ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zrozumieć marketing. Wydanie 2

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 Artur Jabłoński, Marek Piasek  - okładka książki

Zrozumieć marketing. Wydanie 2 Artur Jabłoński, Marek Piasek  - okładka książki

Zrozumieć marketing. Wydanie 2 Artur Jabłoński, Marek Piasek  - okładka audiobooka MP3

Zrozumieć marketing. Wydanie 2 Artur Jabłoński, Marek Piasek  - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.0/6  Opinie: 1
Stron:
272
Czas nagrania:
7 godz. 0 min.
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-35%)
38,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-45%)
32,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (32,45 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-60%)
23,60 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(32,45 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem?

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Artur Jabłoński, Marek Piasek

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Marek Piasek - przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem, na drugim roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków; do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzył największy festiwal dla twórców internetowych - See Bloggers. Konsultant i strateg doradzający przedsiębiorcom w skalowaniu firm za pomocą efektywnych działań marketingowych. Odpowiedzialny za wiele kilkumilionowych kampanii. Jako pierwszy Polak otrzymał prestiżową nagrodę Two Comma Club od Russella Brunsona za wygenerowanie 1 mln dolarów w mniej niż rok za pomocą reklam i lejków marketingowych. Inwestor, twórca narzędzi i usług wspierających na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów, takich jak Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki.pl, agencja reklamowa Webmetro. Razem z Arturem Jabłońskim tworzy Instytut Marketingu, którego celem jest szkolenie, dostarczanie oprogramowania i projektowanie kampanii dla przedsiębiorców i marketerów. Więcej informacji na stronie www.marekpiasek.com.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności