Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (ebook)(audiobook)(audiobook)
- Autorzy:
- Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
- 3w1 w pakiecie:
-
PDFePubMobi
Opis książki
Czytaj fragment
Książka Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały została wybrana Książką dla Trenera 2013.
Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo!
Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń nie zawsze wiedzą, że zanim ci autorzy zostali szkoleniowcami, zajmowali się tym, czym ich uczniowie – byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzedawców do dyrektorów zarządzających dużymi grupami pracowników i mają świadomość, jak przekazywana przez nich wiedza działa w praktyce. Zdają sobie także sprawę z tego, że nic tak nie działa na wyobraźnię szkolonego, jak krótki i praktyczny życiowy przykład, okraszony odrobiną teorii. Dlatego zdecydowali się wspólnie napisać tę książkę.
Zanim zaczniesz czytać, musisz wiedzieć, że:
- wszystkie przykłady są prawdziwe, a część z nich autorzy wzbogacili odrobiną humoru;
- każdy przykład stanowi odrębną całość, więc książkę można czytać wyrywkowo albo standardowo;
- w wielu przykładach znajdują się odnośniki do innych przypadków, w których dokładniej tłumaczone są kwestie poruszane w bieżącym fragmencie.
Jeszcze jedno: książka została podzielona na część dla handlowca i menedżera oraz część ogólną o efektywności osobistej. Możesz przeczytać tylko tę część, którą uznasz za najbardziej przydatną. Namawiamy jednak do przestudiowania całości, ponieważ z praktyki wiemy, że wiedza z jednej dziedziny może przydać Ci się do czegoś zupełnie innego. Jak to w życiu bywa.
Patron medialny:
O autorach
Andrzej Niemczyk, Bartłomiej SapałaAndrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Bartłomiej Sapała - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze budowania polskiej filii międzynarodowej sieci marketów sportowych. Jest konsultantem, doradcą i trenerem sprzedaży, zarządzania oraz optymalizowania procesów i efektywności osobistej. Zamiłowanie do sportu dzieli z żoną, synem i córką.
Podobne produkty
-
-
-
-
Początkujący menedżer. Wydanie VII Początkujący menedżer. Wydanie VII
Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik
-
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Dariusz Puzyrkiewicz
-
Podobne produkty
-
-
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Dariusz Puzyrkiewicz
-
-
-
-
Recenzje (5)
-
Sztukater.pl Jezyna22, 2014-07-01
Andrzej Niemczyk - doświadczony trener, menedżer, handlowiec i wykładowca. Od wielu lat szkoli trenerów, kadrę menedżerską oraz przedstawicieli handlowych. Jest autorem kilku książek o zarządzaniu, handlowaniu i prowadzeniu szkoleń.
Bartłomiej Sapała - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze budowania polskiej filii międzynarodowej sieci marketów sportowych. Jest konsultantem, doradcą i trenerem sprzedaży, zarządzania oraz optymalizowania procesów i efektywności osobistej.
W swojej publikacji autorzy przytaczają szereg przykładów efektywnej sprzedaży. Książka jest podzielona na trzy części. W pierwszej znajdują się przykłady handlowe, w następnej – menedżerskie, a na końcu te, które dotyczą rozwoju osobistego. Podział jest umowny ponieważ większość to teksty uniwersalne. Wszystkie przykłady, które są związane z rozwojem osobistym mogą być przydatne menadżerom i handlowcom. Przykłady są przytaczane według schematu : tytuł, wyjaśnienie, przykład. Autorzy ukazują wybrane koncepcje zarządzania i teorie psychologiczne, wyjaśniając poszczególne przykłady na różnych poziomach – percepcji, motywacji, emocji i organizacji. Mamy tu również zamieszczone sposoby i ćwiczenia usprawniające nasze funkcjonowanie w pracy jak i również w rodzinie. Dla mnie ważny jest fakt, że jeden z przytoczonych przykładów dotyczy nieuczciwych sprzedawców. Jest mowa na temat telemarketerów stosujących nieczyste zagrania, i którzy swoich klientów nie traktują z należytym im szacunkiem. Mimo tego, że autorzy założyli sobie, że będą przytaczać jak najwięcej przykładów zabawnych lub pozwalających na potraktowanie opisywanych osób z dystansem lub przymrużeniem oka to jednak okazało się, że nie jest to w pełni możliwe ponieważ wiele sytuacji było tak nieprzyjemnych, że trzeba je było potraktować bardzo poważnie. Jest to na przykład „syndrom osła" przedstawiony w części o zarządzaniu oraz właśnie ten dotyczący telemarketerów. Autorzy uważają, że często agresywną postawę przybierają nie tylko pojedyncze osoby lecz całe grupy ludzi- historia wojen dała wiele takich tragicznych przykładów. Jeśli w pierwszej zwrotce hymnu pojawiają się słowa, że naród jest ponad innym, to może budzić niepokój o konsekwencje takiego spojrzenia na pozostałe nacje. Autorzy również uważają, że mistrzami świata w przyjmowaniu postawy „ja OK – Ty nie OK" są politycy. Ci, którzy są chlubnymi wyjątkami cieszą się z reguły największym uznaniem i są niewątpliwymi autorytetami. Zdecydowana większość to jednak modelowy przykład przekonania o wyższości swoich politycznych nacji, a często też swojej osoby. Opinią narodu nie warto się przejmować, pomijając okres poprzedzający następne wybory. Podobne widzenie panuje w biznesie. Wielu twardych, agresywnych negocjatorów to osoby to osoby z postawą „ja OK – ty nie OK". Ważne jest dla nich zwycięstwo, nieważne jakim kosztem dla innych i co to oznacza dla drugiej strony. Dla nich klient nie jest człowiekiem lecz celem do pokonania.
Muszę przyznać, że książka ta zrobiła na mnie duże wrażenie.
Całość jest napisana ogromnie przystępnie nawet nie dla uczniów czy fachowców danej dziedziny. Autorzy często wplatają elementy humorystyczne, które ogromnie urozmaicają treść. Trzeba podkreślić, że wszystkie przytoczone przykłady są autentyczne co na pewno motywuje do również takich spektakularnych działań. Książkę można czytać zupełnie wyrywkowo, każdy przykład stanowi odrębną całość. W wielu przypadkach znajdują się odnośniki do innych przykładów, w których dokładniej są tłumaczone kwestie poruszane w danym rozdziale. Autorzy bardzo chętnie poznają inne przykłady dlatego też pozostawiają do siebie ewentualny kontakt. Zdecydowanie polecam. -
Alicya w Krainie Słów 2014-06-10
To nie jest kolejny poradnik o tym, jak osiągnąć sukces myśląc życzeniowo. Autorzy dali nam do ręki konkretne narzędzia i wiedzę, które skutecznie nas do tego sukcesu zbliżą, jeśli tylko zechcemy podjąć wysiłek: nauczyć się czegoś i działać!
Niemczyk i Sapała – bo o nich mowa - należą do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, ich doświadczenie i wiedza bronią się same, nie trzeba niczego więcej dodawać. Na kartach książki, obaj dzielą się z nami tym, czego doświadczyli na własnej skórze: w pracy (od „przynieś, wynieś, pozamiataj” po dyrektorów) i w życiu prywatnym: mężczyzna kontra kobieta, ojciec kontra nastolatka, albo co gorsza: troje kontra pomidor! Dla mnie to bardzo ważny element treści: pokazanie swojej drogi rozwoju, kolejnych błędów – mówienie wprost o tym, że nikt nie rodzi się doskonały, że trzeba się uczyć. Trzeba dystansu i zmiany perspektywy by dostrzec, że trener też człowiek, też zdobywa doświadczenie, zanim stanie się delfinem (bo rekinów nie lubimy – o!).
Na książkę składa się 101 praktycznych przykładów, każdy z nich świetnie obrazuje omawiane zagadnienie, dzięki czemu łatwo go zapamiętać. Każdy z przykładów jest autentyczny – ewentualnie przyprawiony odrobinę humorem, którego w tej pozycji nie brakuje - powszechnie przecież widomo, że najszybciej uczymy się poprzez śmiech i zabawę. Na pewno każdy z nas sam zastosował w życiu którąś z prezentowanych technik – świadomie lub nie – albo został „czymś”, z tego sporego wachlarzu możliwości, „potraktowany” – świadomie lub nie. Tematy, których opisania podjęli się autorzy, łatwe nie są. Zwłaszcza, że rynek podobnymi publikacjami jest na chwilę obecną przesycony. To, co u innych nudne i odstraszające (nieszczęsne GTD) – w wykonaniu tej dwójki jest po prostu fascynujące! Ukazują nam kolejne elementy układanki na tyle ciekawie i z taką pasją, że wciąż chcemy więcej! Nie zauważamy nawet, gdy przeczytaliśmy już 340 stron (podręczniki zazwyczaj zabijają nudą po 10 stronach). To w jaki sposób przedstawiają oni kolejne tematy sprawia nam (i najwyraźniej im również) autentyczną radość.
Kapitalna książka, która może stanowić ciekawy podręcznik i inspirację dla każdego, kto chce wejść w tajniki sprzedaży, negocjacji i zarządzania – także sobą w czasie itp. Dla specjalistów to przypomnienie w pigułce, poparte trafnym przykładem - warto się zastanowić, bo może z uporem maniaka powielamy jakiś błąd? Z czapką lub odkurzaczem, na wakacjach, naradzie lub w korku? Może najwyższa pora wyrzucić tę przeklętą klepsydrę? Stąd dowiemy się nie tylko jak sprzedawać, zarządzać i maksymalizować swój potencjał, ale także: jak się skuteczniej komunikować, jak zmienić swoje przyzwyczajenia, jak przebić się przez miąższ i dotrzeć do samego jądra potrzeb naszego rozmówcy. I co najważniejsze zawsze w sposób etyczny. Obaj panowie zgodnie odżegnują się od technik manipulacyjnych, tak szeroko obecnie promowanych i stosowanych.
Atutem książki jest możliwość wyrywkowego czytania. Odgórnie książka została podzielona na trzy części: dla handlowca, menagera i tę związaną z efektywnością osobistą – można przeczytać tylko tę część, która jest nam potrzebna (ale jak wiadomo: w życiu przydaje się wszystko, więc lepiej niczego nie omijać). Poza tym każdy przykład jest osobną, obdarzoną numerem, zamkniętą całością. Można więc czytać losowo. Ja wybrałam trochę inną metodę: wypisałam numery przykładów związanych z komunikacją interpersonalną i czytałam najpierw tylko je. Następnie wypisałam numery przykładów związanych z zarządzaniem sobą w czasie i zajęłam się nimi. Krok po kroku, budowałam powoli swoje kompendium informacji na dany temat. Książka - jak widać - daje spore możliwości manewrowania, ilu czytelników, tyle metod.
Wydanie bardzo przejrzyste i czytelne, umożliwiające, jak już wspomniałam dowolny sposób czytania. Okładka zgodnie z prawdą sugeruje jej naukowy, a zarazem przystępny charakter. Całość domyka szeroka bibliografia – pozycje polecane przez autorów, dzięki którym czytelnik może zgłębić interesujący go temat. Książka warta każdej wydanej na nią złotówki! -
moznaprzeczytac.pl Dorota, 2014-01-17
Sprzedaż, negocjacje i zarządzanie to tematy obecne w życiu każdego z nas. Niezależnie od tego czy negocjujesz kontrakty warte miliony euro, termin poprawki czy podział obowiązków w domu, w tej książce znajdziesz mnóstwo przydatnych informacji, które pomogą Ci zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu. Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach to jedna z najnowszych publikacji wydawnictwa Helion, która sprawdzi się zarówno jako podręcznik dla profesjonalistów jak i źródło inspiracji dla każdego, kto chciałby dowiedzieć się czegoś na temat ludzkich zachowań, ich przyczyn oraz metod osiągania pożądanych zmian. Autorzy udowadniają, że czasami wystarczy naprawdę niewiele wysiłku, by w sposób satysfakcjonujący dla wszystkich stron osiągnąć cel, który dotąd wydawał się być poza zasięgiem.
Autorami publikacji są Andrzej Niemczyk i Bartłomiej Sapała. Obaj mogą pochwalić się imponującym doświadczeniem jako trenerzy biznesu i menedżerowie. Należą do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, które zrzesza praktyków bazujących w swojej pracy na rzetelnej wiedzy empirycznej z zakresu psychologii, socjologii, teorii zarządzania i in. Jako studentka psychologii sama spotkałam się z przypadkami prowadzenia szkoleń na podstawie wątpliwej jakości wiedzy, stąd tym bardziej doceniam wagę tej inicjatywy. Towarzystwo promuje również przestrzeganie standardów etycznych zawodu, co wyraźnie przewija się w omawianej publikacji. Jest to bardzo cenna informacja, gdyż na rynku wydawniczym można znaleźć sporo publikacji zachęcających do stosowania manipulacji w sprzedaży czy negocjacjach.
Książka, jak wskazuje tytuł, jest zbiorem 101 praktycznych przykładów przyporządkowanych do trzech rozdziałów: sprzedaż i negocjacje, zarządzanie i efektywność osobista. Wszystkie są od siebie niezależne, dzięki czemu książkę można czytać wybierając tylko działy czy tematy interesujące Czytelnika. Każdy z przykładów zawiera wstęp teoretyczny, wnioski oraz zakres sytuacji, w jakich jest szczególnie przydatny. Wszystko krótko, zwięźle i na temat a przy tym napisane niepozbawionym humoru stylem, który sprawia, że książkę tę bardzo przyjemnie się czyta. W części dotyczącej teorii Czytelnik znajdzie odwołania do literatury i przytaczanych wyników badań, co wpisuje się w ideę bazowania na wiedzy empirycznej, nadając publikacji charakter naukowy. Daje to również konkretne wskazówki co do literatury, do której można sięgnąć by zgłębić wiedzę na interesujące nas tematy.
Jeśli mowa o tematach, to muszę przyznać, że ich zakres jest tak szeroki, że nie wyobrażam sobie osoby, która nie miałaby kontaktu chociaż z jednym ze 101 typów sytuacji opisywanych w książce. Jakie znaczenie dla sprzedaży ma odkrywanie prawdziwych interesów klienta? Dlaczego zjawisko zamrożonej konsekwencji może pozbawić pracy wielu ludzi albo sprawić, że utkniesz w korku na wiele godzin? Jak przekonać nastolatkę do czegoś na czym ci zależy? Na czym polega rola obserwatora w negocjacjach? Co tak naprawdę może kryć się pod złością? Jak Eisenhower może pomóc ci skuteczniej zarządzać swoim czasem? Czy da się szybko i skutecznie rozładować emocje niezadowolonego klienta? To tylko niektóre z pytań, na które znajdziesz tu odpowiedzi.
Książkę panów Niemczyka i Sapały polecam wszystkim. Przede wszystkim sprzedawcom i menedżerom, gdyż znajdą w niej praktyczne wskazówki oparte na rzetelnej wiedzy empirycznej z odniesieniami do literatury pomagającej zgłębić omawiane zagadnienia. Opisywane przykłady łatwo zapadają w pamięć, co zwiększa prawdopodobieństwo aplikacji wspomnianych wskazówek we własnej pracy. Publikację tą z pełnym przekonaniem polecam również osobom spoza branży. Choć większość z nas prawdopodobnie nigdy nie będzie uczestniczyła w negocjowaniu kontraktu na miliony euro czy zarządzała setkami ludzi to zdecydowanie warto ją przeczytać. Jestem przekonana, że każdy odnajdzie się w przynajmniej jednej z przytaczanych sytuacji problemowych, a dzięki wiedzy zdobytej podczas lektury, nie popełni kolejny raz tego samego błędu. -
Dziennik Łódzki . N, 2013-12-02
100 przykładów z domieszką humoru
Choć to poradnik, wydaną przez Onepress książkę „Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach" Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały czyta się niczym najlepszą literaturę o sensacyjnym charakterze. Wystarczy przelecieć wzrokiem - miejscami rodem z Wiecha - tytuły poszczególnych rozdziałów: Najdroższe truskawki na Bródnie, Rozbieżne interesy tatusia, Jeden błąd -116 osób traci pracę z powodu 9 eurocentów, Jak ważna może być poranna fryzura, Chatka na kurzej łapce, czyli chciwość nie popłaca, Sprzedawca odkurzaczy po raz pierwszy, czyli: „Niech pan sobie spokojnie pójdzie na mecz..." itd. Książka została podzielona na część dla handlowca i menedżera oraz część ogólną o efektywności osobistej. Autorzy zaklinają się, że wszystkie przykłady są prawdziwe, co najwyżej część z nich wzbogacili odrobiną humoru. Co więcej, każdy przykład to odrębna całość, więc książkę można czytać na wyrywki albo od okładki do okładki. Tak czy tak, równie dobrze smakuje... -
Eurostudent 2013-10-15
To książka duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały, którzy, zanim zostali szkoleniowcami, byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzedawców do dyrektorów zarządzających dużymi grupami pracowników. Przygotowana przez nich publikacja jest bardzo praktyczna, pełna prawdziwych przykładów, wzbogaconych odrobiną humoru. Poza tym każdy przykład stanowi odrębną całość, więc książkę można czytać wyrywkowo albo standardowo. Poza tym została ona podzielona na część dla handlowca i menedżera oraz część ogólną o efektywności osobistej.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7092-5, 9788324670925
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-09-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8333-8, 9788324683338
- Data wydania ebooka:
-
2013-11-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 13907
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści
- 1. Wino o wyrazistym korzennym smaku (17)
- 2. Najdroższe truskawki na Bródnie (19)
- 3. Rozbieżne interesy tatusia (21)
- 4. Oferta szkolenia dla kolegi (23)
- 5. Jeden błąd - 116 osób traci pracę z powodu 9 eurocentów (25)
- 6. Prawie zawsze jest jakieś wyjście w negocjacjach (28)
- 7. Jak ważna może być poranna fryzura? (30)
- 8. Załóż czapkę! (32)
- 9. Warto wiedzieć, z kim prowadzić rozmowę, czyli nieudany bigos (35)
- 10. Kapitanoza - jaki jest związek wypadków lotniczych i morskich z porażką w negocjacjach? (37)
- 11. Żółta kartka po dwóch godzinach (40)
- 12. Jak nie kupić portalu wartego 2 miliony za 400 tysięcy? (42)
- 13. Chatka na kurzej łapce, czyli chciwość nie popłaca (44)
- 14. Statki płyną wolniej (47)
- 15. Dobry negocjator ustępuje pierwszy... i zaraz o coś prosi (49)
- 16. Jak się ma pendrive'a, to musi być czysty (52)
- 17. Blef ma krótkie nóżki (55)
- 18. Nikogo za nic nie będę przepraszał, dopóki się nie upewnię, że to nasza wina! (58)
- 19. Teatr jednego aktora (61)
- 20. Klient szukający trenera sprzedaży z doświadczeniem w obróbce metali (67)
- 21. Sprzedawca odkurzaczy po raz pierwszy, czyli: "Niech pan sobie spokojnie pójdzie na mecz..." (69)
- 22. Sprzedawca odkurzaczy po raz drugi, czyli: "Czy wyobraża sobie pani, że po tym, co pokazałem, jutro uruchomi pani zwykły odkurzacz?" (72)
- 23. Samotny lekarz i drużyna konduktorska (75)
- 24. Najnieszczęśliwszy handlowiec na świecie (78)
- 25. Każdy klient jest głupi (80)
- 26. Racjonalizatorski geniusz szefa i trusie (85)
- 27. Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci (88)
- 28. Co widzisz? (91)
- 29. Empatia klocka drewna, czyli modne, a zarazem głupie zdania szefa (93)
- 30. Nonszalancja gwiazdora (96)
- 31. Czy ja jeszcze jestem w tym zespole, czy już nie?! (100)
- 32. Klęska urodzaju na szkoleniach (103)
- 33. U nas mogłoby się to skończyć tym, że wszyscy wylecielibyśmy w powietrze... (107)
- 34. Praca z tobą to przyjemność (111)
- 35. Zabójcza krzywa Gaussa (114)
- 36. Trzy wykłady Marcina (117)
- 37. Odpowiedni alkohol dla każdego (120)
- 38. Niemęskie auto dla handlowca (124)
- 39. Egzekucja tępym nożem (127)
- 40. Egzekucja ostrym nożem (131)
- 41. Nas kryzys nie dotyczy (134)
- 42. Potężna siła doceniania, czyli o ścieleniu łóżka (138)
- 43. Gratozjebka (141)
- 44. Z osła wierzchowca nie zrobisz! (144)
- 45. Zabił mi pan klina. Nie wiem, co powiedzieć... (147)
- 46. Czarna robota dla niewyspanych (151)
- 47. Malowanie trawy na zielono, czyli opłakane konsekwencje niewytłumaczonego zadania (154)
- 48. Oczekiwanie na ekspertyzę nieistniejącego rzeczoznawcy (158)
- 49. Drużyna harcerzy płci męskiej (161)
- 50. A co będzie, gdy pojadą do Strykowa zamiast do Strykowa? (164)
- 51. Wejście smoka "Pana Tabelki" (167)
- 52. Prowizja trzynaście dni później (169)
- 53. Jak wyhodować plankton? (172)
- 54. Niedocenione poświęcenie (175)
- 55. Syndrom osła (178)
- 56. Dziel i rządź (181)
- 57. Zakup kontrolowany na drodze pod Warszawą (185)
- 58. Szef jak konfesjonał (189)
- 59. Okrutna kara dla szefowej, czyli godz. 6.15 w kajdankach (193)
- 60. Trawa nie rośnie w grudniu (196)
- 61. Dyrektor zakładu produkcyjnego w przedszkolu (198)
- 62. Wszyscy zostaniecie Chrystusami (201)
- 63. Co stracisz, gdy się zaangażujesz? (204)
- 64. Ty tu jesteś szefem, ale nie jesteś królem! (209)
- 65. Trzy zasady trenera drużyny z okręgówki, które sprawdziły się na przedmieściach Paryża (215)
- 66. W dzień Grażka, a w nocy igraszka (217)
- 67. Biegnij w paszczę lwa! (223)
- 68. Nie tylko piraci mają drewnianą nogę (226)
- 69. Dwie godziny później w domu (230)
- 70. Czym wy się martwicie? Przecież ja mogę sama jeździć do szkoły (232)
- 71. Marzenia ściętej głowy (235)
- 72. Karczemna awantura za trącanie walizką w tramwaju (238)
- 73. Czy na pewno wiem, o co chodzi? (241)
- 74. Nie, Bartek, ty nic, k..., nie rozumiesz! (246)
- 75. Wyrzuć procenty, czyli zanim rzucisz kamieniem, sprawdź, czy jesteś bez winy (248)
- 76. Schronisko i zmiana bielizny (251)
- 77. Trzy miesiące smrodu (254)
- 78. Złość jest zła (257)
- 79. Mistrzowie drgającej szczytówki na wakacjach (260)
- 80. To chyba jest jakiś wasz polski problem...? (264)
- 81. Gdzie byłaś, do jasnej cholery? (267)
- 82. Lekcje angielskiego w drodze do pracy (270)
- 83. Rozbrajająca szczerość wiceprezesa (273)
- 84. Zdumienie Cyganki (276)
- 85. Ciężka praca nie zawsze popłaca (279)
- 86. Drabina oparta o niewłaściwą ścianę (283)
- 87. Podstępne "rozpraszacze" (288)
- 88. Co za dużo, to niezdrowo (293)
- 89. Mailowy rekord Guinnessa (297)
- 90. Ze szczytu Aconcagua do depresji w trzy dni (300)
- 91. Sześćdziesięcioczteroletni młody pianista (306)
- 92. Nie dam ci tej roli (309)
- 93. Wjazd dla kobiet (312)
- 94. Dwa krzesła ogrodowe to nie to samo co dwa krzesła turystyczne! (315)
- 95. Klepsydra podczas rozmowy z dyrektorem (318)
- 96. Ćwiartka pomidora na Mazurach (321)
- 97. Wy szukacie rozwiązania, ja decyduję (324)
- 98. Samochód zakopany w zaspie ani drgnie (327)
- 99. I tu się pięknie różnicie! (330)
- 100. Projekt "książka" (334)
- 101. Find your rhythm, enjoy your run (338)
Przedmowa (9)
Wstęp. Jak to się stało, że napisaliśmy tę książkę? (11)
SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE
ZARZĄDZANIE
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Bibliografia (341)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów (4)
(1)
(2)
(0)
(0)
(1)
(0)
6 oceniona przez:
Maciej Kozubik, coach i trener biznesu 2014-01-23
5 oceniona przez:
Marcin Wierzbicki, 2016-03-24
5 oceniona przez:
2015-02-26
2 oceniona przez:
Alicja Wander , menedżer 2015-10-07
więcej opinii