Dan Ariely - książki
-
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
-
Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce
-
Badanie potrzeb klienta
-
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
-
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
-
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
-
CRM. Relacje z klientami
-
Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów
-
Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość. Vademecum zespołu rozproszonego
-
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
-
Prowadź do zwycięstwa. Silne, skuteczne i wpływowe przywództwo niezależnie od środowiska
-
Idealnie dopasowana. Kariera szyta na miarę
-
Model Sukcesu. 5 kroków, które zrewolucjonizują twoje życie
-
Krok po kroku. O wolności finansowej i dostatnim, spełnionym życiu
-
Tips of successful people
-
How to become an entrepreneur and be successful in business -- advice of real entrepreneurs
-
Psychological tricks and how to make a good first impression
-
Sprawne działania indywidualne i zespołowe. Ujęcie prakseologiczno-systemowe
-
Najlepsze przełożenie: o tym, jak kolarstwo napędzi twój biznes
-
Jak z bankruta stać się milionerem
-
Nasza walka o sprawiedliwość. Uwolnieni od banków
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham. Wydanie 2
-
21 cech skutecznego lidera
-
Jak być dobrym menedżerem
-
Jak przetrwać inflację
-
Pomysły i checklisty dla Biznesu
-
Wiedza w 7 krokach - Narzędzia i aplikacje dla twojej firmy
-
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa
-
100 reguł ludzi bogatych. Krótkie lekcje dochodzenia do majątku
-
Rozproszony System Edukacji EduP2P
-
Najbogatszy człowiek w Babilonie
-
Zasady Canfielda. Rusz się stąd gdzie jesteś i idź tam, gdzie chcesz być!
-
52 inspirujące historie biznesowe polskich firm. Jak rozwinąć firmę przez rekomendacje
-
Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy
-
Łatwa sprzedaż
-
REIT-y. Inwestowanie w nieruchomości
-
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji
-
Mark Zuckerberg i jego imperium. Jak Facebook zmienia Twój świat
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Psychologia giełdy
-
U-turn LexTvn
-
Potęga opowieści
-
Kim jestem?
-
100 reguł ludzi sukcesu
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza czy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?
-
15-letni milioner
-
Czego nie powiedzą Ci w skupie tuczników
-
Poradnik pracy w Call Center
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Problemy są dobre, czyli jak odzyskać siłę w trudnych czasach
-
Dwumiesięcznik Business Intelligence Nr 4/2020
-
Poznaj przepis na siebie
-
Targi. Trampolina biznesu
-
Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi
-
Business Intelligence 3/2020
-
Biznes w Czechach
-
Business Intelligence 2/2020
-
Instruktaż stanowiskowy handlowca - na jakie zagadnienia zwrócić szczególną uwagę (e-book)
-
Jakość w gastronomii
-
Po prostu zrób to!
-
Business Intelligence 1/2020
-
Negocjacje handlowe
-
Europejski Nakaz Aresztowania
-
Motywowanie pracowników
-
VUCA - problem czy wyzwanie? Strategia sukcesu dla liderów
-
Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych
-
Złoto nie rdzewieje. Jak inwestować w złoto?
-
Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej
-
Praca głęboka
-
Wielka Piątka
-
Zarabiajmy na nieruchomościach
-
Biblia Rentiera - jak generować przychody pasywne i zdobyć wolność finansową
-
Nieograniczony sukces w sprzedaży
-
Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz
-
Wiesz, możesz - DZIAŁAJ!
-
reStart kariery. Zbuduj swoją przewagę na rynku pracy
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham
-
Leksykon dyplomatyczny
-
Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
-
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
-
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Proaktywny telemarketing
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
-
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład
-
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań
-
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
-
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe
-
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
-
Podręcznik obsługi klienta
-
2 Schematy ofert sprzedażowych
-
Sprzedawanie jest sztuką
-
Życiowe Aikido
-
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału?
-
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału?
-
Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
-
Komentarz do japońskiej ustawy o ochronie danych osobowych
-
Korupcja urzędnicza w japońskim Kodeksie karnym
-
Jak wybrać odpowiedni dla siebie zawód?
-
Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking
-
Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym
-
Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
-
Świat na TAK!
-
Awans gwarantowany
-
Jeden na Jeden - odważne rozmowy z pracownikami
-
Przestrzenny wymiar karier menedżerów i przedsiębiorców. Analiza socjologiczna
-
Business English. Jak pisać skutecznie po angielsku
-
Zwycięskie strategie. Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy
-
Przywództwo w erze cyfrowej
-
Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie