ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje! Zestaw kursów doskonalących umiejętności pracy z ludźmi w biznesie

Wydawnictwo:
My Book
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
191
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Książka przedstawia sprawdzone narzędzia zaczerpnięte od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawiają kompetencje menedżera zarządzającego zespołem ludzi. Sposób prezentacji kolejnych metod pracy został nakreślony tak, aby stopniowo rozwijać wiedzę i świadomość menedżera, wychodząc od podstaw w kierunku bardziej złożonego warsztatu trenerskiego.

Z książki dowiesz się : jak poprawić komunikację w zespole, a wraz z nią kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie, w jaki sposób przekazywać informację zwrotną oraz prowadzić trudne rozmowy, aby ograniczać postawy defensywne pracowników i zwiększać ich gotowość do zmian, jak zarządzać motywacyjnie, aby tworzyć proaktywną, zdrową atmosferę w miejscu pracy, jak wspierać ludzi w ich celach, rozwoju, codziennej pracy, w jaki sposób prowadzić szkolenia, instruktaże i coaching, aby lepiej trafiać do różnych osób w zespole, w jaki sposób wpływać na percepcję pracowników aby zwiększać ich zaangażowanie i odpowiedzialność.
Rozdziały zostały uzupełnione o praktyczne przykłady, studium przypadków, realne sytuacje z pracy menedżerów. Zaprezentowane techniki zostały w pełni przetestowane w otoczeniu biznesowym, są skuteczne i powodują poprawę obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.
Pozycja skierowana jest do dyrektorów, kierowników, koordynatorów, osób zarządzających zespołami, trenerów, specjalistów HR, osób zainteresowanych tematyką zarządzania i biznesem.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Tomasz Sędzimir - doświadczony menedżer, HR Buisness Partner, dypl./cert. Coach IC i praktyk dialogu motywującego. Terapeuta (w trakcie specjalizacji). Studiował psychologię w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, dialog motywujący, administrację i coaching. Autor szkoleń rozwijających zasoby osobiste i kompetencje kadry pracowniczej. Na co dzień buduje i szkoli zespoły w różnych branżach. Napisał cztery książki: Psychologia współczesnego menedżera. Dlaczego oni mnie nie słuchają… (2019), Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje!... (2020), Psychologia w sprzedaży. Jak prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie umowy (2022), Budowanie zaangażowania w zespołach (2023). Publikował artykuły w czasopismach As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Gazeta Ubezpieczeniowa. Współpracuje z portalami szkoleniowymi i instytucjami dla których przygotowuje kursy on-line i programy rozwoju kadr. W swojej pracy łączy najnowsze metody zarządzania z zaawansowanymi narzędziami pochodzącymi z kilku nurtów psychologicznych.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności