M. - ebooki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
-
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
-
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
-
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
-
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
-
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
-
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
-
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
-
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
-
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
-
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
-
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
-
Marketing Premium
-
Zostań królową PR
-
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
-
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
-
262 strategie marketingowe
-
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
-
Biblia e-biznesu
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
-
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
-
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów
-
Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
-
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
-
The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions
-
Polsko-słoweński dialog międzykulturowy. Slovensko-poljski medkulturni dialog
-
Zbuduj markę artystyczną w zgodzie ze sobą. Zainspiruj się kursoksiążką i pokonaj mit głodującego artysty
-
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
-
Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy)
-
Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych
-
Teorie i praktyki komunikacji 2
-
Przygody cyfrowego tułacza. Interpretacje groznawcze
-
Media. Między przeszłością a teraźniejszością
-
Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media
-
Jak ,,sprzedać" miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym
-
Wybrane zagadnienia innowacyjności i przedsiębiorczości w nauce i praktyce
-
Organizacja konferencji naukowych
-
Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm?
-
Literatura doby Internetu. Interaktywność i multimedialność tekstu
-
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
-
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
-
Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej
-
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
-
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
-
Video marketing nie tylko na YouTube
-
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b)
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
-
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
-
Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji
-
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
-
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
-
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
-
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
-
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
-
Zen Steve'a Jobsa
-
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
-
Polski e-konsument - typologia, zachowania
-
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
-
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
-
Godzina dziennie z Facebook marketingiem
-
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
-
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
-
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
-
Godzina dziennie z e-mail marketingiem
-
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
-
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
-
Marketing wirusowy w internecie
-
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
-
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
-
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?
-
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
-
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
-
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
-
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
-
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
-
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
-
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
-
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
-
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
-
Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych
-
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
-
Książeczka zdrowia copywritera
-
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
-
Badania marketingowe w małej firmie
-
Promocja sprzedaży
-
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
-
Badania rynkowe w praktyce
-
Marketing i public relations w małej firmie
-
Zbuduj własną markę
-
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych