Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Media. Między przeszłością a teraźniejszością

Media. Między przeszłością a teraźniejszością Mirosław Zdulski (red.) - okladka książki

Media. Między przeszłością a teraźniejszością Mirosław Zdulski (red.) - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
282
Dostępny format:
     PDF

Ebook 17,48 zł najniższa cena z 30 dni

20,30 zł (-15%)
17,23 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(17,48 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Rozwój mediów związany jest ze zmianami społecznymi, co pozwala mówić o rewolucjach informacyjnych, które zmieniły społeczeństwa, jego struktury polityczne, gospodarcze, aktywność społeczną i zachowania jednostek. Publikacja zawiera artykuły ukazujące "stare" i "nowe" media, ich rozwój i zawarty w nich obraz istotnych wydarzeń historycznych od XIX w. do współczesności.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności