
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 160
- Czas nagrania:
- 4 godz. 8 min.
- Czyta:
- Justyna Bakalarska-Stankiewicz
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
Przewodnik i zeszyt ćwiczeń
Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.
A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.
Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
W czym Ci pomoże ta książka?
- w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
- w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
- w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
- w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
- w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje
Wybrane bestsellery
-
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także mar...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Nasz umysł pracuje 24 godziny na dobę, nieustannie myślimy. Jakość myśli decyduje o jakości naszego życia. Nie możemy wyjść poza myśli, które mamy. Wiele z nich to ślepe uliczki, idee, przekonania, które przynoszą ból, cierpienie, ograniczenia. Dręczą nas i nie pozwalają nam ruszyć naprzód. Przy...(29.74 zł najniższa cena z 30 dni)
31.29 zł
34.99 zł(-11%) -
Żyjemy w czasach przesytu — rzeczy, idei i książek. Wydawcy zalewają księgarnie nowościami. Wiele z nich to wartościowe lektury, niejedną chciałoby się przytulić do czytelniczego serca. Kupujemy je więc, kładziemy na półce i... biegniemy do innych zadań. Bo praca, bo szkoła, bo obowiązki. A...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także prz...(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Kalendarz Create Yourself przygotował dla Ciebie psycholog, wykładowca i konsultant, dr Mateusz Grzesiak. Na każdy dzień roboczy zaplanował konkretne zadanie ― dawkę wiedzy teoretycznej i ćwiczenie, którego wykonanie przybliży Cię do zmiany w nową, jeszcze lepszą wersję siebie.(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Historie miliardera Elona Muska, autorki Harry'ego Pottera J.K. Rowling, a także Leonarda da Vinci, Billa Gatesa, Sereny i Venus Williams oraz innych ciekawych osobowości zostały przedstawione tak, by zainspirować Cię do zmian i pobudzić Twoją wyobraźnię. Przykłady zaczerpnięte z życia autorki ks...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Modele mentalne można postrzegać jako szablony, które ułatwiają poprawną interpretację informacji oraz zrozumienie aktualnego kontekstu. Pomagają nam unikać pułapek i uzyskiwać pożądane rezultaty. Warto przyswoić jak najszerszą paletę modeli mentalnych, aby być przygotowanym na wszystko, co tylko...
30 modeli mentalnych. Ścieżka prowadząca do podejmowania najlepszych decyzji i szybkiego rozwiązywania trudnych problemów 30 modeli mentalnych. Ścieżka prowadząca do podejmowania najlepszych decyzji i szybkiego rozwiązywania trudnych problemów
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%)
O autorze książki
Justyna Bakalarska-StankiewiczJustyna Bakalarska-Stankiewicz - Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji marketingowej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB. Twórczyni treści i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości oraz Content marketing. Od strategii do efektów. Redaktorka Naczelna czasopisma Marketing w Praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.
Ebooka "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce (8)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Kosmetycznie Dietetycznie Świątek-Serwach EmiliaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka o copywritingu Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz to nie tylko porcja teorii, ale również praktyki. Pozycja składa się z przewodnika i części ćwiczeniowej, która ma za zadanie pobudzić kreatywność i utrwalić nabytą wiedzę. Autorka ma na swoim koncie kilka pozycji dotyczących marketingu. Poza tym jest konsultantką biznesową, wykładowczynią i redaktorką czasopisma "Marketing w Praktyce". Doświadczenie Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz bez wątpienia zachęca do zapoznania się z książką o posługiwaniu się językiem korzyści. Pisać czy budować z cegiełek Treści marketingowe mają niewiele wspólnego z procesem twórczym, a bardziej z realizacją schematów. Autorka przytacza słowa copywritera wszech czasów, jakim był Eugene Schwartz, które brzmią: "Pracujesz z serią cegiełek, składasz je razem, a następnie układasz w określone struktury, budujesz małe miasto pragnień, do którego Twój odbiorca może przyjść i w nim zamieszkać". Prawda, że bardzo kreatywnie określił on pracę copywritera? Droga do portfela klienta W części pierwszej, czyli w przewodniku, Justyna Bakalarska-Stankiewicz przywołuje badania, doświadczenia i prace innych. Powołuje się na piramidę potrzeb Maslowa i nowe spojrzenie na nią. Skupia się na procesie stworzenia persony, korzystaniu z mapy empatii, wywiadów drabinkowych. Autorka prowadzi czytelnika drogą, na którą składają się opisane w podrozdziałach elementy typu wspinaczka, kręta uliczka czy wydeptana ścieżka. "Copywriting sprzedażowy" Justyny Bakalarskiej to niedługa, ale bogata pozycja, którą zdecydowanie polecam.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Chcesz rozwijać się w copywritingu? Nauczyć pisać teksty, które przyciągną uwagę odbiorców? Książka „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce” J. Bakalarskiej-Stankiewicz to przewodnik po copywritingu sprzedażowym, skierowany do początkujących copywriterów, blogerów oraz właścicieli biznesów. Polecam ją osobom, które są dopiero na początku swojej drogi. Autorka J. Bakalarska-Stankiewicz w swojej książce przedstawia wskazówki, poparte licznymi badaniami, eksperymentami czy raportami. Przekazuje wiedzę zarówno sprzedażową, jak i dotyczącą procesu tworzenia skutecznych treści. Łączy wiedzę teoretyczną z praktyczną, z przewagą jednak teorii. Dowiesz się z niej m.in.: ✔️jak zdefiniować potrzeby odbiorców, ✔️czym jest i jak stworzyć mapę empatii, ✔️jak stosować język korzyści, ✔️czym jest persona i jak ją stworzyć. Autorka stosuje prosty, zrozumiały dla każdego język, a także odwołuje się do własnych doświadczeń, co z pewnością jest wartością dodaną. Choć przekazuje głównie wiedzę teoretyczną, nie zapomina o praktyce - przygotowała specjalny zeszyt ćwiczeń, dzięki któremu można przećwiczyć zdobytą wiedzę w praktyce.
-
Recenzja: Michał Oziębły / O kulturze przy kawie Oziębły MichałRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Recenzja książki "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce" Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz ⬇️ Otwierając te ładnie zaprojektowaną, żółciutką książeczkę spodziewałem się przeczytać sprawnie napisaną pigułkę wiedzy dla tych, którzy z copywritingiem chcą zacząć swoją przygodę. Już na wstępie muszę przyznać, miałem nosa 😎 Pani Justyna na niespełna 160 stronach wyjaśnia najważniejsze, co trzeba wiedzieć o copywritingu sprzedażowym. Wszystko to zostało napisane w całkiem przyjemnej i miejscami zabawnej konwencji drogi/podróży- na początku każdego rozdziału autorka informuje czytelnika: jaki jest poziom trudności danej "trasy", co warto zabrać za sobą jako podróżnik i na co uważać. Przyznam, że konwencja nadała tej książce bardzo przystępną formę, znacznie lepszą od tej częściej spotykanej, stricte podręcznikowej 👌🏻 Muszę tutaj zaznaczyć, że już pracowałem w marketingu i mam wykształcenie w tej dziedzinie. Mimo to czytałem książkę z zaciekawianiem. Miejscami utrwalałem sobie znaną już wiedzę, a gdzie indziej- przypominałem o zagadnieniach, które mi umknęły 🤯 Dodatkową wartością dla mnie są zebrane na końcu książki ćwiczenia i wypunktowane najważniejsze elementy konkretnych zagadnień. Nie zdziwię się, jeśli będę po nie sięgał na swojej drodze zawodowej 😍 W książce znalazłem takie zagadnienia jak: hierarchia potrzeb, poznawanie przyszłego odbiorcy tekstów i tworzenie jego sylwetki, cechy najlepszych treści, najciekawsze tricki na wywołanie działania u odbiorców czy rozdaje treści, jakie możemy pisać jako copywriterzy. Słowem: same ciekawe i przydatne zagadnienia ❤ Myślę, że "Copywriting sprzedażowy" to tytuł dla każdego, kto chciałbym mieć lub już ma styczność z tą dziedziną marketingu. Zawarta tu wiedza pozwoli nie tylko w ekspresowy sposób przygotować początkujących, ale też pomoże tym bardziej doświadczonym, przypominając podstawowe zagadnienia. Ja się nie zawiodłem i myślę, że Wy też się nie zawiedziecie. Tylko pamiętajcie: zabierzcie w tę drogę wodę i coś do zaznaczania najważniejszych dla Was fragmentów. Do zobaczenia na szlaku! 🤠
-
Recenzja: Sfera Copywritera Bajczyk DorotaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka uzupełni twoją wiedzę marketingową i copywriterską. Dowiesz się, w jaki sposób dobry copywriter tworzy treści, które generują wartościowy ruch na stronie i faktycznie sprzedają. Dzięki zawartym w niej wskazówkom wkrótce będziesz cieszyć się z osiąganych wyników, a jeżeli jesteś copywriterem - staniesz się tym, który terminy porezerwowane ma na miesiące do przodu. Czasami w życiu wystarczy zapytać kogoś o radę, o podpowiedź. Wyobraź sobie, że jesteś w nieznanym mieście i nie wiesz, jak dojść do celu. To doskonała metafora biznesu. Też jest trochę jak nieznane miejsce. Stąpasz po nim, jak po niepewnym gruncie. Potrzebujesz pomocy przewodnika. I tym właśnie jest książka "Copywriting sprzedażowy". Autorka książki przekonuje, że zastosowanie zawartych w niej wskazówek (popartych badaniami lub eksperymentami) prowadzi nie tylko do zdobycia odpowiedniej wiedzy sprzedażowej i poznania mechanizmów jakimi rządzą się skuteczne teksty, ale również sprawia, że każde napisane przez Ciebie tysiąc słów będzie pociągało za sobą kolejnych coraz bardziej przekonanych do Ciebie klientów. Jeżeli jesteś dopiero na początku marketingowej drogi, książka umiejętnie wprowadzi Cię w temat. Będzie jak drogowskaz. Wskaże Ci wydeptane przez miejscowych ścieżki (trzymając się metafory miasta), a to sprawi, że nie będzie trzeba wyważać otwartych drzwi. Autorka zadbała też o część praktyczną książki, zostawiając na końcu zeszyt ćwiczeń z zadaniami. Co ja zyskałam po przeczytaniu tej książki? Przede wszystkim zaczęłam inaczej pisać teksty, a dodatkowo zmodyfikowałam treści, które już miałam na stronie. Bardziej świadomie wykorzystuję sprzedażowy język korzyści w praktyce i już widzę zmiany w moich tekstach. Znacznie lepiej rozumiem prawa jakimi rządzą się treści w sieci i nie traktuję ich jako ograniczenie, ale przekuwam na swoją korzyść. To naprawdę bardzo wartościowa książka. Sprzedażowy język korzyści staje się dzięki niej nie tylko teorią, ale nabiera konkretnego, namacalnego kształtu. Jest źródłem cennych informacji i inspiracji, a dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz mistrzem słowa :) Interesuje Cię copywriting sprzedażowy? Autorka przeprowadzi Cię przez jego meandry w sposób przyjemny i wciągający.
-
Recenzja: Wolne-litery.pl Dagmara SijkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce" - świetny poradnik, który nakieruje nam i pokaże nam, jak dobrze i skutecznie pisać. Tak, żeby nasze słowa trafiały do drugiej osoby, były zrozumiałe i co najważniejsze zachęcały i do zakupu i do zapoznania się z naszą marką , czy też produktem. Książka do studiowania i do regularnego wracania do niej. Ja podczas jej czytania zaznaczyłam wiele ważnych słów i porad od autora, które wiem, że przydadzą mi się w przyszłości. Zdecydowanie ta publikacja, to źródło wielu cennych i wartościowych informacji. Całość napisana jest też konkretnie i łatwo zrozumieć to, co chce nam przekazać jej autor. I co dla mnie było najważniejsze, to mamy w niej również ważne ćwiczenia! Na pewno pozwolą nam one lepiej pisać i rozwijać swój warsztat. Idealna pozycja dla osób, które są copywriterami, blogerami i promują swoją markę. Polecam!
-
Recenzja: papierowastrona Adrianna StachowiakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
✍️ Czy interesuje cię copywriting? Chcesz wiedzieć, jak przyciągnąć uwagę odbiorcy? Przede wszystkim, aby móc kogoś zainteresować naszym tekstem, 📃 musi on być dla tej osoby ciekawy, nieść jakąś wartość. Autorka książki przekonuje, że kluczowe jest stworzenie persony, czyli profilu naszych odbiorców, 🚹 następnie należy dopasować tekst pod osoby, które najczęściej zaglądają np. na naszą stronę lub stronę osoby, dla której copywriter tworzy treści. Jednak może się okazać, że wpadniemy w klątwę wiedzy lub marketingowca, 😜 co może ciąć nasze zasięgi. Autorka wyjaśnia o co, w tym chodzi i jak tego uniknąć. 😄 Jest to książka dla osób, które biorą copywriting na poważnie i na nim zarabiają 💵 lub dopiero chcą zacząć. Jest tu sporo przykładów, które pokazują jak skutecznie przyciągać uwagę odbiorcy. Przedstawione są również triki marketingowe. Książka skupia się na ukazaniu produktu, który chcemy sprzedać w jak najlepszym świetle. ☀️ Znajdziemy tu też ćwiczenia, które pobudzają kreatywność. Jeśli ten temat cię interesuje, ta książka uzupełni twoją wiedzę, dla mnie była dobrą formą wsparcia w zrozumieniu jeszcze lepiej działalności copywriterów. 😄
-
Recenzja: worqAssist Agnieszka Pojda Pojda AgnieszkaRecenzja dotyczy produktu: audiobookCzy recenzja była pomocna:
Jak pisać językiem korzyści? To pytanie, które może i Ty sobie zadajesz. W końcu tworzysz treści do Social Mediów, opisujesz produkty, tworzysz teksty na strony sprzedażowe. Zależy Ci, aby zainteresować tą konkretną ofertą swoich odbiorców, żeby zostali klientami Twojej marki. W książce „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce” Justyna Bakalarska-Stankiewicz wprowadza Cię w ten korzystny styl tworzenia treści. Korzystny, bo „jeśli już opanujesz tę sztukę, to wyzwanie to nie o czym pisać, ale jak to napisać”. Moim zdaniem ten cytat z książki idealnie ją podsumowuje. Autorka ubiera Cię w buty odbiorcy Twoich tekstów i zabiera w kilku etapową trasę. Polecam tę pozycję każdemu, kto chce pisać językiem korzyści. A jeśli już jesteś Copywriterem, spójrz na nią, jak na odświeżenie swojego warsztatu bowiem, gdy nawet piszesz teksty każdego dnia, to z czasem może zjadać Cię klątwa wiedzy. Do niej także nawiązuje Justyna Bakalarska-Stankiewicz w „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”. Zachęca Cię także do zrobienia kilku ćwiczeń, co jest dobrym dodatkiem do książki. Bo raz to ją przeczytać lub posłuchać, a dwa to wdrożyć w życie. Książkę pochłonęłam w jedno popołudnie w formie audiobooka podczas prac domowych. Jednak odrywała mnie co rusz od nich, abym coś ciekawego zapisała. Po skończeniu audiobooka zostałam z 4 stronami notatek, a także nowymi pomysłami na opisy usług oraz produktów moich i dla moich klientów.
-
Recenzja: otwarte_ksiegi Żukowska ZuzannaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Umiejętny copywriting jest niezwykle doceniany w biznesie. Przydaje się nie tylko w marketingu, ale również podczas tworzenia własnej marki. Jak rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem tekstów do publikacji? Najlepiej od zdobycia odpowiedniej wiedzy, a w tym pomoże ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”. Dzięki poradnikowi dowiesz się: jak zdefiniować potrzeby i motywacje odbiorców, jak pisać teksty, by były zrozumiałe dla każdego, jak tworzyć angażujące treści, jakim językiem operować oraz jak szybciej i prościej pisać, dzięki wykorzystaniu formuł copywriterskich. Książka jest źródłem cennych informacji, które realnie przydadzą się odbiorcy. Autorka zadbała, by lektura przekazywała wiedzę w prosty i przejrzysty sposób. Polecam ,,Copywriting sprzedażowy” dla osób zajmujących się marketingiem oraz blogerów. Dzięki ćwiczeniom zawartym w książce odbiorca lepiej przyswoi wiedzę i umiejętnie wprowadzi ją w życie.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8797-3, 9788328387973
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-10-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2164-9, 9788383221649
- Data wydania ebooka:
-
2022-10-18
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2225-7, 9788383222257
- Data wydania audiobooka:
-
2022-10-18
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 175218
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 200.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- ETAP I
- TRASA 1. Wspinaczka po hierarchii potrzeb
- TRASA 2. Spacer "w butach" odbiorcy
- TRASA 3. Wyprawa do serca odbiorcy
- ETAP II
- TRASA 4. Wejście po drabinie
- TRASA 5. Wyjście poza znany schemat
- ETAP III
- TRASA 6. Wędrówka do sedna
- TRASA 7. Podróż w czasie
- TRASA 8. Krętą uliczką do celu
- TRASA 9. Kroki po wydeptanej ścieżce
- ETAP IV
- TRASA 10. Prosta droga do portfeli odbiorców
- TRASA 11. Droga, jaką pokonuje klient
- TRASA 12. Spacer po rynku
- TRASA 13. Wyprawa do wnętrza marki
- Meta
Start
PRZEWODNIK
ZESZYT ĆWICZEŃ
Onepress - inne książki
-
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)33.69 zł
49.90 zł(-32%) -
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwe...
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(46.90 zł najniższa cena z 30 dni)47.47 zł
67.00 zł(-29%) -
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikl...(31.43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Kreatywność, zdolność do nieszablonowego spojrzenia na powierzone zadania i twórcza pomysłowość ― oto, czego wielu pracodawców wymaga od swoich pracowników. Niestety, ani szkoły, ani wyższe uczelnie nie stawiają tych umiejętności na pierwszym, drugim czy nawet dziesiątym miejscu na liście s...
Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szcz...
Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i ― w efekcie ― przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interes...
Strategia popytu i podaży w tradingu. Wprowadzenie do smart money concept Strategia popytu i podaży w tradingu. Wprowadzenie do smart money concept
(43.43 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmia...
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Justyna Bakalarska-Stankiewicz (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii