
Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
- Autorzy:
- Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 368
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
Wejdź w świat tworzenia oprogramowania dla urządzeń mobilnych!
Platforma Android z każdym dniem zdobywa tysiące kolejnych użytkowników. Andy Rubin - odpowiedzialny za nią w Google - pochwalił się aktywacją 700 tysięcy nowych urządzeń z tym systemem każdego dnia. Robi wrażenie? Pomyśl, jak wykorzystać ten rynek i stworzyć aplikację, która podbije serca użytkowników. Dzięki możliwości wykorzystania technologii Flash teraz jest to jeszcze łatwiejsze!
"Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" to kompletny przewodnik po budowaniu skomplikowanych, zajmujących aplikacji dla Androida. Dzięki tej książce nauczysz się programować smartfony Android oraz tablety z wykorzystaniem najpopularniejszych frameworków służących do tworzenia bogatych aplikacji internetowych (RIA) dla Androida - Flash i Flex.
Gdy wraz z autorami przejrzysz już zestaw narzędzi programistycznych Flasha, dowiesz się, jak dodawać multimedia, animacje i efekty specjalne do aplikacji. Zrozumiesz, jak działa optymalizowanie dla różnorodnych wyświetlaczy oraz jak wykorzystać dane wejściowe pochodzące z aparatu, GPS, mikrofonu i akcelerometru. Poznasz metody tworzenia certyfikatów podpisywania kodu oraz uzyskiwania jak najlepszej wydajności aplikacji. Zapoznasz się z dużą ilością praktycznego, dobrze skomentowanego kodu i zbudujesz trzy kompletne projekty: program do rysowania, odtwarzacz muzyczny Flash oraz aplikację AIR przechowującą informacje o stanach witryn w bazie danych SQLite.
Sprawdź możliwości technologii Flash dla platformy Android.
- Korzystaj z usług geolokalizacyjnych
- Sprawdź położenie telefonu za pomocą wbudowanych sensorów
- Wykorzystaj narzędzia przeznaczone dla technologii Flash
- Opublikuj aplikację w Android Market!
Twórz atrakcyjne aplikacje mobilne za pomocą Flasha, Fleksa i Androida!
Wybrane bestsellery
-
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności ...
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
(56.07 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości, siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu, którzy dzięki ciężkiej pracy dostali się na szczyty. Znajdziesz tu zapis szczerych rozmów z wieloma niezwykłymi osobam...
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%)
Ebooka "Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 10/2012Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka traktuje o tym, jak stać się ekspertem w dziedzinie tworzenia oprogramowania dla urządzeń mobilnych, bez konieczności uczenia się specjalnego języka, posługując się jedynie technologiami Flash i Flex. Przystępnie uczy podstaw technologii Flash i narzędzi ją obsługujących, sposobów wykorzystania funkcji systemu Android, profilowania i dostosowywania aplikacji, podnoszenia ich wydajności i wdrażania na rozmaitych urządzeniach mobilnych. Czytelnik dowie się, jak dostosować aplikacją do profilu urządzenia, jak konstruować za pomocą Flexa mobilny interfejs użytkownika i jak wykorzystać grafiki i animacje. Nauczy się wdrażać aplikacje we Flesh Professional, Flesh Builder oraz publikować aplikacje w Google Play. Pozna sposoby integrowania aplikacji z sensorami sprzętowymi, takimi jak aparaty fotograficzne, kamery, czy odbiorniki GPS. Projektowanie własnych aplikacji ułatwią umieszczone w książce bardzo liczne listingi kodów, ilustrujące sposoby rozwiązania problemów od prostych po rozbudowane.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Pro Android Flash
- Tłumaczenie:
- Łukasz Schmidt
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3920-5, 9788324639205
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-08-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6303-3, 9788324663033
- Data wydania ebooka:
-
2012-09-06
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 8628
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 22.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.1MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Start-up
Spis treści książki
- Dlaczego Android? (17)
- Flash na innych platformach (18)
- Poznawanie Androida (18)
- Platforma Flash (20)
- Środowisko wykonawcze Flash (20)
- Narzędzia Flash (21)
- Uruchamianie aplikacji w programie Flash Professional (23)
- Uruchamianie aplikacji w programie Flash Builder (26)
- Uruchamianie aplikacji z wiersza poleceń (36)
- Podsumowanie (37)
- Rozmiar ekranu (39)
- Rozdzielczość ekranu a jego gęstość (41)
- Symulowanie pikseli niezależnych od gęstości wyświetlacza urządzenia we Flashu (42)
- Gęstość ekranu w aplikacjach Flex (42)
- Aplikacja Density Explorer (43)
- Obsługa gęstości w CSS (47)
- Orientacja ekranu (50)
- Przełączanie się pomiędzy trybem portretowym i krajobrazowym we Fleksie (51)
- Automatyczna reorientacja we Flashu (55)
- Reorientacja we Flashu - obracająca się twarz (56)
- Wielodotykowość i gesty (58)
- Gesty w aplikacji mobilnej (58)
- Aplikacja Flash Scrapbook (60)
- API punktu dotykowego (66)
- Podsumowanie (71)
- Konstruowanie mobilnych UI za pomocą Fleksa (73)
- ViewNavigatorApplication (74)
- Ważne zdarzenia w życiu widoku (76)
- TabbedViewNavigatorApplication (78)
- Po prostu aplikacja (82)
- Komponenty ViewNavigator i View (84)
- Przekazywanie danych pomiędzy komponentami View (92)
- Zachowywanie komponentów View i danych sesji (92)
- Kontrolki wizualne (93)
- Kontrolki tekstowe (94)
- Obsługa klawiatury ekranowej (99)
- Kontrolki przycisków (101)
- Listy Flex (106)
- Kontrolki Slider, Scroller i BusyIndicator (108)
- Podsumowanie (112)
- Wykorzystywanie prostych obiektów Spark do rysowania grafiki 2D (113)
- Rysowanie prostokątów i elips (113)
- Stosowanie gradientów liniowych i radialnych (114)
- Renderowanie sześciennych krzywych Béziera (117)
- Inny przykład elementu Path (120)
- Stosowanie filtrów Spark (121)
- Stosowanie przekształceń obiektów geometrycznych (122)
- Dodawanie efektu zmiany rozmiaru (123)
- Dodawanie animacji za pomocą biblioteki Spark (125)
- Stosowanie elementu Animate (126)
- Animacje odtwarzane równolegle i sekwencyjnie (128)
- Tworzenie animacji 3D (130)
- Tworzenie skórek Spark (133)
- Generowanie wykresów 2D w Spark (136)
- Tworzenie wykresów słupkowych 2D (137)
- Tworzenie wykresów kołowych 2D (138)
- Wykorzystywanie FXG i Spark (140)
- Program do szkicowania (143)
- Podsumowanie (147)
- Przygotowywanie emulatora Androida (149)
- Instalowanie Android SDK (150)
- Tworzenie urządzenia wirtualnego Android (151)
- Instalowanie AIR na emulatorze (153)
- Powiązania klawiatury z emulatorem (154)
- Wdrażanie aplikacji AIR (155)
- Przygotowanie ADT (156)
- Uprawnienia aplikacji (157)
- Ikony i zasoby (160)
- Certyfikaty podpisywania kodu (162)
- Tworzenie certyfikatów za pomocą ADT (163)
- Publikowanie z Flash Professional (165)
- Eksportowanie wersji finalnej z Flash Builder (166)
- Uruchamianie aplikacji Flex w emulatorze Androida (167)
- Wdrażanie aplikacji z wiersza poleceń (167)
- Publikowanie aplikacji AIR w Google Play (170)
- Krok 1. Utwórz konto programisty w Google Play (170)
- Krok 2. Opakowywanie aplikacji (170)
- Krok 3. Wysyłanie aplikacji Adobe AIR (171)
- Podsumowanie (171)
- Wywoływanie funkcji URI z Adobe AIR (174)
- Wywoływanie własnych stron HTML z Adobe AIR (176)
- Otwieranie stron HTML w Adobe AIR (177)
- Korzystanie z SQLite w Adobe AIR (179)
- Wprowadzenie do podstawowych koncepcji Androida (183)
- Podstawowe funkcje Androida 3.0 (184)
- Pobieranie i instalowanie Androida SDK (185)
- Podstawowe koncepcje Androida (185)
- Tworzenie aplikacji dla Androida (191)
- Struktura aplikacji dla Androida (191)
- Najważniejsze pliki aplikacji dla Androida (192)
- Wysyłanie powiadomień w aplikacjach dla Androida (195)
- Integracja aplikacji Adobe AIR z natywną aplikacją Androida (205)
- Podsumowanie (207)
- Mikrofon (209)
- Aparat - klasy Camera i CameraUI (212)
- Klasa Camera (212)
- Wykonywanie operacji na strumieniu wideo aparatu (215)
- Klasa CameraRoll (223)
- CameraUI (227)
- Akcelerometr (228)
- Klasy Accelerometer i AccelerometerEvent (230)
- Geolokalizacja (232)
- Podsumowanie (235)
- Odtwarzanie efektów dźwiękowych (237)
- Klasa SoundEffect (238)
- Przykład osadzonego SoundEffect (239)
- Zaawansowane rozwiązanie dźwiękowe (240)
- Odtwarzanie nagranego dźwięku (242)
- Dynamiczne generowanie danych dźwiękowych (243)
- Obsługa przechodzenia pomiędzy stanami (245)
- Odtwarzacz muzyki Flash (250)
- Odtwarzanie plików MP3 (250)
- Od prototypu do aplikacji (254)
- Odtwarzanie wideo (275)
- Optymalizowanie wideo dla urządzeń mobilnych (275)
- Komponent Spark VideoPlayer (276)
- Wideo za pomocą klasy NetStream (277)
- Odtwarzanie wideo za pomocą OSMF (282)
- Przykład aplikacji rejestrującej wideo (285)
- Podsumowanie (287)
- Rola projektanta wizualnego (290)
- Początek w Adobe Device Central (290)
- Korzystanie z Device Central (290)
- Adobe Photoshop (295)
- Formaty plików graficznych (297)
- Adobe Illustrator (299)
- Adobe Fireworks (300)
- Rola programisty (300)
- Narzędzia programisty (302)
- Podsumowanie (304)
- Podstawy optymalizowania wydajności aplikacji mobilnej (305)
- Postrzegana a faktyczna wydajność aplikacji (306)
- Optymalizowanie wydajności grafiki (307)
- Elastyczny tor wyścigowy (308)
- Redukowanie czasu wykonywania kodu (309)
- Przyśpieszanie renderowania (309)
- Buforowanie bitmap na scenie (311)
- Renderowanie za pomocą GPU (317)
- Wydajne renderery elementów (319)
- Klasy obrazów Flex (321)
- Wydajność komponentów tekstowych (322)
- Wbudowane renderery elementów (324)
- API i narzędzia monitorujące wydajność (326)
- Hi-ReS! Stats (326)
- PerformanceTest v2 Beta (327)
- Program profilujący we Flash Builder (328)
- Wydajność Flasha w przyszłości (329)
- Szybsze odśmiecanie (329)
- Lepsza wydajność kodu ActionScript (330)
- Współbieżność (331)
- Wielowątkowy potok renderowania (332)
- Stage3D (333)
- Podsumowanie (334)
- Skalowanie ekranu (335)
- Dostosowywanie oparte na stanach (337)
- Wykorzystywanie grup stanów (338)
- Dostosowywanie oparte na projekcie (344)
- Implementowanie interfejsu dla tabletu (348)
- Przenoszenie aplikacji do odbiorników TV (352)
- Przenoszenie aplikacji do urządzeń PlayBook (353)
- System iOS (356)
- Podsumowanie (356)
O autorach (11)
O recenzencie (12)
Podziękowania (13)
Przedmowa (14)
Wprowadzenie (15)
Rozdział 1. Wprowadzenie do Flasha mobilnego (17)
Rozdział 2. Dostosowywanie aplikacji do profilu urządzenia mobilnego (39)
Rozdział 3. Tworzenie aplikacji Flash i Flex dla Androida (73)
Rozdział 4. Grafika i animacja (113)
Rozdział 5. Wdrażanie i publikowanie aplikacji (149)
Rozdział 6. Adobe AIR i aplikacje natywne Androida (173)
Rozdział 7. Wykorzystywanie wejść sprzętowych (209)
Rozdział 8. Integracja z multimediami (237)
Rozdział 9. Obieg pracy projektant - programista (289)
Rozdział 10. Optymalizowanie wydajności (305)
Rozdział 11. Inne urządzenia: tablety i TV (335)
Skorowidz (359)
Oceny i opinie klientów: Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii