Opis książki: Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży
Jak grać, by wygrać
- Nigdy nie przestawaj się uczyć
- Przestrzegaj reguł zawodu i własnych zasad
- Pogódź karierę i życie osobiste
Efektywnie, etycznie i zawsze z tarczą
Jeśli pracujesz jako handlowiec, doskonale wiesz, jak wyczerpujące bywa to wyzwanie. Pochłania ono mnóstwo energii i nie pozostaje bez wpływu na Twoje życie osobiste. Wiesz jednak równie dobrze, jakie to satysfakcjonujące zajęcie. Jeśli dopiero zaczynasz -- wszystko przed Tobą! Kiedy już połkniesz bakcyla, będziesz handlowcem nawet po przejściu na emeryturę.
Zig Ziglar to międzynarodowy guru sprzedaży. Człowiek, któremu udało się odnieść prawdziwy sukces, a przy tym zachować zdrowie psychiczne, fizyczne i szczęśliwą rodzinę. Chętnie dzieli się on teraz swoimi doświadczeniami z młodszym pokoleniem profesjonalistów.
Skoro zastanawiasz się nad tą właśnie książką, wiesz, że przeciętność nie jest Ci pisana. Masz znacznie większe aspiracje i szukasz skutecznych narzędzi, by wcielić je w życie. Posiadasz również talent. Jednak równie ważna jak talent jest systematyczna praca.
Przedstawione tu oryginalne techniki i skuteczne metody sprzedaży bez wątpienia przyczynią się do Twojego sukcesu. Ziglar oferuje Ci jednak coś więcej -- pomysły i zasady, dzięki którym poprawi się jakość całego Twojego życia. Odpowie na każde pytanie, jakie zechcesz zadać. Jak zachować elastyczność w obliczu zmieniającej się technologii? Jak radzić sobie z rozłąką z bliskimi? Jak porozumieć się z trudnym klientem? Jak efektywnie spędzać wolny czas i wypoczywać? To dopiero początek Twojej podróży. Pamiętaj, podniesienie jakości nawet drobnych i niedocenianych elementów Twojego życia robi wielką różnicę.
Wszystkie przykazania spełnionego handlowca
- Skuteczne przeciwdziałanie niechęci do rozmowy handlowej.
- Radzenie sobie z ciężarem stresu finansowego i sprzedaży pod presją.
- Rozpoznawanie potrzeb i zachcianek klienta, czyli psychologia sondowania.
- Radzenie sobie ze stresem i pozytywne nastawienie, gdy interesy idą gorzej.
- Zawieranie satysfakcjonujących transakcji sprzedaży.
- Twoja rodzina także może pomóc Ci w zrobieniu kariery.
- Odzyskanie kontroli nad swoim czasem i życiem osobistym.
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. D...
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Zig Ziglar - pozostałe książki
-
CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓW Legendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, że nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może mieć i robić więcej. ALE… „Nie da się tego zrobić, błądząc we mgle ni...
Potęga celu. 13 sposobów, by osiągnąć to, czego zawsze pragnąłeś Potęga celu. 13 sposobów, by osiągnąć to, czego zawsze pragnąłeś
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)31.92 zł
39.90 zł(-20%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Brief Monika Szymańska, 25/09/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Najstarszy zawód świata. Ktokolwiek miał wątpliwości, jaki jest najstarszy zawód świata, od dziś może spać spokojnie. Zig Ziglar w swojej książce O profesjonalnej sprzedaży" rozwiewa wszelkie wątpliwości: najstarszym zawodem świata jest... oczywiście zawód sprzedawcy. Jednak jak podkreśla, bycie sprzedawcą jest zarezerwowane tylko dla tych, którzy uczynią z tego zawodu sposób na życie Musisz rozpocząć pracę w sprzedaży, tylko dlatego, że serce i umyst nie pozwalają Ci robić nic innego" przekonuje Zig Ziglar. W świecie gdzie wciąż brakuje wiedzy na temat profesji handlowca, podręcznik Ziglara, staje się nieodłącznym narzędziem pracy każdego szanowanego sprzedawcy. O profesjonalnej sprzedaży" zawiera wiele praktycznych wskazówek i ćwiczeń, jak rozwijać w sobie umiejętności, by stać się skutecznym profesjonalistą. Co ważniejsze: profesjonalistą z osobowością. Nie zapominaj o poczuciu humoru-to jedyne pewne narzędzie w tej pracy" - przestrzega Ziglar.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Ziglar on Selling: The Ultimate Handbook for the Complete Sales Professional
- Tłumaczenie:
- Emilia Hahn
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1122-5, 9788324611225
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-07-09
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 4085
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Rozdział pierwszy. Dokonałeś właściwego wyboru (21)
Kariera w najstarszym zawodzie świata
Rozdział drugi. Sprzedaż na współczesnym rynku (35)
Dekada technologii
Rozdział trzeci. Znalezienie kogoś, kto chce dokonać zakupu (51)
Jak pozostać w zawodzie handlowca
Rozdział czwarty. Sprzedaż w praktyce (67)
Efektywne przeciwdziałanie niechęci do rozmowy handlowej
Rozdział piąty. Sprzedawaj z rozmysłem, a nie przez przypadek (87)
Recepta na wykształcenie umiejętności skutecznej sprzedaży
Rozdział szósty. Pytania są odpowiedziami (105)
Rozpoczęcie analizy potrzeb
Rozdział siódmy. "Przesłuchanie" podczas rozmowy (123)
Przeprowadzanie swobodnej rozmowy
Rozdział ósmy. Nie pozwól, by światełko zgasło (145)
Uświadamianie potrzeb zarówno profesjonalnemu sprzedawcy,
jak i potencjalnemu klientowi
Rozdział dziewiąty. Sprzedajemy rozwiązania dla ludzkich problemów (163)
Kieruj się potrzebą
Rozdział dziesiąty. ABC zawierania transakcji w handlu (179)
ZPoZ = Zawsze Proś o Zamówienie
Rozdział jedenasty. Częstsze zawieranie większej liczby transakcji (197)
Metoda P Z I E T służąca pokonywaniu przeszkód
Rozdział dwunasty. Wykraczanie poza służbę klientowi
i przejście do satysfakcji klienta (213)
Poddajesz się, zbijasz majątek czy brniesz dalej?
Rozdział trzynasty. Urok życia na walizkach (229)
Mit dotyczący zawodu handlowca
Rozdział czternasty. Skuteczny system wspierania sprzedaży (247)
Jak biuro i rodzina mogą umożliwić Ci zrobienie kariery
Rozdział piętnasty. Organizacja i dyscyplina (263)
Zyskiwanie kontroli nad swoim czasem iżyciem
Rozdział szesnasty. Właściwe zrozumienie osoby (279)
Zrozum właściwie osobę, a potem właściwie zrozum handlowca
Załącznik (303)
Epilog (309)
Bibliografia (315)
Eksperci, którzy wnieśli wkład w tę książkę (319)
Podziękowania (321)
Oceny i opinie klientów: Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży Zig Ziglar (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii