ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie! (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
80
Druk:
oprawa twarda

Książka

29,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Powiadom o dostępności audiobooka »

Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.

Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!

Dzięki tej książce:

  • poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży
  • nauczysz się budowania relacji z klientem
  • poznasz pytania naprowadzające i finalizujące
  • nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży
  • poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji

Veni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.

O autorze

Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.

Zamknij

Wybierz metodę płatności