Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
- Autor:
- Geoffrey A. Moore
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.2/6 Opinie: 6
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Zanim przystąpisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść — ta książka zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniającym się rynku, na którym trwa zażarta walka.William B. Lawson Sr.,
prezes i dyrektor generalny firmy Lawson Software
Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!
Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.
Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.
Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.
Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.
Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.
Geoffrey A. Moore jest partnerem zarządzającym w firmie TCG Advisors, działającej w San Mateo w Kalifornii, oraz partnerem w firmie Mohr Davidow Ventures z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii. Napisał bestselerowe książki: Inside the Tornado, The Gorilla Game i Living on the Fault Line.
Wybrane bestsellery
-
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Pierwszy Milion :: Forbes 2014-05-21
To podręcznik. Jeden z nielicznych, który krok po kroku precyzyjnie tłumaczy proces wprowadzania na rynek nowego produktu. Niech jednak nie zwiodą was terminy „nowoczesny" i „każdy klient". Choć na pierwszy rzut oka adresatami tej książki są przedsiębiorcy internetowi, którzy śnią o podboju całego świata, to treści są na tyle uniwersalne, że przydadzą się do planowania całkiem małych podbojów: sąsiedniej dzielnicy, miasteczka, a nawet ulicy.
Prawdziwą wartością jest długa lista pytań, część oczywistych, których z racji ich prostoty przedsiębiorca sobie w ogóle nie zadaje, choć są fundamentalne dla jego biznesu!
Być może świata po tej tylko lekturze nie podbijesz, ale na pewno uporządkujesz swoje myślenie o biznesie. Polecamy. -
mamstartup.pl Adam Łopusiewicz, 2014-03-20
Bartek Gola ze SpeedUp Group, Michał Sadowski z Brand24 i Grzegorz Marczak z Antyweb polecają właśnie tę publikację. Ten ostatni we wstępie książki pisze: - Są książki, które porządkują naszą wiedzę o biznesie, inne wskazują ścieżki rozwoju, jeszcze inne podają przykłady na to, jak przetrwać w konkurencyjnym otoczeniu. Przeskoczyć przepaść łączy w sobie wszystkie te elementy.
-
annamiotk.pl Anna Miotk, 2013-09-05
Pożyteczna lektura dla startupowców i kierowników produktu.
Książka Geoffrey’a A. Moore’a „Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do klienta” może być źródłem inspiracji dla tych wszystkich, którzy wprowadzaja na rynek nowe produkty. Zarówno w ramach dużych organizacji, jak i małych, raczkujących firm w branży nowych technologii.
Autor książki pokazuje najtrudniejsze fazy w rozwoju każdego produktu, posługując się teorią dyfuzji innowacji Everetta Rogersa (więcej na jej temat możecie doczytać tu). Teoria ta mówi w skrócie, że odbiorcy nowych technologii dzielą się na kilka grup (innowatorów, wczesnych użytkowników, wczesną większość, późną większość i maruderów) i że kolejno przyswajają one nową technologię. Moore pisze, że najtrudniejsze w rozwoju każdego produktu jest pokonywanie faz przejściowych pomiędzy tymi grupami i doradza, jak się za to zabrać. Autor podkreśla, że od sprzedawania produktu ważniejsze są partnerskie relacje z klientami i podpowiada, jak je wypracować.
Książka zawiera również wiele przykładów z rynku amerykańskiego, czyli najbardziej dynamicznego rynku nowych technologii, skąd wywodzi się chyba większość światowych gigantów, ale też gdzie postęp technologiczny jest najszybszy i gdzie najwcześniej rodzą się przełomowe pomysły. Dlatego z pewnością warto go podpatrywać i uczyć się na błędach i sukcesach firm z niego się wywodzących. Dla mnie jest to na pewno książka, do której raz jeszcze wrócę. Na razie przeskanowałam ją dość szybko, ale to za krótko, aby dobrze przyswoić treści w niej zawarte i dobrze je przemyśleć. Publikacja ma jedną wadę – zbyt małe czcionki, co męczy wzrok i utrudnia lekturę. Korzystający z okularów do czytania będą wiedzieli, o co chodzi ;) -
promedia.biz.pl 2013-04-23
Opracowanie innowacyjnego produktu to tylko początek długiej drogi, która nie zawsze kończy się sukcesem rynkowym. Z książki „Przeskoczyć przepaść” dowiemy się, jak wyjść nowoczesnym produktem do szerokiej grupy klientów, jakie narzędzia marketingowe zastosować oraz poznamy sposoby budowania relacji z konsumentami, które pomogą przełamać ich opór przed nieznanym. Autor udowadnia, że najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. Książka pokazuje, jak ten model działa w praktyce i jak można go użyć do własnych celów.
-
POLSKA - DZIENNIK BAŁTYCKI .N, 2013-04-15
Jak przeskoczyć przepaść, czyli droga do finansowego raju
Dwie skromne objętościowo, acz bogate treściowo książki Onepress proponuję tym Czytelnikom, którym marzy się - mówiąc delikatnie - znacznie lepsza kondycja finansowa niż obecnie. Oczywiście nie od najbliższego wtorku, czwartku czy soboty, kiedy organizowane są losowania Dużego Lotka, ale np. poprzez pomysł na udany biznes i jego pomyślną realizację.
„Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta" Geoffrey'aA. Moore'ato propozycja dla tych, którzy chcieliby wystartować na rynku nowoczesnych technologii, gdzie obecnie najszybciej można odnieść sukces, ale na którym jednocześnie trwa zażarta walka.
Autor proponuje na początek byśmy założyli, że wprowadzamy na rynek nowy produkt technologiczny i... - oczywiście odnosimy spektakularny sukces.
Ale nie dajmy się ponieść euforii, bo to dopiero początek. Teraz trzeba będzie przekuć „wczesny sukces" w realny zysk i - kierując się we właściwą stronę - zagwarantować sobie możliwość rozwoju firmy. I tu czeka nas tytułowy, solidny skok, by znaleźć się w odpowiednim nurcie sprzyjających okoliczności.
Jak to zrobić Tego już nie zdradzajmy. I tak - rozpoczynając tak interesującą lekturę -skończymy ją dopiero na ostatniej stronie...
Podobnie będzie, gdy sięgniemy po książkę, na okładce której widnieje dojrzały, zadowolony z siebie mężczyzna. To Bob Proctor - autor książki „Urodziłeś się bogaty" - który po raz kolejny udowadnia, że sukces to nie tylko sięganie po coś, czego jeszcze nie mamy, ale porządkowanie tego, co już jest w nas. Według sformułowanych przez Proctora zasad!
Podporządkowując się tym zasadom, dowiemy się m.in., czym powinny być dla nas pieniądze i jak przyciągać je do siebie. Autor podpowiada, jak zostać współtwórcą przeznaczenia, tworząc w umyśle obrazy pożądanego dobrobytu. Wyjaśnia, na czym polega „prawo przyciągania" dobrych rzeczy oraz czym jest „próżniowe prawo dobrobytu", kiedy musimy „odpuścić" stare, by zrobić miejsce dla „nowego".
Jest o czym czytać i nad czym się zastanawiać w drodze do... finansowego raju. -
http://jakubcyran.pl Jakub Cyran, 2013-03-25
Są książki, których jeszcze do końca nie przeczytam, a już przekonuje znajomych, że muszą je kupić lub ode mnie pożyczyć jak skończę lekturę, bo są rewelacyjne i pomagają zupełnie inaczej spojrzeć na konkretny problem. Taką książką na pewno jest Przeskoczyć przepaść. Znam trochę fundusz SpeedUp i domyślałem się, że skoro ich logo pojawia się na okładce to zawartość książki musi być na odpowiednim poziomie i nie zawiodłem się. Od pierwszych stron czytelnik ma poczucie, że do tej pory całkowicie źle patrzył na marketing. Na to jak powinien wyglądać masowy produkt. Cieszył się, gdy na barcampach wspominano nazwę jego produktu. Nie myślał, że sukces jest dopiero wtedy, gdy o produkcie rozmawiać się na imieninach u babci.
Czy warto przeczytać?
Na pewno tak. Koniecznie każdy kto tworzy produkt powinien wręcz przestudiować tę książkę.
Z książki można dowiedzieć się jak przeskoczyć przepaść między poszczególnymi grupami ludzi i co zrobić, by produkt stawał się coraz bardziej masowy. Wiesz, że często walkę o klienta wygrywają produkty gorsze i droższe? Czemu tak się dzieje i co zrobić by to właśnie nasz produkt zajął pozycję lidera? Tego można dowiedzieć się w tej książce, kupa konkretnej wiedzy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
- Tłumaczenie:
- Michał Lipa
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6295-1, 9788324662951
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-02-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6296-8, 9788324662968
- Data wydania ebooka:
-
2013-02-20
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 12290
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Sprzedaż
Spis treści książki
Wprowadzenie do uzupełnionego wydania (7)
Przedmowa (11)
Przedmowa do polskiego wydania (15)
Podziękowania (17)
Część I Odkrywanie przepaści
Wstęp. Skoro Bill Gates może być miliarderem... (21)
1. Iluzja marketingu nowoczesnych technologii (25)
2. Olśnienie (39)
Część II Przekraczanie przepaści
3. Lądowanie w Normandii (67)
4. Wybierz miejsce desantu (87)
5. Zbierz siły (101)
6. Określ warunki bitwy (121)
7. Rozpocznij inwazję (147)
Zakończenie (167)
Po drugiej stronie przepaści (167)
O autorze (184)
Oceny i opinie klientów: Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta Geoffrey A. Moore (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(1)
(0)
(1)
(1)
Data dodania: 2020-01-24 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-05-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej Klaczyński, Marketing Analyst
Data dodania: 2014-09-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-03-19 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Karolina,
Data dodania: 2021-01-18 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek,
Data dodania: 2018-11-26 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii