Wp³yw s³owa i obrazu na wizerunek osoby publicznej
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu £ódzkiego
- Ocena:
- Stron:
- 276
-
PDF
Opis ksi±¿ki: Wp³yw s³owa i obrazu na wizerunek osoby publicznej
Czy znajomo¶æ nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjêcie autora obok tekstu wp³ywa na jego wizerunek? Jaka jest ró¿nica miêdzy wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjêcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiêtujemy po jakim¶ czasie? Te pytania sta³y siê podstaw± prezentowanej publikacji. Autorka d±¿y do okre¶lenia, jaki wizerunek jest mo¿liwy do komunikowania za pomoc± s³owa, a jaki za pomoc± obrazu, a tak¿e jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wp³ywa na jego image werbalny.
Wyniki omówionych badañ dotycz± wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny ¦rody i Szymona Ho³owni. Ponad pó³ tysi±ca osób czyta³o ich felietony, spogl±da³o na zdjêcia lub przywo³ywa³o skojarzenia z tymi nazwiskami, by okre¶liæ tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, pisz±cych na ró¿ne tematy i reprezentuj±cych ró¿ne postawy ¶wiatopogl±dowe.
Autorka bada image wieloaspektowo, wiêc ksi±¿ka mo¿e byæ cennym ¼ród³em informacji dla osób pracuj±cych nad wizerunkiem i projektuj±cych komunikacjê, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a tak¿e dla medioznawców, jêzykoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji spo³ecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykê zale¿no¶ci image’u od s³ów i obrazu.
Wybrane bestsellery
Wydawnictwo Uniwersytetu £ódzkiego - inne ksi±¿ki
Dzieki opcji "Druk na ¿±danie" do sprzeda¿y wracaj± tytu³y Grupy Helion, które cieszy³y sie du¿ym zainteresowaniem, a których nak³ad zosta³ wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowali¶my dodatkow± pulê egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Druk na ¿±danie":
- us³uga obejmuje tylko widoczn± poni¿ej listê tytu³ów, któr± na bie¿±co aktualizujemy;
- cena ksi±¿ki mo¿e byæ wy¿sza od pocz±tkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wy¿szymi ni¿ koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowi±zuj±ca cena jest zawsze podawana na stronie WWW ksi±¿ki;
- zawarto¶æ ksi±¿ki wraz z dodatkami (p³yta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pe³ni komplementarna;
- us³uga nie obejmuje ksi±¿ek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka, któr± chcesz zamówiæ pochodzi z koñcówki nak³adu. Oznacza to, ¿e mog± siê pojawiæ drobne defekty (otarcia, rysy, zagiêcia).
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Koñcówka nak³adu":
- us³uga obejmuje tylko ksi±¿ki oznaczone tagiem "Koñcówka nak³adu";
- wady o których mowa powy¿ej nie podlegaj± reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka drukowana
Oceny i opinie klientów: Wp³yw s³owa i obrazu na wizerunek osoby publicznej Anna Barañska-Szmitko (0) Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.