E-biznes. Poradnik praktyka
- Autor:
- Maciej Dutko
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 69
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Maciej Dutko
Opis książki: E-biznes. Poradnik praktyka
Biznes usieciowiony
- Tworzenie sugestywnych ofert
- Budowanie przewagi konkurencyjnej
- Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie
Wirtualny biznes — prawdziwe pieniądze
Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
POZNAJ:- warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
- najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
- prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
- uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
- zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.
Wybrane bestsellery
-
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości, siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu, którzy dzięki ciężkiej pracy dostali się na szczyty. Znajdziesz tu zapis szczerych rozmów z wieloma niezwykłymi osobam...
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie ...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł(-70%)
O autorze książki
Maciej Dutko
Maciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.
Maciej Dutko - pozostałe książki
-
Niezwykła książka o zwykłych negocjacjach! Negocjujesz przez całe życie: w piaskownicy, w szkole, w pracy, w domu, na zakupach, w biznesie... Czasami jednak targom towarzyszą zgrzyty, pretensje lub nawet krzywda jednej ze stron. Niepotrzebnie. Dzięki tej książce nauczysz się negocjować...
-
Czy wiesz, że 97% ofert wynajmu i sprzedaży nieruchomości zawiera 15 błędów, odstraszających klientów w ciągu pierwszej minuty? Nie zabijaj ofert znoszących złote jajka! Unikaj 15 najczęstszych błędów i twórz ekstremalnie skuteczne oferty! &nb...
-
An extraordinary book on ordinary negotiations! You have been negotiating your entire life: in kindergarten, at school, at work, at home, while shopping, in business… Sometimes however bargaining is accompanied by disputes, claims or even harm to one of the parties involved. Unnecessar...
Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji) Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji)
-
Patroni Medialni i Sponsorzy: Pierwsza polska książka o personal branding! Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów...) oraz skupienie na własnym nosie powodu...
-
Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie. Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w każdym innym kanale e-sprzedażowym. Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełnia...
-
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy ...(35.20 zł najniższa cena z 30 dni)
35.20 zł
44.00 zł(-20%) -
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie ...
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedst...(23.40 zł najniższa cena z 30 dni)
21.45 zł
39.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: E-biznes. Poradnik praktyka (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Gazeta MSP
Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach. Internet jest bowiem środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-ustug, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak realizować najśmielsze nawet plany. Poznaj: - warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym; - najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego; prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem; - uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu; - zasady unikania najczęstszych pułapek czyhających na e-przedsiębiorców.
-
polishwords.com.pl 2010-10-04
Recenzja książki Macieja Dutki “E-biznes -poradnik praktyka”. Książka Macieja Dutko e-biznes poradnik praktyka jest godna polecenia osobom, które sprzedają produkty przez internet. Na początku autor przedstawia zasady tworzenia sugestywnych ofert i ostrzega przed błędami, które najczęściej przytrafiają się e-sprzedawcom. Następnie opisuje komunikację biznesową z klientem czyli jak rozwiązywać sporne sytuacje itp. Kolejny dział dotyczy mierzenia skuteczności i jakości sprzedaży jeżeli zatrudniamy do sprzedawców dodatkowe osoby, następnie jest rozdział o telepracy, chociaż nie ma on związku z głównym tematem może zainteresować ludzi szukających współpracowników. Kolejny rozdział wraca do podstaw, tym razem budowania przewagi konkurencyjnej i jet równie ważny co kolejny pt. e-marketing. Są to tylko zarysy tematyki, która jest bardzo rozbudowana, ale daje kierunek na co trzeba zwracać uwagę. Na koniec standardowy chyba rozdział o prawie w e-przedsiębiorczości, prawach autorski itd. bardzo dobry, uświadamiający rozdział. Na koniec mamy jeszcze w ramach już rozrywki 10 największych mitów, niewypały biznesowe i najczęstsze błędy. Autor, Maciej Dutko, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu przygotował bardzo przydatną książkę. Książka nie jest pisana sztampowym językiem, ale w sposób przystępny a jednocześnie przesiąknięty wiedzą. Książka dostosowana jest do warunków jakie panują na polskim rynku, ale jest ukierunkowana na światowe standardy. Polecam.
Tematy poruszane w książce:
* dobry tytuł
* wartość wyszukiwawcza tytułu
* dobry lead
* copywriting
* przekaz według zasad AIDA
* zaufanie do sprzedawcy
* czas transakcji dla klienta / czas transakcji dla sprzedającego
* uczciwość oferty
* strategia aikido
* asertywność sprzedawcy
* mystery shopping
* mystery e-shopping
* motywacja telepracownika
* targetowanie oferty
* szukanie niszy
* społeczna odpowiedzialność biznesu
* marketing mix 4C, 7P
* rodzaje reklam
* plan marketingowy
* analiza SWOT
* feedback -
Computer Arts 2010-06-01
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
-
Gazeta Krakowska 2010-04-23
Ciekawy przewodnik po odmianach przedsiębiorczości internetowej. Przybliża też początkujący w naszym kraju sektor e-usług. Dzięki niemu można lepiej poznać warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym. Autor podpowiada efektywne strategie biznesu, prezentuje zasady komunikacji biznesowej z e-klientem.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2485-0, 9788324624850
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-02-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4513-8, 9788324645138
- Data wydania ebooka:
-
2012-01-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5382
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Start-up
Spis treści książki
- Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (9)
- Dobry lead, czyli nagłówek (17)
- Copywriting: Odpowiednie dać rzeczy - słowo (19)
- Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (32)
- Czcionka a czcionka (36)
- Przedstaw się klientowi (39)
- Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (46)
- Ciekawostki na temat błędów (47)
- 10 grzechów głównych - jądro ciemności (48)
- Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (59)
- Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (67)
- Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (74)
- Mystery shopping - o co w tym chodzi? (81)
- Popraw jakość - zwiększ zyski (84)
- Jak to się robi, czyli przebieg badania (85)
- Kim jest tajemniczy klient? (90)
- Jak to zastosować w e-biznesie? (92)
- Dodatek: Mystery shopping w Polsce (95)
- Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (97)
- Jak to się zaczęło? (98)
- Czynniki sprzyjające (99)
- Typy telepracy (101)
- Telepracownik - kto to taki? (102)
- Uwarunkowania i bariery (104)
- Wdrażanie telepracy krok po kroku (114)
- Konkurencyjny - znaczy lepszy (118)
- 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (118)
- Chroń swoją konkurencyjność (135)
- Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (137)
- Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (138)
- Promocja w Sieci - garść zasad (139)
- Plan marketingowy i analiza SWOT (143)
- Modne słowo - feedback (145)
- Przymus wyjątkowości (147)
- Domeny internetowe - walka o nazwę (149)
- Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować? (150)
- Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (153)
- Granice prawne marketingu (154)
- 10 największych mitów (161)
- E-niewypały (168)
- Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (171)
O autorze (5)
Wstęp (7)
Rozdział 1. Tworzenie sugestywnych ofert (9)
Rozdział 2. 10 grzechów głównych e-sprzedawcy (45)
Rozdział 3. Komunikacja biznesowa z e-klientem (67)
Rozdział 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (81)
Rozdział 5. Telepraca w biznesie (97)
Rozdział 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej (117)
Rozdział 7. E-marketing (137)
Rozdział 8. Prawo a e-przedsiębiorczość (147)
Rozdział 9. Pomysł na e-biznes (161)
Wybrane źródła (175)
Skorowidz (177)
Oceny i opinie klientów: E-biznes. Poradnik praktyka Maciej Dutko (69)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(48)
(11)
(7)
(2)
(1)
(0)
Data dodania: 2019-12-10 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Mi.,
Data dodania: 2015-09-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ewa Brzozowska, Grafik komputerowy
Data dodania: 2013-06-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Szulborski, Informatyk
Data dodania: 2013-02-08 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-08-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-08-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
dk,
Data dodania: 2012-06-29 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomek,
Data dodania: 2012-05-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Mazur,
Data dodania: 2012-05-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-04-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
yuri,
Data dodania: 2012-03-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
yuri, student
Data dodania: 2012-03-22 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-01-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-11-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Stańczyszyn,
Data dodania: 2011-10-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-09-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-08-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Tokarski,
Data dodania: 2010-10-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
GK, ekonomista
Data dodania: 2010-08-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-08-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-06-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz W.,
Data dodania: 2010-06-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-06-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-05-31 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-05-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-05-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-05-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Beata Bamber,
Data dodania: 2010-04-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-26 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-26 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Kowalczyk,
Data dodania: 2010-03-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krystyna Szczyrska,
Data dodania: 2010-03-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Justyna Krawczyk,
Data dodania: 2010-03-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Janusz,
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Katarzyna Kornek,
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-02-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał,
Data dodania: 2015-03-21 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Max,
Data dodania: 2014-12-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Filip,
Data dodania: 2012-10-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Informatyk
Data dodania: 2012-04-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Jański, webdesigner, ebiznsman
Data dodania: 2011-10-12 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Mateusz Lomber, Grafik komputerowy
Data dodania: 2010-07-26 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Project manager,
Data dodania: 2010-07-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Artur Wałach,
Data dodania: 2010-05-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-02-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
WK,
Data dodania: 2013-02-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Jarek,
Data dodania: 2012-05-23 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Adrian,
Data dodania: 2010-04-21 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
adrian.pawlik@gmail.com,
Data dodania: 2010-04-21 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-17 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam S.,
Data dodania: 2010-03-12 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Damian,
Data dodania: 2010-02-26 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz Smolak, pracownik działu e-commerce
Data dodania: 2013-03-02 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-03-07 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-06-30 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2013-07-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii