Anna Barańska-Szmitko - ebooki
Tytuły autora: Anna Barańska-Szmitko dostępne w księgarni Onepress
-
Prezentowana publikacja jubileuszowa jest dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej przez jej przyjaciół i uczniów. Wiele tekstów w niej zawartych nawiązuje do badawczych zainteresowań Jubilatki, liczne poświęcone są tematom aktualnie bliskim ich autorom, wszystkie zaś stanowią uhonorowanie niezaprzeczalnych dokonań oraz cenionej postawy naukowej Pr
-
Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Mag
Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania
-
Metody badania komunikacji i mediów to pierwsza w Polsce publikacja naukowa, w której nie tylko wyczerpująco scharakteryzowano wybrane metody nauk o komunikacji i mediach, lecz także precyzyjnie i przystępnie pokazano ich zastosowanie w praktyce badawczej. W opisie każdej metody w rozdziale teoretycznym przedstawiono założenia i postu
Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna
Niedostępna 0.00 zł
-
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po j
Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej
Niedostępna 0.00 zł