M. - ebooki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
-
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
-
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
-
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
-
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
-
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
-
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
-
Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
-
Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
-
Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży
-
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
-
Konwersja w e-commerce
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
-
Sprzedaż jest sexi
-
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
-
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
-
Skuteczne techniki telemarketingu
-
Handlowanie to gra
-
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
-
Jak sprzedawać?
-
Becoming a Microsoft Dynamics 365 Marketing Functional Consultant. Learn to deliver enterprise marketing solutions and insights to exponentially grow your business
-
Logistyka zaopatrzenia. Skrypt akademicki. Cz. 1. Wykład
-
Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne
-
Co chce wiedzieć klient?
-
Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie
-
Oddziaływanie samorządów gminnych na kształtowanie lokalnych warunków rozwoju. Studium województwa małopolskiego
-
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
-
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
-
Instruktaż stanowiskowy handlowca - na jakie zagadnienia zwrócić szczególną uwagę (e-book)
-
Między zagrożeniem a nadzieją. Polityka rozwoju miast Polski w kontekście globalnych megatrendów
-
Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja
-
Perswazyjny poker
-
Nieograniczony sukces w sprzedaży
-
Transport towarów w projekcie One Belt and One Road jako component globalnego łańcucha dostaw
-
Model StoryBrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
-
Publiczne uczelnie zawodowe w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego w Polsce
-
Wyzwania bezpieczeństwa wewnętrznego. Wybrane aspekty bezpieczeństwa lokalnego
-
Liberalizacja handlu międzynarodowego a środowisko przyrodnicze. Przykład Unii Europejskiej
-
Wymiary Logistyki - Ujęcie systemowe. Tom 51
-
Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży?
-
Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier
-
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
-
Finanse i polityka gospodarcza. Wybrane aspekty. Tom 43
-
Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki
-
Ocena prawna i kryminalistyczna przestępczości komputerowej
-
Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys
-
Rynki finansowe, inwestycje, polityka gospodarcza. Nowe wyzwania i możliwości. Tom 47
-
Ubezpieczenia gospodarcze i społeczne w Polsce
-
Work, Enterprise, Career in the English Language, Literature and Culture
-
Wymiary Logistyki. Konkurencyjność podmiotów TSL. Tom 46
-
Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu
-
Zachowania rynkowe kobiet. Wybory i determinanty
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu
-
Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces
-
Eco-cities: Challenges, Trends and Solutions
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski
-
Skuteczne techniki idealnego sprzedawcy. Mistrzowskie domykanie transakcji w każdym miejscu i czasie
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)
-
Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
-
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
-
Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw
-
Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
-
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem
-
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
-
Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
-
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane. Książka z autografem
-
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
-
Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
-
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
-
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III
-
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
-
Mistrz perswazji. 500 zasad psychologii sprzedaży
-
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania
-
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki
-
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II
-
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
-
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
-
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji
-
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje
-
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
-
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych
-
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
-
Przepis na sprzedaż
-
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
-
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny
-
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe
-
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych
-
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
-
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
-
Sztuka zarządzania sprzedażą
-
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
-
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon
-
Promocja sprzedaży
-
Podręcznik profesjonalnego handlowca
-
Kup teraz! Jak stworzyć swój e-sklep i odnieść sukces
-
Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach
-
Instrumenty i mechanizmy wsparcia finansowego banków spółdzielczych
-
The Choice of the Bargaining Agenda in Imperfectly Competitive Markets
-
Po pierwsze: ZYSK
-
Przemiana błękitnego oceanu
-
Twój Ruch!
-
Narkonomia
-
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności