Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Autor:
- Linda Sparks
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Przede wszystkim poznaj efektywne techniki sprzedaży
- Następnie wykorzystaj w praktyce zdobytą wiedzę
- I wreszcie osiągaj sukces za sukcesem
Reguły -- strona po stronie
Więcej, szybciej, z fantazją
Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów -- będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy, chcesz nieustannie poprawiać swoje osiągnięcia. Szukasz zatem sprawdzonych i skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię jak po nitce wprost do sukcesu... oraz pieniędzy! Może rozważasz również zastosowanie niekonwencjonalnych pomysłów, dzięki którym zaskoczysz wszystkich swoim kreatywnym podejściem do rozwiązywania napotykanych problemów?
Jak twierdzi Brian Tracy, zawód handlowca jest najstarszym zawodem świata. Nic zatem dziwnego, że w ciągu kilku ostatnich tysiącleci człowiek zdołał doprowadzić techniki sprzedaży niemal do perfekcji. Dobór narzędzi zależy tylko od Twojej fantazji. Chcesz użyć technik ukrytej perswazji, nowoczesnego marketingu, zbudować własną markę albo skorzystać z bezpłatnej reklamy? Ta książka oferuje Ci właśnie 151 kapitalnych, przetestowanych sposobów na naprawdę skuteczną sprzedaż!
Metody działania w sytuacji, gdy:- chcesz zbudować zaufanie i trwałe relacje ze swoimi klientami;
- planujesz wykorzystać wszystkie możliwości oferowane przez internet;
- musisz znaleźć dodatkowe źródła dochodu;
- masz zamiar wprowadzić programy lojalnościowe i partnerskie;
- rozważasz zorganizowanie akcji promocyjnych i reklamowych.
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. D...
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Ebooka "Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiedzki, 15/12/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Z bardzo "błyskotliwą" (nie tylko w podtytule...) serią poradników wystartowało tej jesieni Wydawnictwo Onepress. Książki, połączone zachęcającym nadtytułem "151 błyskotliwych rozwiązań", poświęcone są różnym biznesowym zagadnieniom - począwszy od efektywnej sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów przez organizację czasu po postępowanie z uciążliwymi pracownikami. Całość charakteryzuje usystematyzowany sposób prezentacji zagadnień, lekki język, precyzyjne akcentowanie wniosków i interaktywny - poprzez zadania - sposób kontaktu z czytelnikiem. Dziś zaglądamy do dwóch tytułów z tej serii. Linda Sparks, autorka poradnika "Efektywna sprzedaż", proponuje spojrzenie z nowej perspektywy. Według niej, najważniejsze jest pozyskiwanie nowych źródeł przychodu. Stąd kilka propozycji na niekonwencjonalne zwiększenie sprzedaży. Zwraca również uwagę na to, jak ważne jest budowanie zaufania i relacji z klientem, z mediami oraz wypracowanie marki. Zachęca do wykorzystania internetu, m.in. dla wypracowania pozycji na rynku. Kolejna "50" błyskotliwych rozwiązań przypomina o znaczeniu branżowej wiedzy i... świętowania z klientami oraz korzystaniu z okazji. Proponuje też mniej konwencjonalne formy handlu, jak chociażby telezakupy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 151 Quick Ideas to Increase Sales
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1696-9, 8324616969
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-10-21
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4662
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: 151 błyskotliwych rozwiązań
Spis treści książki
Jak korzystać z tej książki (9)
Wprowadzenie. Spójrz na sprzedaż z nowej perspektywy (11)
1. Najważniejsze jest pozyskiwanie nowych źródeł przychodu (13)
2. Podstawy marketingu - mnóstwo sposobów na zwiększenie sprzedaży (14)
3. Trzyetapowy proces pozyskiwania nowych źródeł przychodu (15)
4. Budowanie zaufania i relacji z klientem - to również działania sprzedażowe (17)
5. Cykl zawierania transakcji (18)
6. Może zdobyłeś już klienta - ale sprzedaż trwa (20)
7. Precyzyjnie określ, co naprawdę sprzedajesz (21)
8. Poznaj ogólną wartość swoich klientów (22)
9. Wpływ celów biznesowych na pozyskiwanie nowych klientów (23)
10. Na czym polega Twoja wartość dodana? (24)
11. Sporządź listę zasobów pomocnych w pozyskiwaniu nowych źródeł przychodu (25)
12. Zbierz wszystkie możliwe materiały (27)
13. Zdobądź więcej klientów - tych dobrych (28)
14. Zwiększaj swoje szanse na sukces (29)
15. Pozbądź się balastu (30)
16. Czy masz swoją markę? (31)
17. Dziel się z innymi (32)
18. Wszystkie drogi prowadzą do sprzedaży (33)
19. Reklama też się przydaje (34)
20. PR się opłaca (35)
21. Na opinię w mediach trzeba ponoć zapracować (36)
22. Znalazłeś się w mediach? Obwieść to całemu światu (37)
23. Media są Twoim przyjacielem, a nie Twoją matką (38)
24. Lokalna społeczność chce Cię poznać i polubić (39)
25. Strona internetowa to coś więcej niż ulotka promocyjna (40)
26. Obniżki cen to nie tylko strategia cenowa (41)
27. Wspólne działania promocyjne pomogą Ci nawiązać nowe przyjaźnie (42)
28. Imprezy wystawiennicze - warto czy nie? (43)
29. Sprzedaż bezpośrednia nie zawsze jest bezpośrednia (45)
30. Niezapowiedziany kontakt ze sprzedawcą nie musi być nieprzyjemny (46)
31. Teren prowadzonej sprzedaży pozwala zyskać właściwą perspektywę (47)
32. Akcje wysyłkowe nadal są skuteczne (48)
33. Dziel się swoimi pomysłami i przemyśleniami (49)
34. Marketing społecznie zaangażowany zbliża Cię do Twoich klientów (50)
35. Przemawiaj, a pozyskasz nowych klientów i poprawisz wyniki sprzedaży (52)
36. Klient z polecenia nie zdarza się co dzień (53)
37. Marketing wydarzeń to strzał w dziesiątkę (55)
38. Staraj się osiągać synergię działań (56)
39. Wyznacz sobie ambitne cele sprzedażowe (57)
40. Wskaż najskuteczniejsze strategie (58)
41. Sprzedawaj więcej swoim obecnym klientom (59)
42. Sama transakcja to nie wszystko (61)
43. Szybsze sfinalizowanie transakcji to więcej czasu dla kolejnych klientów (62)
44. Współpraca w miejscu pracy jest bardzo ważna (64)
45. Innowacje przyciągają uwagę (65)
46. Twoja firma potrzebuje dobrej organizacji czasu (66)
47. Impulsy do działania (67)
48. Sprzedaż - tu nie chodzi o Ciebie (68)
49. Strategiczny profil klienta (69)
50. Kluczowe dane kontaktowe traktuj możliwie szczegółowo (70)
51. Okaż wsparcie, a na pewno na tym nie stracisz (71)
52. Pozycja rynkowa ma znaczenie (72)
53. Zawładnij budżetem swoich klientów (74)
54. Czy mówisz ich językiem? (75)
55. Wszystkich nas łączy zadowolenie klienta (76)
56. Informacje o konkurentach to podstawowe źródło pewności siebie (77)
57. Wiedza o branży to prawdziwy skarb (78)
58. Czy potrafisz wykorzystać okazję? (80)
59. Przychody i rozchody - w ten sposób kręci się biznes (81)
60. Brak pracowników to poważnych problem (82)
61. Klienci to ciekawi ludzie (83)
62. O celach krótkoterminowych (85)
63. Pędząca ciężarówka (86)
64. Daj się porwać ruchowi wszechświata (87)
65. Świętowanie powoduje, że klienci chętniej będą Cię polecać (88)
66. Wykorzystaj regulacje prawne (89)
67. Patriotyzm jest również sposobem na promocję (90)
68. Święto, festyn, karnawał (92)
69. Wspomaganie szlachetnych celów pomaga nawiązywać nowe znajomości (93)
70. Dzień Matki (94)
71. Z dużą ilością informacji trzeba umieć się obchodzić (95)
72. Nie bój się bronić wartości, w które wierzysz (96)
73. Bądź sobą - opowiadaj o sobie (98)
74. Okazuj innym ludziom zainteresowanie i troskę (99)
75. O pieniądzach też można rozmawiać - ceny (100)
76. O pieniądzach też można rozmawiać - dodatkowa praca (101)
77. O pieniądzach też można rozmawiać - faktury (102)
78. Nieudana próba sprzedaży również ma swoją wartość (104)
79. Tradycyjne sklepy mogą być dobrą wizytówką (105)
80. Strategia "lidera strat" i jej sens (106)
81. Małe lokalne sklepiki dają Ci benzynę (107)
82. Znane marki wzmacniają wiarygodność dzięki znanym osobistosciom (108)
83. Tak wiele możliwości, tak mało czasu (109)
84. Skomplikowany przekaz? Wykorzystaj możliwości, jakie dają telezakupy (110)
85. Za dużą rzecz duże podziękowanie (111)
86. Czekolada na poduszce (112)
87. Bierz przykład z niezależnych konsultantów (113)
88. Konsultanci żyją swoją pracą (115)
89. Deweloperzy po prostu "robią swoją robotę" (116)
90. Największe firmy przyczyniają się do tworzenia najlepszych pomysłów (117)
91. Wydatki na marketing to pewna stała wartość procentowa (118)
92. Kawiarniom zależy na tym, żebyśmy miło spędzali czas (119)
93. Telefony komórkowe za złotówkę tak naprawdę kosztują znacznie więcej (121)
94. Firmy internetowe rozwijają się dzięki dużej liczbie odwiedzin (122)
95. Konwersja z usług darmowych do usług płatnych (123)
96. Dzięki programom partnerskim zwiększysz swoje wysiłki (124)
97. Marketing oddolny to przepis na sukces dla organizatorów imprez (126)
98. Imprezy, wydarzenia i wsparcie świata korporacyjnego (127)
99. Organizacje typu non profit skutecznie znajdują sobie ludzi do pomocy (128)
100. Galerie i muzea organizują specjalne wystawy (129)
101. Czy chciałby pan darmowy posiłek do swojej nowej przedniej szyby? (130)
102. Blogerzy potrafią nieźle namieszać (131)
103. Tłuste lata księgarni (133)
104. Scrip Bank pomnaża miłość (134)
105. Media znają swoją wartość (135)
106. Wspólnoty mieszkaniowe dla emerytów rozdają wakacje za darmo (137)
107. Harley Davidson dba o budowanie własnej społeczności (138)
108. Dasz radę, pomożemy ci! (139)
109. Stowarzyszenia pamiętają o swoich sukcesach (140)
110. Agenci nieruchomości naprawdę otwierają drzwi (141)
111. W bufetach żywią się masy (143)
112. Domy opieki opiekują się również przyszłymi klientami (144)
113. Im więcej ludzi sprzedaje, tym lepiej (145)
114. Zadbaj o to, by wszyscy wiedzieli, co sprzedajesz (146)
115. Dbaj o zaangażowanie pracowników (147)
116. Opracuj standardowy opis swojej firmy (148)
117. Dostawcy pomogą Ci w sprzedaży (150)
118. Klienci pomogą Ci w sprzedaży (151)
119. Lokalna społeczność pomoże Ci w sprzedaży (152)
120. Pełne zaangażowanie w pozyskiwanie i gromadzenie informacji (153)
121. Nastawienie na poszukiwanie nowych źródeł przychodu (154)
122. Umiejętności niezbędne do poszukiwania nowych źródeł przychodu (155)
123. Codzienne sprawy, które mają wpływ na sprzedaż (156)
124. Jak stracić klienta? (158)
125. Rewolucja w ofercie firmy (159)
126. Klienci z mikrofalówki (160)
127. Przegląd rynku docelowego (161)
128. Przygotuj się na to, że to klient będzie mówił (162)
129. Pięć poziomów głębi (163)
130. Analizuj różne rozwiązania problemów Twoich klientów (165)
131. Twórz niezapomnianie prezentacje swojej oferty (166)
132. Codzienne składniki pożywienia (167)
133. Przynajmniej raz w tygodniu okaż zainteresowanie klientowi (168)
134. Inwestuj w siebie (170)
135. Zostań ekspertem - to łatwiejsze, niż myślisz (171)
136. Przyjaźnie i stanowczo, ale czy sprawiedliwie? (172)
137. Przyjaciel to skarb (173)
138. Wycofujemy się! (174)
139. Gdy czujesz się źle (175)
140. Zmiana miejsca (176)
141. To musisz sprawdzić: przychody (178)
142. To musisz sprawdzić: rynek docelowy (179)
143. To musisz sprawdzić: strategia (180)
144. Decydujemy o tym, co potrafimy zmierzyć (182)
145. Wskaźniki wyprzedzające i wskaźniki wsteczne (183)
146. Dokonuj pomiarów tych czynników, które są ważne dla klientów (184)
147. Dokonuj pomiaru tych czynników, które są istotne dla Twojej działalności (186)
148. Używaj słowa dziękuję - rób to często (187)
149. Bądź wdzięczny (188)
150. O obfitości (189)
151. Świętuj sukcesy i nagradzaj je (190)
Dodatek (193)
Skorowidz (195)
O autorce (199)
Oceny i opinie klientów: Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań Linda Sparks (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.