Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Autor:
Philip Kotler
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Philip Kotler - okladka książki

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Philip Kotler - okladka książki

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 2
Stron:
368
Druk:
oprawa twarda

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu

  • Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm
  • Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia
  • Przeprowadź ocenę skuteczności działań marketingowych

Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji -- to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie -- Philip Kotler.

Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku.

  • Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku
  • Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy
  • Techniki budowania marki
  • Analiza rynku
  • Opracowanie miksu marketingowego
  • Zdobywanie lojalnych klientów
  • Zasady planowania marketingowego
  • Techniki oceny efektywności marketingu
  • Marketing elektroniczny

Spędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Philip Kotler jest profesorem marketingu międzynarodowego w J. L. Kellog Graduate School of Management, uczelni działającej przy Northwestern University w Evanstone w stanie Illinois. Szkoła ta sześciokrotnie zwyciężyła w przeprowadzanym przez Business Week konkursie na najlepszą uczelnię biznesową w Stanach Zjednoczonych. Jest również uważana za najlepszą szkołę marketingu, w dużej mierze dzięki wieloletniej działalności Philipa Kotlera.

Kotler został pierwszym laureatem przyznawanej przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu (AMA) nagrody za wybitną działalność edukacyjną w dziedzinie marketingu. Europejskie Stowarzyszenie Konsultantów Marketingowych i Trenerów Kadry Sprzedażowej uhonorowało go nagrodą za wybitne osiągnięcia w dziedzinie marketingu, a członkowie AMA nadali mu tytuł lidera myśli marketingowej.

Profesor Kotler doradzał takim firmom jak IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America i Merck. Jest autorem kilku. Dużo podróżuje po Europie, Azji i Ameryce Południowej, doradzając wielu firmom i wygłaszając wykłady.

Philip Kotler - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności