ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Stron:
312
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (47,20 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-10%)
53,10 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Dodaj do koszyka

Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2024-04-23
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (38,35 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-30%)
41,30 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2024-04-23
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.

Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!

Peter Estlin, były burmistrz Londynu

Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i kilku innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku znajdziesz też mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie wyników najnowszych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych.

Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje!

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Chris Griffiths, Melina Costi, Caragh Medlicott

Chris Griffiths — współzałożyciel i dyrektor generalny Buzan Online Ltd., wcześniej założyciel i dyrektor generalny UK Plc. Jego spółki były notowane w rankingach „Deloitte Fast 50” i „The Sunday Times” („London Stock Exchange Fast Track 100”). Chris prowadzi na całym świecie wykłady o przedsiębiorczości, umyśle, nauce i wpływie technologii na ludzkie myślenie.

Melina Costi jest profesjonalną redaktorką tekstów z zakresu zarządzania w obszarze marketingu. Jest też współautorką kilku wysoko ocenianych książek z tej dziedziny.

Caragh Medlicott jest pełnoetatową autorką freelancerką. Pełni obowiązki redaktorki pisma Wales Arts Review. Pisze opowiadania.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności