
Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki
- Autor:
- prof. Kazimierz Pająk
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 333
-
PDF
Opis książki: Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki
Bezpieczne i sprawne funkcjonowanie współczesnej gospodarki wymaga współdziałania wielu elementarnych czynników, między innymi: zasobu majątkowego i finansowego, demograficznego, technologii i organizacji oraz dywersyfikacji i stałych dostaw energii. Ta harmonia w dużym stopniu wpływa na konkurencyjność przedsiębiorstw, zarządzanie wiedzą, tworzenie przedsięwzięć innowacyjnych i przyczynia się do wzrostu poziomu osiąganych wyników ekonomicznych i wartości firmy. Wiedzę, sprawne procesy innowacyjne i tzw. kulturę innowacyjną wnikliwie analizowali A. Toffler i P. Drucker. Ten pierwszy w procesie historycznym postrzegał istotne zmiany w gospodarce - wskazując na erę informacji i erę wiedzy obecną w procesach globalizacyjnych. Implikuje to, co zauważył Drucker, budowę społeczeństwa opartego na wiedzy, które buduje nowy paradygmat gospodarki rynkowej opartej na wiedzy.
Niniejsze opracowanie zawiera szereg rozwiązań odnoszących się do procesów innowacyjnych obejmujących, między innymi: teoretyczne problemy zarządzania organizacjami; zasoby przedsiębiorstw - proces ich tworzenia i rozwoju; innowacyjne aspekty funkcjonowania sektorów gospodarczych, przedsiębiorstw, handlu internetowego, nowoczesnego marketingu, systemu IT, społecznej odpowiedzialności za rozwój.
Wybrane bestsellery
-
Prezentowane są poszczególne treści odnoszące się do perspektywy społecznej procesu zarządczego, zarządzania kompetencjami przedsiębiorstwa, zarządzania a rozwoju współczesnych rynków, społecznej odpowiedzialności biznesu.
Nowe wyzwania gospodarcze a problemy zarządcze w przedsiębiorstwie Nowe wyzwania gospodarcze a problemy zarządcze w przedsiębiorstwie
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%) -
Zawarte w nim analizy dają Czytelnikowi poprawną merytorycznie i komunikatywnie wyrażoną wiedzę z zakresu ekonomii, polityki gospodarczej, prawa administracyjnego i finansowego; wiedzę odnośnie współczesnej gospodarki rynkowej.
Paradygmat zrównoważonego rozwoju lokalnego i regionalnego we współczesnej gospodarce Paradygmat zrównoważonego rozwoju lokalnego i regionalnego we współczesnej gospodarce
(71.40 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
84.00 zł(-15%) -
Publikacja prezentuje interesujące rozważania z zakresu problematyki roli państwa i miejsca pracownika w gospodarce rynkowej oraz roli banku centralnego w przywracaniu stabilności finansowej.
Funkcjonowanie współczesnej gospodarki rynkowej. Wzrost gospodarczy - demografia Funkcjonowanie współczesnej gospodarki rynkowej. Wzrost gospodarczy - demografia
(36.88 zł najniższa cena z 30 dni)37.40 zł
44.00 zł(-15%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
Ebooka "Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1362-1, 9788379413621
- Data wydania ebooka:
-
2016-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
Wstęp 13
Część I
Gospodarka
Rozdział 1
Budżet partycypacyjny jako forma modernizacji zarządzania administracją publiczną na przykładach wybranych gmin województwa lubuskiego - Roman Bajor 17
1.1. Współrządzenie, współdziałanie, współdecydowanie 18
1.2. Implementacja budżetów partycypacyjnych w Krośnie Odrzańskim, Strzelcach Krajeńskich, Kargowej i Żarach 20
Podsumowanie 25
Bibliografia 27
Rozdział 2
Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości w Polsce na przykładzie miast na prawach powiatu - Bartosz Sebastian Edwarczyk 29
2.1. Rola samorządu terytorialnego w lokalnym rynku nieruchomości 29
2.2. Zadania miasta na prawach powiatu w zakresie gospodarki gminnym zasobem nieruchomości 32
2.3. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na przykładzie miast na prawach powiatu w latach 2010-2014 36
2.4. Aspekt gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości w świetle gospodarki finansowej samorządu terytorialnego na przykładzie miast na prawach powiatu w latach 2010-2014 41
Podsumowanie 45
Bibliografia 47
Rozdział 3
Efektywność funkcjonowania publicznego szkolnictwa wyższego na przykładzie wybranych wydziałów humanistycznych - Piotr Pietrzak 49
3.1. Określenie efektywności w odniesieniu do publicznych szkół wyższych 50
3.2. Istota metody DEA 51
3.3. Materiał i metody 53
3.4. Wyniki badań 54
Podsumowanie 57
Bibliografia 59
Rozdział 4
Kontrakty futures na giełdzie Euronex jako instrument hedgingu w obrocie towarami rolnymi - Mirosław Walawski 61
4.1. Case studies 66
Podsumowanie 68
Bibliografia 70
Rozdział 5
Perspektywy rynku energetycznego w Polsce a OZE i Polski Węgiel - Bartosz Zagierski, Michał Mierzejewski 71
5.1. Polski węgiel 72
5.2. Polska energetyka 73
5.3. Odnawialne Źródła Energii (OZE) 75
Podsumowanie 77
Bibliografia 80
Rozdział 6
Bariery wejścia do podsektorów produkcji energii elektrycznej z odnawialnych źródeł w Polsce - Adam Staliński 81
6.1. Charakterystyka wybranych barier wejścia do podsektorów produkcji energii elektrycznej w Polsce 83
6.1.1. Kapitałochłonność 83
6.1.2. Konieczność wyzwolenia efektów skali 86
6.1.3. Gorsza sytuacja kosztowa niezależna od skali produkcji 88
6.1.4. Akceptacja społeczna 91
6.1.5. Problem ze zdobyciem technologii 93
6.1.6. Problem ze zdobyciem pracowników 95
6.1.7. Dostęp do kanałów dystrybucji 96
6.1.8. Ograniczenia prawne i polityczne 97
6.2. Podsumowanie 100
Bibliografia 103
Rozdział 7
Koszty i korzyści integracji sektora bankowości spółdzielczej w Polsce - Łukasz Majer 107
7.1. Integracja ilościowa sektora bankowości spółdzielczej w latach 1989-2015 107
7.2. Regulacje płynnościowe w pakiecie CRD IV 109
7.3. Wpływ pakietu CRD IV na strukturę oraz procesy integracji sektora bankowości spółdzielczej 113
Podsumowanie 116
Bibliografia 118
Część II
Technologia
Rozdział 8
Zastosowanie pomiarów widm UV do wykrywania zafałszowań tłuszczu kakaowego - Anna Dankowska, Marcelina Płatkiewicz 121
8.1. Materiał i metody badawcze 122
8.2. Przygotowanie mieszanek 123
8.3. Wykonanie mieszanek 123
8.4. Pomiar widm w zakresie UV 123
8.5. Wyniki badań 124
8.6. Wielokrotna regresja liniowa 126
8.7. Granica wykrywalności 127
Podsumowanie 127
Bibliografia 129
Rozdział 9
Określanie ryzyka personalnego metodą SWIFT - Justyna Dudek 131
9.1. Istota ryzyka personalnego 132
9.2. Przykład zastosowania metody SWIFT do określania ryzyka personalnego 132
Podsumowanie 138
Bibliografia 139
Rozdział 10
Automatyczna klasyfikacja użytkowników sieci telekomunikacyjnej na podstawie danych bilingowych - Dominik Filipiak, Michał Mucha 141
10.1. Problem 142
10.2. Przegląd literatury 142
10.3. Automatyczna klasyfikacja użytkowników sieci telekomunikacyjnej 143
10.4. Ewoluujący w czasie profil użytkownika 146
Podsumowanie 148
Bibliografia 149
Rozdział 11
Porównanie technologii RFID i NFC w zastosowaniach biznesowych - Urszula Garczarek 151
Podsumowanie 159
Bibliografia 160
Rozdział 12
Innowacje w logistyce - Emilia Sielicka 163
12.1. Podejście teoretyczne 164
12.1.1. Istota pojęcia innowacji 164
12.1.2. Innowacje w logistyce i ich cechy 165
12.1.3. Najważniejsze innowacje w logistyce 166
12.2. Koordynacja a koordynacja wieloraka 167
12.2.1. Koordynacja rynkowa 167
12.2.2. Koordynacja hierarchiczna 167
12.2.3. Koordynacja społeczna 168
12.2.4. Koordynacja wieloraka 169
12.3. Przykłady innowacji w logistyce w ujęciu koordynacji 169
12.3.1. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji rynkowej 169
12.3.2. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji hierarchicznej 170
12.3.3. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji społecznej 170
Podsumowanie 171
Bibliografia 173
Rozdział 13
Start-upy - innowacyjne rozwiązania na trudne czasy - Joanna Janowicz 175
13.1. Definicje start-upów 176
13.2. Gospodarka rozwiązań - główne założenia 178
13.3. Start-upy na amerykańskim rynku rozwiązań - najbardziej znane przykłady 179
13.4. Polskie start-upy - przykład działań na rynku rozwiązań 183
Podsumowanie 186
Bibliografia 188
Rozdział 14
Korneometryczna ocena stopnia nawilżenia naskórka po zastosowaniu kremów kosmetycznych z dodatkiem składników nawilżających - Barbara Kamczycka 189
14.1. Funkcje skory i budowa ogólna 189
14.2. Typy skory 191
14.3. Starzenie się skory 191
14.4. Emulsje 192
14.5. Stabilność emulsji 193
14.6. Emulgator 194
14.7. Cel badań 195
14.8. Opracowanie receptur i wykonanie kremów 196
14.9. Ocena stopnia nawilżenia naskórka (z wykorzystaniem korneometru) 196
14.10. Określenie właściwości użytkowych kremów 197
Podsumowanie 198
Bibliografia 200
Rozdział 15
Teorioinformacyjna interpretacja produktu cyfrowego - Marcin Wieczerzycki 201
15.1. Ogólna jakościowa teoria informacji 202
15.2. Poziomy produktu cyfrowego 204
Podsumowanie 207
Bibliografia 209
Rozdział 16
Innowacyjność gospodarki jako czynnik postrzegania państwa w środowisku międzynarodowym - casus Unii Europejskiej - Marcin Leszczyński 211
16.1. Innowacyjność gospodarki - podstawowe pojęcia 212
16.2. Postrzeganie państwa na arenie międzynarodowej 214
16.3. Postrzeganie państwa w kontekście innowacyjności gospodarki 216
16.4. Relacje pomiędzy innowacyjnością gospodarki a postrzeganiem państwa 218
Podsumowanie 223
Bibliografia 224
Rozdział 17
Crowdsourcing as a Platform for Enterprise Collaboration with the Internet Community - Marcin Lewicki 227
17.1. Crowdsourcing potential and its dimensions 228
17.2. Crowdsourcing models 230
17.3. The areas of crowdsourcing use 232
17.4. Examples of crowdsourcing use 234
17.5. Pros and cons of crowdsourcing 235
Conclusions 237
References 23
Rozdział 18
Nowe koncepcje i obszary badawcze w zakresie Zarządzania Strategicznego - okres po 2010 roku - Marek Młodzikowski 241
18.1. Niepewność i niekompletność danych 242
18.2. Kontekst i względna efektywność - "Uczmy się i równajmy do najlepszych" 243
18.3. Przewaga konkurencyjna 244
Podsumowanie 245
Bibliografia 247
Część III
Społeczeństwo
Rozdział 19
Emocje czy rozum? Co kształtuje decyzje zakupowe nabywców - Piotr Gaczek 251
19.1. Podejmowanie decyzji zakupowych - perspektywa racjonalna i emocjonalna 252
19.1.1. Perspektywa racjonalna 252
19.1.2. Perspektywa emocjonalna 254
19.2. Teoria dwóch systemów 257
19.3. Decyzje zakupowe w warunkach pobudzenia afektywnego 258
Podsumowanie 260
Bibliografia 262
Rozdział 20
"Srebrna komunikacja" szansą dla starzejącego się społeczeństwa - Kinga Podraza-Myszkowska 265
20.1. "Srebrna komunikacja" szansą dla starzejącego się społeczeństwa 265
20.2. Starzenie się populacji - wymiar demograficzny 265
20.3. Starzenie się populacji a finanse publiczne 266
20.4. "Srebrna gospodarka" 267
20.5. "Srebrna komunikacja" 269
Podsumowanie 270
Bibliografia 271
Rozdział 21
Specyfika badań eyetrackingowych w aspekcie analizy serwisów internetowych - Anna Roth 273
21.1. Analiza serwisów internetowych 273
21.2. Analiza ruchu gałek ocznych użytkowników serwisów internetowych 276
21.3. Nowe metody badań eyetrackingowych 279
Podsumowanie 281
Bibliografia 282
Rozdział 22
Luka percepcyjna jako element psychomanipulacji w zarządzaniu ludźmi - Fabian Siemiatowski 285
22.1. Percepcja 288
22.2. Komunikacja 289
22.3. Wywieranie wpływu 292
22.4. Psychomanipulacja 294
22.5. Luka percepcji jako element psychomanipulacji 295
Podsumowanie 299
Bibliografia 301
Rozdział 23
Wielkość gospodarstwa domowego a zróżnicowanie kosztów utrzymania i wyposażenia zasobów mieszkaniowych w Polsce - Anna Górska 303
23.1. Struktura gospodarstw domowych w Polsce 304
23.2. Wielkość gospodarstwa domowego a koszty utrzymania i wyposażenia zasoboów mieszkaniowych. 306
Podsumowanie 311
Bibliografia 313
Rozdział 24
Klasyfikacja uwarunkowań zachowań konsumentów - podejście wertykalne - Andrzej Szymkowiak 315
24.1. Tradycyjne ujęcie konsumpcji i determinant konsumpcji 316
24.2. Kształtowanie zachowań konsumenta 318
24.3. Zachowanie konsumenta jako działanie zorientowane na cel 322
Podsumowanie 323
Bibliografia 324
Spis tabel 327
Spis rysunków 329
Spis schematów i wykresów 331
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki prof. Kazimierz Pająk (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.