnik o tym, jak osiągnąć sukces myśląc życzeniowo. Autorzy dali nam do ręki konkretne narzędzia i wiedzę, które skutecznie nas do tego sukcesu zbliżą, jeśli tylko zechcemy podjąć wysiłek: nauczyć się czegoś i działać!
Niemczyk i Sapała – bo o nich mowa - należą do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, ich doświadczenie i wiedza bronią się same, nie trzeba niczego więcej dodawać. Na kartach książki, obaj dzielą się z nami tym, czego doświadczyli na własnej skórze: w pracy (od „przynieś, wynieś, pozamiataj” po dyrektorów) i w życiu prywatnym: mężczyzna kontra kobieta, ojciec kontra nastolatka, albo co gorsza: troje kontra pomidor! Dla mnie to bardzo ważny element treści: pokazanie swojej drogi rozwoju, kolejnych błędów – mówienie wprost o tym, że nikt nie rodzi się doskonały, że trzeba się uczyć. Trzeba dystansu i zmiany perspektywy by dostrzec, że trener też człowiek, też zdobywa doświadczenie, zanim stanie się delfinem (bo rekinów nie lubimy – o!).
Na książkę składa się 101 praktycznych przykładów, każdy z nich świetnie obrazuje omawiane zagadnienie, dzięki czemu łatwo go zapamiętać. Każdy z przykładów jest autentyczny – ewentualnie przyprawiony odrobinę humorem, którego w tej pozycji nie brakuje - powszechnie przecież widomo, że najszybciej uczymy się poprzez śmiech i zabawę. Na pewno każdy z nas sam zastosował w życiu którąś z prezentowanych technik – świadomie lub nie – albo został „czymś”, z tego sporego wachlarzu możliwości, „potraktowany” – świadomie lub nie. Tematy, których opisania podjęli się autorzy, łatwe nie są. Zwłaszcza, że rynek podobnymi publikacjami jest na chwilę obecną przesycony. To, co u innych nudne i odstraszające (nieszczęsne GTD) – w wykonaniu tej dwójki jest po prostu fascynujące! Ukazują nam kolejne elementy układanki na tyle ciekawie i z taką pasją, że wciąż chcemy więcej! Nie zauważamy nawet, gdy przeczytaliśmy już 340 stron (podręczniki zazwyczaj zabijają nudą po 10 stronach). To w jaki sposób przedstawiają oni kolejne tematy sprawia nam (i najwyraźniej im również) autentyczną radość.
Kapitalna książka, która może stanowić ciekawy podręcznik i inspirację dla każdego, kto chce wejść w tajniki sprzedaży, negocjacji i zarządzania – także sobą w czasie itp. Dla specjalistów to przypomnienie w pigułce, poparte trafnym przykładem - warto się zastanowić, bo może z uporem maniaka powielamy jakiś błąd? Z czapką lub odkurzaczem, na wakacjach, naradzie lub w korku? Może najwyższa pora wyrzucić tę przeklętą klepsydrę? Stąd dowiemy się nie tylko jak sprzedawać, zarządzać i maksymalizować swój potencjał, ale także: jak się skuteczniej komunikować, jak zmienić swoje przyzwyczajenia, jak przebić się przez miąższ i dotrzeć do samego jądra potrzeb naszego rozmówcy. I co najważniejsze zawsze w sposób etyczny. Obaj panowie zgodnie odżegnują się od technik manipulacyjnych, tak szeroko obecnie promowanych i stosowanych.
Atutem książki jest możliwość wyrywkowego czytania. Odgórnie książka została podzielona na trzy części: dla handlowca, menagera i tę związaną z efektywnością osobistą – można przeczytać tylko tę część, która jest nam potrzebna (ale jak wiadomo: w życiu przydaje się wszystko, więc lepiej niczego nie omijać). Poza tym każdy przykład jest osobną, obdarzoną numerem, zamkniętą całością. Można więc czytać losowo. Ja wybrałam trochę inną metodę: wypisałam numery przykładów związanych z komunikacją interpersonalną i czytałam najpierw tylko je. Następnie wypisałam numery przykładów związanych z zarządzaniem sobą w czasie i zajęłam się nimi. Krok po kroku, budowałam powoli swoje kompendium informacji na dany temat. Książka - jak widać - daje spore możliwości manewrowania, ilu czytelników, tyle metod.
Wydanie bardzo przejrzyste i czytelne, umożliwiające, jak już wspomniałam dowolny sposób czytania. Okładka zgodnie z prawdą sugeruje jej naukowy, a zarazem przystępny charakter. Całość domyka szeroka bibliografia – pozycje polecane przez autorów, dzięki którym czytelnik może zgłębić interesujący go temat. Książka warta każdej wydanej na nią złotówki! -
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Dorota, 2014-01-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sprzedaż, negocjacje i zarządzanie to tematy obecne w życiu każdego z nas. Niezależnie od tego czy negocjujesz kontrakty warte miliony euro, termin poprawki czy podział obowiązków w domu, w tej książce znajdziesz mnóstwo przydatnych informacji, które pomogą Ci zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu. Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach to jedna z najnowszych publikacji wydawnictwa Helion, która sprawdzi się zarówno jako podręcznik dla profesjonalistów jak i źródło inspiracji dla każdego, kto chciałby dowiedzieć się czegoś na temat ludzkich zachowań, ich przyczyn oraz metod osiągania pożądanych zmian. Autorzy udowadniają, że czasami wystarczy naprawdę niewiele wysiłku, by w sposób satysfakcjonujący dla wszystkich stron osiągnąć cel, który dotąd wydawał się być poza zasięgiem.
Autorami publikacji są Andrzej Niemczyk i Bartłomiej Sapała. Obaj mogą pochwalić się imponującym doświadczeniem jako trenerzy biznesu i menedżerowie. Należą do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, które zrzesza praktyków bazujących w swojej pracy na rzetelnej wiedzy empirycznej z zakresu psychologii, socjologii, teorii zarządzania i in. Jako studentka psychologii sama spotkałam się z przypadkami prowadzenia szkoleń na podstawie wątpliwej jakości wiedzy, stąd tym bardziej doceniam wagę tej inicjatywy. Towarzystwo promuje również przestrzeganie standardów etycznych zawodu, co wyraźnie przewija się w omawianej publikacji. Jest to bardzo cenna informacja, gdyż na rynku wydawniczym można znaleźć sporo publikacji zachęcających do stosowania manipulacji w sprzedaży czy negocjacjach.
Książka, jak wskazuje tytuł, jest zbiorem 101 praktycznych przykładów przyporządkowanych do trzech rozdziałów: sprzedaż i negocjacje, zarządzanie i efektywność osobista. Wszystkie są od siebie niezależne, dzięki czemu książkę można czytać wybierając tylko działy czy tematy interesujące Czytelnika. Każdy z przykładów zawiera wstęp teoretyczny, wnioski oraz zakres sytuacji, w jakich jest szczególnie przydatny. Wszystko krótko, zwięźle i na temat a przy tym napisane niepozbawionym humoru stylem, który sprawia, że książkę tę bardzo przyjemnie się czyta. W części dotyczącej teorii Czytelnik znajdzie odwołania do literatury i przytaczanych wyników badań, co wpisuje się w ideę bazowania na wiedzy empirycznej, nadając publikacji charakter naukowy. Daje to również konkretne wskazówki co do literatury, do której można sięgnąć by zgłębić wiedzę na interesujące nas tematy.
Jeśli mowa o tematach, to muszę przyznać, że ich zakres jest tak szeroki, że nie wyobrażam sobie osoby, która nie miałaby kontaktu chociaż z jednym ze 101 typów sytuacji opisywanych w książce. Jakie znaczenie dla sprzedaży ma odkrywanie prawdziwych interesów klienta? Dlaczego zjawisko zamrożonej konsekwencji może pozbawić pracy wielu ludzi albo sprawić, że utkniesz w korku na wiele godzin? Jak przekonać nastolatkę do czegoś na czym ci zależy? Na czym polega rola obserwatora w negocjacjach? Co tak naprawdę może kryć się pod złością? Jak Eisenhower może pomóc ci skuteczniej zarządzać swoim czasem? Czy da się szybko i skutecznie rozładować emocje niezadowolonego klienta? To tylko niektóre z pytań, na które znajdziesz tu odpowiedzi.
Książkę panów Niemczyka i Sapały polecam wszystkim. Przede wszystkim sprzedawcom i menedżerom, gdyż znajdą w niej praktyczne wskazówki oparte na rzetelnej wiedzy empirycznej z odniesieniami do literatury pomagającej zgłębić omawiane zagadnienia. Opisywane przykłady łatwo zapadają w pamięć, co zwiększa prawdopodobieństwo aplikacji wspomnianych wskazówek we własnej pracy. Publikację tą z pełnym przekonaniem polecam również osobom spoza branży. Choć większość z nas prawdopodobnie nigdy nie będzie uczestniczyła w negocjowaniu kontraktu na miliony euro czy zarządzała setkami ludzi to zdecydowanie warto ją przeczytać. Jestem przekonana, że każdy odnajdzie się w przynajmniej jednej z przytaczanych sytuacji problemowych, a dzięki wiedzy zdobytej podczas lektury, nie popełni kolejny raz tego samego błędu. -
Recenzja: Dziennik Łódzki . N, 2013-12-02Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
100 przykładów z domieszką humoru
Choć to poradnik, wydaną przez Onepress książkę „Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach" Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały czyta się niczym najlepszą literaturę o sensacyjnym charakterze. Wystarczy przelecieć wzrokiem - miejscami rodem z Wiecha - tytuły poszczególnych rozdziałów: Najdroższe truskawki na Bródnie, Rozbieżne interesy tatusia, Jeden błąd -116 osób traci pracę z powodu 9 eurocentów, Jak ważna może być poranna fryzura, Chatka na kurzej łapce, czyli chciwość nie popłaca, Sprzedawca odkurzaczy po raz pierwszy, czyli: „Niech pan sobie spokojnie pójdzie na mecz..." itd. Książka została podzielona na część dla handlowca i menedżera oraz część ogólną o efektywności osobistej. Autorzy zaklinają się, że wszystkie przykłady są prawdziwe, co najwyżej część z nich wzbogacili odrobiną humoru. Co więcej, każdy przykład to odrębna całość, więc książkę można czytać na wyrywki albo od okładki do okładki. Tak czy tak, równie dobrze smakuje... -
Recenzja: Eurostudent 2013-10-15Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To książka duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały, którzy, zanim zostali szkoleniowcami, byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzedawców do dyrektorów zarządzających dużymi grupami pracowników. Przygotowana przez nich publikacja jest bardzo praktyczna, pełna prawdziwych przykładów, wzbogaconych odrobiną humoru. Poza tym każdy przykład stanowi odrębną całość, więc książkę można czytać wyrywkowo albo standardowo. Poza tym została ona podzielona na część dla handlowca i menedżera oraz część ogólną o efektywności osobistej.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7092-5, 9788324670925
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-09-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8333-8, 9788324683338
- Data wydania ebooka :
- 2013-11-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 13907
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Kompetencje osobiste
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1. Wino o wyrazistym korzennym smaku (17)
- 2. Najdroższe truskawki na Bródnie (19)
- 3. Rozbieżne interesy tatusia (21)
- 4. Oferta szkolenia dla kolegi (23)
- 5. Jeden błąd - 116 osób traci pracę z powodu 9 eurocentów (25)
- 6. Prawie zawsze jest jakieś wyjście w negocjacjach (28)
- 7. Jak ważna może być poranna fryzura? (30)
- 8. Załóż czapkę! (32)
- 9. Warto wiedzieć, z kim prowadzić rozmowę, czyli nieudany bigos (35)
- 10. Kapitanoza - jaki jest związek wypadków lotniczych i morskich z porażką w negocjacjach? (37)
- 11. Żółta kartka po dwóch godzinach (40)
- 12. Jak nie kupić portalu wartego 2 miliony za 400 tysięcy? (42)
- 13. Chatka na kurzej łapce, czyli chciwość nie popłaca (44)
- 14. Statki płyną wolniej (47)
- 15. Dobry negocjator ustępuje pierwszy... i zaraz o coś prosi (49)
- 16. Jak się ma pendrive'a, to musi być czysty (52)
- 17. Blef ma krótkie nóżki (55)
- 18. Nikogo za nic nie będę przepraszał, dopóki się nie upewnię, że to nasza wina! (58)
- 19. Teatr jednego aktora (61)
- 20. Klient szukający trenera sprzedaży z doświadczeniem w obróbce metali (67)
- 21. Sprzedawca odkurzaczy po raz pierwszy, czyli: "Niech pan sobie spokojnie pójdzie na mecz..." (69)
- 22. Sprzedawca odkurzaczy po raz drugi, czyli: "Czy wyobraża sobie pani, że po tym, co pokazałem, jutro uruchomi pani zwykły odkurzacz?" (72)
- 23. Samotny lekarz i drużyna konduktorska (75)
- 24. Najnieszczęśliwszy handlowiec na świecie (78)
- 25. Każdy klient jest głupi (80)
- 26. Racjonalizatorski geniusz szefa i trusie (85)
- 27. Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci (88)
- 28. Co widzisz? (91)
- 29. Empatia klocka drewna, czyli modne, a zarazem głupie zdania szefa (93)
- 30. Nonszalancja gwiazdora (96)
- 31. Czy ja jeszcze jestem w tym zespole, czy już nie?! (100)
- 32. Klęska urodzaju na szkoleniach (103)
- 33. U nas mogłoby się to skończyć tym, że wszyscy wylecielibyśmy w powietrze... (107)
- 34. Praca z tobą to przyjemność (111)
- 35. Zabójcza krzywa Gaussa (114)
- 36. Trzy wykłady Marcina (117)
- 37. Odpowiedni alkohol dla każdego (120)
- 38. Niemęskie auto dla handlowca (124)
- 39. Egzekucja tępym nożem (127)
- 40. Egzekucja ostrym nożem (131)
- 41. Nas kryzys nie dotyczy (134)
- 42. Potężna siła doceniania, czyli o ścieleniu łóżka (138)
- 43. Gratozjebka (141)
- 44. Z osła wierzchowca nie zrobisz! (144)
- 45. Zabił mi pan klina. Nie wiem, co powiedzieć... (147)
- 46. Czarna robota dla niewyspanych (151)
- 47. Malowanie trawy na zielono, czyli opłakane konsekwencje niewytłumaczonego zadania (154)
- 48. Oczekiwanie na ekspertyzę nieistniejącego rzeczoznawcy (158)
- 49. Drużyna harcerzy płci męskiej (161)
- 50. A co będzie, gdy pojadą do Strykowa zamiast do Strykowa? (164)
- 51. Wejście smoka "Pana Tabelki" (167)
- 52. Prowizja trzynaście dni później (169)
- 53. Jak wyhodować plankton? (172)
- 54. Niedocenione poświęcenie (175)
- 55. Syndrom osła (178)
- 56. Dziel i rządź (181)
- 57. Zakup kontrolowany na drodze pod Warszawą (185)
- 58. Szef jak konfesjonał (189)
- 59. Okrutna kara dla szefowej, czyli godz. 6.15 w kajdankach (193)
- 60. Trawa nie rośnie w grudniu (196)
- 61. Dyrektor zakładu produkcyjnego w przedszkolu (198)
- 62. Wszyscy zostaniecie Chrystusami (201)
- 63. Co stracisz, gdy się zaangażujesz? (204)
- 64. Ty tu jesteś szefem, ale nie jesteś królem! (209)
- 65. Trzy zasady trenera drużyny z okręgówki, które sprawdziły się na przedmieściach Paryża (215)
- 66. W dzień Grażka, a w nocy igraszka (217)
- 67. Biegnij w paszczę lwa! (223)
- 68. Nie tylko piraci mają drewnianą nogę (226)
- 69. Dwie godziny później w domu (230)
- 70. Czym wy się martwicie? Przecież ja mogę sama jeździć do szkoły (232)
- 71. Marzenia ściętej głowy (235)
- 72. Karczemna awantura za trącanie walizką w tramwaju (238)
- 73. Czy na pewno wiem, o co chodzi? (241)
- 74. Nie, Bartek, ty nic, k..., nie rozumiesz! (246)
- 75. Wyrzuć procenty, czyli zanim rzucisz kamieniem, sprawdź, czy jesteś bez winy (248)
- 76. Schronisko i zmiana bielizny (251)
- 77. Trzy miesiące smrodu (254)
- 78. Złość jest zła (257)
- 79. Mistrzowie drgającej szczytówki na wakacjach (260)
- 80. To chyba jest jakiś wasz polski problem...? (264)
- 81. Gdzie byłaś, do jasnej cholery? (267)
- 82. Lekcje angielskiego w drodze do pracy (270)
- 83. Rozbrajająca szczerość wiceprezesa (273)
- 84. Zdumienie Cyganki (276)
- 85. Ciężka praca nie zawsze popłaca (279)
- 86. Drabina oparta o niewłaściwą ścianę (283)
- 87. Podstępne "rozpraszacze" (288)
- 88. Co za dużo, to niezdrowo (293)
- 89. Mailowy rekord Guinnessa (297)
- 90. Ze szczytu Aconcagua do depresji w trzy dni (300)
- 91. Sześćdziesięcioczteroletni młody pianista (306)
- 92. Nie dam ci tej roli (309)
- 93. Wjazd dla kobiet (312)
- 94. Dwa krzesła ogrodowe to nie to samo co dwa krzesła turystyczne! (315)
- 95. Klepsydra podczas rozmowy z dyrektorem (318)
- 96. Ćwiartka pomidora na Mazurach (321)
- 97. Wy szukacie rozwiązania, ja decyduję (324)
- 98. Samochód zakopany w zaspie ani drgnie (327)
- 99. I tu się pięknie różnicie! (330)
- 100. Projekt "książka" (334)
- 101. Find your rhythm, enjoy your run (338)
Przedmowa (9)
Wstęp. Jak to się stało, że napisaliśmy tę książkę? (11)
SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE
ZARZĄDZANIE
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Bibliografia (341)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ― znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała (4) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(1)
(2)
(0)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii