M. - ebooki
-
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
-
Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
-
Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce
-
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
-
Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów
-
Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość. Vademecum zespołu rozproszonego
-
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
-
Idealnie dopasowana. Kariera szyta na miarę
-
Model Sukcesu. 5 kroków, które zrewolucjonizują twoje życie
-
Droga Toyoty do doskonałej jakości
-
Pokoloruj swoją markę
-
Porozmawiajmy o Twojej marce
-
Engineering Manager's Handbook. An insider’s guide to managing software development and engineering teams
-
Jak pozbyć się długów i godnie żyć
-
Najlepsze przełożenie: o tym, jak kolarstwo napędzi twój biznes
-
Jak z bankruta stać się milionerem
-
Nasza walka o sprawiedliwość. Uwolnieni od banków
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham. Wydanie 2
-
21 cech skutecznego lidera
-
Jak być dobrym menedżerem
-
Edukacja finansowa w praktyce
-
100 reguł ludzi bogatych. Krótkie lekcje dochodzenia do majątku
-
Słowo do słowa, czyli jak obronić każdą tezę
-
Świadomy dyskomfort
-
Łatwa sprzedaż
-
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne
-
Złe decyzje zakupowe
-
Indywidualny program MBA
-
Droga dojścia do renomowanej publikacji naukowej. Holistyczne spojrzenie na proces twórczny dla inżynierów i nie tylko
-
U-turn LexTvn
-
Kim jestem?
-
100 reguł ludzi sukcesu
-
Jak skutecznie negocjować. Zdobądź przewagę nie tylko w biznesie
-
Poradnik pracy w Call Center
-
Rozwiń swoją firmę
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Dwumiesięcznik Business Intelligence Nr 4/2020
-
Poznaj przepis na siebie
-
Jak odnieść sukces - przewodnik Toma Hopkinsa
-
Business Intelligence 3/2020
-
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji
-
Biznes w Czechach
-
Business Intelligence 2/2020
-
Instruktaż stanowiskowy handlowca - na jakie zagadnienia zwrócić szczególną uwagę (e-book)
-
Jakość w gastronomii
-
Business Intelligence 1/2020
-
Negocjacje handlowe
-
Europejski Nakaz Aresztowania
-
Motywowanie pracowników
-
Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej
-
Kultura biznesu. Normy i formy
-
Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje! Zestaw kursów doskonalących umiejętności pracy z ludźmi w biznesie
-
Nieograniczony sukces w sprzedaży
-
Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz
-
Wiesz, możesz - DZIAŁAJ!
-
Szef wymagający i wyrozumiały
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham
-
Pomysł na biznes. Własny Start-Up czy sprawdzona franczyza? 1/2018
-
Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji)
-
Oszczędzanie pieniędzy. Poradnik w 100% praktyczny
-
Jak wygrać każde negocjacje
-
Ludzie z poczuciem celu
-
Publiczne uczelnie zawodowe w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego w Polsce
-
Znaczenie czy ekonomia? Podstawy odkrycia naukowego
-
Biznes czyli sztuka budowania relacji
-
Targuj się! Zen negocjacji
-
Asertywność w praktyce. Jak zachować się w typowych sytuacjach?
-
Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie
-
Mecz wygrywa się w szatni! 7 przykazań lidera jak stworzyć zwycięski zespół w życiu i biznesie
-
Freelance. Kariera zawodowa poza organizacją
-
Psychologia zmiany w życiu i biznesie
-
Metodologia w studiach europejskich. VI Ogólnopolskie Europeistyczne Warsztaty Metodologiczne dla Doktorantów i Habilitantów
-
Umysł ekonomiczny. Bóg - Człowiek - Kapitał - Poznanie
-
Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii
-
Inwestycje alternatywne -- Nieruchomości
-
Mniej slajdów - więcej sensu
-
Magazyn JOGA nr 18
-
Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs
-
Magazyn JOGA nr 1
-
Blaski i cienie władzy
-
Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji?
-
Język reklamy. Wydanie II
-
Lokalne i regionalne czynniki wsparcia przedsiębiorczości. Klasteryzacja, promocja, doradztwo i lokalny kapitał społeczny
-
Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii
-
Umysł projektujący. Powstawanie nowej metodologii
-
Marketing teoria i przykłady
-
Zachowania rynkowe kobiet. Wybory i determinanty
-
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji
-
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt
-
Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi
-
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II
-
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
-
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
-
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
-
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe
-
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
-
Ogarnij WordPress -- Tworzenie bloga i stron www dla każdego
-
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału?
-
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału?
-
Kurs pozycjonowania dla początkujących
-
Komentarz do japońskiej ustawy o ochronie danych osobowych
-
Korupcja urzędnicza w japońskim Kodeksie karnym
-
A teraz... Stwórz wielką firmę!
-
Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking
-
Świat na TAK!
-
Przestrzenny wymiar karier menedżerów i przedsiębiorców. Analiza socjologiczna
-
Zwycięskie strategie. Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy
-
Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
-
Sensotwórczość. 7 sposobów tworzenia wartości w zespole
-
Pieniądze nie śmierdzą
-
60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej. 3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy
-
Wolny strzelec. Jak zarabiać 3 razy więcej i mieć 2 razy więcej czasu dla siebie. Moja historia od etatowca do freelancera
-
PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów
-
Gra o czas