M. - ebooki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
-
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
-
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
-
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
-
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
-
Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II
-
Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach
-
Biblia e-biznesu 3.0
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
-
Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
-
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
-
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
-
Ethereum dla zaawansowanych. Tworzenie inteligentnych kontraktów i aplikacji zdecentralizowanych
-
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
-
Blockchain w biznesie. Możliwości i zastosowania łańcucha bloków
-
Jak zarabiać na kryptowalutach
-
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
-
REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne
-
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
-
Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
-
Konwersja w e-commerce
-
Narzędzia Google dla e-commerce
-
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
-
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
Zbrodnie przyszłości. Jak cyberprzestępcy, korporacje i państwa mogą używać technologii przeciwko Tobie
-
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
-
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
-
Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski
-
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie
-
Bitcoin. Złoto XXI wieku
-
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja
-
Google Analytics dla marketingowców
-
Biblia e-biznesu
-
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
-
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
-
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
-
Rewolucja social media
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
-
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
-
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
-
Wirtualna rzeczywistość. Doznanie na żądanie
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
-
Prawo dla startupu
-
Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej
-
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
-
Video marketing nie tylko na YouTube
-
Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
-
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
-
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem
-
Fotografia kulinarna dla blogerów
-
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
-
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
-
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces
-
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
-
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
-
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II
-
Model biznesowy. TY
-
Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
-
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
-
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!
-
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
-
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
-
Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
-
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie
-
Podręcznik genialnych pomysłów. Od inspiracji po realizację. Smashing Magazine
-
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
-
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
-
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi
-
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
-
Polski e-konsument - typologia, zachowania
-
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
-
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
-
E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL
-
Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych
-
AJAX i PHP. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych. Wydanie II
-
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy
-
Godzina dziennie z Facebook marketingiem
-
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
-
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
-
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0
-
Godzina dziennie z e-mail marketingiem
-
Facebook. Daj się poznać
-
E-biznes. Poradnik praktyka
-
Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. Teoria i praktyka
-
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera
-
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?
-
Marketing wirusowy w internecie
-
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
-
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?
-
Web 2.0. Przewodnik po strategiach
-
Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce
-
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów
-
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych
-
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi
-
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych
-
Czas na e-biznes
-
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów
-
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących
-
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
-
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
-
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
-
Jak pisać dobre e-maile
-
E-biznes. Nowa gospodarka