Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

19 narzędzi menadżera sprzedaży. Poradnik o tym, jak zostawić innych w tyle

Autor:
Rafał Judek
Wydawnictwo:
Bona Verba
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
121
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 40,18 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-16%)
41,38 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(40,18 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

To będzie taka książka, jaką sam chciałbym przeczytać, kiedy po raz pierwszy obsadzono mnie w roli menadżera. Z perspektywy czasu wiem, jakich narzędzi potrzebują menadżerowie na początku swojej drogi, jak i ci doświadczeni.

Skuteczni menadżerowie rozumieją swoją rolę w firmie i przywództwie. Dla mnie fakt, że czytasz tę książkę, świadczy o tym, że pragniesz odnieść sukces. Planujesz być skutecznym menadżerem i silnym liderem. To się chwali!

Jest mnóstwo czynników różniących przeciętnego menadżera od silnego i doświadczonego. W wielu przypadkach na to stanowisko awansują osoby, które wystarczająco długo pracowali w firmie. To jednak za mało. To, że znasz jak nikt inny produkty firmy, ludzi w niej pracujących, klientów i serwis, to stanowczo za mało, aby być silnym menadżerem.

Jeśli zostałeś menadżerem, ponieważ:

. byłeś najlepszy w tym, co robiłeś poprzednio (a nie było to kierowanie i zarządzanie),

. kiedyś byłeś gwiazdą w sprzedaży lub

. ktoś zauważył Twój potencjał przywódczy,

to teraz - żaden z tych powodów nie ma znaczenia. To bardzo ważne, abyś zrozumiał, o czym piszę, ponieważ od tego zależy Twój sukces. Albo porażka.

Bez względu na to, jak świetny byłeś w poprzedniej roli, to bycie świetnym menadżerem ma z tym niewiele wspólnego!

W przeszłości Twój sukces zależał prawdopodobnie od tego, co sam zrobiłeś. Teraz będzie zależał od tego, jak będą pracowali Twoi podwładni.

Przygotowałem tę książkę z myślą o:

" Menadżerach sprzedaży o różnym doświadczeniu - szukających narzędzi do pracy z handlowcami, które pozwolą im zwiększać skuteczność i efektywność pracy zespołu handlowego;

" Przedsiębiorcach, którzy są jednocześnie w roli szefa sprzedaży i planują wzmocnić swoje umiejętności menadżerskie w kierowaniu zespołem handlowym.

W mojej mapie świata sprzedaż i zarządzanie handlowcami są proste, "czarno-białe". Ale to moja mapa. Nie musisz się z nią zgadzać. W życiu nie chodzi o posiadanie racji. Miarą prawdy jest jej skuteczność. Jeśli coś jest dobre dla Ciebie i działa - rób tego więcej. Jeśli się zepsuło, napraw. Sprawdzaj, testuj i - na Boga - miej własne zdanie, zanim podzielisz się ze światem opinią.

Przyjemnej lektury.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności