Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności
- Autorzy:
- Hal Becker, Nancy Traum
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 268
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności
Praktyczne wskazówki od Mistrza Sprzedaży Hala Beckera!
Salesbook, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której się dowiesz, jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne, praktyczne wskazówki poparte są nawiązaniami do najlepszych profesjonalnych publikacji dotyczących sprzedaży. Całość podzielona jest na kilkadziesiąt lekcji przerywanych zabawnymi quizami i komiksowymi scenkami rodzajowymi. Książkę czyta się z dużą przyjemnością, szybko przyswajając najcenniejsze rady pozwalające stać się prawdziwym mistrzem. Jak twierdzi sam Autor – po co zadowalać się byciem przeciętnym, gdy zawsze można stać się najlepszym!
Hal Becker jest powszechnie znanym w Stanach Zjednoczonych ekspertem sprzedaży oraz zagadnień związanych z obsługą klienta i negocjacji. Prowadzi wykłady oraz konsultacje dla ponad 140 firm i organizacji w ciągu roku. Na liście jego klientów znajdują się takie spółki, jak IBM, Disney, New York Life, United Airlines, Verizon, Terminix, AT&T, Perle Vision, Cintas oraz setki innych firm i stowarzyszeń.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka "Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-7788-1, 9788301177881
- Data wydania ebooka:
- 2015-07-08 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 38494
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 2.5MB
Spis treści książki
Podziękowania 13
Wprowadzenie 16
Lekcja 1. Lekcja od mojego kuzyna Armana 21
Lekcja 2. Charakterystyka najlepszych sprzedawców 24
Quiz 1 27
Lekcja 3. Sześć zasad sprzedaży 31
Lekcja 4. Czego sprzedawca może się nauczyć od dzieci 35
Lekcja 5. Historia Andy’ego 38
Quiz 2 41
Lekcja 6. Czy jesteś dobrym słuchaczem? 45
Lekcja 7. Zostań lepszym słuchaczem 48
Lekcja 8. Siła ciszy 52
Quiz 3 55
Lekcja 9. Dlaczego sprzedawcy zawodzą? 59
Lekcja 10. Jak przygotować się przed rozmową sprzedażową? 62
Lekcja 11. Oferta 68
Lekcja 12. Cechy kontra korzyści 72
Quiz 4 75
Lekcja 13. Pytania są najważniejsze w sprzedaży 79
Lekcja 14. Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość 82
Lekcja 15. Jedno pytanie to wszystko, czego potrzebujesz 86
Lekcja 16. Etap A i etap B sprzedaży 90
Lekcja 17. Magiczne pytanie 93
Lekcja 18. Kwestionariusz 96
Quiz 5 102
Lekcja 19. Jak zwiększyć sprzedaż 107
Lekcja 20. Prawdziwe relacja buduje się długo 110
Lekcja 21. Sprzedaż z polecenia 114
Lekcja 22. Jak ominąć „zasłonę” 118
Lekcja 23. Jak sprzedawać jak profesjonalista, w dwie minuty 121
Lekcja 24. Dlaczego od sprzedawców oczekuje się ściągania 124
Lekcja 25. Chodzenie na randki i sprzedaż. Czy jest jakaś różnica? 128
Quiz 6 130
Lekcja 26. Niezapowiedziane spotkanie, rozmowa telefoniczna i e-mail 135
Lekcja 27. Dlaczego skrypty nie działają? 139
Lekcja 28. Zrób z tego grę 142
Lekcja 29. Pomysł z video 144
Lekcja 30. Sprzedaż od dołu do góry 147
Lekcja 31. Myśl perspektywicznie 150
Lekcja 32. Zadzwoń do mnie po pierwszym! 154
Quiz 7 158
Lekcja 33. Plan 15 minutowy 163
Lekcja 34. Planuj wszystko jak wycieczkę turystyczną 166
Lekcja 35. Dzień z życia 169
Quiz 8 173
Lekcja 36. Radzenie sobie z trudnościami 177
Lekcja 37. Przeszkody jako przedmiot zazdrości 180
Lekcja 38. Śnieżka i siedem wątpliwości 183
Lekcja 39. Odgrywanie ról i omijanie trudności 185
Quiz 9 187
Lekcja 40. Dlaczego cele są takie ważne 191
Lekcja 41. Ustalanie celów 194
Quiz 10 198
Lekcja 42. Nie jest tak, jak myślisz 201
Lekcja 43. Obserwowanie to połowa drogi do sukcesu 204
Lekcja 44. Ojciec technik sprzedaży 206
Lekcja 45. Technika próby 209
Quiz 11 213
Lekcja 46. Karta gwarancyjna obsługi klienta 217
Lekcja 47. Dlaczego obsługa klienta jest tak ważna 221
Lekcja 48. Joey 224
Lekcja 49. Podlizywanie się 227
Lekcja 50. Dlaczego CRAP jest taki ważny 230
Quiz 12 233
Lekcja 51. Ćwiczenie odgrywania ról 237
Lekcja 52. Role w ćwiczeniu odgrywania ról 240
Quiz 13 243
Lekcja bonusowa 1. Zalety używania PowerPointa 247
Lekcja bonusowa 2. Sprzedaż rozmowy kwalifikacyjnej 250
Lekcja bonusowa 3. Nowotwór i znaczenie pytań 253
Lekcja bonusowa 4. Jak zacząłem Direct Opinions 256
Quiz 14 260
Odpowiedzi do Quizów 262
O Autorze 264
O Nancy Traum 266
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Na książkę Dekada polskiego e-commerce składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę hand...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.23 zł
69.00 zł(-33%) -
Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Danem Gardnerem, dzieli się sekretami skutecznego planowania i realizacji każdego projektu na dowolną sk...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.93 zł
79.00 zł(-33%) -
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowyc...(67.32 zł najniższa cena z 30 dni)
66.33 zł
99.00 zł(-33%) -
To jedna z najważniejszych książek o inwestowaniu jakie kiedykolwiek napisano! Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy! W jaki sposób inwestować, aby było to sposobem na życie? Jakich metod używają zawodowi inwestorzy? Jak stosować analizę techniczną i fundamentalną w praktyce? Na czym pole...(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)
66.33 zł
99.00 zł(-33%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.90 zł
39.00 zł(-36%) -
Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzystanie ludzkiej wiedzy, z uwzględnieniem kwestii dynamic...(103.20 zł najniższa cena z 30 dni)
86.43 zł
129.00 zł(-33%) -
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zi...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.23 zł
69.00 zł(-33%) -
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej si...(71.20 zł najniższa cena z 30 dni)
59.63 zł
89.00 zł(-33%) -
W książce Ironia finansjalizacji Wiesław Gumuła przedstawia i interpretuje powstawanie nowego społeczeństwa na początku XXI wieku w następstwie przemian światowego systemu finansowego. Odpowiada między innymi na następujące pytania: Jak przebiegają procesy składające się na finansjalizację? Jaki ...(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)
66.33 zł
99.00 zł(-33%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności Hal Becker, Nancy Traum (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.