Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
- Autorzy:
- Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 6
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.
Książkę wyróżniają:
- na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości,
- dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam,
- ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki,
- wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał,
- 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
Wybrane bestsellery
-
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pi...
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
- Zajmujesz się reklamą w internecie? - Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? - Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - br...
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
(59.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania opt...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci z...
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorach książki
Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.

Tomasz Trzósło - jest konsultantem, strategiem, e-marketerem i trenerem w jednej osobie. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Writerat Idziak Patryk
To kompletny i świetnie napisany przewodnik po zagadnieniach SEO i SEM. Prawdopodobnie nie ma lepszego na start.
-
Lost In My Books Marchuk Tetiana
Interesujesz się marketingiem w Internecie? 👥 Chcesz wypromować swoje działania lub stronę w Internecie? A może jesteś na studiach i uczysz się fachu? 🤔 Jakiś czas temu zdecydowałam się sięgnąć po ,,Marketing internetowy Google" i była to bardzo dobra decyzja. 👌 Obawiałam się, że nie dowiem się z niej nic czego już bym nie wiedziała, a jednak okazało się, że mocno wzbogaciłam swoją wiedzę. Nowe umiejętności przydały mi się nawet na aktualnym stanowisku. 😊 Pan Krzysztof oraz Pan Tomasz ujęli w tej książce bardzo merytoryczną i wartościową wiedzę. W każdym dziale nie tylko wdrażają czytelnika podstaw ale też ujawniają trochę kluczowych trików oraz skutecznych działań. Uczą również jak analizować i wdrażać zadania. 🧐 Jeśli interesuje Was działanie reklam Google od środka, to zdecydowanie będzie to dobra książka. 👌 A jeśli chcesz się czegoś nauczyć, to tym bardziej będzie to dobry tytuł na start, ponieważ w bardzo dokładny i prosty sposób wprowadzi Cię do świata Google. Polecam ten tytuł wszystkim marketingowcom. 👌
-
mikusiowe Bielicka Patrycja
Książka marketing internetowy w google opowiada bardzo merytorycznie, praktycznie i konkretnie o google Ads & Analytics oraz o pozycjonowaniu dla biznesu, e-commerce oraz marketerów. Znajdziemy w niej dużo niezbędnej teorii uzupełnionej dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Ciekawa książka dla każdego, kto interesuje się internetem i nie tylko!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6525-4, 9788328365254
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-01-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9126-0, 9788328391260
- Data wydania ebooka:
-
2022-01-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 117502
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 29.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 61.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- 2.1. Grupa docelowa (15)
- 2.2. Wyznacz cele (18)
- 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego? (18)
- 2.4. Jak robi to konkurencja? (19)
- 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku? (20)
- 2.6. Budżet (21)
- 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam? (22)
- 2.8. Podsumowanie (23)
- 3.1. SEO + PPC = sukces (25)
- 3.2. Co to jest Google Ads (27)
- 3.2.1. Główne typy reklamy Google Ads (28)
- 3.2.2. Jak działa Google Ads - system aukcji (31)
- 3.2.3. Ranking reklamy i wynik jakości (32)
- 3.2.4. Struktura konta (34)
- 3.2.5. Jak budować strukturę kampanii i grup reklam? (35)
- 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania (39)
- 3.3.1. Dziel i rządź: grupy reklam a słowa kluczowe (39)
- 3.3.2. Dopasowania słów kluczowych (41)
- 3.3.3. Budowanie list słów kluczowych (47)
- 3.3.4. Sposoby i narzędzia pomocne w szukaniu słów kluczowych (49)
- 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam (55)
- 3.4.1. Reklamy a struktura konta (55)
- 3.4.2. Elementy tekstu reklamowego (57)
- 3.4.3. Wyróżnij się albo zgiń (59)
- 3.4.4. Unikalna cecha oferty (61)
- 3.4.5. Elementy budowania reklam (62)
- 3.4.6. Funkcje specjalne (65)
- 3.4.7. Rozszerzenia reklam (68)
- 3.5. Landing pages - strony docelowe (69)
- 3.5.1. Jak wybrać odpowiednią stronę? (70)
- 3.5.2. 7 najważniejszych elementów dobrej strony docelowej (70)
- 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania (74)
- 3.6.1. Pierwsza kampania (74)
- 3.6.2. Ustawienia (75)
- 3.6.3. Grupy reklam, słowa kluczowe i teksty reklamowe (80)
- 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne (83)
- 3.7.1. Dynamiczne reklamy (DSA) (83)
- 3.7.2. Kampanie produktowe (85)
- 3.8. Podsumowanie (93)
- 4.1. Co to jest GDN? (95)
- 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać (96)
- 4.3. Model See-Think-Do-Care (96)
- 4.4. Formaty reklamowe (97)
- 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej (99)
- 4.6. Znajdź swojego użytkownika (101)
- 4.7. Płatności (103)
- 4.8. Opcje dodatkowe (104)
- 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy (105)
- 4.9.1. Jak działa remarketing? (105)
- 4.9.2. Listy remarketingowe (105)
- 4.9.3. Strategie remarketingowe (107)
- 4.9.4. Remarketing dynamiczny (108)
- 4.10. Reklama w YouTube (110)
- 4.10.1. Formaty reklamowe (110)
- 4.10.2. Ustawienia reklamy wideo (114)
- 4.10.3. Przygotowanie contentu wideo (114)
- 4.10.4. Kierowanie (116)
- 4.11. Reklamy Discovery (116)
- 4.11.1. Gdzie wyświetlają się reklamy Discovery? (116)
- 4.11.2. Formaty reklam Discovery (117)
- 4.11.3. Kierowanie reklam Discovery (118)
- 4.12. Podsumowanie (118)
- 5.1. Model See-Think-Do-Care (122)
- 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii (123)
- 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej (124)
- 5.3.1. Przygotowanie konta (125)
- 5.3.2. Najważniejsze metryki (125)
- 5.3.3. Kiedy rozpocząć optymalizację kampanii? (127)
- 5.3.4. Dziesięć przykładów optymalizacji na różnych poziomach (128)
- 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych (136)
- 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja (138)
- 5.5.1. Reguły automatyczne (138)
- 5.5.2. Skrypty (139)
- 5.5.3. Konto zbiorcze - MCK (140)
- 5.5.4. Edytor Ads (141)
- 5.5.5. Google SpreadSheet (141)
- 5.5.6. Narzędzia inteligentne optymalizujące kampanie (141)
- 5.6. Egzaminy i partnerzy Google (142)
- 5.7. Klient vs. agencja (143)
- 6.1. Pozycjonowanie - wstęp (145)
- 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO (146)
- 6.2.1. Fakty o działaniu w internecie (147)
- 6.2.2. Wejdź w głowę Twojego użytkownika. Grupa docelowa (147)
- 6.2.3. Obiekcje klienta i Twoje "dlaczego" (149)
- 6.2.4. Krótka analiza ekspercka strony WWW (150)
- 6.3. Podsumowanie SXO (156)
- 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja (156)
- 6.4.1. Przeszłość domeny (157)
- 6.4.2. Konfiguracja domeny (158)
- 6.5. Elementy optymalizacji treści (160)
- 6.5.1. Słowa kluczowe w SEO (160)
- 6.5.2. Tag
- 6.5.3. Tag description (163)
- 6.5.4. Tag H1 (164)
- 6.5.5. Elementy stron z treścią (165)
- 6.6. Content marketing - przykłady działań (167)
- 6.7. Duplicate content (171)
- 6.8. Core Web Vitals (174)
- 6.9. Google Search Console (177)
- 6.9.1. Weryfikacja witryny (177)
- 6.9.2. Korzystanie z raportów: widoczność (178)
- 6.9.3. Korzystanie z raportów: optymalizacja (179)
- 6.9.4. Eksperymenty i personalizacja (182)
- 6.9.5. Analiza linków (183)
- 6.10. Popularność strony, czyli link building (184)
- 6.10.1. Przykłady linków (185)
- 6.10.2. Zaplecza SEO (187)
- 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery (190)
- 6.12. Podsumowanie (194)
- 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej? (197)
- 7.2. Era Big Data (197)
- 7.3. Dane ilościowe i jakościowe (199)
- 7.4. Jak działa Google Analytics? (201)
- 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4 (203)
- 7.6. Jak są zbudowane raporty? (204)
- 7.6.1. Podstawowe wymiary i metryki (205)
- 7.6.2. Zakres wymiarów i danych (214)
- 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia (215)
- 7.7.1. Instalacja kodu śledzenia (216)
- 7.7.2. Nie zapomnij o prywatności - RODO i GDPR (219)
- 7.7.3. Zanim zaczniesz konfigurację (220)
- 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora (221)
- 7.9. Cele i zdarzenia (230)
- 7.9.1. Konfiguracja celów (231)
- 7.9.2. Zdarzenia (233)
- 7.9.3. Określenie celów i najważniejszych metryk (235)
- 7.10. Raportowanie (236)
- 7.10.1. Podstawowe grupy raportów (237)
- 7.10.2. Podstawy analizy danych (237)
- 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące (243)
- 7.11.1. #1 Czas rzeczywisty (245)
- 7.11.2. #2 Odbiorcy (245)
- 7.11.3. #3 Pozyskanie (249)
- 7.11.4. #4 Zachowanie (254)
- 7.11.5. #5 Konwersje (257)
- 7.12. Raporty niestandardowe (267)
- 7.13. Alerty niestandardowe (268)
- 7.14. Analityka w audycie SEO (269)
- 7.14.1. Analiza wyszukiwarki wewnętrznej (269)
- 7.14.2. Analiza raportów (273)
- 7.14.3. Analiza błędów witryny (274)
- 7.14.4. Alerty niestandardowe vs. Custom Insights (276)
- 7.14.5. Ulepszona analiza szybkości ładowania się stron (278)
- 7.14.6. Współczynnik odbić z wyników wyszukiwania (281)
- 7.14.7. Duplikaty treści (285)
- 8.1. Google Tag Manager (GTM) (291)
- 8.1.1. Jak to działa? (292)
- 8.1.2. Testowanie wersji (293)
- 8.1.3. Publikacja i wersje (293)
- 8.1.4. GTM - zmienne wbudowane (294)
- 8.1.5. Mierzenie zdarzeń (295)
- 8.1.6. Zliczanie wysłania formularzy (297)
- 8.1.7. Warstwa danych (298)
- 8.1.8. Skrypty e-commerce (299)
- 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics (302)
- 8.2.1. User ID (302)
- 8.2.2. Measurement Protocol i Import danych (302)
- 8.2.3. Grupowanie kanałów i treści (303)
- 8.2.4. Eksport danych (303)
- 8.3. Dodatkowe narzędzia (304)
- 8.3.1. Dane ilościowe (304)
- 8.3.2. Dane jakościowe (305)
- 8.4. Inne narzędzia Google (306)
- 8.4.1. Google Optimize (306)
- 8.4.2. Wizualizacja danych w Google Data Studio (307)
- 8.5. Podsumowanie Google Analytics (310)
- 10.1. Źródła wiedzy w sieci (315)
- 10.2. Narzędzia (318)
- 10.3. Kursy (320)
- 10.4. Wydarzenia branżowe SEM (321)
- 10.5. Odpowiedzi do testów (321)
- 10.6. Spis filmów (322)
O autorach (9)
1. Wstęp (11)
2. Wstęp do strategii marketingowej (15)
3. Reklama w Google Ads (25)
4. Reklama w sieci reklamowej Google (95)
5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads (121)
6. SEO (145)
7. Google Analytics (197)
8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane (291)
9. Podsumowanie całej książki (313)
10. Dodatki (315)
Onepress - inne książki
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)38.42 zł
49.90 zł(-23%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
KR,
Data dodania: 2022-02-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
AM,
Data dodania: 2022-02-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ania,
Data dodania: 2022-02-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek, E-commerce Specialist ,
Data dodania: 2022-01-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
ewa,
Data dodania: 2022-01-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz,
Data dodania: 2023-01-10 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii