Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
- Autor:
- Jeffrey Gitomer
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 7
- Stron:
- 414
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów
Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.
Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
- Zasady pracy handlowca
- Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
- Sztuka autoprezentacji
- Przedstawianie oferty
- Negocjowanie z klientem
- Obsługa klienta po procesie sprzedaży
- Nawiązywanie nowych kontaktów
Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. D...
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
O autorze książki
Jeffrey GitomerJeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.
Jeffrey Gitomer - pozostałe książki
-
Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działan...
Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie! Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłu...
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Ta książka podpowie Ci, jak osiągnąć większą produktywność, i pomoże zbadać przyczyny Twojej prokrastynacji. Opisano tu krok po kroku cały proces, który prowadzi do sukcesu, co pozwoli Ci zrozumieć znaczenie decydujących o nim czynników, takich jak wiara, pragnienie, determinacja, cele, produktyw...
Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
79.00 zł(-56%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie wydaje mi się, żeby Jeffrey Gitomer napisał książkę "lepszą" niż "dobra". Z jego pasją i propagowaną wizją nieustannego rozwoju żadna publikacja nie prezentuje "ostatecznego" poziomu i możliwości.
"Biblia handlowca" jest książką, od której autor oczekuje, że zdobędzie sympatię i przyjaźń czytelnika. Filozofia sprzedaży autora jest ciągiem zdarzeń: "Jeśli im się spodobasz i uwierzą ci, zdobędziesz ich zaufanie i zaczną na tobie polegać... wtedy może kupią od ciebie.".
Reklama jednej z światowych marek samochodów głosi: "Polubisz każdą drogę", a "Biblia handlowca" pozwala nauczyć się postawy "Polubisz każdą sprzedaż".
-
Recenzja: kobietabezpieczna.pl SK; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak sprzeda coś klientowi "na pieska" ? To proste! Wystarczy dać mu szczeniaczka, żeby zaopiekował się nim trochę. Rolę szczeniaczków może oczywiście pełnić samochód do jazdy testowej, karnet na wejścia próbne, pierwszy numer gazety gratis... Wystarczy, że weźmie pani ten produkt do domu i za darmo bez żadnych zobowiązań go przetestuje. Jak się nie spodoba to pani go zwróci... I już haczyk połknięty! Klient wzbudza w sobie poczucie własności i łatwo pokonuje barierę akceptacji. Rodzi się z czasem zasada wzajemności i problem: sprzedawca był taki miły, dał mi produkt do testowania, bez żadnych zobowiązań a ja mam mu go zwrócić? To nie będzie uprzejme! I... Zakup gotowy.
A może zamiast trenować metodę na pieska, lepiej poćwiczyć technikę fizycznego angażowania klienta w proces zakupu? Pomoc w ustawieniu rzutnika, przesunięcie ekranu, potrzymanie produktu to tylko kilka prostych sztuczek powodujących uruchomienie ogromnego mechanizmu zwanego zasadą konsekwencji. Angażując się w jakieś działanie łatwiej ulegamy jego celom.
Próba opisania wszystkich technik z pewnością nie zakończyłaby się sukcesem. Jest ich stanowczo zbyt dużo. Pewne jest jednak, że wiele z nich można znaleźć w "Biblii Handlowca". Posegregowane, dobrze zilustrowane przykładami i napisane bardzo przystępnym językiem porady, będą stanowiły rzeczywisty skarbiec praktycznych metod zarabiania pieniędzy. Jeśli zajmujemy się sprzedażą lub jej elementy są nam potrzebne w jakimś aspekcie życia codziennego, warto książkę przeczytać.
Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource, Revised Edition
- Tłumaczenie:
- Agnieszka Czardybon, Jarosław Dobrzański
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1887-2, 8373618872
- Data wydania książki drukowanej:
- 2005-12-06
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2933
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1.1. Księga Stworzenia (25)
- Biblia handlowca - druga edycja
- Wprowadzenie - "Niestety, nie ma takiej możliwości"
- 8,5 sposobu jak najlepiej wykorzystać tę książkę
- 8,5 Pomnóż swoje pieniądze!
- No dobrze, więc co będziesz z tego miał?
- Dawne metody sprzedaży już się nie liczą... czy coś w tym rodzaju...
- Skuteczna sprzedaż w czasach kryzysu gospodarczego
- Samoprzylepne karteczki Twoim kluczem do sukcesu
- 1.2. Księga Reguł (49)
- 39,5 sposobu na sukces w sprzedaży
- DHD - moja recepta na sukces
- 1.3. Księga Sekretów (57)
- Dlaczego handlowcom nie zawsze się udaje?
- Nie jesteś urodzonym handlowcem - naucz się zarabiać!
- Czy nie cierpisz przypadkiem na wrodzoną blokadę mentalną?
- Jak klient (naprawdę) chce być traktowany
- Jak (tak naprawdę) chce być traktowany handlowiec
- Jak znaleźć czuły punkt klienta?
- 1.4. Księga Wielkich Sekretów (77)
- Najlepsze transakcje robi się z przyjaciółmi
- Twój obecny klient jest Twoim najlepszym przyszłym klientem
- Poniedziałek - najlepszy dzień na zamykanie transakcji
- Najprostszy sposób sprzedaży? Zacznij od góry
- Życiowe credo
- 1.5. Księga Humoru (95)
- Nie macie pojęcia, co mi się przytrafiło po drodze!
- 2.1. Księga Zachwytów (99)
- Czynnik WOW pomoże Ci zrobić dobry interes
- Czy korzystasz z czynnika WOW?
- Pamięta mnie pan? Jestem handlowcem...
- 2.2. Księga Pytań (113)
- Sprzedawać czy nie sprzedawać? Oto jest (MOCne) pytanie
- Sztuka zadawania pytań
- Czy potrafisz przeprowadzić transakcję za pomocą pięciu pytań?
- 2.3. Księga Mocy (123)
- Jesteś teraz w mojej MOCy
- 3.1. Księga Autoprezentacji (127)
- Przepis na trzydziestosekundową autoreklamę
- Jak zaprezentować się w trzydzieści sekund?
- Jak najlepiej wykorzystać zdobyte referencje?
- 3.2. Księga Ofert (141)
- Akwizytorom wstęp wzbroniony - ulubiony napis handlowców
- Jak dotrzeć do odpowiedniej osoby decyzyjnej i przedstawić jej ofertę?
- Rozpoczęcie jest tak samo ważne jak zakończenie
- Składanie oferty to dobra zabawa. Ale tylko pod warunkiem, że sam w to wierzysz
- Etapy składania oferty
- 4.1. Księga Prezentacji (159)
- Jak ułatwić sobie sprzedaż? Trzeba nawiązać dobry kontakt z klientem
- 15,5 pytania na temat wiarygodności
- 12,5 sposobu na przekonanie klienta do kupna
- Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego?
- Słowa i zwroty, których należy unikać za wszelką cenę
- Fizyczne zaangażowanie klienta = sprzedaż
- Czym różni się sprzedaż grupie od sprzedaży indywidualnej?
- Prezentacja XXI wieku
- 5.1. Księga Wątpliwości (185)
- Wątpliwości - wystąp!
- Przeszkody w praktyce. Praktyczne rozwiązania
- Przewidywanie wątpliwości
- Przezwyciężanie wątpliwości...
- "Muszę to przemyśleć"
- "Niestety, przekroczyliśmy już tegoroczny budżet"
- "Chciałbym sprawdzić jeszcze dwie inne firmy"
- "Chciałbym to kupić, ale cena jest za wysoka"
- "Jestem zadowolony z mojego dotychczasowego dostawcy"
- "Muszę mieć zgodę przełożonego" (w domu i w pracy)
- "Muszę to uzgodnić z moim szefem"
- "Proszę się do mnie odezwać za pół roku"
- 5.2. Księga Zamknięcia (215)
- Jakie są pierwsze oznaki gotowości klienta do kupna?
- Odpowiadając na pytania klienta, unikaj odpowiedzi: "Tak" lub "Nie"
- Jak zadawać pytanie zamykające?
- Stara jak świat reguła mówi...
- Sprzedaż na pieska
- Najpierw zjedz deser!
- Najlepsze zamknięcie transakcji wcale nie jest zamknięciem
- 5.3. Księga Wytrwałości (231)
- Nie ma sprzedaży bez systemu
- Narzędzia sprzedaży odgrywają ważną rolę w procesie rozwijania kontaktów z klientem
- Większość transakcji zawiera się dopiero za siódmym podejściem
- Człowieku, jesteś handlowcem od dziecka!
- Załatw konkurencję za pomocą kilku groszy
- Odpowiednio użyty faks pomoże Ci zdobyć wielu nowych klientów
- Och, nie... Tylko nie automatyczna sekretarka!
- "Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię". Na pewno...
- Nie możesz się umówić na spotkanie?
- 6.1. Księga Lamentów i Biadolenia (261)
- Gdy zła sprzedaż przytrafia się dobrym ludziom
- 18,5 cechy nieudanej kariery sprzedawcy
- 6.2. Księga Konkurencji (269)
- Tańczysz z konkurencją? Nie pomyl kroków!
- 7.1. Księga Obsługi Klienta (273)
- Tajemnica świetnej obsługi klienta... Ty Boyd
- Doskonała obsługa klienta to potężne narzędzie sprzedaży
- Reklamacje rodzą sprzedaż... o ile dobrze na nie zareagujesz
- 8.1. Księga Komunikacji (285)
- Cotygodniowe spotkania działu sprzedaży miejscem generowania nowych transakcji
- Oferta zadziała, jeżeli tylko ją napiszesz
- Chcesz sfinalizować więcej transakcji? Uważniej słuchaj!
- Nauka słuchania w dwóch słowach: zamknij się!
- Istnieje 100 miliardów różnych typów nabywców. Przekonaj się sam
- Ku bezbłędnej, pozytywnej komunikacji
- 8.2. Księga Targów (307)
- 35,5 zasady sukcesu na targach
- Jak rozegrać targi?
- Jak kontynuować to, co zainicjowałeś na targach?
- 9.1. Księga Nawiązywania Kontaktów (321)
- Nawiązywanie kontaktów... sztuka poznawania właściwych osób
- ABC nawiązywania kontaktów... jak rozpracować uczestników spotkania
- CDE nawiązywania kontaktów... jak wykorzystać uczestników spotkania
- Tworzenie więzi przy nawiązywaniu kontaktów
- Wstępowanie do organizacji - reguły sukcesu
- Poznawanie tych, którzy się liczą
- Sprzedaż w windzie. Nowe oblicze nawiązywania kontaktów
- Dokumentowanie, śledzenie i korzystanie z nawiązanych kontaktów
- Gra w kontakty
- 10.1. Księga Przywództwa (347)
- 8,5 cechy przywódcy
- Warunki sukcesu menadżera sprzedaży
- Menadżerowie sprzedaży mogą pomóc lub zaszkodzić. Wszystko zależy od nich
- 10.2. Księga Trendów (357)
- Nowy gatunek handlowca - nie-handlowiec
- Co ma z tym wspólnego Bob Salvin? Wiele!
- 10.3. Księga Proroków (367)
- Niezapomniane warsztaty Kena Blancharda i Harveya MacKaya
- Zig Ziglar niemal się poddał, już miał zrezygnować...
- Pogotowie handlowe z wizytami domowymi
- 11.1. Księga Liczb (379)
- Potok sukcesu
- 12.1. Księga Wyjścia (387)
- Ojcowie nieświadomie uczą nas, jak osiągnąć sukces w sprzedaży
- Wieczorem wszystko zanotuj
- Zaangażuj się!
- Posłowie... Kiedy dorosnę
- Podziękowania
Część 1. Reguły, sekrety, dobra zabawa
Część 2. Jak olśnić klienta
Część 3. Pozwólcie, że się przedstawię
Część 4. Jak zrobić dobrą prezentację
Część 5. Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Część 6. Przeciwności i przeciwnicy
Część 7. Niech żyje Król Klient Wielki
Część 8. Głoszenie nowiny
Część 9. Nawiązywanie kontaktów
Część 10. Prorocy i zyski
Część 11. W górę dochodzie!
Część 12. Rozgrzeszenie
Skorowidz (403)
Oceny i opinie klientów: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży Jeffrey Gitomer (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(2)
(2)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii