Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
- Autor:
- Kamil Buliński
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 4
- Stron:
- 168
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
Prawda o sprzedaży
Ta książka nie jest podręcznikiem. Ani gotową receptą na sukces. Ta książka jest nietypowym poradnikiem: zbiorem obserwacji i wniosków, jakie jej autor poczynił w ciągu szesnastu lat pracy w sprzedaży. Refleksje w niej zawarte mogą Ci się wydać momentami cierpkie, sarkastyczne i gorzkie, ale właśnie taki smak miewa sprzedaż. Handlowiec to zawód wysokiego ryzyka: momenty triumfu następują często po całej serii porażek. Klient powie stanowczo NIE, szef okaże dezaprobatę, Twojego konta nie zasili bardzo oczekiwana premia... W takiej sytuacji dobrze jest mieć wsparcie. Inspirację, taką jak ta książka. Wystarczy, że jej treść przepuścisz przez filtry własnych doświadczeń i wyciągniesz nauki właściwe dla siebie.Co ogranicza wysokość słupków sprzedażowych? Dlaczego handlowcy nie uczą się na własnych błędach? Jakie wymówki przeszkadzają w poprawie efektywności? Kim jest menedżer — władcą czy liderem? Czy każdy może zostać handlowcem i awansować? Jak mają się do rzeczywistości metody, sposoby i sztuczki sprzedażowe? Kim są trudni klienci i czy naprawdę istnieją? Czym jest zespól stresu posprzedażowego? Czego nie sposób dowiedzieć się o przyszłym pracowniku działu handlowego z rozmowy kwalifikacyjnej? — oto niektóre zagadnienia, o których chce opowiedzieć Ci Kamil Buliński. Jesteś gotów?
Wybrane bestsellery
-
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcal...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
-
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka "Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Think Tank
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaJak pisze autor – sprzedawca z 16-letnim stażem – „książka jest zbiorem obserwacji na temat sprzedaży (...), próbą rozprawienia się z mitami, półprawdami i oczywistymi banałami, które towarzyszą sprzedaży”. Wśród tematów, w które zagłębia się Kamil Buliński, znalazły się język korzyści, model ABC, etyka w sprzedaży czy też szkolenia sprzedażowe. Atutem książki jest refleksyjne usposobienie autora, który nie zadowala się „surfowaniem po powierzchni” ważnych zagadnień.
-
Recenzja: DobreRecenzje.pl Marek; 2016-05-16
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaO co chodzi w sprzedaży? Czy każdy może zostać mistrzem sprzedaży? No i w końcu, jakie mity o sprzedaży możemy napotkać na swojej drodze w karierze handlowca? Te pytania możemy zadać po przeczytaniu samego tytułu. Czy odpowiedzi na nie uzyskamy po przeczytaniu tej książki? Zapraszam do lektury przedstawionej poniżej recenzji.
Sprzedaż to umiejętność, którą ludzie nauczyli się posługiwać bardzo dawno temu. Każdy z nas, choć jeden raz, coś kiedykolwiek sprzedał. Przechodząc przez galerie handlowe czy stoiska rozstawione na rynkach i jarmarkach, widzimy napisy, dźwięki i gesty zachęcające nas do kupna. Równie łatwo można zauważyć lepsze predyspozycje sprzedażowe jednych sprzedawców nad drugimi. Takie predyspozycje zależeć mogą od wielu czynników takich jak: humor, doświadczenie, nastawienie do ludzi, wiedza o sprzedawanym produkcie, szczęściu itd.
Książka „Sprzedaż bez mitów” to nie podręcznik. Zawarte są w niej opisy zachowań, przemyślenia i prawdziwe historie przedstawiane przez autora. Najważniejszymi jednak, zawartymi w tym tytule, są listy kroków przydatne w osiąganiu celów opisywanych w poszczególnych rozdziałach. Same rozdziały nie nakierują nas, czytelników, na sprzedażową autostradę, ale rozwieją wątpliwości i stereotypy związane z pracą wykonywaną przez różnej maści handlowców. Ważną kwestią zawartą w tej książce są opisy negatywnych zachowań, porażek, błędów popełnianych przez ludzi. Jak dobrze wiemy, najlepiej jest uczyć się na cudzych błędach szczególnie, jak z samej książki wynika, w tej właśnie branży.
Kamil Buliński to trener, konsultant zarządzania sprzedażą i mówca specjalizujący się w psychologii sprzedaży. Szkoli on zespoły handlowe w obszarach sprzedaży skutecznej i etycznej. Jest inicjatorem i współtwórcą projektów szkoleniowych dla handlowców i menadżerów sprzedaży.
Okładka „Sprzedaż bez mitów” jest kolorystycznie stonowana. Posiada umieszczone dodatkowe zdanie „Cała prawda o handlowaniu” odpowiednio opisujące omawiane tematy. Całość jest apetycznie przedstawiona i sprawia wrażenie profesjonalnej.
Książka jako całość prezentuje się dobrze. W moim mniemaniu brakuje przytaczania zagadnień teoretycznych. Historie przedstawiane przez autora są ciekawe, jednak nie tego oczekiwałem jako przedstawienia mitów sprzedażowych.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2435-0, 9788328324350
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-03-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2630-9, 9788328326309
- Data wydania ebooka:
-
2016-03-18
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 41656
- Rozmiar pliku Pdf:
- 961.5kB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.9MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
- Kilka słów wstępu (9)
- Cel sprzedażowy nie jest sztuką samą w sobie (16)
- Przy wyznaczaniu celów należy pamiętać, że pracujemy z ludźmi i że ci ludzie mają te cele realizować (17)
- Jak reagować na frazę "sky is the limit"? (23)
- Po pierwsze, kreatywność (64)
- Po drugie, handlowiec jako przedstawiciel wywiadowni gospodarczej (65)
- Albert Mehrabian i jego triada (55 - 38 - 7) (113)
- Kult cargo w sprzedaży (115)
- "Ja nie poniosłem porażki, ja doświadczyłem" (117)
- Stożek doświadczenia Dale'a (119)
- Kilka refleksji na temat indywidualnych doświadczeń (124)
- Kilka słów o systemie sprzedaży i o zarządzaniu (128)
- Po pierwsze, plan na zespół (145)
- Po drugie, uznajmy, że brak dowodów nie jest dowodem braków (146)
- Po trzecie, odrzućmy mit wykształcenia (148)
- Kilka słów na koniec (165)
- Podziękowania (167)
Rozdział 1. Sprzedażowe "sky is the limit", czyli jak cele stają się... No właśnie, czym? (13)
Rozdział 2. Analfabetyzm w sprzedaży (27)
Rozdział 3. Sofizmaty w sprzedaży (35)
Rozdział 4. Jeżeli fakty świadczą inaczej, niż twierdzę, to tym gorzej dla faktów, czyli jestem zachwyconym władzą menedżerem sprzedaży (39)
Rozdział 5. Każdy może być handlowcem, nie każdy jednak chce nim być, czyli dlaczego nigdy nie powinienem zostać dyrektorem sprzedaży (49)
Rozdział 6. "Ludzka twarz", zagajenie i audiowizualne tortury, czyli dlaczego znęcamy się nad klientem, który przecież płaci nam co miesiąc pensję (59)
Rozdział 7. Dobry handlowiec skutecznym menedżerem sprzedaży, czyli José Mourinho i sir Alex Ferguson śmieją się światu w twarz (73)
Rozdział 8. Techniki, triki i inne sposoby na sprzedaż, czyli dlaczego mówienie językiem korzyści nie działa (81)
Rozdział 9. Trudny klient. Czy taki byt istnieje? (97)
Rozdział 10. Każdy handlowiec to dobry negocjator. Czyżby? (105)
Rozdział 11. ABC (Always Be Closing), czyli genialny Alec Baldwin dający mniej genialny przykład (107)
Rozdział 12. Jak słudzy pseudonauki robią handlowcom krzywdę (111)
Rozdział 13. Handlowiec po przejściach, czyli zespół stresu posprzedażowego (123)
Rozdział 14. Dlaczego fraza "handlowiec działający etycznie" wywołuje uśmiech politowania (135)
Rozdział 15. Jak sprawić, by rekrutacja handlowców nie była randką w ciemno (143)
Rozdział 16. Szkolenia sprzedażowe to przykry obowiązek i strata czasu! Dlaczego? (153)
Onepress - inne książki
-
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów — dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zapro...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak je...(59.50 zł najniższa cena z 30 dni)
65.45 zł
119.00 zł(-45%) -
Wewnętrzny brak odwagi jest problemem ponadczasowym. I ponadczasową prawdą jest, że odwaga to warunek rozwoju, postępu i… szczęścia. W tej książce znajdziesz inspirujący przegląd myśli filozofów, przywódców i wizjonerów, a także wiele prawdziwych historii ludzi, którzy pokazali, jak pokonać...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.50 zł
59.00 zł(-50%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu Kamil Buliński (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
Opinia: Kamil Chołuj,
Opinia dodana: 2016-05-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Karol Biegański,
Opinia dodana: 2016-03-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Karolina,
Opinia dodana: 2016-03-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Edyta, sprzedawca marzeń
Opinia dodana: 2017-09-13 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii