Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
- Autorzy:
- Jay Diamond, Ellen Diamond
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 520
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
Magia przestrzeni handlowej
- Czym ożywić mały sklep, restaurację i galerię handlową?
- Jak podświetlać produkty i budować urzekający klimat zakupów?
- Kolorowe strony i przegląd witryn internetowych o aranżacji powierzchni sprzedaży
Aranżacja przestrzeni sprawia, że z restauracji fast food wychodzimy szybko, zwalniając miejsce dla następnych klientów. Gdy wybieramy się do supermarketu po chleb, pokonujemy paręset metrów między półkami i wychodzimy z całym koszykiem nieplanowanych zakupów. Intuicyjnie wybieramy te kosmetyki i mięsa, które są lepiej podświetlone. A w dobrze zaprojektowanym salonie jubilerskim wysokie ceny biżuterii wydają nam się bardziej uzasadnione.
Niektóre z tych trików już znamy i wiemy, że nie sposób im się oprzeć. Lecz to jedynie wierzchołek góry lodowej. Obecnie projektanci przestrzeni handlowych urzekają nas także zapachami i dźwiękami, pobudzają nasze pragnienia, ułatwiają (albo utrudniają) poruszanie się po dużych obiektach i tworzą porywające nastroje tematyczne.
Wiedzę zawartą w tej książce możesz wykorzystać zarówno w małym sklepie, punkcie gastronomicznym, jak i w dużym centrum. Możesz też pójść krok dalej i zostać zawodowym dekoratorem przestrzeni handlowych. Autorzy, doświadczeni projektanci sklepów i galerii, podpowiedzą Ci, jak:
- stosować ruchome elementy aranżacji,
- używać lamp punktowych, kwarcowych i wyładowawczych,
- oddziaływać na klientów bukietem zapachów,
- planować przestrzeń otwartą i zamkniętą,
- harmonijnie dobierać kolory i odwoływać się do ich symboliki,
- czytelnie przekazywać informacje (plakietki promocyjne, kierunkowskazy, obrazki),
- wykorzystywać dźwięk (muzyka budująca nastrój, komunikaty, odgłosy wewnątrz i na zewnątrz).
Autorzy, Jay i Ellen Diamond, od ponad dwudziestu lat specjalizują się w projektowaniu przestrzeni handlowych i promocji w punkcie sprzedaży. Są również autorami wielu cenionych książek z tej dziedziny.
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. D...
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Manager MagazinRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pozornie lektura dla właścicieli sklepów. Ale nie, to nie jest zwykły poradnik na temat kształtowania powierzchni sprzedaży, to książka z pogranicza magii. Autorzy odkrywają nam najbardziej skrywane tajemnice handlowców i pracujących dla nich architektów wnętrz.
-
Recenzja: Brief Karolina Błońska; 11/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Aranżacja przestrzeni sklepu wpływa na to, ile spędzamy w nim czasu i ile pieniędzy w nim zostawiamy. Odpowiedniej dekoracji powinny towarzyszyć precyzyjne rozlokowanie i oświetlenie produktów oraz kuszące klientów zapachy i dźwięki. Jay i Ellen Diamond od ponad dwudziestu lat specjalizują się w projektowaniu przestrzeni handlowych i promocji w punkcie sprzedaży.
W swojej książce podpowiadają m.in. jak zaplanować i stworzyć ekspozycję produktów, jak urządzić wnętrze i fasadę sklepu, z jakich materiałów, rekwizytów i narzędzi korzystać, jak posługiwać się kolorem, oświetleniem, motywami przewodnimi, grafiką i reklamą wizualną. Teorię ilustrują żywe przykłady. Diamondowie opisują firmy z różnych segmentów rynku, które wyróżniły się dzięki kreatywnemu podejściu do visual merchandisingu. Każdy rozdział kończy się ćwiczeniami i przedrukami artykułów z prasy branżowej.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Contemporary Visual Merchandising and Environmental Design, Third Edition
- Tłumaczenie:
- Emilia Hahn (wstęp, rozdz. 1-7), Magdalena Strzelecka (rozdz. 8-15)
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-0565-1, 9788324605651
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-09-07
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3751
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Założenia rozdziału (29)
- Wstęp (30)
- Świat visual merchandisera (33)
- Domy towarowe (34)
- Sieci wyspecjalizowanych sklepów (35)
- Wolni strzelcy (35)
- Tworzenie efektownych prezentacji wizualnych (35)
- Części składowe visual merchandisingu i projektowania sklepu (36)
- Projekt sklepu (37)
- Manekiny (38)
- Rekwizyty i materiały (39)
- Oświetlenie (40)
- Grafika i reklama wizualna (40)
- Materiały POP (41)
- Użycie dźwięku (41)
- Strony internetowe poświęcone visual merchandisingowi
i projektowaniu sklepów (43)
- Inne czynniki w visual merchandisingu (43)
- Sporządzanie budżetu (43)
- Bezpieczeństwo (48)
- Kariera w visual merchandisingu (50)
- Trendy w visual merchandisingu (51)
- Słownictwo branżowe (52)
- Podsumowanie rozdziału (52)
- Kluczowe punkty rozdziału (52)
- Pytania do dyskusji (54)
- Przykłady (55)
- Przykład 1 (55)
- Przykład 2 (56)
- Aktualności (56)
- Zjadłem wszystkie rozumy (56)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (58)
- Ćwiczenia i projekty (59)
- Założenia rozdziału (63)
- Wstęp (64)
- Wewnętrzne działy zajmujące się ekspozycją w domu towarowym (65)
- Strategia Lord & Taylor (67)
- Codzienne zadania dotyczące ekspozycji (70)
- Scentralizowany visual merchandising (74)
- Całkowicie scentralizowany plan ekspozycji (74)
- Alternatywny plan scentralizowanego visual merchandisingu (75)
- Umowy z wolnymi strzelcami (78)
- Słownictwo branżowe (80)
- Podsumowanie rozdziału (80)
- Kluczowe punkty rozdziału (80)
- Pytania do dyskusji (81)
- Przykłady (82)
- Przykład 1 (82)
- Przykład 2 (83)
- Aktualności (84)
- Boże Narodzenie? To już nie te święta, co kiedyś... (84)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (87)
- Ćwiczenia i projekty (87)
- Założenia rozdziału (91)
- Wstęp (92)
- Fasada (94)
- Tradycyjne fronty sklepu i struktura okien wystawowych (97)
- Okno wystawowe równoległe do chodnika (97)
- Narożne okno wystawowe (98)
- Okno wystawowe otwarte z tyłu (99)
- Okno wystawowe o podstawie trójkąta (99)
- Arkady (100)
- Wyspy (100)
- Witryny wystawowe pozbawione szyb (101)
- Okrągłe okna wystawowe (101)
- Okno wystawowe zabudowane gablotami (101)
- Niepowtarzalna architektura wejścia do sklepu (103)
- Wnętrze (105)
- Wyposażenie ekspozycyjne (106)
- Lady przeszklone (106)
- Regały ścienne (107)
- Wielofunkcyjne systemy ekspozycyjne (108)
- Wyspowe lady ekspozycyjne i stoły (108)
- Gabloty (109)
- Witryny (109)
- Wyposażenie typu show-and-sell (109)
- Kompletny projekt (111)
- Słownictwo branżowe (113)
- Podsumowanie rozdziału (113)
- Kluczowe punkty rozdziału (113)
- Pytania do dyskusji (114)
- Przykłady (115)
- Przykład 1 (115)
- Przykład 2 (116)
- Aktualności (117)
- Hierarchia: wszystkie aspekty projektowania punktu sprzedaży detalicznej (117)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (121)
- Ćwiczenia i projekty (121)
- Założenia rozdziału (127)
- Wstęp (128)
- Rodzaje manekinów (130)
- Tradycyjne manekiny postaciowe (130)
- Manekiny etniczne (132)
- Stylizowane manekiny postaciowe (132)
- Futurystyczne manekiny postaciowe (133)
- Substytuty manekinów (134)
- Manekiny konstruowane przez dekoratora (135)
- Części składowe manekina (136)
- Ubieranie manekina (139)
- Peruki i makijaż (142)
- Peruki (143)
- Makijaż (144)
- Inne formy przestrzenne (146)
- Zakup manekinów i innych figur (147)
- Tworzenie manekina (147)
- Manekin dziecięcy (147)
- Męski manekin (148)
- Damski manekin (150)
- Słownictwo branżowe (153)
- Podsumowanie rozdziału (153)
- Kluczowe punkty rozdziału (153)
- Pytania do dyskusji (154)
- Przykłady (155)
- Przykład 1 (155)
- Przykład 2 (156)
- Aktualności (157)
- Pełen życia manekin - to wciąż dobry sposób promowania marki (157)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (159)
- Ćwiczenia i projekty (159)
- Założenia rozdziału (163)
- Wstęp (164)
- Materiały (165)
- Płyty konstrukcyjne (165)
- Tkaniny (167)
- Papier (168)
- Farba (169)
- Dywan (169)
- Drewno (169)
- Inne materiały (170)
- Rekwizyty (170)
- Rekwizyty znalezione (170)
- Meble (171)
- Towar użyty w charakterze rekwizytów (173)
- Rekwizyty z salonów wystawowych (175)
- Konstrukcja na miejscu (179)
- Narzędzia i akcesoria (180)
- Słownictwo branżowe (182)
- Podsumowanie rozdziału (184)
- Kluczowe punkty rozdziału (184)
- Pytania do dyskusji (185)
- Przykłady (185)
- Przykład 1 (185)
- Przykład 2 (186)
- Aktualności (187)
- Zindywidualizowana powierzchnia - detaliści odkrywają materiały pozwalające dopasować wygląd sklepu do ich potrzeb (187)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (189)
- Ćwiczenia i projekty (190)
- Założenia rozdziału (197)
- Wstęp (198)
- Równowaga (198)
- Równowaga symetryczna (199)
- Równowaga asymetryczna (200)
- Dominanta (202)
- Rozmiar (202)
- Powtórzenie (203)
- Kontrast (203)
- Wyjątkowe umiejscowienie (205)
- Proporcje (205)
- Rytm (208)
- Powtórzenie (208)
- Linia ciągła (209)
- Progresja (209)
- Układ promienisty (210)
- Przemienność (210)
- Harmonia (211)
- Słownictwo branżowe (214)
- Podsumowanie rozdziału (214)
- Kluczowe punkty rozdziału (214)
- Pytania do dyskusji (215)
- Przykłady (216)
- Przykład 1 (216)
- Przykład 2 (217)
- Aktualności (218)
- Gigant na prowadzeniu - odświeżanie Mall of America (218)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (219)
- Ćwiczenia i projekty (220)
- Założenia rozdziału (225)
- Wstęp (226)
- Wymiar koloru (226)
- Barwa (227)
- Walor (227)
- Intensywność (227)
- Koło barw (228)
- Harmonijne kombinacje kolorów (228)
- Monochromatyczny schemat kolorów (228)
- Schemat z kolorami sąsiadującymi (229)
- Schemat z kolorami dopełniającymi (229)
- Schemat z rozbiciem koloru dopełniającego (231)
- Schemat z dwoma parami kolorów dopełniających (232)
- Schemat kolorów tworzących trójkąt (232)
- Kolory neutralne (232)
- Wybranie schematu kolorów (234)
- Psychologia koloru (235)
- Kolory ciepłe i zimne (236)
- Kolory o właściwościach przybliżających i oddalających (236)
- Wpływ koloru na emocje (237)
- Słownictwo branżowe (238)
- Podsumowanie rozdziału (239)
- Kluczowe punkty rozdziału (239)
- Pytania do dyskusji (240)
- Przykłady (241)
- Przykład 1 (241)
- Przykład 2 (242)
- Aktualności (243)
- Kolor detalu, odcień technologii (243)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (245)
- Ćwiczenia i projekty (245)
- Założenia rozdziału (257)
- Wstęp (258)
- Podstawowe kwestie związane z oświetleniem
punktu sprzedaży detalicznej (261)
- Analiza potrzeb w zakresie oświetlenia (262)
- Plan oświetlenia (262)
- Oświetlenie ogólne (262)
- Oświetlenie akcentujące (263)
- Źródła światła (264)
- Lampy jarzeniowe (264)
- Lampy żarowe (267)
- Oświetlenie światłowodowe (268)
- Wysokoprężne lampy wyładowcze (268)
- Neony (268)
- Halogeny (269)
- Lampy niskonapięciowe (270)
- Oprawy i systemy oświetleniowe (271)
- Oświetlenie wbudowane (271)
- Szynowe systemy oświetlenia (273)
- Oświetlenie dekoracyjne (274)
- Oświetlenie kolorowe (275)
- Akcesoria oświetleniowe (276)
- Zakup systemu oświetleniowego (279)
- Słownictwo branżowe (279)
- Podsumowanie rozdziału (280)
- Kluczowe punkty rozdziału (280)
- Pytania do dyskusji (281)
- Przykłady (282)
- Przykład 1 (282)
- Przykład 2 (283)
- Aktualności (284)
- Trzęsienie ziemi (284)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (287)
- Ćwiczenia i projekty (288)
- Założenia rozdziału (293)
- Wstęp (294)
- Filozofia ogólnego wystroju (295)
- Typy motywów przewodnich (298)
- Sezonowe (298)
- Lato (298)
- Jesień (299)
- Zima (300)
- Wiosna (302)
- Święta (304)
- Motywy twórcze (308)
- Motywy instytucjonalne (310)
- Inne motywy i wystroje (311)
- Ekspozycje zbiorcze (311)
- Ekspozycje jednostkowe (312)
- Imprezy specjalne i promocje (313)
- Słownictwo branżowe (315)
- Podsumowanie rozdziału (315)
- Kluczowe punkty rozdziału (315)
- Pytania do dyskusji (316)
- Przykłady (317)
- Przykład 1 (317)
- Przykład 2 (318)
- Aktualności (319)
- Sand Castle - wizyta w londyńskim sklepie flagowym Speedo to dzień na australijskiej plaży (319)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (322)
- Ćwiczenia i projekty (322)
- Założenia rozdziału (329)
- Wstęp (330)
- Kolor - "darmowy" element wizualny (331)
- Oświetlenie o niskich kosztach eksploatacji (333)
- Rekwizyty wykorzystywane w ekspozycjach (334)
- Towary jako rekwizyty (334)
- Wypożyczone rekwizyty (335)
- Wyrzucone rekwizyty (336)
- Formy zastępujące tradycyjne manekiny (339)
- Substytuty manekinów wykonane we własnym zakresie (339)
- Proste substytuty manekinów (339)
- Darmowe materiały POP (339)
- Samodzielne przygotowanie reklamy wizualnej (342)
- Planowanie zakupów pod kątem efektywności wizualnej (342)
- Słownictwo branżowe (344)
- Podsumowanie rozdziału (344)
- Kluczowe punkty rozdziału (344)
- Pytania do dyskusji (345)
- Przykłady (346)
- Przykład 1 (346)
- Przykład 2 (347)
- Aktualności (348)
- Jasny i wesoły - jak Benetton zwiększył napięcie w Kalifornii (348)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (351)
- Ćwiczenia i projekty (352)
- Założenia rozdziału (359)
- Wstęp (360)
- Nośniki reklamy wizualnej (361)
- Banery (361)
- Ściany (362)
- Elementy wyposażenia (362)
- Listwy (365)
- Szyby okien wystawowych (365)
- Flagi (367)
- Elektroniczne wyświetlacze tekstu (367)
- Systemy szynowe (368)
- Neony (368)
- Imitacje neonów (369)
- Materiały do produkcji nośników reklamy wizualnej (369)
- Litery (370)
- Przygotowanie reklamy wizualnej we własnym zakresie (373)
- Oprawa graficzna (374)
- Kluczowe punkty w tworzeniu reklamy wizualnej (375)
- Profesjonalni wykonawcy reklamy wizualnej (376)
- Słownictwo branżowe (377)
- Podsumowanie rozdziału (377)
- Kluczowe punkty rozdziału (377)
- Pytania do dyskusji (378)
- Przykłady (379)
- Przykład 1 (379)
- Przykład 2 (380)
- Aktualności (380)
- Niech przemówią liczby - dwa badania wskazują, że cyfrowe wyświetlacze napędzają sprzedaż (380)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (382)
- Ćwiczenia i projekty (383)
- Założenia rozdziału (389)
- Wstęp (390)
- Wykonanie i pozyskiwanie grafik (391)
- Zdjęcia (393)
- Zdjęcia wykonane na zamówienie (393)
- Gotowe zdjęcia (393)
- Banki zdjęć (395)
- Kategorie grafik (395)
- Kasetony podświetlane (395)
- Zdjęcia cyfrowe (397)
- Tablice pryzmatyczne (398)
- Reklamy ruchome (400)
- Imitacje neonów (400)
- Ściany wizyjne (401)
- Banery (401)
- Bezpośrednia ocena technologii produkcji
i samych elementów graficznych (402)
- Wizyta u producenta (402)
- Targi branżowe (403)
- Wizyta przedstawiciela producenta (403)
- Maksymalizacja efektywności grafiki (404)
- Słownictwo branżowe (405)
- Podsumowanie rozdziału (406)
- Kluczowe punkty rozdziału (406)
- Pytania do dyskusji (407)
- Przykłady (408)
- Przykład 1 (408)
- Przykład 2 (409)
- Aktualności (411)
- Grafika w Discover Mills koncentruje się na Georgii (411)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (412)
- Ćwiczenia i projekty (413)
- Założenia rozdziału (419)
- Wstęp (420)
- Użytkownicy materiałów POP (421)
- Wielkie sieci handlowe (422)
- Supermarkety (423)
- Apteki (423)
- Sklepy z kartkami okolicznościowymi (424)
- Wyspecjalizowane sklepy (424)
- Domy towarowe (424)
- Główne argumenty przemawiające za wykorzystaniem materiałów POP (427)
- Typy materiałów POP (428)
- Interaktywne wideo (428)
- Gondole (429)
- Własne prezentacje wideo (429)
- Ruchome obiekty (430)
- Stoiska dostawców (430)
- Gablotki stawiane na ladzie (430)
- Wyposażenie z tektury (431)
- Terminale komputerowe (431)
- Słownictwo branżowe (431)
- Podsumowanie rozdziału (432)
- Kluczowe punkty rozdziału (432)
- Pytania do dyskusji (433)
- Przykłady (434)
- Przykład 1 (434)
- Przykład 2 (435)
- Aktualności (435)
- Rozwój reklamy w punkcie zakupu powolny, ale pewny (435)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (438)
- Ćwiczenia i projekty (438)
- Założenia rozdziału (443)
- Wstęp (444)
- Wybór towarów (444)
- Przygotowanie towaru (445)
- Montowanie rekwizytów i materiałów (447)
- Przygotowanie miejsca pod ekspozycję (448)
- Wybór manekinów i innych form przestrzennych (450)
- Przygotowanie oświetlenia (452)
- Instalacja ekspozycji (452)
- Szkice ekspozycji (455)
- Plany graficzne rozmieszczenia elementów ekspozycji (457)
- Opracowanie specjalnych ekspozycji (457)
- Podejście przyjęte przez Spaeth Design (457)
- Słownictwo branżowe (461)
- Podsumowanie rozdziału (461)
- Kluczowe punkty rozdziału (461)
- Pytania do dyskusji (462)
- Przykłady (463)
- Przykład 1 (463)
- Przykład 2 (464)
- Aktualności (465)
- Trendy w wykorzystaniu rekwizytów (465)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (468)
- Ćwiczenia i projekty (468)
- Założenia rozdziału (475)
- Wstęp (476)
- Pomocnicze elementy związane z produktem (477)
- Etykiety (477)
- Opakowanie (480)
- Logotypy (480)
- Metki (482)
- Projektowanie wystroju (483)
- Działania promocyjne (484)
- Kampanie marketingowe (484)
- Łączenie wszystkich elementów w jedną całość - historia Timberlanda (489)
- Słownictwo branżowe (493)
- Podsumowanie rozdziału (494)
- Kluczowe punkty rozdziału (494)
- Pytania do dyskusji (494)
- Przykłady (495)
- Przykład 1 (495)
- Przykład 2 (496)
- Aktualności (497)
- Mamma Mia! To jest sklep (497)
- Ćwiczenia wymagające użycia internetu (499)
- Ćwiczenia i projekty (500)
Przedmowa (19)
Podziękowania (23)
Wstęp (25)
Rozdział 1. Teoria nowoczesnego visual merchandisingu (29)
Rozdział 2. Planowanie i tworzenie ekspozycji produktów (63)
Rozdział 3. Urządzenie sklepu: fasada, wnętrze i wyposażenie (91)
Rozdział 4. Manekiny i inne formy przestrzenne (127)
Rozdział 5. Materiały, rekwizyty i narzędzia (163)
Rozdział 6. Zasady projektowania (197)
Rozdział 7. Kolor - podstawowe pojęcia i zastosowania (225)
Rozdział 8. Oświetlenie - udramatyzowanie powierzchni sprzedażowej
i ekspozycyjnej (257)
Rozdział 9. Motywy przewodnie oraz wystrój wnętrz i okien wystawowych (293)
Rozdział 10. Sposoby ożywienia małego sklepu specjalistycznego (329)
Rozdział 11. Reklama wizualna - narzędzie, które mówi (359)
Rozdział 12. Grafika w punkcie sprzedaży detalicznej (389)
Rozdział 13. Materiały POP (419)
Rozdział 14. Wykonanie ekspozycji (443)
Rozdział 15. Opracowanie całościowej koncepcji - od pomysłu do wykonania (473)
Skorowidz (509)
Oceny i opinie klientów: Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III Jay Diamond, Ellen Diamond (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.