Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II
- Autor:
- Jeffrey Gitomer
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 7
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II
Książka jest wznowionym wydaniem "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II"
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów
- Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
- Zarządzanie kontaktami z klientami
- Przygotowywanie przekonujących ofert
Sprzedaż — podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.
Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
- Zasady pracy handlowca
- Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
- Sztuka autoprezentacji
- Przedstawianie oferty
- Negocjowanie z klientem
- Obsługa klienta po procesie sprzedaży
- Nawiązywanie nowych kontaktów
Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Wybrane bestsellery
-
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%)
O autorze książki
Jeffrey GitomerJeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.
Jeffrey Gitomer - pozostałe książki
-
Ta książka podpowie Ci, jak osiągnąć większą produktywność, i pomoże zbadać przyczyny Twojej prokrastynacji. Opisano tu krok po kroku cały proces, który prowadzi do sukcesu, co pozwoli Ci zrozumieć znaczenie decydujących o nim czynników, takich jak wiara, pragnienie, determinacja, cele, produktyw...
Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działan...
Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie! Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
-
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłu...
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Ebooka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Wojownik Pokoju Łukasz Chrzanowski
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaest to jedna z tych pozycji, która jest bardziej praktyczna niż teoretyczna. Mimo, że skierowana jest do początkujących sprzedawców to niektóre, techniki będą cenne dla weteranów sprzedaży. Samą książkę czyta się bardzo przyjemnie i na uparciucha tak jak to było w moim przypadku książkę można przeczytać w jeden wieczór mimo, że pozycja liczy 400 s. Sama książka jest niezwykle praktyczna, każdy rudział jest wypisany strategiami oraz inspiracjami, które możemy za implikować w naszym biznesie. W związku z czym , książkę należy przeczytać kilkukrotnie, by wiedza została dobrze rozpakowana w naszym mózgu. Mnie najbardziej zaciekawiła technika w której jako handlowcy powinniśmy nosić segregator a w nim dobre opinie i referencje naszych klientów. Jest to taki dowód społeczny znany psychologa społecznym. Bardzo mocny wniosek nasuwa się z myśli autora, nigdy nie daj się klientowi przyłapać na tym, że chcesz mu coś sprzedać. Jeśli masz większe doświadczenie w sprzedaży wiesz, że techniki sprzedaży to ściema w erze morderczej konkurencji liczą się techniki budowania relacji z klientem. Jeśli liczysz na to, ze klienci będą wracać.
Z KSIĄŻKI DOWIESZ SIĘ
Dlaczego handlowca nie zawsze udaje się sprzedać? Jak klient chce być traktowany? Jak znaleźć czuły punkt klienta? Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego? Jak wykonać prezentacje w XXI Wieku? Jakie zadawać pytania zamykające sprzedaż ?
OPINIA
Jeśli zaczynasz swoją przygodę w sprzedaży ta książka pomoże Ci się stać lepszym sprzedawcą, jest bardzo praktyczna i napisana prostym językiem. Jeśli jesteś zaawansowanym sprzedawcą raczej poleciłbym Ci Handlowanie to gra, Alchemię manipulacji. Obydwie pozycje ukazały się nakładem wydawnictwa one press. A Biblia handlowców bardziej trafi do początkujących handlowców. Jest bardzo praktyczna, czytając ją warto mieć ze sobą coś do pisania. Bo książka obfituje w bardzo praktyczne strategie. W skali od 1 do 90 daje 78. -
Recenzja: Z życia książek Przemek Opłocki, 2011-08-23
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowana„Biblia Handlowca” jest w pierwszej kolejności podręcznikiem dla sprzedawcy chcącego wciąż się rozwijać. Szukającego nowych rozwiązań i sposobów dotarcia do klienta. Uczącego się na błędach. Osoby, która w przypadku rezygnacji kupującego nie mówi: „co za debil”, „wszyscy przeciw mnie” czy „to przez niskie ciśnienie”, tylko zadaje sobie pytanie: „co mogłem zrobić lepiej”, „czego nauczyła mnie ta sytuacja”. Gitomer prowadzi czytelnika przez królestwo sprzedaży. Daje rady, jak rozmawiać przez telefon, prowadzić spotkania czy prezentować towary. Ma do tego podstawy – przez wiele lat przeszedł wszystkie szczeble kariery handlowca. Książka napisana jest żywym, zabawnym językiem. Gitomer udziela krótkich, konkretnych rad. W kilku punktach opisuje poszczególne etapy sprzedaży. Robi to w sposób przejrzysty i wciągający.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Martin Migacz
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaBiblia Handlowca; gdy usłyszałem pierwszy raz tą nazwę od razu skojarzyło mi się z chrześcijańską biblią. Co prawda książka jest gruba bo ma prawie 400 stron, ale przepełniona (…) samą praktyczna wiedzą. Po przeczytaniu powiedziałem do siebie: Właśnie tego mi trzeba było, książki z praktycznymi pomysłami i rozwiązaniami trudnych sytuacji. Znalazłem tam praktyczną wiedze, zaczynając od umówienia spotkania aż do zakończenia, poprzez rozmowy telefoniczne i różnorodne pomysły na szukanie kontaktów. Autor dzieli się wiedzą zza kulis sprzedaży. Poznajemy sekrety handlowców i przekonania które pomogą osiągnąć sukces. Co jakiś czas wrzucone są gotowe cytaty do wykorzystania, niekiedy z żartem tak rozbrajającym klienta, że nie sposób samemu się nie zaśmiać. Pan Gitomer wyznaje przekonanie, że najlepszy handlowiec zna tyle sekretów handlu ile się tylko da. Nie wiem czy wypisał wszystkie, które zna w tej książce, ale wiedzy tutaj jest co nie miara. Bez zastanowienia mogę powiedzieć, że jeśli Biblia jest dla chrześcijan podstawową pozycja, to Biblia Handlowca jest podstawową pozycja każdego handlowca, który chce się rozwijać i zarabiać jeszcze więcej pieniędzy niż do tej pory!
-
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2010-12-14
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaPoradnik dla sprzedawców za 59 zł Zwariowali - pomyślałam, otwierając przesyłkę od Wydawnictwa OnePress z Biblią handlowca. A jednak książka Jeffreya Gitomera jest warta swojej ceny. Od tygodnia trzymam ją i na biurku i codziennie czytam losowo wybrany fragment. "Cześć, nazywam się Jeffrey Gitomer i jestem przedstawicielem handlowym. Nie skończyłem studiów, rzuciłem szkołę. Nie jestem dziwolągiem, który żyje na innej planecie, mieszkam w Charlotte w Północnej Karolinie. Sprzedawać nauczyłem się w New Jersey i w Nowym Jorku, gdzie się wychowałem. Zajmowałem się marketingiem wielopoziomowym w systemie finansowym, nazywanym piramidą. Odwiedziłem wtedy prawie każdą firmę w centrum Charlotte, spotykałem się z największymi rekinami lokalnej finansjery i dobijałem z nimi targu. Bywało różnie, zdarzało mi się robić transakcję na 1 dol., zdarzało się na 1 000 000 dol. - jak to mówią: raz na wozie, raz pod wozem. Ale kocham to, co robię, i to na pewno nigdy się nie zmieni". Cała Biblia handlowca ma bardzo osobisty charakter, zgodnie z zasadą, że najpierw kupujemy człowieka, a dopiero potem produkt (czyli w tym przypadku książkę i techniki sprzedaży). Jakie jest credo życiowe Jeffreya Gitomera Przytoczę je w całości, bo to dobra lektura przed pisaniem noworocznych postanowień. W ogóle cała ta książka jest bardzo przydatna przed pisaniem noworocznych postanowień! Jeśli nie kupiłeś sobie jeszcze prezentu pod choinkę, Biblia handlowca będzie dobrym pomysłem.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource, Revised Edition
- Tłumaczenie:
- Agnieszka Czardybon, Jarosław Dobrzański
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3188-9, 9788324631889
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-06-18
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5934
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Onepress - inne książki
-
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(29.32 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Kalendarz Create Yourself przygotował dla Ciebie psycholog, wykładowca i konsultant, dr Mateusz Grzesiak. Na każdy dzień roboczy zaplanował konkretne zadanie ― dawkę wiedzy teoretycznej i ćwiczenie, którego wykonanie przybliży Cię do zmiany w nową, jeszcze lepszą wersję siebie.(54.07 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy można inwestować prosto i skutecznie? Bez stresu, bez wybierania poszczególnych spółek i śledzenia codziennych wiadomości? Czy można poświęcać na inwestowanie trzydzieści minut rocznie? Można, paradoksalnie trzeba ― i każdy może się tego nauczyć.
Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek
(50.79 zł najniższa cena z 30 dni)50.79 zł
79.00 zł(-36%) -
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów — dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zapro...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w czasach turbokapitalizmu, który wmawia nam, że „więcej” oznacza „lepiej”. Od dziecka wychowywani w kulturze kolekcjonowania, wyobrażamy sobie, że kiedy zdobędziemy to czy tamto, wreszcie będziemy szczęśliwi. Staramy się więc ze wszystkich sił, sięgamy tej upragnio...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie medió...
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II Jeffrey Gitomer (7)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(2)
(2)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzednich wydań
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-04-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Sebastian Jakubowski,
Opinia dodana: 2015-01-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Klaudiusz Krawiec,
Opinia dodana: 2006-05-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2014-12-08 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2010-02-03 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-10-15 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2006-09-27 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii