ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sto technik wp³ywu spo³ecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wp³ywu na innych jest skuteczne

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Ocena:
B±d¼ pierwszym, który oceni tê ksi±¿kê
Stron:
388
Dostêpne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (29,90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

59,90 z³ (-23%)
46,12 z³

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikniêciem

(29,90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

Przenie¶ na pó³kê

Do przechowalni

Wchodzisz do sklepu, ¿eby kupiæ chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierza³e¶ kupiæ, masz jeszcze paczkê chipsów, dwie gazety i los na loteriê. Czy zastanawia³e¶ siê kiedy¶, dlaczego zdecydowa³e¶ siê na zakup tych rzeczy?

Którego¶ dnia do twoich drzwi puka mê¿czyzna oferuj±cy nowy rodzaj ³±cza

internetowego. W zasadzie jeste¶ zadowolony z jako¶ci us³ug oferowanych

przez twojego obecnego dostawcê, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyj±æ now± ofertê. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO?

Czy te przyk³ady brzmi± znajomo?

A mo¿e chcia³by¶ raczej wywieraæ wp³yw na innych ludzi ni¿ im ulegaæ?

Je¿eli tak, to bez w±tpienia zainteresuje ciê ksi±¿ka napisana przez dwóch psychologów spo³ecznych, którzy badaj± najczê¶ciej stosowane techniki wp³ywu spo³ecznego. Dariusz Doliñski i Tomasz Grzyb analizuj± skuteczno¶æ tych technik, a kiedy je opisuj±, za ka¿dym razem odpowiadaj± na trzy pytania:

(1) Jaka idea przy¶wieca danej technice wp³ywu spo³ecznego?

(2) Co na ten temat mówi± badania?

(3) Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczno¶ci danej techniki?

Rekomendacje wydawnicze:

Ta ksi±¿ka przedstawia a¿ 100 takich technik, obejmuj±cych prawie wszystkie obszary ¿ycia codziennego nie tylko zakupy, lecz tak¿e bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Ka¿da z opisywanych technik zosta³a naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiaæ siê na analizie statystycznej, koncentruj± siê na rzeczywistym wp³ywie tych technik na nasze ¿ycie.

O autorach:

Dariusz Doliñski profesor psychologii, ceniony psycholog spo³eczny i renomowany badacz wp³ywu spo³ecznego. Autor licznych artyku³ów naukowych publikowanych w czo³owych czasopismach psychologicznych oraz 21 ksi±¿ek.

Tomasz Grzyb dr hab. psychologii, profesor Uniwersytetu SWPS, psycholog spo³eczny, prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Spo³ecznej, autor licznych artyku³ów i ksi±¿ek. Od 2013 roku kszta³ci oficerów NATO i krajów stowarzyszonych w zakresie technik wp³ywu spo³ecznego.

Rekomendacje wydawnicze:

Nigdy wcze¶niej nie widzia³em ksi±¿ki opisuj±cej tak wiele technik wp³ywu spo³ecznego. Autorzy to obecnie najwiêksze autorytety w tej dziedzinie, wiêc je¶li mówi±, ¿e te sposoby dzia³aj±, to mo¿esz im zaufaæ. A je¶li nadal bêdziesz mieæ jakie¶ w±tpliwo¶ci, to przy ka¿dej z technik znajdziesz omówienie badañ potwierdzaj±cych jej skuteczno¶æ. - profesor Christopher J. Carpenter, Western Illinois University

Dariusz Doliñski i Tomasz Grzyb dokonali nadzwyczaj przejrzystego, a przy tym fascynuj±cego przegl±du wielu (tak, a¿ 100!) technik wp³ywu spo³ecznego i dok³adnie wyja¶nili dzia³anie ka¿dej z nich. Przytoczyli równie¿ przyk³ady eksperymentów, które dowiod³y skuteczno¶ci tych technik. Czytelnicy, którzy poszukuj± intryguj±cego wprowadzenia do sztuki wywierania wp³ywu spo³ecznego, na pewno nie bêd± rozczarowani. - profesor Daniel J. OKeefe, Northwestern University

Dariusz Doliñski i Tomasz Grzyb swoj± ksi±¿k± wy¶wiadczyli nam wszystkim wielk± przys³ugê. Nie tylko opisali 100 efektywnych technik wp³ywu spo³ecznego, lecz tak¿e zbadali mechanizmy psychologiczne, które sprawiaj±, ¿e owe techniki dzia³aj±. Nie ma bardziej u¿ytecznej ksi±¿ki dla kogo¶, kto chcia³by osi±gn±æ mistrzostwo w dziedzinie perswazji. - profesor Robert Cialdini, Arizona State University, autor ksi±¿ek Wywieranie wp³ywu na ludzi i Pre-swazja

Wybrane bestsellery

Dariusz Doliñski, Tomasz Grzyb

Wydawnictwo Smak S³owa - inne ksi±¿ki

Zamknij

Wybierz metodê p³atno¶ci