Zrozumieć marketing. Wydanie 2
- Autorzy:
- Artur Jabłoński, Marek Piasek
- Bestseller#41
- Promocja Przejdź
- Bestseller#41
- Promocja Przejdź
- Bestseller#41
- Promocja Przejdź



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 272
- Czas nagrania:
- 7 godz. 0 min.
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
- Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
- Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
- Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
- Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem?
Wybrane bestsellery
-
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedI...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci z...
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%)
O autorach książki
Artur Jabłoński, Marek Piasek
Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Marek Piasek - przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem, na drugim roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków; do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzył największy festiwal dla twórców internetowych - See Bloggers. Konsultant i strateg doradzający przedsiębiorcom w skalowaniu firm za pomocą efektywnych działań marketingowych. Odpowiedzialny za wiele kilkumilionowych kampanii. Jako pierwszy Polak otrzymał prestiżową nagrodę Two Comma Club od Russella Brunsona za wygenerowanie 1 mln dolarów w mniej niż rok za pomocą reklam i lejków marketingowych. Inwestor, twórca narzędzi i usług wspierających na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów, takich jak Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki.pl, agencja reklamowa Webmetro. Razem z Arturem Jabłońskim tworzy Instytut Marketingu, którego celem jest szkolenie, dostarczanie oprogramowania i projektowanie kampanii dla przedsiębiorców i marketerów. Więcej informacji na stronie www.marekpiasek.com.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Zrozumieć marketing. Wydanie 2 (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
kosmeland Mikołajczyk Alina
To świetna książka dla tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem. Zapewnia bardzo dokładne zrozumienie technologii reklamowej. Książka jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
-
Happy Books Lewandowska Agnieszka
Marketing...jedni go lekceważą, nastomiast inni doceniają. Jeśli jesteście jedną z tych grup to powinniście koniecznie przeczytać "Zrozumieć marketing" Artura Jabłońskiego i Marka Piaska. Tych dwóch autorów wykonało genialną robotę i w pigułce mamy wiedzę jak zaprojektować kampanię marketingowa nie wydając milionów monet, rozpoznać kto jest naszym klientem, a przede wszystkim jak go zatrzymać na dłużej. Ja jestem przekonana, że wiedzę dzięki tej pozycji użyje w promocji bloga, bo uczyć się od takich praktyków jest dla mnie czystą przyjemnością!
-
Zuzia Wydro Wydro Zuzia
Zrozumieć marketing Dziś jako odskocznię od książkek fantastycznych zajmiemy się poradnikiem! Jest to książka z której dowiemy się jak działa marketing,poznamy doświadczenia specjalistów z jednych z największych firm na rynku. Pochłonięcie dużą dawkę wiedzy i będziecie mogli rozwiązać ćwiczenia które znajdują się w książce które są bardzo pomocne. Książka nadaje się nie tylko dla osób raczkujących (tak jak ja >< ) w temacie tworzenia marki ale i tych którzy w branży siedzą już kilka lat(np moja mama<3) Poznajemy perspektywę i drogę jaką pokonali nasi autorzy którzy mogą nie jedną osobę zainspirować! Nie jest to jakaś niezbędna książka na półce ,jest dużo takich jak ona albo lepszych ale jeżeli lubicie książki poradnikowe w takich tematach możecie spróbować tej pozycji!
-
https://okiempozytywnej28.blogspot.com/ Agata Markiewicz
Po skończeniu studiów pozostał sentyment do książek branżowych 😁 A publikacje Artura Jabłońskiego śledzę od dawna, wiec jak zobaczyłam tę książkę to nie mogłam jej nie przeczytać. Jeśli interesujecie się marketingiem to jest to zdecydowanie pozycja godna uwagi. Mega treść, ogrom wiedzy, a wszystko podparte case study 💪🏻 Ja jestem zachwycona.
-
Strona internetowa Bojanowska Monika
Rezygnacja z etatu ma sens, gdy zrozumiesz marketing. Zanim odejdziesz z etatu (co, jak wiem, bardzo Cię kusi), powinnaś zrobić sobie audyt kompetencji. Jedną z kluczowych umiejętności we własnym biznesie jest marketing. Tak naprawdę, to marketing zajmuje początkującym przedsiębiorcom najwięcej czasu i należy mieć tego świadomość. Rezygnacja z etatu i zakładanie działalności gospodarczej bez znajomości marketingu, mija się z celem. Rezygnacja z etatu przede mną! Co robić? To proste - zacznij od lektury inspirującej książki. Pamiętam, że podczas studiów marketingowych, moją biblią był „Marketing” Philipa Kotlera. Wielka cegła - ogromna książka - przytłaczająca, nie tylko swoją ciężkością, ale i ogromem wiedzy. „Jak ja się tego wszystkiego nauczę?” myślałam wtedy. Czas pokazał, że wiedza marketingowa zmienia się tak szybko, że wciąż trzeba sięgać po nowe pozycje, które tę wiedzę odświeżą i uaktualniają. Kilka lat temu, rezygnacja z etatu była dla mnie ciężkim przeżyciem i bardzo trudną decyzją. Pomimo wiedzy marketingowej, którą wyniosłam ze studiów, miałam mgliste pojęcie o tym, czym jest marketing w social mediach i jak się do niego zabrać. Wielu rzeczy musiałam się nauczyć od początku. I Ty także możesz to zrobić! Jedną z lepszych książek w tym temacie jest, według mnie, pozycja z naszego rodzimego rynku: „Zrozumieć marketing” Artura Jabłońskiego i Marka Piaska. Właśnie, nakładem Wydawnictwa OnePress, ukazało się jej II wydanie. Dla mnie najważniejsza jest informacja, że nie jest to książka - cegła, niczym kotlerowski „Marketing”. Znajdziesz w niej samo mięso, a czyta się ją naprawdę fantastycznie. Jest lekka i przystępna dla każdego. A dla początkującej przedsiębiorczyni, ta pozycja, to po prostu must have! Poznaj swojego klienta. Dobrze, a nawet bardzo dobrze. Autorzy książki „Zrozumieć marketing” przeprowadzą Cię przez proces zdefiniowania Twojego idealnego klienta. Zachęcą Cię do zastanowienia się, do jakich celów dąży Twój klient i w jaki sposób Ty i Twoja oferta możecie się do realizacji tych celów przyczynić. Twoja wyobraźnia powinna też popłynąć w kierunku potencjalnych problemów, jakie napotkają klienci oraz, co oczywiste, rozwiązań, które zaproponujesz, aby te problemy rozwiązać. Wszyscy spędzamy dziś mnóstwo czasu w mediach społecznościowych. Twoi klienci także tam są i czekają, aż odkryjesz do nich drogę. Jak to zrobić, żeby nie zrazić się możliwymi niepowodzeniami? Odpowiedź znajdziesz w książce Jabłońskiego i Piaska. Za ich radą, dokonasz analizy decyzji zakupowych swoich klientów i zastanowisz się, czego się boją. Wyposażona w taką wiedzę, będziesz mogła łatwo przygotować swoją ofertę w taki sposób, żeby odpowiedzieć na bóle konkretnej grupy docelowej. Gdy podążysz za radami autorów książki „Zrozumieć marketing”, rezygnacja z etatu przestanie być taka straszna. Zdobędziesz wiedzę marketingową, którą możesz zacząć wykorzystywać od zaraz w komunikacji z potencjalnymi klientami. Tak naprawdę, to jeszcze, zanim odejdziesz z etatu, będziesz mogła zacząć budować wierną grupę swoich odbiorców. Marketing w pigułce Jak już wspomniałam, cenię sobie pozycję Jabłońskiego i Piaska za kompaktowość. Książka ma niespełna 300 stron, ale zawiera wszystko to, co w dzisiejszych czasach jest niezbędne do prowadzenia biznesu. Słowem, jest to wiedza marketingowa w pigułce. Poznasz takie pojęcia, jak lejek zakupowy (i nauczysz się go tworzyć), czy konwersja i retencja. Ale bez obaw! To wszystko tylko brzmi, jak magiczne zaklęcia, rodem z Harrego Pottera. Po lekturze tej książki z łatwością sama wykreujesz ścieżkę dotarcia do klientów - bo tym w rzeczywistości jest tajemniczy lejek. Bardzo ważną częścią książki „Zrozumieć marketing” jest przedstawienie założeń kampanii „Ask” i jej praktycznych zastosowań. Dowiesz się, dlaczego należy pytać potencjalnych nabywców, czego potrzebują, a następnie odpowiadać na ich rzeczywiste potrzeby. Wielu przedsiębiorców ma tendencję do oferowania tego, co sami uważają za przydatne. To może być pułapka. Założenie kampanii „Ask” jest proste i polega na zapytaniu klientów o ich pragnienia, a następnie na stworzeniu rozwiązania, które idealnie wpisuje się w zidentyfikowane w ten sposób potrzeby. Jeśli więc dotąd myślałaś, że już wiesz, co chcesz w przyszłości zaoferować odbiorcom, to zweryfikuj swoje pomysły. Dowiedz się, czego pragną inni, a Twój biznes nabierze konkretnych kształtów, a rezygnacja z etatu znacznie się przybliży. Książka „Zrozumieć marketing” Artura Jabłońskiego i Marka Piaska zawiera jeszcze szereg treści, które powinnaś poznać, jako przyszła przedsiębiorczyni. Ja, w dzisiejszym artykule, poruszyłam tylko klika z nich, dając Ci mój punkt widzenia, jako początek drogi do polubienia marketingu we własnym biznesie. Autorzy mówią ponadto o zasadach kampanii marketingowej, wyborze kanałów promocji, pomysłach na treści do mediów społecznościowych, a także o tym, jak mierzyć skuteczność prowadzonych kampanii. Koniecznie sięgnij po tę wartościową książkę. Dla mnie, na długo, pozostanie ona lekturą obowiązkową i świetną pomocą podczas prowadzenia własnego biznesu.
-
Lost In My Books Marchuk Tetiana
Marketing stał się na tyle szeroki, że teraz jest niezbędny nawet dla zwykłych użytkowników, którzy chcą się wybić. 😊 ,,𝐙𝐫𝐨𝐳𝐮𝐦𝐢𝐞𝐜́ 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠" to już drugie poprawione wydanie. Jest to książka Marka Piaska oraz współautora Artura Jabłońskiego, który jest znany z innych książek, a także znacznych szkoleń i kursów z marketingu. Część Jego bezcennej wiedzy możecie znaleźć w Internecie. A tymczasem, krótko o poradniku, który jest także historią zza kulis i doświadczeniem specjalistów działających na 67 rynkach! 👌 Jest to tytuł skierowany nie tylko do osób początkujących w tej dziedzinie, ale również dla tych, co chcą być na bieżąco w swojej branży i poznać bliżej autorów i ich drogę. Złapiecie z niej garść niezbędnej wiedzy z marketingu, jak i będziecie mogli sami wykonać trochę ćwiczeń, które uważam za bardzo praktyczne. 😊 Autorzy podpowiedzą Ci, które działania będą najskuteczniejsze, co warto wprowadzić do swojej firmy czy strony, jak działają kampanie, dlaczego warto tworzyć content i lejek sprzedażowy. 👌 Nie jest to być może niezbędna książka na półce, jednak uważam, że warto po nią sięgnąć, ponieważ jeśli nie teraz to kiedyś wiedza z pewnością Wam się przyda. 😊
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9309-7, 9788328393097
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-06-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9725-5, 9788328397255
- Data wydania ebooka:
-
2022-06-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9697-5, 9788328396975
- Data wydania audiobooka:
-
2022-06-15
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 170192
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.7MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 346.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- "ALE ZARAZ, KIM WY W OGÓLE JESTEŚCIE?", CZYLI NASZE HISTORIE
- KIM JEST TWÓJ KLIENT?
- JAKIE CELE MA TWÓJ KLIENT? A JAKIE SĄ JEGO PROBLEMY?
- KONTEKST I SKALA PROBLEMU
- KRYTERIA DECYZYJNE I ROZMIAR PROBLEMU
- SKĄD KLIENT CZERPIE WIEDZĘ I INFORMACJE?
- JAKIE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄ NA DECYZJE TWOJEGO KLIENTA?
- CZEGO TWÓJ KLIENT SIĘ BOI?
- PROBLEMY, NA KTÓRE MOŻESZ NATRAFIĆ, GDY ZACZNIESZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z GRUPĄ DOCELOWĄ
- WYKRES PRODUKTÓW I USŁUG
- CZYM JEST LEJEK?
- ETAP PIERWSZY: ŚWIADOMOŚĆ
- ETAP DRUGI: ROZWAŻANIE
- ETAP TRZECI: KONWERSJA
- ETAP CZWARTY: RETENCJA
- CZYM JEST KAMPANIA ASK?
- MARCHEWKA
- DYSTRYBUCJA
- PRAKTYCZNE METODY ZASTOSOWANIA KAMPANII ASK
- WYBÓR KANAŁÓW PROMOCYJNYCH
- DZIAŁANIA W POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH
- GENEROWANIE POMYSŁÓW NA TREŚCI
- CONTENT TO FORMATY, NIE KANAŁY
- RECYKLING TREŚCI
- TREŚCI A ETAP LEJKA MARKETINGOWEGO
- ŚCIEŻKA PPC
- MIERZENIE SKUTECZNOŚCI
- KLUCZOWE USTAWIENIA W SYSTEMACH REKLAMOWYCH
- KORZYŚCI
- OBIEKCJE
- CASE STUDIES, TESTIMONIALE ITD.
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. JAK ZROZUMIEĆ, KTO JEST TWOIM KLIENTEM
ROZDZIAŁ 2. MARKETING Z LOTU PTAKA
ROZDZIAŁ 3. KAMPANIA ASK
ROZDZIAŁ 4. KAMPANIA MARKETINGOWA
ROZDZIAŁ 5. JAK KOMUNIKOWAĆ PRODUKT
ZAKOŃCZENIE. CO DALEJ?
Onepress - inne książki
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)38.42 zł
49.90 zł(-23%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Zrozumieć marketing. Wydanie 2 Artur Jabłoński, Marek Piasek (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Aleksandra,
Data dodania: 2022-07-08 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem