Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
- Autor:
- Grzegorz Miłkowski
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.2/6 Opinie: 12
- Stron:
- 144
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Niech Cie widzą w sieci - w Radiu Kraków o książce Grzegorza Miłkowskiego >> POSŁUCHAJ
Content is the king!
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.
Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:
- Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
- Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
- Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym
Poznaj książkę i jej autora! >>
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)25.35 zł
39.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedI...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Otóż nie — handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjo...
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)25.35 zł
39.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Kulturatka.pl Monika Matura
„Content is the king” – brzmi słynne wśród marketerów powiedzenie i większość osób zdecydowanie się z nim zgadza. Na rynku pojawiają się natomiast kolejne pozycje książkowe w różny sposób rozwijające ten temat. Jedną z nich jest publikacja Grzegorza Miłkowskiego „Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw”. Jeśli zamierzacie postawić firmową stronę, założyć bloga, albo nieco go dopieścić, to dobrze trafiliście. „Niech Cię widzą w sieci!’”, posiada wszystko, czego potrzebujecie. Z książki dowiecie się między innymi, jak ważne jest zdefiniowanie odbiorców serwisu oraz określenie tego, czego potrzebują i co możemy im dać. Pomoże nam w tym stworzenie persony. To jednak nie wszystko, w lepszym poznaniu naszych klientów i ich zachowań wspiera nas Google Analytics, o którym autor też krótko pisze. To tylko jedno z wymienionych narzędzi. Kolejna kwestia to komunikacja z naszymi klientami, nasza wizja powinna być jasna i czytelna dla naszych użytkowników. Autor krok po kroku przeprowadza nas również przez tworzenie strony, wybranie domeny i serwera, czy hostingu. Dowiemy się także, w jaki sposób powinna wyglądać profesjonalna witryna i jej logo. Nie zostały też pominięte kwestie bardziej techniczne jak responsywność strony czy uprawienia użytkowników. Marketer nieco miejsca poświęcił również temu, co wyszukiwarka bierze pod uwagę przy pozycjonowaniu naszej witryny. Dostaniemy więc najważniejsze informacje dotyczące SEO. Jak widać po zakresie poruszanych informacji, znajdziemy tu wszystko, co powinniśmy wiedzieć tworząc swoje miejsce w sieci. Grzegorz Miłkowski jest ekspertem content marketingu, CEO i współzałożycielem agencji ContentHouse, właśnie dlatego, że nie jest tylko teoretykiem, w książce zaserwował nam mnóstwo przydatnej wiedzy, którą możemy od razu zastosować w praktyce. To poradnik zarówno dla osób/firm, które stawiają pierwsze kroki i chcą dopiero stworzyć swoją stronę, jak również dla tych, którzy mają już pewne podstawy, ale czują, że coś im umyka. Z racji rozmiarów książka nie wyczerpuje tematu, to raczej taki must have pozwalający nam dość szybko dowiedzieć się wszystkiego, co niezbędne, by zbudować dobry serwis, który będą z chęcią odwiedzali nasi czytelnicy. W końcu content to rzeczywiście król, ale bez zaplecza o solidnych korzeniach, niewiele osób będzie miało okazję się z nim zapoznać.
-
BS.NET | Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej
Niech Cię widzą w sieci – powstał poradnik tworzenia blogów i serwisów firmowych Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Jak mierzyć, jak personalizować, jak pisać i wreszcie – jak to sprzedać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zdradza w swoim literackim debiucie Grzegorz Miłkowski, autor poradnika „Niech Cię widzą w sieci”. Nowa publikacja wydawnictwa Onepress zagościła na księgarnianej półce z kategorią „Wiedza”. Tej z pewnością nie brakuje w książce Grzegorza Miłkowskiego, eksperta content marketingu, CEO i współzałożyciela agencji ContentHouse. Autor, który od kilkunastu lat odpowiada za komunikację wielu czołowych marek na polskim i międzynarodowym rynku, zdradza czytelnikom, jak tworzyć treści wspierające działanie firm – od mikro do tych największych przedsiębiorstw. Z książki „Niech Cię widzą w sieci!”, czytelnicy dowiedzą się, jak tworzyć strony, które edukują, poprawiają wiarygodność, budują wizerunek ekspercki i pomagają w pozyskiwaniu klientów. Autor zdradza, jak organizować blogi i serwisy firmowe, jak wymyślić i napisać politykę redakcyjną, do kogo kierować treści i jak strukturyzować je. Publikacja jest kompendium wiedzy na temat skutecznych działań content marketingowych z wykorzystaniem mediów własnych. Publikacja dostępna jest w formie tradycyjnej, na czytniki e-booków i w formie PDF. Blog i serwis contentowe krok po kroku Książka została podzielona na trzy części. Odpowiadają kolejnym etapom tworzenia serwisow i blogów – na podstawie doświadczeń realizacji dla marek takich jak Bosch, Generali Investements, mFinanse, Materasso czy popularnego portalu o mediach społecznościowych SocialPress.pl. Z pierwszej, teoretycznej, czytelnik dowie się, jakimi regułami rządzi się komunikacja content marketingowa bazująca na mediach własnych oraz jak zdefiniować wiadomości-klucze dla swojej marki, na których narzędziach wspierających sprzedaż należy się skupić, a także czym jest i jak określić zwrot z inwestycji w marketingu treści. Część druga prowadzi przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego. Przedstawia wady i zalety własnej domeny i zdradza czym jest hosting. W ostatniej części autor przechodzi do poradnika konkretnych etapów budowy struktury efektywnego serwisu. Opinie ekspertów Katarzyna Woszczyna, wiceprezes Business Centre Club, kanclerz Lóż Małopolskiej i Częstochowskiej Jeśli potrzebuję rady w obszarze content marketingu — proszę o nią Grzegorza Miłkowskiego. Jeżeli któraś z firm należących do Business Centre Club potrzebuje takiej pomocy lub wiedzy — odsyłam ją z pełnym zaufaniem do Grzegorza Miłkowskiego. Robię tak nie dlatego, że Grzegorz jest miły i stara się tak mówić, żeby zrozumieli go nawet laicy (chociaż obie cechy bardzo cenię). Robię tak dlatego, że Grzegorz jest ekspertem w swojej dziedzinie, a jego pomoc przekłada się na konkretne efekty biznesowe klientów ContentHouse Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej „Niech Cię widzą w sieci!” to poradnik dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy poważnie myślą o budowaniu trwałej relacji komunikacyjnej z klientem poprzez blog lub portal firmowy. Grzegorz Miłkowski, wieloletni praktyk biznesowy, w sposób konkretny i rzeczowy opisuje, jak skutecznie można wesprzeć komunikację w biznesie i docelowo zwiększyć sprzedaż produktów lub usług dzięki contentowe Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB Grzegorz to ekspert, ale przede wszystkim pasjonat, content marketingu. On po prostu to czuje, a w content marketingu właśnie wyczucie jest jedną z kluczowych kompetencji. Ekspert godny zaufania, człowiek godny sympatii, mówca godny słuchania. Lubię z nim współpracować.
-
contentstandard.
Jak założyć bloga? 5 ważnych aspektów technicznych Jeśli planujesz założenie bloga albo serwisu contentowego, musisz zwrócić uwagę nie tylko na treści, ale też na miejsce w sieci, w którym je publikujesz. I to niezależnie od tego, czy tworzysz serwis dla marki, czy dla siebie. Przemyślany i rzetelny content jest ważny, jednak by dotarł do właściwych osób we właściwym czasie, musi mieć mocne fundamenty, solidny… dom. A tym domem jest właśnie Twoja strona. W tym artykule wskazujemy 5 najważniejszych aspektów technicznych tworzenia bloga / portalu branded-contentowego na podstawie książki Grzegorza Miłkowskiego Niech Cię widzą w sieci. Jeśli dobrze je przemyślisz, uruchomisz swój serwis sprawnie. 5 rzeczy, o których musisz pamiętać, jeśli chcesz założyć bloga Typ domeny Bloga możesz założyć w katalogu swojej obecnej strony (nazwastrony.pl/blog), na subdomenie (blog.nazwastrony.pl) albo pod zupełnie odrębnym adresem. Każde z tych rozwiązań będzie inaczej oddziaływało na Twoje treści. blog w katalogu korzystnie wpłynie na pozycjonowanie całej strony, blog w subdomenie będzie wymagał osobnego procesu linkowania i optymalizacji, gdyż z punktu widzenia Google jest zupełnie nową stroną, blog poza stroną firmy będzie miał charakter neutralnego medium i może pozwolić na współpracę z konkurencją. Nazwa Naming serwisu zostawiamy Tobie. Wybierając adres URL dla strony, pamiętaj jednak o tym, że: większość użytkowników wciąż jest przyzwyczajona do tego, że w adresach URL nie można umieszczać polskich znaków diakrytycznych (tymczasem jest wręcz przeciwnie!), jeśli nazwa Twojej strony składa się z kilku słów, użytkownicy mogą wpisywać ją z dywizem albo bez (nazwastrony.pl i nazwa-strony.pl), istnieje długa lista końcówek tzw. domen branżowych, które możesz ciekawie wykorzystać. Hosting To serwer, na którym działa Twój blog. Opłacasz go w abonamentach o cyklu rocznym, dlatego oszacuj, jak duże zużycie pamięci i obciążenie serwera może wygenerować Twoja treść. CMS Czyli system zarządzania treścią. Najpopularniejszym jest WordPress, oprogramowanie dostępne na wolnej licencji. Pozwala na dużo modyfikacji dzięki dostępnym wtyczkom. Jeśli prowadzisz już stronę, np. sklep internetowy, i obsługujesz go za pomocą innego CMS-a, wciąż możesz część blogową spiąć z WordPressem. Zabezpieczenia Dobry serwis to bezpieczny serwis. Zacznij od zainstalowania protokołu SSL i zmiany adresu logowania dla administratora serwisu z domyślnej na skomplikowaną i trudną do odgadnięcia. Więcej na temat tego, jak rozwiązać powyższe kwestie, by założyć bloga albo portal branded-contentowy od podstaw, przeczytasz w książce Grzegorza Miłkowskiego Niech Cię widzą w sieci, wydanej przez OnePress w kwietniu 2020.
-
http://socialpress.pl Monika Kuchta-Nykiel
Jak rozpocząć przygodę z marketingiem treści? Co musisz wiedzieć, aby stworzyć wartościowego bloga firmowego? Tajniki content marketingu zdradza Grzegorz Miłkowski, redaktor naczelny SOCIALPRESS i CEO w ContentHouse. Już dziś, nakładem wydawnictwa OnePress, premierę ma książka Grzegorza Miłkowskiego pt. “Niech Cię widzą w sieci!“. Dlaczego warto mieć ją w swojej biblioteczce? Blog lub serwis branżowy od A do Z O marketingu treści od strony teoretycznej napisano już dość sporo. Tym razem, na podstawie wielu lat doświadczenia autora, światło dzienne ujrzała publikacja skupiająca się na marketingu treści od strony niezwykle praktycznej. Poza znajomością podstawowych pojęć i zasad content marketingu, istotne jest zrozumienie tego, w jaki sposób tworzyć dobre treści oraz miejsca ich dystrybucji w odpowiedzi na potrzeby odbiorców oraz zgodnie z prawem, zasadami bezpieczeństwa i pod kątem SEO. I o tym wszystkim mówi książka “Niech Cię widzą w sieci!”. Każdy z nas jest inny, ale bez względu na rodzaj działalności, content marketing to elastyczne narzędzie w komunikacji biznesowej. Niezależnie od tego, czym zajmuje się Twoja marka, na pewno jest obszar, w którym możesz podzielić się swoją ekspercką wiedzą i przekuć wartościowe treści na leady. Wystarczy tylko zrobić pierwszy krok. W ksiażce “Niech Cię widzą w sieci!” przeczytasz m.in. o: polityce redakcyjnej i strukturze tworzenia treści poznaniu swojego odbiorcy, jego potrzeb i kreowaniu persony tworzeniu portalu od strony technicznej, prawnej oraz pod kątem SEO wyglądzie serwisu i jego użyteczności dbaniu o wiarygodność, eksperckość i bezpieczeństwo treści budowaniu mostów między tekstami narzędziach potrzebnych do efektywnych działań contetmarketingowe generowaniu leadów za pomogą bloga lub portalu firmowego. Content w trzech częściach Kompendium wiedzy na temat tworzenia serwisów brandendcontentowych dla małych i dużych firm zostało podzielone na trzy części: I. Polityka redakcyjna Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych. Dowiesz się, jak zdefiniować wiadomości-klucze dla swojej marki, na których narzędziach wspierających sprzedaż musisz się skupić, a także czym jest i jak określić zwrot z inwestycji w marketingu treści. II. Budowa serwisu Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego. Poznasz wady i zalety własnej domeny. Dowiesz się czym jest hosting, jak zabezpieczyć swój serwis z treściami przed atakami oraz czy zawsze musisz zatrudnić grafika. III. Struktura treści w serwisie Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu – takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym. Poznasz takie pojęcia jak menu marketing, mikroformaty i exit pop-up. Przeczytasz o generowaniu leadów, crossowaniu oraz strukturze artykułów, którą pokochają Twoi czytelnicy, ale i roboty Google’a. Co o publikacji mówi autor? Myślisz o stworzeniu bloga lub strony firmowej? Czujesz, że content marketing to dobry kierunek dla Twojego biznesu i zastanawiasz się, od czego zacząć? W mojej publikacji przeprowadzę Cię krok po kroku przez meandry tworzenia własnego serwisu. Podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami, które zdobyłem w ciągu ostatnich lat wraz z zespołem ContentHouse pracując z blisko 100 firmami. Niech dobre treści wypełnią Twój biznes! Dlaczego powinieneś przeczytać książkę? Książka jest przeznaczona dla wszystkich tych, który stawiają swoje pierwsze kroki w content marketingu. Dla tych, którzy chcą tworzyć profesjonalne treści dla swojej firmy lub marki osobistej, prowadzić efektywne i niskokosztowe działania promocyjne, a także dzielić się ekspercką wiedzą i sprzedawać przy tym swoje usług lub produkty. Znajdują się w niej instrukcje i konkretne wskazówki, które dostarczą wiedzy na temat tego, jak krok po kroku zacząć przygodę z content marketingiem i uruchomić swój serwis. Bez względu na to, czy jesteś jednoosobową działalnością, prowadzisz biznes w sektorze B2B czy B2C oraz, czy masz budżet reklamowy, na pewno z tych 144 stron opartych o doświadczenia wyciągniesz coś wartościowego dla siebie i swojej firmy! O autorze “Niech Cię widzą w sieci!” Grzegorz Miłkowski Redaktor naczelny SocialPress i współzałożyciel agencji full service content marketing ContentHouse Z wykształcenia dziennikarz. W branży marketingu i technologii działa od kilkunastu lat. Pisał dla branżowych mediów (Marketing Przy Kawie) i byłem redaktorem naczelnym portalu Interaktywnie.com. Pełnił także funkcję PR-owca. Kreował wizerunek dla wielu znanych marek, a także odpowiadał za wdrażanie ich strategii marketingowych. W tak zwanym międzyczasie założył agencję contentmarketingową ContentHouse – gdy nikt jeszcze nie wiedział, co to jest ten „content”. Dziś w agencji wraz z Zespołem tworzy nagradzane strategie oparte nie tylko o treść pisaną na blogach i portalach firmowych, ale także wykorzystujące algorytmy AI, social media, influencerów, formaty wideo, ale przede wszystkim dobre i świeże pomysły. Stworzył kilkadziesiąt blogów i portali, a swoją wiedzą dzieli się w najnowszej publikacji.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6627-5, 9788328366275
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-04-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6859-0, 9788328368590
- Data wydania ebooka:
-
2020-04-21
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 102947
- Rozmiar pliku Pdf:
- 14.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Mój klient, czyli kto? 14
- Zacznij od zdefiniowania celów 15
- Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców 15
- Komunikaty adekwatne do odbiorców 16
- Jak poznawać się z odbiorcą? 17
- Media własne 17
- Google Analytics 18
- Monitoring internetu 18
- Kampanie CPC 19
- Remarketing 19
- Jak zbudować personę z twarzą? 20
- Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk 24
- Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż 25
- ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing 28
- Biznes pełen treści 29
- Serwis w domenie firmowej 33
- Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy 34
- Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? 36
- Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu 39
- Wybór silnika dla Twojego serwisu 43
- Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie 45
- Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? 46
- Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji 48
- Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości 51
- Zabezpieczenie WordPressa 61
- Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych 63
- Konta użytkowników i uprawnienia 64
- Adresy URL 74
- Linki 75
- Polityka treści 78
- Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym 79
- Poprawność kodu Twojego serwisu 81
- Mikroformaty 83
- Zdobywanie linków 83
- Umiejscowienie tytułu artykułu 86
- Grafika główna - co się klika? 88
- Podpisy pod ilustracjami 89
- Szerokość kolumny 93
- Interlinia i wielkość fontów 93
- Śródtytuły 94
- Stopka autora pod artykułem 96
- Crosslinkowanie treści 99
- Doładowywanie artykułów 102
- Numer telefonu vs adres e-mail 107
- Ogranicz liczbę pól w formularzu 111
- Pop-up - denerwuje czy konwertuje? 112
- Exit pop-up 117
- MailWall 118
- Chatbot 122
- Polityka prywatności 128
- Obowiązek informacyjny 129
- Zgody marketingowe 131
Od autora 9
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY 11
Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach 13
Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? 23
CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI 31
Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie 33
Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien 39
Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? 45
Rozdział 6. Mobile first, mobile only... 53
Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu 61
CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM 67
Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing 69
Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO? 73
Rozdział 10. Struktura artykułu 85
Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami 99
Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego 107
Rozdział 13. Co na to prawo? 127
Treść biznesu 137
Podziękowania 139
Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu 141
Onepress - inne książki
-
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw Grzegorz Miłkowski (12)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(9)
(1)
(0)
(0)
(1)
(1)
Data dodania: 2020-10-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Weronika,
Data dodania: 2020-06-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maja,
Data dodania: 2020-06-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kate,
Data dodania: 2020-06-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-06-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz,
Data dodania: 2020-06-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Lukasz,
Data dodania: 2020-06-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof M.,
Data dodania: 2020-05-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anna,
Data dodania: 2020-05-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-05-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr Stasiak,
Data dodania: 2020-06-02 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof,
Data dodania: 2020-05-09 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii