Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
- Autorzy:
- Sharif Shaalan, Timothy Royer
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 488
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.
W książce:
- rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
- stosowanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce
Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!
Wybrane bestsellery
-
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Sharif Shaalan, Timothy RoyerSharif Shaalan jest ekspertem w dziedzinie Salesforce i wdrożeniowcem tej platformy. Posiada tytuł Salesforce MVP i jest członkiem Salesforce MVP Hall of Fame. Zdobył ponad 10 certyfikatów Salesforce. Zarządza firmą Agile Cloud Consulting i nadal zajmuje się Salesforce.
Ebooka "Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Salesforce for Beginners: A step-by-step guide to optimize sales and marketing and automate business processes with the Salesforce platform, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rakowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2498-5, 9788383224985
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-08-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2499-2, 9788383224992
- Data wydania ebooka:
-
2023-08-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 165x235
- Numer z katalogu:
- 201210
- Rozmiar pliku Pdf:
- 54.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 56.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 109.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Czym jest CRM Salesforce?
- Co różni Salesforce Classic od Salesforce Lightning?
- Nawigowanie po platformie Salesforce
- App Launcher
- Poznawanie opcji wyszukiwania
- Korzystanie z widoków listy
- Salesforce Chatter
- Personalizacja ustawień osobistych
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Nawigowanie do czynności
- Zadania
- Rejestrowanie rozmowy telefonicznej
- Widok listy zadań
- Przeglądanie zadań na stronie głównej
- Tworzenie zdarzeń i wpisów w kalendarzu
- Zrozumieć zdarzenia
- Przypadek użycia w biznesie
- Tworzenie zdarzenia
- Kalendarz Salesforce
- Wysyłanie wiadomości e-mail i integracja z kontami pocztowymi
- Przypadek użycia w biznesie
- Wysyłanie wiadomości e-mail
- Korzystanie z opcji integracji z Gmailem
- Korzystanie z opcji integracji z Outlookiem
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Potencjalni klienci
- Przypadek użycia w biznesie
- Tworzenie potencjalnych klientów
- Pole Lead Status (Stan potencjalnego klienta)
- Jak przebiega konwersja potencjalnego klienta
- Praca nad formularzami z narzędziem Web-to-Lead
- Konfiguracja reguł automatycznej odpowiedzi
- Potencjalni klienci - ustawienia i procesy
- Korzystanie z ustawień potencjalnych klientów
- Korzystanie z procesów potencjalnych klientów
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Jak działają konta
- Przypadek użycia w biznesie
- Tworzenie konta
- Kontakty
- Przypadek użycia w biznesie
- Tworzenie kontaktu
- Relacje
- Przypadek użycia w biznesie
- Włączenie funkcji relacji
- Dodawanie relacji
- Usuwanie relacji
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Zrozumieć okazje biznesowe
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie okazji biznesowej
- Etapy tworzenia okazji biznesowej i ścieżka sprzedaży
- Dodawanie ról kontaktu okazji biznesowej
- Organizowanie produktów i cenników
- Tworzenie ofert
- Określanie prognoz
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Tworzenie kampanii
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie kampanii
- Dodawanie członków kampanii
- Dodawanie potencjalnych klientów jako członków kampanii
- Dodawanie kontaktów jako członków kampanii
- Przeglądanie historii kampanii dla potencjalnych klientów i kontaktów
- Wysyłanie wiadomości e-mail do członków kampanii z listy
- Zarządzanie marketingiem za pomocą hierarchii kampanii
- Ulepszanie funkcjonalności kampanii za pomocą aplikacji firm trzecich
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Wprowadzenie do spraw
- Przykład użycia sprawy w biznesie
- Tworzenie sprawy
- Stany sprawy
- Tworzenie reguł eskalacji
- Używanie narzędzia Web-to-Case do generowania formularzy przechwytywania sprawy
- Konfigurowanie narzędzia Email-to-Case
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Tworzenie raportów w celu zrozumienia danych
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie raportu
- Wykorzystanie grupowania do tworzenia różnych typów raportów
- Raporty podsumowujące
- Raporty macierzowe
- Dodawanie wykresu do raportu
- Zapisywanie i uruchamianie raportu
- Używanie pulpitów do wizualizacji danych
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Nawigowanie do strony Setup (Konfiguracja)
- Poznajemy sekcję Administration (Administracja)
- Users (Użytkownicy)
- Data (Dane)
- Eksploracja sekcji Platform Tools (Narzędzia platformy)
- Apps (Aplikacje)
- Feature Settings (Ustawienia funkcji)
- Slack
- Einstein
- Objects and Fields (Obiekty i pola)
- Events (Zdarzenia)
- Process Automation (Automatyzacja procesów)
- User Interface (Interfejs użytkownika)
- Custom Code (Kod niestandardowy)
- Development (Projektowanie)
- Performance (Wydajność)
- Environments (Środowiska)
- User Engagement (zaangażowanie użytkowników)
- Integrations (Integracje)
- Notification Builder (Konstruktor powiadomień)
- Offline
- Opis sekcji Settings (Ustawienia)
- Company Settings (Ustawienia firmy)
- Data Classification (klasyfikacja danych)
- Privacy Center (Centrum prywatności)
- Identity (Identyfikuj)
- Security (Zabezpieczenia)
- Korzystanie z karty Object Manager (Menadżer obiektów)
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Używanie domyślnych ustawień dla całej organizacji
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Ustawienie domyślnych ustawień dla całej organizacji
- Zrozumienie hierarchii ról
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Znajdowanie hierarchii ról
- Stosowanie reguł udostępniania
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Dodawanie reguł udostępniania
- Ustawianie dostępu dla zespołu
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Dodawanie użytkownika i ustawianie dostępu do zespołu
- Ustawianie dostępu do profilu
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Aktualizacja profili
- Korzystanie z zestawów uprawnień
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Modyfikacja dostępu za pomocą zestawów uprawnień
- Uprawnienia systemowe i użytkowników, udostępnianie dorozumiane i udostępnianie na platformie Apex
- Uprawnienia systemowe i uprawnienia użytkownika
- Udostępnianie dorozumiane
- Udostępnianie Apex
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Tworzenie użytkowników
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie użytkownika w praktyce
- Zrozumienie własności rekordu
- Pojęcia zniekształconego rozkładu własności rekordów
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Tworzenie i używanie piaskownic
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie piaskownicy
- Używanie różnych typów piaskownic
- Piaskownice typu Developer
- Piaskownice typu Developer Pro
- Piaskownice typu Partial Copy
- Piaskownice typu Full Copy
- Tworzenie zestawów zmian
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie zestawów zmian
- Wdrażanie zestawów zmian
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Modelowanie danych w Salesforce
- Tworzenie obiektów niestandardowych
- Przykład użycia obiektu niestandardowego w biznesie
- Tworzenie obiektu niestandardowego
- Tworzenie pól niestandardowych
- Tworzenie i używanie układów stron
- Tworzenie i używanie typów rekordów
- Wykorzystanie utworzonych personalizacji
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Omówienie stron Lightning
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie strony Lightning
- Układ strony Lightning
- Korzystanie ze składników strony Lightning
- Aktywacja i przyporządkowanie stron Lightning
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Odkrywanie aplikacji innych firm
- Zarządzane i niezarządzane aplikacje pakietowe
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Salesforce AppExchange
- Instalowanie aplikacji innych firm
- Odinstalowywanie aplikacji innych firm
- Konfiguracja aplikacji mobilnej Salesforce za pomocą narzędzia Salesforce Mobile App (Aplikacja mobilna Salesforce)
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Aplikacja mobilna Salesforce
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Czym jest przepływ?
- Wprowadzenie do typów przepływów
- Przepływ ekranowy
- Przepływ wyzwalany przez rekord
- Przepływ wyzwalany przez harmonogram
- Przepływ wyzwalany zdarzeniami w platformie
- Przepływ uruchamiany automatycznie (bez wyzwalacza)
- Elementy aplikacji Flow Builder
- Interakcja
- Logika
- Dane
- Zasoby przepływu
- Testowanie przepływu
- Przykład 1. Przepływ ekranowy
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Budowanie przepływu
- Testowanie przepływu
- Dystrybucja przepływu
- Zobacz, jak to działa w praktyce
- Przykład 2. Przepływ wyzwalany rekordem
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Budowanie przepływu
- Testowanie przepływu
- Dystrybuowanie przepływu
- Zobacz, jak to działa w praktyce
- Najlepsze praktyki i coś więcej
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Tworzenie procesu zatwierdzania
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Proces zatwierdzania w praktyce
- Dodawanie kryteriów wejścia i wybór zatwierdzającego
- Dodawanie działań i przeglądanie kroków zatwierdzania
- Włączanie zatwierdzania poprzez e-mail
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Tworzenie reguł przydzielania potencjalnych klientów
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Reguły przydzielania potencjalnych klientów w praktyce
- Tworzenie kolejki
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Kolejki w praktyce
- Tworzenie reguł przydzielania spraw
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Reguły przydzielania spraw w praktyce
- Reguły przydzielania w praktyce
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Omówienie formuł
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie pola formuły
- Reguły walidacji
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie reguły walidacji
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Wymagania techniczne
- Ścieżka dojścia do wydania produkcyjnego
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Konfiguracja ścieżki do wydania produkcyjnego
- Rodzaje testów
- Testy jednostkowe
- Testy systemowe
- Testy UAT
- Testy produkcyjne
- Testy regresyjne
- Korzystanie z dzienników (logów) wyszukiwania błędów
- Przykład użycia funkcji w biznesie
- Tworzenie dziennika wyszukiwania błędów
- Podsumowanie
- Pytania
- Źródła informacji dodatkowych
- Rozdział 1.
- Rozdział 2.
- Rozdział 3.
- Rozdział 4.
- Rozdział 5.
- Rozdział 6.
- Rozdział 7.
- Rozdział 8.
- Rozdział 9.
- Rozdział 10.
- Rozdział 11.
- Rozdział 12.
- Rozdział 13.
- Rozdział 14.
- Rozdział 15.
- Rozdział 16.
- Rozdział 17.
- Rozdział 18.
- Rozdział 19.
- Rozdział 20.
O autorach
O recenzencie
Przedmowa
ROZDZIAŁ 1. Rozpoczęcie pracy z programem Salesforce i CRM
ROZDZIAŁ 2. Czynności w Salesforce
ROZDZIAŁ 3. Tworzenie potencjalnych klientów i zarządzanie nimi
ROZDZIAŁ 4. Rozwój biznesu z wykorzystaniem kont i kontaktów
ROZDZIAŁ 5. Zarządzanie cyklem sprzedaży za pomocą okazji biznesowych
ROZDZIAŁ 6. Osiąganie celów biznesowych za pomocą kampanii
ROZDZIAŁ 7. Polepszanie poziomu obsługi klienta za pomocą spraw
ROZDZIAŁ 8. Analiza biznesowa z wykorzystaniem raportów i pulpitów
ROZDZIAŁ 9. Konfiguracja
ROZDZIAŁ 10. Omówienie udostępniania i widoczności
ROZDZIAŁ 11. Zarządzanie użytkownikami i bezpieczeństwo danych
ROZDZIAŁ 12. Zarządzanie projektami za pomocą piaskownic i zestawów zmian
ROZDZIAŁ 13. Wykorzystanie modelowania danych do konfigurowania obiektów na potrzeby swojej firmy
ROZDZIAŁ 14. Personalizacja Lightning Experience
ROZDZIAŁ 15. Rozszerzanie funkcjonalności za pomocą aplikacji innych firm i aplikacji Salesforce na urządzenia mobilne
ROZDZIAŁ 16. Salesforce Flow
ROZDZIAŁ 17. Procesy zatwierdzania
ROZDZIAŁ 18. Reguły przydzielania
ROZDZIAŁ 19. Integralność danych dzięki formułom i walidacji
ROZDZIAŁ 20. Testowanie i wyszukiwanie błędów
Ocena znajomości platformy Salesforce
Skorowidz
Oceny i opinie klientów: Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Sharif Shaalan, Timothy Royer (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2023-09-14 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem