Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
240
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

37,00 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

37,00 zł
29,60 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów!

Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!

Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony. Zobacz, co zrobić, by:

  • odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci;
  • zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów,
  • zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych;
  • poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,
  • prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.

Zadbaj o to, by Twoi potencjalni klienci szybko się o Tobie dowiedzieli!

„Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwoności świata marketingu internetowego. A jego autorami są ludzie, którzy sami odnieśli sukces. Dwa razy”.

Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo

„Przedsiębiorcy, którzy wychodzą z naszych biur z dokumentem opisującym warunki brzegowe ewentualnej umowy inwestycyjnej, to ci, którzy przychodzą do nas z tą książką pod pachą. To pragmatyczny przewodnik pozwalający rozwiązać zasadniczy problem każdego przedsiębiorcy”.

Fred Wilson, partner w funduszu Union Square Ventures


Gabriel Weinberg jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy DuckDuckGo, oferującej wyszukiwarkę, która nie śledzi działań swoich użytkowników. Za jej pomocą w 2015 roku internauci przeprowadzili ponad 3 miliardy wyszukiwań. Wcześniej był założycielem i dyrektorem generalnym firmy Opobox, która została sprzedana za 10 milionów dolarów. Mieszka w Valley Forge w stanie Pensylwania; w internecie dostępny jest na Twitterze: @yegg.

Justin Mares jest założycielem dwóch startupów, a w przeszłości był dyrektorem ds. strumieni przychodów w Exceptional, firmie programistycznej, która została przejęta przez Rackspace. Mieszka w San Francisco; skontaktować się z nim można na Twitterze: @jwmares.