Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media

Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media Mariola Szybalska-Taraszkiewicz, Marian ursel, Aleksander Woźny (red.) - okladka książki

Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media Mariola Szybalska-Taraszkiewicz, Marian ursel, Aleksander Woźny (red.) - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
302
Dostępny format:
     PDF

Ebook 13,74 zł najniższa cena z 30 dni

15,80 zł (-14%)
13,53 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(13,74 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Publikacja porusza tematykę związaną z public relations dolnośląskich uzdrowisk, budowaniem ich wizerunku i tożsamości. Poznamy również historię i funkcjonowanie uzdrowisk oraz gości ich odwiedzających.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności