Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
- Autor:
- Jeffrey Gitomer
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 7
- Stron:
- 414
- Druk:
- oprawa twarda
Sprawdź nowe wydanie
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Jeffrey Gitomer
Opis
książki
:
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów
Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.
Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
- Zasady pracy handlowca
- Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
- Sztuka autoprezentacji
- Przedstawianie oferty
- Negocjowanie z klientem
- Obsługa klienta po procesie sprzedaży
- Nawiązywanie nowych kontaktów
Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez wiele lat. Nie uda Ci się jednak zbudować grupy takich lojalnych klientów, jeśli poprzestaniesz na prostym wystawieniu produktów na sprzedaż i biernym czekaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%)
O autorze książki
Jeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.
Jeffrey Gitomer - pozostałe książki
-
Promocja
Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!- Druk pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Książka Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka podpowie Ci, jak osiągnąć większą produktywność, i pomoże zbadać przyczyny Twojej prokrastynacji. Opisano tu krok po kroku cały proces, który prowadzi do sukcesu, co pozwoli Ci zrozumieć znaczenie decydujących o nim czynników, takich jak wiara, pragnienie, determinacja, cele, produktywność, wytrwałość, osiągnięcia i spełnienie, oraz przyjąć odpowiednie nastawienie. Poznasz plany działania służącego wyeliminowaniu z życia destruktywnych elementów, w tym prokrastynacji i niechęci. Przekonasz się, jak szybko wprowadzenie niewielkich zmian zaowocuje zwiększeniem dochodów. To rzecz napisana w sposób angażujący, łatwa i przyjemna w odbiorze - zobaczysz, jak miło jest przejść od „do zrobienia” do „zrobione”!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Ebooka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie wydaje mi się, żeby Jeffrey Gitomer napisał książkę "lepszą" niż "dobra". Z jego pasją i propagowaną wizją nieustannego rozwoju żadna publikacja nie prezentuje "ostatecznego" poziomu i możliwości.
"Biblia handlowca" jest książką, od której autor oczekuje, że zdobędzie sympatię i przyjaźń czytelnika. Filozofia sprzedaży autora jest ciągiem zdarzeń: "Jeśli im się spodobasz i uwierzą ci, zdobędziesz ich zaufanie i zaczną na tobie polegać... wtedy może kupią od ciebie.".
Reklama jednej z światowych marek samochodów głosi: "Polubisz każdą drogę", a "Biblia handlowca" pozwala nauczyć się postawy "Polubisz każdą sprzedaż".
-
Recenzja: kobietabezpieczna.pl SK; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak sprzeda coś klientowi "na pieska" ? To proste! Wystarczy dać mu szczeniaczka, żeby zaopiekował się nim trochę. Rolę szczeniaczków może oczywiście pełnić samochód do jazdy testowej, karnet na wejścia próbne, pierwszy numer gazety gratis... Wystarczy, że weźmie pani ten produkt do domu i za darmo bez żadnych zobowiązań go przetestuje. Jak się nie spodoba to pani go zwróci... I już haczyk połknięty! Klient wzbudza w sobie poczucie własności i łatwo pokonuje barierę akceptacji. Rodzi się z czasem zasada wzajemności i problem: sprzedawca był taki miły, dał mi produkt do testowania, bez żadnych zobowiązań a ja mam mu go zwrócić? To nie będzie uprzejme! I... Zakup gotowy.
A może zamiast trenować metodę na pieska, lepiej poćwiczyć technikę fizycznego angażowania klienta w proces zakupu? Pomoc w ustawieniu rzutnika, przesunięcie ekranu, potrzymanie produktu to tylko kilka prostych sztuczek powodujących uruchomienie ogromnego mechanizmu zwanego zasadą konsekwencji. Angażując się w jakieś działanie łatwiej ulegamy jego celom.
Próba opisania wszystkich technik z pewnością nie zakończyłaby się sukcesem. Jest ich stanowczo zbyt dużo. Pewne jest jednak, że wiele z nich można znaleźć w "Biblii Handlowca". Posegregowane, dobrze zilustrowane przykładami i napisane bardzo przystępnym językiem porady, będą stanowiły rzeczywisty skarbiec praktycznych metod zarabiania pieniędzy. Jeśli zajmujemy się sprzedażą lub jej elementy są nam potrzebne w jakimś aspekcie życia codziennego, warto książkę przeczytać.
Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource, Revised Edition
- Tłumaczenie:
- Agnieszka Czardybon, Jarosław Dobrzański
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1887-2, 8373618872
- Data wydania książki drukowanej :
- 2005-12-06
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2933
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1.1. Księga Stworzenia (25)
- Biblia handlowca - druga edycja
- Wprowadzenie - "Niestety, nie ma takiej możliwości"
- 8,5 sposobu jak najlepiej wykorzystać tę książkę
- 8,5 Pomnóż swoje pieniądze!
- No dobrze, więc co będziesz z tego miał?
- Dawne metody sprzedaży już się nie liczą... czy coś w tym rodzaju...
- Skuteczna sprzedaż w czasach kryzysu gospodarczego
- Samoprzylepne karteczki Twoim kluczem do sukcesu
- 1.2. Księga Reguł (49)
- 39,5 sposobu na sukces w sprzedaży
- DHD - moja recepta na sukces
- 1.3. Księga Sekretów (57)
- Dlaczego handlowcom nie zawsze się udaje?
- Nie jesteś urodzonym handlowcem - naucz się zarabiać!
- Czy nie cierpisz przypadkiem na wrodzoną blokadę mentalną?
- Jak klient (naprawdę) chce być traktowany
- Jak (tak naprawdę) chce być traktowany handlowiec
- Jak znaleźć czuły punkt klienta?
- 1.4. Księga Wielkich Sekretów (77)
- Najlepsze transakcje robi się z przyjaciółmi
- Twój obecny klient jest Twoim najlepszym przyszłym klientem
- Poniedziałek - najlepszy dzień na zamykanie transakcji
- Najprostszy sposób sprzedaży? Zacznij od góry
- Życiowe credo
- 1.5. Księga Humoru (95)
- Nie macie pojęcia, co mi się przytrafiło po drodze!
- 2.1. Księga Zachwytów (99)
- Czynnik WOW pomoże Ci zrobić dobry interes
- Czy korzystasz z czynnika WOW?
- Pamięta mnie pan? Jestem handlowcem...
- 2.2. Księga Pytań (113)
- Sprzedawać czy nie sprzedawać? Oto jest (MOCne) pytanie
- Sztuka zadawania pytań
- Czy potrafisz przeprowadzić transakcję za pomocą pięciu pytań?
- 2.3. Księga Mocy (123)
- Jesteś teraz w mojej MOCy
- 3.1. Księga Autoprezentacji (127)
- Przepis na trzydziestosekundową autoreklamę
- Jak zaprezentować się w trzydzieści sekund?
- Jak najlepiej wykorzystać zdobyte referencje?
- 3.2. Księga Ofert (141)
- Akwizytorom wstęp wzbroniony - ulubiony napis handlowców
- Jak dotrzeć do odpowiedniej osoby decyzyjnej i przedstawić jej ofertę?
- Rozpoczęcie jest tak samo ważne jak zakończenie
- Składanie oferty to dobra zabawa. Ale tylko pod warunkiem, że sam w to wierzysz
- Etapy składania oferty
- 4.1. Księga Prezentacji (159)
- Jak ułatwić sobie sprzedaż? Trzeba nawiązać dobry kontakt z klientem
- 15,5 pytania na temat wiarygodności
- 12,5 sposobu na przekonanie klienta do kupna
- Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego?
- Słowa i zwroty, których należy unikać za wszelką cenę
- Fizyczne zaangażowanie klienta = sprzedaż
- Czym różni się sprzedaż grupie od sprzedaży indywidualnej?
- Prezentacja XXI wieku
- 5.1. Księga Wątpliwości (185)
- Wątpliwości - wystąp!
- Przeszkody w praktyce. Praktyczne rozwiązania
- Przewidywanie wątpliwości
- Przezwyciężanie wątpliwości...
- "Muszę to przemyśleć"
- "Niestety, przekroczyliśmy już tegoroczny budżet"
- "Chciałbym sprawdzić jeszcze dwie inne firmy"
- "Chciałbym to kupić, ale cena jest za wysoka"
- "Jestem zadowolony z mojego dotychczasowego dostawcy"
- "Muszę mieć zgodę przełożonego" (w domu i w pracy)
- "Muszę to uzgodnić z moim szefem"
- "Proszę się do mnie odezwać za pół roku"
- 5.2. Księga Zamknięcia (215)
- Jakie są pierwsze oznaki gotowości klienta do kupna?
- Odpowiadając na pytania klienta, unikaj odpowiedzi: "Tak" lub "Nie"
- Jak zadawać pytanie zamykające?
- Stara jak świat reguła mówi...
- Sprzedaż na pieska
- Najpierw zjedz deser!
- Najlepsze zamknięcie transakcji wcale nie jest zamknięciem
- 5.3. Księga Wytrwałości (231)
- Nie ma sprzedaży bez systemu
- Narzędzia sprzedaży odgrywają ważną rolę w procesie rozwijania kontaktów z klientem
- Większość transakcji zawiera się dopiero za siódmym podejściem
- Człowieku, jesteś handlowcem od dziecka!
- Załatw konkurencję za pomocą kilku groszy
- Odpowiednio użyty faks pomoże Ci zdobyć wielu nowych klientów
- Och, nie... Tylko nie automatyczna sekretarka!
- "Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię". Na pewno...
- Nie możesz się umówić na spotkanie?
- 6.1. Księga Lamentów i Biadolenia (261)
- Gdy zła sprzedaż przytrafia się dobrym ludziom
- 18,5 cechy nieudanej kariery sprzedawcy
- 6.2. Księga Konkurencji (269)
- Tańczysz z konkurencją? Nie pomyl kroków!
- 7.1. Księga Obsługi Klienta (273)
- Tajemnica świetnej obsługi klienta... Ty Boyd
- Doskonała obsługa klienta to potężne narzędzie sprzedaży
- Reklamacje rodzą sprzedaż... o ile dobrze na nie zareagujesz
- 8.1. Księga Komunikacji (285)
- Cotygodniowe spotkania działu sprzedaży miejscem generowania nowych transakcji
- Oferta zadziała, jeżeli tylko ją napiszesz
- Chcesz sfinalizować więcej transakcji? Uważniej słuchaj!
- Nauka słuchania w dwóch słowach: zamknij się!
- Istnieje 100 miliardów różnych typów nabywców. Przekonaj się sam
- Ku bezbłędnej, pozytywnej komunikacji
- 8.2. Księga Targów (307)
- 35,5 zasady sukcesu na targach
- Jak rozegrać targi?
- Jak kontynuować to, co zainicjowałeś na targach?
- 9.1. Księga Nawiązywania Kontaktów (321)
- Nawiązywanie kontaktów... sztuka poznawania właściwych osób
- ABC nawiązywania kontaktów... jak rozpracować uczestników spotkania
- CDE nawiązywania kontaktów... jak wykorzystać uczestników spotkania
- Tworzenie więzi przy nawiązywaniu kontaktów
- Wstępowanie do organizacji - reguły sukcesu
- Poznawanie tych, którzy się liczą
- Sprzedaż w windzie. Nowe oblicze nawiązywania kontaktów
- Dokumentowanie, śledzenie i korzystanie z nawiązanych kontaktów
- Gra w kontakty
- 10.1. Księga Przywództwa (347)
- 8,5 cechy przywódcy
- Warunki sukcesu menadżera sprzedaży
- Menadżerowie sprzedaży mogą pomóc lub zaszkodzić. Wszystko zależy od nich
- 10.2. Księga Trendów (357)
- Nowy gatunek handlowca - nie-handlowiec
- Co ma z tym wspólnego Bob Salvin? Wiele!
- 10.3. Księga Proroków (367)
- Niezapomniane warsztaty Kena Blancharda i Harveya MacKaya
- Zig Ziglar niemal się poddał, już miał zrezygnować...
- Pogotowie handlowe z wizytami domowymi
- 11.1. Księga Liczb (379)
- Potok sukcesu
- 12.1. Księga Wyjścia (387)
- Ojcowie nieświadomie uczą nas, jak osiągnąć sukces w sprzedaży
- Wieczorem wszystko zanotuj
- Zaangażuj się!
- Posłowie... Kiedy dorosnę
- Podziękowania
Część 1. Reguły, sekrety, dobra zabawa
Część 2. Jak olśnić klienta
Część 3. Pozwólcie, że się przedstawię
Część 4. Jak zrobić dobrą prezentację
Część 5. Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Część 6. Przeciwności i przeciwnicy
Część 7. Niech żyje Król Klient Wielki
Część 8. Głoszenie nowiny
Część 9. Nawiązywanie kontaktów
Część 10. Prorocy i zyski
Część 11. W górę dochodzie!
Część 12. Rozgrzeszenie
Skorowidz (403)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży Jeffrey Gitomer (7) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(3)
(0)
(2)
(2)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii