Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Autor:
- Linda Sparks
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Przede wszystkim poznaj efektywne techniki sprzedaży
- Następnie wykorzystaj w praktyce zdobytą wiedzę
- I wreszcie osiągaj sukces za sukcesem
Reguły -- strona po stronie
Więcej, szybciej, z fantazją
Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów -- będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy, chcesz nieustannie poprawiać swoje osiągnięcia. Szukasz zatem sprawdzonych i skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię jak po nitce wprost do sukcesu... oraz pieniędzy! Może rozważasz również zastosowanie niekonwencjonalnych pomysłów, dzięki którym zaskoczysz wszystkich swoim kreatywnym podejściem do rozwiązywania napotykanych problemów?
Jak twierdzi Brian Tracy, zawód handlowca jest najstarszym zawodem świata. Nic zatem dziwnego, że w ciągu kilku ostatnich tysiącleci człowiek zdołał doprowadzić techniki sprzedaży niemal do perfekcji. Dobór narzędzi zależy tylko od Twojej fantazji. Chcesz użyć technik ukrytej perswazji, nowoczesnego marketingu, zbudować własną markę albo skorzystać z bezpłatnej reklamy? Ta książka oferuje Ci właśnie 151 kapitalnych, przetestowanych sposobów na naprawdę skuteczną sprzedaż!
Metody działania w sytuacji, gdy:- chcesz zbudować zaufanie i trwałe relacje ze swoimi klientami;
- planujesz wykorzystać wszystkie możliwości oferowane przez internet;
- musisz znaleźć dodatkowe źródła dochodu;
- masz zamiar wprowadzić programy lojalnościowe i partnerskie;
- rozważasz zorganizowanie akcji promocyjnych i reklamowych.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez wiele lat. Nie uda Ci się jednak zbudować grupy takich lojalnych klientów, jeśli poprzestaniesz na prostym wystawieniu produktów na sprzedaż i biernym czekaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Z pewnością zależy Ci, by Twój zespół pracował efektywnie i stale rozwijał swoje umiejętności. Ważne zatem, byś nieustannie go dopingował; by Twoi współpracownicy i podwładni tworzyli pełne zadowolenia relacje z klientami, wykorzystywali w pełni swój potencjał i śmiało wdrażali nowe, kreatywne idee. Dzięki pomysłom zawartym w tej inspirującej książce zyskasz odpowiednie nastawienie, wsparte zestawem sprawdzonych narzędzi i skutecznych technik. Wypróbuj niezawodny przepis na sukces!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ponosząc minimalne koszty, możesz widocznie poprawić atmosferę w swoim zespole, zwiększyć motywację oraz osiągane wspólnie wyniki. W tej inspirującej książce znajdziesz nie tylko klasyczne pomysły na wyróżnianie i nagradzanie pracowników — dostarczy Ci ona również niekonwencjonalnych, a bardzo skutecznych rozwiązań. Pokaż pracownikom, jak bardzo ich cenisz!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Koniec z marnowaniem Twoich cennych minut! Nikt nie będzie szanował Twojego czasu, jeśli Ty nie zaczniesz go szanować. Rozmowy telefoniczne, wiadomości w skrzynce poczty elektronicznej, spotkania, zebrania, nawet Twoje biurko… wszystkie te elementy da się uporządkować w taki sposób, by nie pożerały Twojego czasu, ale stały się sprzymierzeńcem w codziennej walce, jaką toczysz w biurze i domu.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jakość Twojej pracy i działań Twojego zespołu określana jest również poprzez odpowiednie delegowanie kompetencji. To, ile zadań będziesz prowadzić osobiście, a ile razem z kredytem zaufania przekażesz swoim pracownikom, zależy od Twoich umiejętności. Musisz cenić swój czas, znać możliwości i kompetencje podwładnych oraz nauczyć się rozpoznawać obowiązki, które mogą zostać delegowane. Aby proces ten uczynić łatwiejszym, skorzystaj z praktycznych wskazówek stworzonych w oparciu o wieloletnie doświadczenia.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów „w ciemno”. Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Do swojej dyspozycji masz zestaw gotowych rozwiązań, które pomogą Ci podjąć stanowcze kroki w sytuacjach podbramkowych, a także opracować odpowiednio wcześniej strategie długofalowe. Dzięki nim nauczysz się sprawnie zarządzać pracownikami o różnych typach osobowości, radzić sobie z zachowaniami odbiegającymi od normy oraz stosować profilaktykę. Część opisanych tu zagadnień nie jest Ci pewnie obca, jednak pamiętaj — ludzie potrafią zaskakiwać, dlatego zawsze warto ubezpieczyć się od pożaru odpowiednio wcześniej.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiedzki, 15/12/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Z bardzo "błyskotliwą" (nie tylko w podtytule...) serią poradników wystartowało tej jesieni Wydawnictwo Onepress. Książki, połączone zachęcającym nadtytułem "151 błyskotliwych rozwiązań", poświęcone są różnym biznesowym zagadnieniom - począwszy od efektywnej sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów przez organizację czasu po postępowanie z uciążliwymi pracownikami. Całość charakteryzuje usystematyzowany sposób prezentacji zagadnień, lekki język, precyzyjne akcentowanie wniosków i interaktywny - poprzez zadania - sposób kontaktu z czytelnikiem. Dziś zaglądamy do dwóch tytułów z tej serii. Linda Sparks, autorka poradnika "Efektywna sprzedaż", proponuje spojrzenie z nowej perspektywy. Według niej, najważniejsze jest pozyskiwanie nowych źródeł przychodu. Stąd kilka propozycji na niekonwencjonalne zwiększenie sprzedaży. Zwraca również uwagę na to, jak ważne jest budowanie zaufania i relacji z klientem, z mediami oraz wypracowanie marki. Zachęca do wykorzystania internetu, m.in. dla wypracowania pozycji na rynku. Kolejna "50" błyskotliwych rozwiązań przypomina o znaczeniu branżowej wiedzy i... świętowania z klientami oraz korzystaniu z okazji. Proponuje też mniej konwencjonalne formy handlu, jak chociażby telezakupy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 151 Quick Ideas to Increase Sales
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1696-9, 8324616969
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-10-21
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4662
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
Jak korzystać z tej książki (9)
Wprowadzenie. Spójrz na sprzedaż z nowej perspektywy (11)
1. Najważniejsze jest pozyskiwanie nowych źródeł przychodu (13)
2. Podstawy marketingu - mnóstwo sposobów na zwiększenie sprzedaży (14)
3. Trzyetapowy proces pozyskiwania nowych źródeł przychodu (15)
4. Budowanie zaufania i relacji z klientem - to również działania sprzedażowe (17)
5. Cykl zawierania transakcji (18)
6. Może zdobyłeś już klienta - ale sprzedaż trwa (20)
7. Precyzyjnie określ, co naprawdę sprzedajesz (21)
8. Poznaj ogólną wartość swoich klientów (22)
9. Wpływ celów biznesowych na pozyskiwanie nowych klientów (23)
10. Na czym polega Twoja wartość dodana? (24)
11. Sporządź listę zasobów pomocnych w pozyskiwaniu nowych źródeł przychodu (25)
12. Zbierz wszystkie możliwe materiały (27)
13. Zdobądź więcej klientów - tych dobrych (28)
14. Zwiększaj swoje szanse na sukces (29)
15. Pozbądź się balastu (30)
16. Czy masz swoją markę? (31)
17. Dziel się z innymi (32)
18. Wszystkie drogi prowadzą do sprzedaży (33)
19. Reklama też się przydaje (34)
20. PR się opłaca (35)
21. Na opinię w mediach trzeba ponoć zapracować (36)
22. Znalazłeś się w mediach? Obwieść to całemu światu (37)
23. Media są Twoim przyjacielem, a nie Twoją matką (38)
24. Lokalna społeczność chce Cię poznać i polubić (39)
25. Strona internetowa to coś więcej niż ulotka promocyjna (40)
26. Obniżki cen to nie tylko strategia cenowa (41)
27. Wspólne działania promocyjne pomogą Ci nawiązać nowe przyjaźnie (42)
28. Imprezy wystawiennicze - warto czy nie? (43)
29. Sprzedaż bezpośrednia nie zawsze jest bezpośrednia (45)
30. Niezapowiedziany kontakt ze sprzedawcą nie musi być nieprzyjemny (46)
31. Teren prowadzonej sprzedaży pozwala zyskać właściwą perspektywę (47)
32. Akcje wysyłkowe nadal są skuteczne (48)
33. Dziel się swoimi pomysłami i przemyśleniami (49)
34. Marketing społecznie zaangażowany zbliża Cię do Twoich klientów (50)
35. Przemawiaj, a pozyskasz nowych klientów i poprawisz wyniki sprzedaży (52)
36. Klient z polecenia nie zdarza się co dzień (53)
37. Marketing wydarzeń to strzał w dziesiątkę (55)
38. Staraj się osiągać synergię działań (56)
39. Wyznacz sobie ambitne cele sprzedażowe (57)
40. Wskaż najskuteczniejsze strategie (58)
41. Sprzedawaj więcej swoim obecnym klientom (59)
42. Sama transakcja to nie wszystko (61)
43. Szybsze sfinalizowanie transakcji to więcej czasu dla kolejnych klientów (62)
44. Współpraca w miejscu pracy jest bardzo ważna (64)
45. Innowacje przyciągają uwagę (65)
46. Twoja firma potrzebuje dobrej organizacji czasu (66)
47. Impulsy do działania (67)
48. Sprzedaż - tu nie chodzi o Ciebie (68)
49. Strategiczny profil klienta (69)
50. Kluczowe dane kontaktowe traktuj możliwie szczegółowo (70)
51. Okaż wsparcie, a na pewno na tym nie stracisz (71)
52. Pozycja rynkowa ma znaczenie (72)
53. Zawładnij budżetem swoich klientów (74)
54. Czy mówisz ich językiem? (75)
55. Wszystkich nas łączy zadowolenie klienta (76)
56. Informacje o konkurentach to podstawowe źródło pewności siebie (77)
57. Wiedza o branży to prawdziwy skarb (78)
58. Czy potrafisz wykorzystać okazję? (80)
59. Przychody i rozchody - w ten sposób kręci się biznes (81)
60. Brak pracowników to poważnych problem (82)
61. Klienci to ciekawi ludzie (83)
62. O celach krótkoterminowych (85)
63. Pędząca ciężarówka (86)
64. Daj się porwać ruchowi wszechświata (87)
65. Świętowanie powoduje, że klienci chętniej będą Cię polecać (88)
66. Wykorzystaj regulacje prawne (89)
67. Patriotyzm jest również sposobem na promocję (90)
68. Święto, festyn, karnawał (92)
69. Wspomaganie szlachetnych celów pomaga nawiązywać nowe znajomości (93)
70. Dzień Matki (94)
71. Z dużą ilością informacji trzeba umieć się obchodzić (95)
72. Nie bój się bronić wartości, w które wierzysz (96)
73. Bądź sobą - opowiadaj o sobie (98)
74. Okazuj innym ludziom zainteresowanie i troskę (99)
75. O pieniądzach też można rozmawiać - ceny (100)
76. O pieniądzach też można rozmawiać - dodatkowa praca (101)
77. O pieniądzach też można rozmawiać - faktury (102)
78. Nieudana próba sprzedaży również ma swoją wartość (104)
79. Tradycyjne sklepy mogą być dobrą wizytówką (105)
80. Strategia "lidera strat" i jej sens (106)
81. Małe lokalne sklepiki dają Ci benzynę (107)
82. Znane marki wzmacniają wiarygodność dzięki znanym osobistosciom (108)
83. Tak wiele możliwości, tak mało czasu (109)
84. Skomplikowany przekaz? Wykorzystaj możliwości, jakie dają telezakupy (110)
85. Za dużą rzecz duże podziękowanie (111)
86. Czekolada na poduszce (112)
87. Bierz przykład z niezależnych konsultantów (113)
88. Konsultanci żyją swoją pracą (115)
89. Deweloperzy po prostu "robią swoją robotę" (116)
90. Największe firmy przyczyniają się do tworzenia najlepszych pomysłów (117)
91. Wydatki na marketing to pewna stała wartość procentowa (118)
92. Kawiarniom zależy na tym, żebyśmy miło spędzali czas (119)
93. Telefony komórkowe za złotówkę tak naprawdę kosztują znacznie więcej (121)
94. Firmy internetowe rozwijają się dzięki dużej liczbie odwiedzin (122)
95. Konwersja z usług darmowych do usług płatnych (123)
96. Dzięki programom partnerskim zwiększysz swoje wysiłki (124)
97. Marketing oddolny to przepis na sukces dla organizatorów imprez (126)
98. Imprezy, wydarzenia i wsparcie świata korporacyjnego (127)
99. Organizacje typu non profit skutecznie znajdują sobie ludzi do pomocy (128)
100. Galerie i muzea organizują specjalne wystawy (129)
101. Czy chciałby pan darmowy posiłek do swojej nowej przedniej szyby? (130)
102. Blogerzy potrafią nieźle namieszać (131)
103. Tłuste lata księgarni (133)
104. Scrip Bank pomnaża miłość (134)
105. Media znają swoją wartość (135)
106. Wspólnoty mieszkaniowe dla emerytów rozdają wakacje za darmo (137)
107. Harley Davidson dba o budowanie własnej społeczności (138)
108. Dasz radę, pomożemy ci! (139)
109. Stowarzyszenia pamiętają o swoich sukcesach (140)
110. Agenci nieruchomości naprawdę otwierają drzwi (141)
111. W bufetach żywią się masy (143)
112. Domy opieki opiekują się również przyszłymi klientami (144)
113. Im więcej ludzi sprzedaje, tym lepiej (145)
114. Zadbaj o to, by wszyscy wiedzieli, co sprzedajesz (146)
115. Dbaj o zaangażowanie pracowników (147)
116. Opracuj standardowy opis swojej firmy (148)
117. Dostawcy pomogą Ci w sprzedaży (150)
118. Klienci pomogą Ci w sprzedaży (151)
119. Lokalna społeczność pomoże Ci w sprzedaży (152)
120. Pełne zaangażowanie w pozyskiwanie i gromadzenie informacji (153)
121. Nastawienie na poszukiwanie nowych źródeł przychodu (154)
122. Umiejętności niezbędne do poszukiwania nowych źródeł przychodu (155)
123. Codzienne sprawy, które mają wpływ na sprzedaż (156)
124. Jak stracić klienta? (158)
125. Rewolucja w ofercie firmy (159)
126. Klienci z mikrofalówki (160)
127. Przegląd rynku docelowego (161)
128. Przygotuj się na to, że to klient będzie mówił (162)
129. Pięć poziomów głębi (163)
130. Analizuj różne rozwiązania problemów Twoich klientów (165)
131. Twórz niezapomnianie prezentacje swojej oferty (166)
132. Codzienne składniki pożywienia (167)
133. Przynajmniej raz w tygodniu okaż zainteresowanie klientowi (168)
134. Inwestuj w siebie (170)
135. Zostań ekspertem - to łatwiejsze, niż myślisz (171)
136. Przyjaźnie i stanowczo, ale czy sprawiedliwie? (172)
137. Przyjaciel to skarb (173)
138. Wycofujemy się! (174)
139. Gdy czujesz się źle (175)
140. Zmiana miejsca (176)
141. To musisz sprawdzić: przychody (178)
142. To musisz sprawdzić: rynek docelowy (179)
143. To musisz sprawdzić: strategia (180)
144. Decydujemy o tym, co potrafimy zmierzyć (182)
145. Wskaźniki wyprzedzające i wskaźniki wsteczne (183)
146. Dokonuj pomiarów tych czynników, które są ważne dla klientów (184)
147. Dokonuj pomiaru tych czynników, które są istotne dla Twojej działalności (186)
148. Używaj słowa dziękuję - rób to często (187)
149. Bądź wdzięczny (188)
150. O obfitości (189)
151. Świętuj sukcesy i nagradzaj je (190)
Dodatek (193)
Skorowidz (195)
O autorce (199)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań Linda Sparks (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.