Sto technik wp³ywu spo³ecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wp³ywu na innych jest skuteczne
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Smak S³owa
- Ocena:
- Stron:
- 388
- Dostêpne formaty:
-
ePubMobi
Opis ksi±¿ki: Sto technik wp³ywu spo³ecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wp³ywu na innych jest skuteczne
Wchodzisz do sklepu, ¿eby kupiæ chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierza³e¶ kupiæ, masz jeszcze paczkê chipsów, dwie gazety i los na loteriê. Czy zastanawia³e¶ siê kiedy¶, dlaczego zdecydowa³e¶ siê na zakup tych rzeczy?
Którego¶ dnia do twoich drzwi puka mê¿czyzna oferuj±cy nowy rodzaj ³±cza
internetowego. W zasadzie jeste¶ zadowolony z jako¶ci us³ug oferowanych
przez twojego obecnego dostawcê, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyj±æ now± ofertê. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO?
Czy te przyk³ady brzmi± znajomo?
A mo¿e chcia³by¶ raczej wywieraæ wp³yw na innych ludzi ni¿ im ulegaæ?
Je¿eli tak, to bez w±tpienia zainteresuje ciê ksi±¿ka napisana przez dwóch psychologów spo³ecznych, którzy badaj± najczê¶ciej stosowane techniki wp³ywu spo³ecznego. Dariusz Doliñski i Tomasz Grzyb analizuj± skuteczno¶æ tych technik, a kiedy je opisuj±, za ka¿dym razem odpowiadaj± na trzy pytania:
(1) Jaka idea przy¶wieca danej technice wp³ywu spo³ecznego?
(2) Co na ten temat mówi± badania?
(3) Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczno¶ci danej techniki?
Rekomendacje wydawnicze:
Ta ksi±¿ka przedstawia a¿ 100 takich technik, obejmuj±cych prawie wszystkie obszary ¿ycia codziennego nie tylko zakupy, lecz tak¿e bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Ka¿da z opisywanych technik zosta³a naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiaæ siê na analizie statystycznej, koncentruj± siê na rzeczywistym wp³ywie tych technik na nasze ¿ycie.
O autorach:
Dariusz Doliñski profesor psychologii, ceniony psycholog spo³eczny i renomowany badacz wp³ywu spo³ecznego. Autor licznych artyku³ów naukowych publikowanych w czo³owych czasopismach psychologicznych oraz 21 ksi±¿ek.
Tomasz Grzyb dr hab. psychologii, profesor Uniwersytetu SWPS, psycholog spo³eczny, prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Spo³ecznej, autor licznych artyku³ów i ksi±¿ek. Od 2013 roku kszta³ci oficerów NATO i krajów stowarzyszonych w zakresie technik wp³ywu spo³ecznego.
Rekomendacje wydawnicze:
Nigdy wcze¶niej nie widzia³em ksi±¿ki opisuj±cej tak wiele technik wp³ywu spo³ecznego. Autorzy to obecnie najwiêksze autorytety w tej dziedzinie, wiêc je¶li mówi±, ¿e te sposoby dzia³aj±, to mo¿esz im zaufaæ. A je¶li nadal bêdziesz mieæ jakie¶ w±tpliwo¶ci, to przy ka¿dej z technik znajdziesz omówienie badañ potwierdzaj±cych jej skuteczno¶æ. - profesor Christopher J. Carpenter, Western Illinois University
Dariusz Doliñski i Tomasz Grzyb dokonali nadzwyczaj przejrzystego, a przy tym fascynuj±cego przegl±du wielu (tak, a¿ 100!) technik wp³ywu spo³ecznego i dok³adnie wyja¶nili dzia³anie ka¿dej z nich. Przytoczyli równie¿ przyk³ady eksperymentów, które dowiod³y skuteczno¶ci tych technik. Czytelnicy, którzy poszukuj± intryguj±cego wprowadzenia do sztuki wywierania wp³ywu spo³ecznego, na pewno nie bêd± rozczarowani. - profesor Daniel J. OKeefe, Northwestern University
Dariusz Doliñski i Tomasz Grzyb swoj± ksi±¿k± wy¶wiadczyli nam wszystkim wielk± przys³ugê. Nie tylko opisali 100 efektywnych technik wp³ywu spo³ecznego, lecz tak¿e zbadali mechanizmy psychologiczne, które sprawiaj±, ¿e owe techniki dzia³aj±. Nie ma bardziej u¿ytecznej ksi±¿ki dla kogo¶, kto chcia³by osi±gn±æ mistrzostwo w dziedzinie perswazji. - profesor Robert Cialdini, Arizona State University, autor ksi±¿ek Wywieranie wp³ywu na ludzi i Pre-swazja
Wybrane bestsellery
Wydawnictwo Smak S³owa - inne ksi±¿ki
Dzieki opcji "Druk na ¿±danie" do sprzeda¿y wracaj± tytu³y Grupy Helion, które cieszy³y sie du¿ym zainteresowaniem, a których nak³ad zosta³ wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowali¶my dodatkow± pulê egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Druk na ¿±danie":
- us³uga obejmuje tylko widoczn± poni¿ej listê tytu³ów, któr± na bie¿±co aktualizujemy;
- cena ksi±¿ki mo¿e byæ wy¿sza od pocz±tkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wy¿szymi ni¿ koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowi±zuj±ca cena jest zawsze podawana na stronie WWW ksi±¿ki;
- zawarto¶æ ksi±¿ki wraz z dodatkami (p³yta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pe³ni komplementarna;
- us³uga nie obejmuje ksi±¿ek w kolorze.
W przypadku us³ugi "Druk na ¿±danie" termin dostarczenia przesy³ki mo¿e obejmowaæ tak¿e czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka, któr± chcesz zamówiæ pochodzi z koñcówki nak³adu. Oznacza to, ¿e mog± siê pojawiæ drobne defekty (otarcia, rysy, zagiêcia).
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Koñcówka nak³adu":
- us³uga obejmuje tylko ksi±¿ki oznaczone tagiem "Koñcówka nak³adu";
- wady o których mowa powy¿ej nie podlegaj± reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Sto technik wp³ywu spo³ecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wp³ywu na innych jest skuteczne Dariusz Doliñski, Tomasz Grzyb (0)
Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.