ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Jeb Blount
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Jeb Blount - okładka książki

Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Jeb Blount - okładka książki

Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Jeb Blount - okładka audiobooka MP3

Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Jeb Blount - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Power
Poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Power
Poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Power
Poradniki
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
408
Czas nagrania:
10 godz. 51 min.
Czyta:
Wojciech Chorąży
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (17,90 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-70%)
17,90 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (32,45 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-55%)
26,55 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(32,45 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (26,55 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-45%)
32,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(26,55 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.

Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!

W książce między innymi:

  • sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji
  • zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
  • efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy
  • różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
  • pięć C sprzedaży społecznościowej
  • łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży

Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Jeb Blount

Jeb Blount jest rozchwytywanym trenerem i ekspertem w dziedzinie sprzedaży, przywództwa i kształtowania doświadczeń klienta (customer experience). Niektórzy nazywają go „najbardziej pracowitym człowiekiem działającym w sprzedaży”. Napisał jedenaście książek, które w wielu krajach stały się bestsellerami. Wraz ze swoim zespołem z firmy szkoleniowej Sales Gravy pomaga dużym i małym firmom zwiększać efektywność sprzedaży.

Zobacz pozostałe książki z serii

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności