Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
- Autor:
- Jeffrey Gitomer
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
Mistrzowskie wykorzystanie potencjału
- Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
- Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
- Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
- Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
- Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości
Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.
- Nadszedł czas, by przyspieszyć!
- To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
- Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!
Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!
Jestem istotą społeczną. Biznesowo-społeczną. Wiem, jak przyciągać i zaciekawiać ludzi w sieci i nawiązywać z nimi kontakty. Dzięki tej książce również i Ty zdobędziesz tę umiejętność. Usłyszysz tu mój głos, przeczytasz o moich doświadczeniach. Przekażę Ci moją wiedzę, jak również wiedzę kilku znakomitych autorów, którzy zechcieli podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami, koncepcjami i własnymi dokonaniami w sferze mediów społecznościowych.Jeffrey Gitomer
Wybrane bestsellery
-
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.34 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%)
O autorze książki
Jeffrey GitomerJeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.
Jeffrey Gitomer - pozostałe książki
-
Ta książka podpowie Ci, jak osiągnąć większą produktywność, i pomoże zbadać przyczyny Twojej prokrastynacji. Opisano tu krok po kroku cały proces, który prowadzi do sukcesu, co pozwoli Ci zrozumieć znaczenie decydujących o nim czynników, takich jak wiara, pragnienie, determinacja, cele, produktyw...
Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działan...
Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie! Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
-
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłu...
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 11/2012
W mediach biznesowo-społecznościowych drzemie ogromny potencjał. Wykorzystanie do promocji firmy, zwłaszcza w zakresie marketingu, wymaga poznania i zrozumienia cech tych mediów. Książka jest kompendium wiedzy o tym, jak zaznaczyć i efektywnie wykorzystać swoją obecność w najpopularniejszych platformach społecznościowych: Facebook, LinkedIn, na Twitterze i Youtube. W pierwszej kolejności analizuje różnice między mediami społecznościowymi a mediami społecznościowo-biznesowymi. Następnie wnikliwie charakteryzuje wymienione media. Radzi, jak stworzyć własną stronę na Facebooku, podaje zasady, których powinien przestrzegać użytkownik LinkedIn. Pomaga zrozumieć Twittera i wyjaśnia, jak połączyć profil na Twitterze z kontem w LinkedIn i stroną biznesową na Facebooku. Rozważania uzupełnia uwagami przedstawionymi w artykułach trzech entuzjastów tych mediów. Publikacja powinna przekonać osoby odpowiedzialne w firmie za marketing do odważnego korzystania z mediów społecznościowych.
-
Dziennik Internautów Katarzyna Ryfka-Cygan, 2012-08-27
Społecznościowy boom ciągle trwa. Facebook, NK, Twitter, LinkedIn, Goldenline, YouTube i wiele innych jeszcze serwisów przyciąga codziennie całe rzesze internautów w różnym wieku. Najczęściej używane są do dzielenia się ze światem swoim prywatnym życiem i luźnymi przemyśleniami. Ale warto także wykorzystać ich potencjał do wykreowania własnej marki w świecie zawodowym i biznesowym, by nasza wartość w oczach potencjalnych kontrahentów wzrosła, a także aby zdobyć i utrzymać nowych klientów.
O tym, jak tego dokonać i nie zwariować wśród wielu serwisów społecznościowych, pisze Jeffrey Gitomer w swojej książce „Społecznościowy BOOM! Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku”.
Czytaj i działaj
Książka jest zbiorem wartościowych i konkretnych porad, jak poruszać się po serwisach społecznościowych, jaką strategię obrać w zależności od ich rodzaju, by zmaksymalizować zyski i korzyści, które wynikają z aktywności w internecie. Porady te są tak skonstruowane i skoncentrowane, że podczas czytania nie sposób nie zatrzymać się na chwilę, by zastosować nową wiedzę w praktyce. Tak właśnie działają zawarte w niej wypunktowania, listy czy czasem wręcz wskazówki typu „krok po kroku”. W przeciwnym razie można odnieść wrażenie, że coś umyka, a samo czytanie bez działania w zasadzie nie ma sensu. Zresztą, taki IMO jest cel czytania poradników w ogóle. Najciekawsze w tym wszystkim natomiast jest to, że niektóre z nich naprawdę działają, a na ich efekty nie trzeba czekać długo.
Autor, oprócz własnej, przekazuje także wiedzę innych specjalistów z dziedziny mediów społecznościowych. Dzięki temu odnosi się wrażenie, że każdy rozdział jest nie tylko uzupełnieniem poprzednich, ale także stanowi dużą wartość sam w sobie. A to nieczęsto zdarza się w przypadku książek pisanych w całości przez jedną tylko osobę. W tym wypadku tzw. „lanie wody”, zwłaszcza w głównej części, w zasadzie nie występuje.
Poradnik składa się z kilku części, które można podzielić na 2 rodzaje - pierwszy z nich to rozdziały poświęcone osobno poszczególnym serwisom społecznościowym, takim jak Facebook, LinkedIn, Twitter oraz YouTube, drugi natomiast zawiera informacje uniwersalne bądź dotyczące kilku serwisów, a nie tylko jednego. Ułatwia to pracę z książką i stosowanie zdobywanej wiedzy w praktyce, można bowiem skupić się po kolei na każdym z nich, bez uczucia chaosu bądź niepoukładania.
Podczas czytania pojawia się jednak jeden mankament, jak w wielu innych książkach zagranicznych autorów. W tym wypadku nie jest to może brak możliwości bądź celu zastosowania podawanych wskazówek, a raczej brak niektórych serwisów, które w Polsce także są popularne i z powodzeniem używane przez internautów w każdym wieku. Mam tutaj na myśli np. NK, który mimo słabnącej popularności w dalszym ciągu przyciąga miliony użytkowników miesięcznie. Pomijanie go, zwłaszcza w przypadku niektórych branży docierających do odbiorców korzystających właśnie z NK, a nie np. z Facebooka, nie powinno mieć miejsca. Mimo wszystko to, co dla jednych jest minusem, dla innych stanowi plus – książki amerykańskich autorów pozwalają polskim użytkownikom lepiej zareklamować się na zagranicznych rynkach. I tutaj akurat może to przynieść konkretne korzyści.
Książka Gitomera w zdecydowanej większości zawiera wskazówki i rozwiązania, jakich przeciętny użytkownik serwisów społecznościowych może nie być świadomy, choć momentami może się wydawać, że wiedza, jaką przekazuje, jest powszechnie znana. Ich zastosowanie z pewnością pomoże wykreować odpowiedni, najbardziej pożądany przez każdego z czytelników wizerunek własnej osoby w oczach innych. Nie tylko ten prywatny, ale także biznesowy. No i na koniec jeszcze jedna wiadomość, dla niektórych być może kluczowa – autor skupia się na wizerunku osobistym, a nie na wizerunku firmy czy organizacji. Stąd też niewiele jest tutaj informacji, które mogłyby zostać wykorzystane przy prowadzeniu strony firmowej na Facebooku czy innym serwisie. Brakuje także wzmianek na temat Google+, który został zupełnie pominięty, dlatego pragnącym kompleksowych informacji o najpopularniejszych serwisach społecznościowych polecam dodatkowo „Google+ dla biznesu”. -
biznes.onet.pl Sabina Stodolak, 2012-07-09
Tym, czym kiedyś dla biznesu był telemarketing i sieć osobistych kontaktów, dziś jest internet, za pomocą którego można budować własny wizerunek, pozyskiwać kontakty biznesowe i handlowe. Sieć pozwala docierać do potencjalnych klientów i kontrahentów również wtedy, kiedy ty i twoi pracownicy śpią.
Czy już z tego korzystasz? Czy może pozwalasz konkurencji na to, by Cię prześcignęła?
Twitter w Polsce
W naszym kraju - w odróżnieniu od USA - mikroblogi nie zyskały jeszcze ogromnej popularności. Ani w przypadku Twittera, ani polskiego odpowiednika- Blip'a, nie uzyskaliśmy porównywalnych wyników jeśli chodzi o ilość użytkowników, codziennych Tweetów lub retweetów. Czy to jednak oznacza, że należy zrezygnować z tego medium przy okazji prowadzenia swojego biznesu? Niekoniecznie. Pod koniec 2011 roku, Twitter miał około 100 mln aktywnych użytkowników. W maju 2012 było ich już 140 mln. Ich liczba rośnie również w Polsce.
Firma Burson-Marstelle zgromadziła dane dotyczące najbardziej wpływowych użytkowników Twittera w 20 krajach. W Polsce, w czołówce znajdują się takie osoby jak Eryk Mistewicz, Jerzy Buzek, Konrad Niklewicz czy Rafał Hirsch – czyli dziennikarze, politycy i marketingowcy. Mimo mniejszego zainteresowania tym medium niż Facebookiem czy Naszą Klasą, najbardziej wpływowi użytkownicy Twittera w Polsce mają średnio ponad 12 tys. obserwujących ich osób. Prawie 1700 razy ich wiadomość przekazywana jest dalej – czy na pewno stać Cię na to, by tracić taki potencjał?
Być może Twitter nie jest medium biznesowo – społecznym na miarę Facebook'a, który obecnie w Polsce przeżywa apogeum popularności. Czy jednak receptą na Twój biznes jest powielanie stosowanych przez innych schematów, czy może uzyskanie przewagi konkurencyjnej nad innymi?
Dlaczego Twitter?
Twitter to bezpłatny serwis społecznościowy umożliwiający przesyłanie i odczytywanie krótkich (do 140 znaków) wiadomości tekstowych poprzez profile swoich użytkowników. W tym jednym zdaniu tkwi clue potencjału tego serwisu – jest darmowy, a wiadomości przesyłane za jego pomocą są krótkie. W odróżnieniu zatem do blogów czy żmudnych dyskusji na forach branżowych, zaistnienie w Twitterze nie wymaga nakładu dużej ilości czasu. Wizerunek można budować „przy okazji” codziennej pracy. Co umożliwia Twitter Według Jeffrey’a Gitomer’a – amerykańskiego guru sprzedaży i zwolennika wykorzystania mediów społecznościowych w sprzedaży i budowaniu wizerunku, Twitter to:
informacja
przekazywanie i udostępnianie informacji
możliwość budowania wartościowego przekazu
kontakty
Jakie ma to znaczenie w sprzedaży? Przeanalizujmy to po kolei:
Kontakty
Czy zaprzeczysz tezie, że kontakty w biznesie są ważne Niezależnie od tego co oferujesz i w jakiej branży działasz, relacje z innymi ludźmi - klientami, kontrahentami, sympatykami – są podstawą poszerzania rynku. To poprzez kontakty zyskujesz nowych klientów, to Twoje kontakty polecają cie innym, dzięki nim nawiązujesz owocne współprace czy nawet dowiadujesz się o nowych pomysłach biznesowych konkurencji. Twitter pozwala pozyskiwać nowe kontakty i stale poszerzać grono odbiorców Twoich pomysłów. Częstym błędem biznesmanów próbujących bez powodzenia działać w obszarze mikroblogów jest mylenie Twittera z medium służącym autopromocji. Twitter zaś służy budowaniu relacji 1:1. Dzięki kontaktom stajesz się rozpoznawalny, docierasz do świadomości potencjalnych odbiorców. A jeśli Twoje wartościowe Tweety zaczną być przekazywane dalej, budujesz wirusowy zasięg i zwiększasz liczbę osób, którzy o tobie słyszeli. Osoby te zaczynają obserwować Twój profil i powoli nawiązują z Tobą relacje. Część z nich nigdy nie wyjdzie poza sferę internetowych dyskusji, ale jeśli uda ci się, dzięki spędzeniu kilkunastu minut dziennie na „twittowaniu” i „retwittowaniu”, pozyskać jednego kontrahenta który stanie się Twoim akolitą i zacznie polecać Cię swoim znajomym, czy nie okaże się, że było warto
Informacja
Mówi się, że w dzisiejszych czasach to właśnie informacja jest najbardziej cenna. Nie tylko ty jesteś na Twitterze źródłem informacji dla innych użytkowników, ale również oni stanowią źródło informacji dla Ciebie. Co zyskujesz Twittując Dostęp do wiedzy innych użytkowników, pomysły, informacje o produktach twojej konkurencji, wiedzę na temat tego co lubią Twoi poszczególni klienci a nawet … rozwiązanie Twoich ewentualnych problemów – wystarczy, że podzielisz się wątpliwościami, a Twoi obserwatorzy mogą pomóc ci w ich rozwianiu. Udostępnianie informacji to budowanie zasięgu i wiedzy – zarówno o Tobie jak i o Twoim biznesie.
Wartościowy przekaz
Czym będzie wartościowy przekaz na Twitterze? Na pewno nie będzie to informacja o tym, co zjadłeś na śniadanie albo co ci się śniło. Zamiast tego, zastanów się, co interesuje Twoich potencjalnych klientów i kontrahentów – osoby, które Cię obserwują. Przekazuj porady i wskazówki, publikuj swoje pomysły i złote myśli, rekomendacje, ciekawe informacje branżowe, zadawaj pytania i retweetuj informacje od osób z Twojej grupy kontaktów – odwdzięczą ci się tym samym! Dzięki wartościowym treściom staniesz się nie tylko popularny, ale również szanowany – to co powiesz, będzie miało znaczenie, staniesz się ewangelistą dla swoich klientów. Bądź w tym autentyczny - budujesz swoją markę. Nie kopiuj informacji od innych, nie ignoruj potrzeb użytkowników, nie ukrywaj prawdy. Kiedy piszesz – nie wykorzystuj więcej niż 120 znaków – pozwól na to, by Twój Tweet został przekazany dalej bez skracania i zniekształcania.
Twitter to nie jedyne medium społecznościowe, które z powodzeniem można wykorzystać w biznesie. Poza nim mamy jeszcze Facebook, YouTube, blogosferę, LinkedIn i inne serwisy biznesowo - społecznościowe. Kolejne lata przyniosą zaś następne możliwości. Jeśli ich nie wykorzystasz – prześcignie Cię Twoja konkurencja! Jak wykorzystać ten „Społecznościowy Boom!” Jeffrey Gitomer – praktyk sprzedaży, z sukcesem korzystający z możliwości jakie dają nowe media dzieli się swoją wiedzą w książce wydanej przez wydawnictwo OnePress
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself, Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
- Tłumaczenie:
- Sławomir Kupisz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3664-8, 9788324636648
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-06-04
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 7836
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Boom na media społecznościowe stał się faktem, a Ty zostałeś w tyle (21)
- Społecznościowa rewolucja i Twoja ewolucja (27)
- Media społecznościowe - akwizycja na nowo. Przyłączysz się? (31)
- Czy jesteś już aktywny w świecie mediów społecznościowych? Czy wciąż czekasz i przypatrujesz się z boku? (35)
- Od osobistych do biznesowych zastosowań mediów społecznościowych (40)
- Media społecznościowe czy media BIZNESOWO-społecznościowe? Ty wybierasz (44)
- 9 sposobów na skuszenie złotej rybki (49)
- Czy media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży? (60)
- Sekretne drzwi: 8 kroków i jesteś W ŚRODKU! (67)
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Facebooka (80)
- O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! (83)
- Co "ćwierkać"? Co publikować? Jak szukać kontaktów? (88)
- Tworzenie własnej strony firmowej na Facebooku (93)
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie LinkedIn (97)
- 15 zasad, których powinien przestrzegać każdy użytkownik LinkedIn (100)
- Sprzedawanie jest prospołeczne - media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży (108)
- LinkedIn dla wszystkich i dla każdego (120)
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Twittera (126)
- Tweetuję, więc jestem (128)
- Zrozumieć Twittera i potęgę retweetów (132)
- Sandy Carter - liderka (społecznościowa) z pierwszego rzędu (137)
- Witaj na największym cocktail party świata (142)
- 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykają uwadze biznesmenów (149)
- 12 rzeczy, których dowiedziałem się o Twitterze (157)
- Tweety Jeffreya Gitomera nawiązujące do tematyki mediów społecznościowych (162)
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie YouTube (166)
- YouTube - jak wspiąć się na szczyt (168)
- BLOG. BLOG. BLOG (176)
- Proces klejenia (180)
- Siła Twojego e-magazynu (182)
- Wartość. Mowa o Tobie? (186)
- Pomocy! Chcę pisać, ale nie wiem jak! (190)
- 4 zasady marketingu szeptanego (197)
- Media społecznościowe a biznes. Z perspektywy karierowicza (204)
- Jesteś pracownikiem czy człowiekiem? (212)
- Twoja (osobista) strategia działania w mediach społecznościowych (214)
- Ace of Sales - w służbie mediom społecznościowym (217)
- Przepis na sukces w mediach biznesowo-społecznościowych: przyciągaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiązuj kontakty (219)
- Chcesz włączyć się w boom na media społecznościowe? Pomogę Ci w tym osobiście! (222)
- Ta książka nie ma zakończenia... (223)
Media biznesowo-społecznościowe i ukryte w nich możliwości (7)
To nie jest książka (10)
Cóż takiego społecznego jest w mediach społecznościowych? Jak społeczny jesteś Ty? (12)
BOOM STAŁ SIĘ FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
BOOM NA FACEBOOKA
BOOM NA LINKEDIN
BOOM NA TWITTERA
BOOM NA YOUTUBE
KLEJ!
BOOM SPOŁECZNOŚCIOWY
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(42.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku Jeffrey Gitomer (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
Anna Dworaczyńska,
Data dodania: 2012-08-22 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jadwiga Korzeniewska, Specjalista ds. Szkoleń
Data dodania: 2012-12-31 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii