Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski
- Autor:
- Maciej Sasin
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 7
- Stron:
- 312
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski
12 aspektów skutecznej sprzedaży
To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem.
Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach.
Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools?
Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność.
Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży.
Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe.
Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem.
Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji.
Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność klienta.
Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie.
Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu.
Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny system.
Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku.
Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji długofalowych.
Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca. Jeśli jesteś menedżerem, w...
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(21.45 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%)
O autorze książki
Maciej Sasin
Maciej Sasin — trener, coach i konsultant rozwoju organizacji. Z wykształcenia socjolog i filozof, ukończył podyplomowe studia z psychologii w zarządzaniu. Jest Mistrzem Praktyk NLP i analitykiem transakcyjnym, trenerem i wykładowcą akademickim, a także twórcą autorskich narzędzi do strategicznego rozwoju: Pro Sell Tools, Pro Active Tools, Pro Time Tools. Specjalizuje się w projektach mających na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji. Więcej informacji o autorze znajdziesz na blogu: http://maciejsasin.pl/.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
efekt-domina.blogspot.com Dominik Wieczorek
To książka bardzo potrzebna, której brakowało wszystkim managerom i pracownikom działów HR, którym na sercu leży kwestia budowy zaangażowania personelu. Jak bowiem potwierdza szereg badań z dziedziny organizacji i zarządzania, satysfakcja z pracy to zmienna, która wyjaśnia, jakie wyniki dana organizacja osiągała w przeszłości. Jednak dopiero Zaangażowanie pomaga przewidzieć, jakie wyniki będzie ta organizacja osiągać w przyszłości. Stąd w szanujących się organizacjach badania satysfakcji zostały w zasadzie wyparte przez badania zaangażowania. Niestety zmianie tej nie towarzyszy współmierny przyrost wiedzy na temat sposobów budowania zaangażowania w organizacjach. W efekcie managerowie i działy HR dostały nową bardziej trafną miarę własnej efektywności (managerskiej i organizacyjnej) bez jednoczesnego wyposażenia ich w narzędzia pozwalające na jej twórcze wykorzystanie w pracy operacyjnej. Książka Maćka Sasina pt. "Budowanie zaangażowania" tę lukę częściowo wypełnia. Pozwala bowiem spojrzeć na obszar zarządzania organizacją i zasobami ludzkimi właśnie z perspektywy Zaangażowania personelu.We Wstępnie Autor pisze [...] ta książka jest bardziej przewodnikiem niż poradnikiem. Dla mnie jednak jest w pewnym sensie Podręcznikiem, ponieważ dotyka fundamentalnych procesów dla funkcjonowania każdej organizacji: rekrutacji, wdrożenia, zarządzania wynikami pracy, zarządzania zmianą, kształtowania kultury organizacyjnej, promocji innowacyjności i proaktywności oraz wielu innych. Tym samym uświadamia Czytelnikowi, jak skomplikowanym i złożonym tematem jest budowa Zaangażowania. To z jednej strony może przerażać, bo okazuje się, że budowa Zaangażowania zależy od bardzo wielu czynników i przebiega na wielu poziomach, jednak z drugiej strony może też budzić nadzieję, bo oznacza to, że budowę zaangażowania zacząć można w zasadzie w dowolnym miejscu organizacji i przy każdej okazji. Rzecz jednak, której mnie zabrakło w tej książce to perspektywa bardziej psychologiczna niż socjologiczna, którą reprezentuje Autor. Ostatecznie wyznaję pogląd, że największy wpływ na zaangażowanie pracownika ma wpływ jego relacja z przełożonym. Istnieją bowiem firmy o bardzo prostej organizacji, często bez działów HR, które czuwałyby nad profesjonalną realizacją takich procesów jak rekrutacja i selekcja, ocena okresowa, zarządzanie talentami etc., a jednak ludzie są jej bezgranicznie oddani. Z drugiej strony istnieją duże firmy, zatrudniające pokaźne działy HR, w których jednak poziom Zaangażowania personelu jest minimalny. Dlatego z lektury książki Maćka Sasina wyciągam dodatkowy wniosek: że klucz do autentycznego zaangażowania personelu leży gdzieś pomiędzy doborem właściwych systemów i rozwiązań z obszaru HRM i ogólnie zarządzania organizacją a umiejętnością przełożonego do budowy autentycznych i opartych o szacunek relacji z podwładnymi.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3673-5, 9788328336735
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-10-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4271-2, 9788328342712
- Data wydania ebooka:
-
2017-10-22
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 60679
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 4.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
- Podejście do sprzedaży inne niż znane do tej pory (13)
- Moje doświadczenie ze sprzedażą (13)
- Jak wykorzystać model Pro Sell Tools? (14)
- Dla kogo napisana jest ta książka? (14)
- Jak podzielona jest ta książka? (15)
- Pro Sell Tools jako most (16)
- Pain and pleasure - zaspokajanie potrzeb klienta (19)
- Rise - zwiększanie wartości zamówienia (20)
- Open network - pozyskiwanie wartościowych kontaktów sprzedażowych (21)
- Stay in touch - stały kontakt z klientem (21)
- Eliminate fear - budowanie zaufania w kontaktach z firmą (22)
- Lack of risk - ograniczanie ryzyka dokonania złego wyboru (22)
- Loyalty building - zwiększanie lojalności klienta (23)
- Timing - wyczucie czasu w sprzedaży (23)
- Organized in system - zorganizowanie sprzedaży w spójny system (24)
- Open minded - otwartość na nowe możliwości (24)
- Long time distance - myślenie długofalowe o sprzedaży (24)
- Service - strategia postępowania po sprzedaży (24)
- Zacznij od "dlaczego?" (30)
- Dlaczego klienci kupują? (30)
- Potrzeby są w centrum uwagi kluczowych modeli sprzedażowych (31)
- Potrzeby merytoryczne, proceduralne i psychologiczne (33)
- SPIN - najlepsza technika badania potrzeb dla handlowców (35)
- Jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb klientów (37)
- Zadania klienta (37)
- Osobowość klientów a ich potrzeby (38)
- Potrzeby uświadomione i nieuświadomione (38)
- Wykorzystanie segmentacji marketingowych do rozumienia swoich klientów (39)
- Lepsze rozumienie klientów i rynku dzięki badaniom marketingowym (40)
- Badania etnograficzne w służbie sprzedaży (40)
- Analiza bieżących kontaktów z klientem (41)
- Design thinking - myślenie projektowe w tworzeniu produktów (41)
- Mapa empatii klienta, czyli najpierw staraj się zrozumieć (42)
- Jakie są bolączki klienta i jakich korzyści oczekuje? (45)
- Jak pracować z mapą empatii klienta? (45)
- Projektowanie propozycji wartości (46)
- Piramida składników wartości (46)
- Wartość dodana w sprzedaży (47)
- Podsumowanie (49)
- Strategiczne działania na rzecz zwiększania sprzedaży (52)
- Poszukiwanie swojej niszy rynkowej (53)
- Tworzenie dochodowego modelu biznesowego (53)
- Polityka cenowa (59)
- Granie ceną nie jest perspektywiczne (61)
- Wojny cenowe - skutki dla firm i dla klientów (61)
- Psychologiczne aspekty ceny - wskazówki do edukowania handlowców w terenie (62)
- Strategie prezentacji ceny - taktyki postępowania nie tylko dla handlowców (67)
- Taktyki zwiększania wartości sprzedaży (70)
- Zwiększanie wartości zamówienia w lokalu gastronomicznym (71)
- Cross-selling (72)
- Sugerowanie ofert (73)
- Up-selling - propozycja droższego wariantu rozwiązania (73)
- Down-selling - obniżenie wartości zamówienia (74)
- Na próbę, degustacja, testowanie produktów (74)
- Strategia "za darmo" (75)
- Happy hour (76)
- Zakupy grupowe (77)
- Tani zakup, drogie materiały eksploatacyjne (77)
- Projektowanie stopniowalnej oferty (78)
- Poszerzanie portfolio o dodatkowe usługi (78)
- Dodatkowe wersje produktów - poszerzanie kategorii (79)
- Długi ogon (80)
- Bezpłatna konsultacja (80)
- Sprzedaż w zestawach (81)
- Zróżnicowane ceny (82)
- Promocje i rabaty cenowe (82)
- Merchandising (84)
- Na wyłączność - tylko u nas (86)
- Podpisywanie kontraktów długoterminowych (86)
- Konkursy dla działów sprzedaży (86)
- Zbieranie znaczków, punktów - programy lojalnościowe (86)
- Podejście do obsługi klienta (87)
- Pracownicy firmy jej ambasadorami (87)
- Pro Client Tools - zaplanuj strategię aktywnej obsługi klienta (87)
- Podsumowanie (92)
- Określanie grupy docelowej (97)
- Koncentrujemy się na B2B, B2G czy B2C? (98)
- Zasada Pareto w zarządzaniu bazą klientów (98)
- Idealny klient (99)
- Marketingowa strategia budowania persony (101)
- Idealny klient w pracy przedstawiciela handlowego (102)
- Segmentacja klientów (106)
- Segmentacja klientów według potencjału (106)
- Segmentacja klientów według preferencji decyzyjnych (106)
- Wielokanałowość w strategii sprzedaży (107)
- Sprzedaż przez dystrybutorów i partnerów (107)
- Sprzedaż przez sieci handlowe (108)
- Sprzedaż przez specjalistów (108)
- Sprzedaż przez sklepy detaliczne (109)
- MLM - multi level marketing (109)
- Franczyza (109)
- Sprzedaż online (110)
- Obecność firmy w internecie (110)
- Klasyczne formy pozyskiwania klientów (113)
- Cykliczne wizyty handlowe, czyli budowanie marki na rynku (113)
- Telemarketing (114)
- Networking w biznesie i inne formy pozyskiwania klientów (115)
- Szkolenia dla partnerów biznesowych (119)
- Alianse strategiczne i programy partnerskie (120)
- Przejmowanie klientów od konkurencji (120)
- Jak przekonać klienta do swojej oferty? (121)
- Dostosowanie argumentacji do potrzeb klienta, pokazanie innowacji i różnicy (121)
- Klient pozornie zainteresowany (122)
- Podsumowanie (123)
- Formy kontaktu bezpośredniego wspierającego sprzedaż (127)
- Umożliwienie klientowi szybkiego kontaktu z firmą (128)
- Skuteczne techniki marketingowo-sprzedażowe skoncentrowane na kontakcie z klientem (129)
- Konteksty rozmów ze stałymi klientami (130)
- Newsletter (132)
- Firmowy biuletyn informacyjny (133)
- Webinaria (133)
- Okolicznościowa korespondencja (133)
- Zaproszenia na targi, szkolenia, konferencje (134)
- Akcje serwisowe (134)
- Wycieczki (134)
- Darmowy przegląd (134)
- Przypomnienia i informacje SMS (135)
- Gadżety, prezenty okolicznościowe, kalendarze (135)
- Formy kontaktu pośredniego wspierające sprzedaż (135)
- Współpraca z prasą i portalami specjalistycznymi (136)
- Reklama w mediach (136)
- Lokowanie produktu (137)
- Ulotki, gazetki i katalogi (137)
- Reklama outdoor (137)
- Kanał na YouTube (137)
- Reklama w internecie (138)
- Social media (138)
- Sponsoring (138)
- Działania w społeczności lokalnej (139)
- Działania CSR (139)
- Podsumowanie (139)
- Komunikacja human to human (144)
- Zmiana sposobu budowania relacji z klientem (145)
- Pre-swazja według Cialdiniego (145)
- Unikanie ryzyka (146)
- Budowanie marki (146)
- Budowanie marki w pigułce (147)
- Taktyki sprzedażowe zmniejszające obawy w pierwszym kontakcie z firmą (149)
- Na rynku od... (150)
- Certyfikaty jakości, nagrody, wyróżnienia (150)
- Białe księgi w promocji sprzedaży (150)
- Opinie w internecie (150)
- Udostępnianie wyników badań i statystyk (151)
- Materiały marketingowe (151)
- Strona internetowa (152)
- Pisanie bloga - dzielenie się poradami (153)
- Współpraca z mediami (153)
- Wykorzystanie efektu autorytetu (153)
- Promowanie etycznych zasad prowadzenia biznesu (154)
- Wykorzystywanie znanych twarzy (154)
- Pisanie książek i patronowanie ich wydaniu (154)
- Taktyki eliminowania niepewności w pierwszym kontakcie sprzedawców z klientem (155)
- Efekt pierwszego wrażenia (155)
- Budowanie zaufania w kontaktach z klientem - zasada IMPACT (157)
- Podsumowanie (161)
- Mechanizmy psychologiczne związane z ryzykiem (164)
- Teoria perspektywy a unikanie ryzyka (164)
- Budowanie zaufania ogranicza ryzyko (165)
- Podejmowanie decyzji przez klientów B2B w kontekście ryzyka (166)
- Czego obawiają się klienci? (168)
- Narzędzia do ograniczania poczucia ryzyka w trakcie podejmowania decyzji zakupowej (168)
- Gwarancje i przedłużona gwarancja (168)
- Potwierdzanie jakości usług (169)
- Możliwość zwrotu (171)
- Odwołanie się do społecznego dowodu słuszności (171)
- Zasada "mniej kosztów, więcej zysków" (172)
- Względy technologiczne ograniczające ryzyko decyzji zakupowej (174)
- Względy logistyczne ograniczające ryzyko związane z zakupem (175)
- Wsparcie wdrożeniowe (176)
- Taktyki ograniczania ryzyka zakupowego klienta dla handlowców (177)
- Materiały na spotkania (177)
- Sprzedaż oparta na dowodach (177)
- Odpieranie zastrzeżeń (177)
- Pomóż klientowi przeanalizować jego wątpliwości - model PoWER (178)
- Storytelling w budowaniu zaufania do firmy (178)
- Podsumowanie (184)
- Trudności w budowaniu lojalności klienta w XXI wieku (186)
- Spełnianie obietnic danych klientom (187)
- Zaangażowanie po stronie firmy (187)
- Angażowanie klienta (188)
- Paradoks lojalności (189)
- Dlaczego coraz trudniej utrzymać lojalność klienta indywidualnego? (190)
- Nowa kategoria klientów internetowych (190)
- Dlaczego coraz trudniej utrzymać lojalność klienta biznesowego i instytucjonalnego? (191)
- Budowanie lojalności w praktyce (192)
- Budowanie nawyków (192)
- Edukowanie klientów (193)
- Reagowanie na popełniane błędy (193)
- Wsparcie klienta w sytuacjach kryzysowych (194)
- Dobre praktyki w realizacji złożonych projektów w B2B/G, dzięki którym klienci wracają (194)
- Ustanawianie jasnych zasad na początku współpracy (194)
- Dbanie o terminowość i zgodność z oczekiwaniami na każdym etapie (195)
- Oczekiwanie partnerskiego podejścia (195)
- Wykraczanie poza ramy umów (195)
- Monitorowanie satysfakcji klienta na każdym etapie (195)
- Zachowanie asertywności (196)
- Aktywność po skończonym projekcie (196)
- Poszukuj szans sprzedażowych, kiedy jesteś blisko klienta (196)
- Nie odpuszczaj do końca - dbaj o efekt świeżości (196)
- Zorganizuj spotkanie podsumowujące (196)
- Poproś o informację zwrotną i referencje (197)
- Spraw, aby Cię zapamiętano (197)
- Wskazanie obszarów do rozwoju (197)
- Badanie satysfakcji klienta (198)
- Podsumowanie (199)
- Prekursorzy mają przewagę (201)
- Technologia nie wystarczy do zbudowania trwałej przewagi (202)
- Utrata przewagi konkurencyjnej (202)
- Jak czas wpływa na procesy decyzyjne klientów? (203)
- Wydłużające się procesy decyzyjne w B2B (203)
- Koło zakupu - fazy podejmowania decyzji zakupowych (204)
- Cykl życia produktu (206)
- Dopasowanie do rytmu zakupowego klienta (208)
- Dobry plan marketingowy (209)
- Zmienna aktywność klientów w czasie (210)
- Podsumowanie (212)
- Zmiany w specyfice pracy w dziale handlowym (218)
- Zwiększają się oczekiwania klientów (218)
- Klienci oczekują szybszej reakcji (219)
- Indywidualne traktowanie staje się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej (219)
- Budowanie wartości dodanej, której nie oferuje konkurencja (219)
- Klienci oczekują fachowego doradztwa (219)
- Coraz więcej osób zaangażowanych jest w podejmowanie decyzji (220)
- Strategia sprzedaży w centrum uwagi szefa sprzedaży (220)
- Wyznaczanie i realizacja strategii sprzedaży (220)
- Role nowoczesnego menadżera sprzedaży (222)
- Kluczowe obszary działalności menadżera sprzedaży (223)
- Jak zmniejszyć niepewność w zarządzaniu sprzedażą? (226)
- Przełożenie strategii na cele sprzedaży (228)
- Budowanie zaangażowania pracowników w cele sprzedażowe (228)
- Zasada Pareto w zarządzaniu terytorium sprzedażowym (232)
- Działania dla menadżera zarządzającego terytorium (232)
- Zarządzanie terenem - dobre i złe praktyki (233)
- Kluczowe zasady budowania systemu motywacyjnego wspierającego cele sprzedaży (234)
- Dbanie o atmosferę pracy (235)
- Określenie kluczowych wskaźników rezultatu (235)
- Uwzględnianie poczucia sprawiedliwości (235)
- Cele pod kontrolą handlowca (235)
- Powiązanie celów z aktualną strategią firmy (236)
- Dbanie o proste i przejrzyste zasady motywowania (237)
- Docenianie za dodatkowy wysiłek (237)
- Motywowanie do mistrzostwa (237)
- Ograniczanie niezamierzonych konsekwencji planów sprzedażowych (238)
- Taktyki sprzedaży a rekrutacja i rozwój handlowców (239)
- Wiedza produktowa (240)
- Edukowanie handlowców, kim jest idealny klient dla firmy (240)
- Tworzenie standardów sprzedaży (240)
- Dobre przygotowanie do wizyt (241)
- Dzielenie się wiedzą w dziale handlowym (241)
- Rozwój pracowników i ich wspieranie w osiąganiu celów (243)
- Szkolenia i rozwój kompetencji handlowych (243)
- A jeśli coś poszło nie tak? Decyzje dotyczące zwalniania pracowników (248)
- Pomiar efektywności działań handlowców (249)
- Siedem najważniejszych korzyści z oprogramowania CRM (249)
- Zagrożenia związane z wdrażaniem systemu CRM i zapobieganie im (251)
- Proces zarządzania zmianą przy wdrażaniu CRM (254)
- Wykorzystanie CRM do zarządzania bazą - wskazówki dla handlowców (256)
- Współpraca z innymi działami (257)
- Współpraca z klientem (259)
- Zapraszanie klientów do współtworzenia produktów (259)
- Co robi firma z uwagami klienta? (260)
- Podsumowanie (260)
- Benchmarking (264)
- Współpraca ponad podziałami (265)
- Strategia błękitnego oceanu (265)
- Analiza kanwy strategii (266)
- Analiza RSWE (redukuj - stwórz - wzmocnij - eliminuj) (267)
- Kreatywny i dochodowy model biznesowy (268)
- Taktyki pobudzania otwartości klientów dla handlowców (269)
- Sprzedaż prowokacyjna (269)
- Sprzedawanie jak Challenger (270)
- Matryca RSWE w analizie historii zakupowej klienta (272)
- Pobudzanie potrzeb - strategia oparta na AIDA (273)
- Podsumowanie (273)
-
- Serwis powinien sprzedawać (276)
- Co zrobić, kiedy zawiedziemy oczekiwania klienta? (278)
- Wdrożenie standardów obsługi klienta (278)
- Analiza reklamacji i trudności zgłaszanych serwisowi (279)
- Zasady radzenia sobie w trudnych sytuacjach dla handlowców i pracowników serwisu (281)
- Staraj się być asertywny, tzn. nie uległy ani nie agresywny (282)
- Oddziel ludzi od problemu (282)
- Najpierw postaraj się zrozumieć, a później być zrozumianym (282)
- Szukaj rozwiązań, a nie usprawiedliwień (283)
- Nie przerzucaj odpowiedzialności na innych (283)
- Szczerze przepraszaj i naucz się przyznawać do błędu (283)
- Znajdź sposób na to, aby dać satysfakcję klientowi (283)
- Uprzedź atak (283)
- Zgadzaj się tam, gdzie możesz (284)
- Nie wchodź w niepotrzebną polemikę (284)
- Nie argumentuj, że klient się myli, nie ma racji, brakuje mu wiedzy (284)
- Uważaj na blokady komunikacyjne (284)
- Wyznaczaj jasne granice (284)
- Mów o swoich odczuciach w trudnej sytuacji (284)
- Zwracaj uwagę nie tylko na słowa, ale i na ton wypowiedzi (285)
- Nie bagatelizuj znaczenia zastrzeżeń klienta (285)
- Pozwól klientowi zachować twarz (285)
- Podsumowanie (286)
-
- Rezygnacja z zarobku teraz, aby zbudować silniejszą więź z klientem (288)
- Błędy prowadzące do utraty klientów - konsekwencje braku myślenia długoterminowego w sprzedaży (290)
- Wprowadzanie w błąd klientów (290)
- Niedotrzymanie obietnicy - na przykładzie Starbucks i Empik (291)
- Oddziaływanie na emocje - przegrzanie klienta (291)
- Złe zarządzanie oczekiwaniami klienta (292)
- Ograniczanie jakości (292)
- Erozja marki (292)
- Klęska urodzaju (293)
- Obrona rentowności sprzedaży w perspektywie długofalowej (293)
- Czy firmę stać na najwyższy poziom obsługi? (293)
- Jaka jest prognozowana rentowność klienta? (294)
- Jaka jest pozycja negocjacyjna firmy? (294)
- Czy możesz odejść od stołu negocjacyjnego? (295)
- Zadbaj o kontraktowanie zasad współpracy z klientem (295)
- Radzenie sobie z roszczeniami klientów (296)
- Myślenie długofalowe dzięki modelowi Pro Sell Tools (296)
- Podsumowanie (298)
- Strategia budowania zaangażowania pracowników Pro Active Tools (300)
- Start projektu (301)
- People, czyli zaangażowanie pracowników w proces zmian (302)
- Relationship, czyli budowanie wartościowych relacji pomiędzy menadżerami a pracownikami (302)
- Openness, czyli otwartość na opinie pracowników (303)
- Accelerate, czyli przyspieszenie procesów działających w firmie (303)
- Change, czyli zarządzanie zmianą w projekcie (304)
- Trust, czyli budowanie zaufania w procesie zmian (304)
- Innovation, czyli bycie o krok przed konkurencją (304)
- Values, czyli opieranie się na wartościach firmowych (305)
- Efficiency, czyli angażowanie pracowników w zwiększanie wydajności (305)
- Teamwork, czyli wykorzystanie siły zespołowości (305)
- OD Process, czyli łączenie różnych form rozwoju (306)
- Organization, czyli zdrowa organizacja (306)
- Learning, czyli uczenie się organizacji (306)
- Synergy, czyli dodatkowe korzyści z wielu punktów widzenia (307)
Wstęp (13)
CZĘŚĆ I. KONCENTRACJA NA KLIENTACH (27)
Rozdział 1. Pain and pleasure - jak zaspokajać potrzeby klientów? (29)
Rozdział 2. Rise - jak planować zwiększanie sprzedaży? (51)
Rozdział 3. Open network - jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe? (95)
Rozdział 4. Stay in touch - jak pozostawać w kontakcie z klientem? (125)
CZĘŚĆ II. PROCES SPRZEDAŻY (141)
Rozdział 5. Eliminate fear - jak ograniczać niepewność w relacji z klientem (143)
Rozdział 6. Lack of risk - jak ograniczać obawę przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie? (163)
Rozdział 7. Loyalty building - jak zwiększać lojalność klientów? (185)
Rozdział 8. Timing - jak zadbać o wyczucie czasu w kontakcie z klientem? (201)
CZĘŚĆ III. STRATEGICZNE MYŚLENIE O SPRZEDAŻY (215)
Rozdział 9. Organized in system - jak zorganizować sprzedaż w spójny system? (217)
Rozdział 10. Open minded - jak pobudzać potrzeby klientów? (263)
Rozdział 11. Service - jak zadbać o serwis, aby klienci wracali? (275)
Rozdział 12. Long time distance - jak działać z myślą o budowaniu długofalowych relacji z klientami? (287)
Dodatek A. Budowanie zaangażowania pracowników w proces zmian organizacyjnych w nowoczesnym dziale sprzedaży (299)
Onepress - inne książki
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Autorzy przekonują, że realizacja celów jest ważna, ale poprzestawanie na samych osiągnięciach i skupianie się wyłącznie na perspektywie zaspokojenia istniejących braków to działanie wysoce nieskuteczne. Wyjaśniają, jak patrzeć na życie zarówno zawodowe, jak i prywatne w taki sposób, aby umieć za...
NIEDOSYT i SPEŁNIENIE. Jak koncepcja BRAKU i KORZYŚCI może zmienić twoje życie na lepsze NIEDOSYT i SPEŁNIENIE. Jak koncepcja BRAKU i KORZYŚCI może zmienić twoje życie na lepsze
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski Maciej Sasin (7)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(2)
(0)
(0)
(0)
(1)
Dyrektor sprzedaży,
Data dodania: 2019-11-29 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-11-06 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-10-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-10-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-10-29 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-10-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-10-22 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii