Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
- Autor:
- Maciej Sasin
- Czasowo niedostępna
- Niedostępna
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 8
- Stron:
- 368
- Czas nagrania:
- 13 godz. 50 min.
- Czyta:
- Maciej Jabłoński
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
Siła jest w zespole! Uwolnij ją!
Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci - entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy - są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie - badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie.
Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia.
Wybrane bestsellery
-
ESP, czyli Efektywny System Pracy to autorska strategia Macieja Sasina — trenera, coacha i mistrza praktyk NLP. System ten powstał na podstawie osobistego doświadczenia i w związku z pragnieniem przystosowania się do szalonych czasów, w jakich żyjemy. Tworzy go uporządkowany i gotowy do natychmiastowego zastosowania zbiór najlepszych praktyk związanych z efektywnością osobistą, które dotąd rozproszone były w różnych dziedzinach zarządzania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie
Niedostępna
-
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca. Jeśli jesteś menedżerem, wiesz pewnie, że bardzo rzadko spotyka się ludzi, którzy potrafią motywować się sami. Obowiązek budowania zaangażowania wśród członków Twojego zespołu spoczywa na... Tobie, choć powinien Cię w tym wspierać dział HR. Dlatego to właśnie Wy — Ty i specjaliści z HR — powinniście przeczytać tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał
Niedostępna
-
To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować” także dla Twojej firmy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
27.89 zł
42.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla na jego osobistej ścieżce do niebywałego triumfu i powodzenia. Każdy wykład dotyczy jednej z sześciu najważniejszych reguł sukcesu i czynników, które ułatwiają nie tylko osiąganie celu, ale również uczynienie świata lepszym miejscem do życia dla wszystkich ludzi!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
O autorze książki
![](https://static01.helion.com.pl/global/autorzy/maciejsasin.jpeg)
Maciej Sasin — trener, coach i konsultant rozwoju organizacji. Z wykształcenia socjolog i filozof, ukończył podyplomowe studia z psychologii w zarządzaniu. Jest Mistrzem Praktyk NLP i analitykiem transakcyjnym, trenerem i wykładowcą akademickim, a także twórcą autorskich narzędzi do strategicznego rozwoju: Pro Sell Tools, Pro Active Tools, Pro Time Tools. Specjalizuje się w projektach mających na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji. Więcej informacji o autorze znajdziesz na blogu: https://maciejsasin.pl/.
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%)
Ebooka "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Miesięcznik BenefitRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał W dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4239-2, 9788328342392
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-03-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4571-3, 9788328345713
- Data wydania ebooka :
-
2018-03-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-4420-4, 9788328344204
- Data wydania audiobooka :
-
2018-06-25
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 67990
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 1.1GB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Motywacja
Coaching
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
-
- Początki kapitalizmu (20)
- Zaangażowanie pracowników w pracę (21)
- Pracownicy chcą mieć pozytywny wpływ na organizację (21)
- Przywództwo służebne a zaangażowanie pracowników (21)
- Kluczowe kompetencje menedżerów w XXI wieku (22)
- Menedżer jak trener sportowy (22)
- Jak budować zaangażowanie pracowników? (23)
- Wykorzystaj misję, wizję, wartości i strategię organizacji (24)
- Zacznij od efektywnej rekrutacji (24)
- Wyznaczaj mierzalne i realne do osiągnięcia cele (24)
- Efektywnie zarządzaj zmianą (25)
- Upełnomocnij pracowników (25)
- Pozwól współtworzyć miejsce pracy (25)
- Oczekuj refleksji nad działaniem i usprawnień w codziennej pracy (25)
- Stawiaj wyzwania pracownikom (26)
- Angażuj w podejmowanie decyzji (26)
- Udzielaj konstruktywnych informacji zwrotnych (26)
- Jak powstawała ta książka? (27)
- Jak czytać tę książkę? (30)
- Dla kogo napisana jest ta książka? (30)
- Proaktywni ludzie kluczem do sukcesu (34)
- Otwartość na opinie pracowników (34)
- Okazywanie zaufania pracownikom (34)
- Zarządzanie oparte na wartościach (35)
- Budowanie wartościowych relacji z pracownikami (35)
- Koncentracja na efektywności (35)
- Droga do budowania przewagi konkurencyjnej: innowacyjność (36)
- Rozwijanie pracy zespołowej (36)
- Efektywne zarządzanie zmianą (37)
- Angażowanie pracowników w rozwój organizacji (37)
- Zdrowa organizacja jako angażujące środowisko pracy (37)
- Uczenie się organizacji (38)
- Synergia (38)
- Co nowego w wydaniu II? (38)
-
- Proaktywni ludzie siłą organizacji (40)
- Inwestycja w ludzi (40)
- Profesjonalna rekrutacja (41)
- Wdrożenie do pracy w firmie (42)
- Przejrzyste systemy motywacyjne (43)
- Określanie obszarów do rozwoju (43)
- System oceny kompetencji i rozwoju (43)
- Zarządzanie talentami pracowników (44)
- Zarządzanie wiedzą (44)
- Proaktywność i reaktywność pracowników (45)
- Jak rozpoznać ludzi proaktywnych? (46)
- Proaktywność i reaktywność w komunikacji (47)
- Proaktywni ludzie a talenty w organizacji (48)
- Oczekiwania utalentowanych pracowników (48)
- Co mówią proaktywni pracownicy? (49)
- Co mówią reaktywni pracownicy? (50)
- Jak pobudzać proaktywność pracowników w organizacji? (50)
- Praktyczne sposoby zastosowania kultury pytań (51)
- Coaching rozwojowy jako narzędzie wspierania proaktywności pracowników (52)
- Czym jest coaching? (53)
- Główne założenia coachingu (53)
- Dlaczego coaching działa? (53)
- Kiedy stosować coaching rozwojowy w organizacji? (54)
- Jakie efekty daje coaching w organizacji? (55)
- Czy menedżer może być coachem dla swoich pracowników? (55)
- Błędy w zastosowaniu coachingu w polskich firmach (55)
- Podsumowanie (56)
-
- Zarządzanie bez przymusu - czy to możliwe? (61)
- Kryzys zaufania w relacjach (61)
- Nieskuteczna rekrutacja (62)
- Jak budować efektywną organizację bez przymusu? (62)
- Co z kontrolą, monitorowaniem i nadzorem? (62)
- Jak budować relację pomiędzy pracownikiem a menedżerem? (63)
- Niepokojące sygnały w relacji pomiędzy pracownikami a menedżerem (64)
- Jak rozpocząć współpracę z nowym pracownikiem? (64)
- Scenariusz pierwszej rozmowy z pracownikiem (S. Culbert) (64)
- Jak wejść w rolę lidera - określenie zasad współpracy z zespołem (65)
- Modelowanie zachowania pracownika (66)
- Określanie oczekiwań i konsekwencji (66)
- Angażowanie pracowników w ustalanie zasad (67)
- Kiedy rozmawiać o zasadach? (67)
- Wartości i przekonania w pracy menedżera (67)
- Podział odpowiedzialności budujący zaangażowanie w pracę (68)
- Mity na temat zaangażowania pracowników w mniej kreatywnych zawodach (69)
- Budowanie zaangażowania pracowników produkcyjnych (70)
- Kultura pracowników spotykana na produkcji (71)
- Rywalizacja a motywowanie w pracy na produkcji (71)
- Odpowiednie podejście mistrza, kierownika i brygadzisty (72)
- Okaż szacunek (72)
- Podziękuj, poproś, pochwal, a jak trzeba, przeproś (72)
- Szczerość w komunikacji (73)
- Dbaj o bezpieczeństwo i higienę pracy (73)
- Rotacja na stanowiskach pracy (73)
- Zainteresuj się ludźmi, z którymi pracujesz (73)
- Praca na akord jako ograniczanie zaangażowania pracowników (74)
- System zarządzania kaizen wspierający motywację pracowników (75)
- Analiza transakcyjna w zarządzaniu (75)
- Jak stany Ja przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa? (76)
- Znaki rozpoznania według analizy transakcyjnej (77)
- Co się dzieje, jeśli ludzie nie zaspokajają potrzeb psychologicznych? (78)
- Co się może wydarzyć, jeśli pracownicy nie otrzymają znaków rozpoznania? (79)
- Co może zrobić pracownik, aby otrzymać znaki rozpoznania? (79)
- Ekonomia znaków rozpoznania (79)
- Konflikty w pracy a znaki rozpoznania (80)
- Gry psychologiczne w organizacji (81)
- Trójkąt dramatyczny Karpmana w konflikcie (81)
- Mediowanie pomiędzy skonfliktowanymi pracownikami (83)
- Koniec ery ocen okresowych? (84)
- Paradoks oceny okresowej (84)
- Rzeczywistość ocen okresowych w firmach (85)
- Co sprawia, że oceny pracowników są tak chętnie wdrażane w firmach? (85)
- Co zamiast ocen okresowych? (86)
- Droga do budowania wartościowych relacji z pracownikami według Culberta (86)
- Spotkanie z zespołem wprowadzające nowe zasady (88)
- Ogólne zasady prowadzenia indywidualnych rozmów z pracownikami (89)
- Co mówią pracownicy o złych relacjach z szefami? (91)
- Co mówią pracownicy o dobrych relacjach z szefami? (92)
- Podsumowanie (92)
- Przewrót kopernikański w zarządzaniu (96)
- Cele pracownika i cele firmy powinny być tożsame (96)
- Wzrost świadomości pracowników (96)
- Jak zmienia się pracownik w erze powszechnego dostępu do informacji? (97)
- Strategia firmy współtworzona oddolnie (97)
- Victor Vroom - koncepcja przywództwa i podejmowania decyzji w organizacji (97)
- Jaki model podejmowania decyzji wybrać? (99)
- Konfrontacja z wrogą rzeczywistością (101)
- Zaangażowanie pracowników w poprawę warunków pracy... drogą do innowacji i wzrostu efektywności (102)
- Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników w firmie (105)
- Test dwunastu pytań, czyli po czym poznać, że firma osiąga sukces, a pracownicy są zaangażowani i zmotywowani? (107)
- Skrzynka z pomysłami od pracowników (109)
- Projektowanie warsztatów szkoleniowych dla pracowników (109)
- Podsumowanie (110)
- Wyzwania współczesnego świata (114)
- Funkowa firma (115)
- Koło zamachowe w firmie (116)
- Zwinne techniki zarządzania - zarządzanie w XXI wieku (116)
- Scrum - zwinne zarządzanie projektem (117)
- Zwinne zarządzanie budżetem a właściwie zarządzanie bez budżetu (117)
- Planowanie scenariuszowe w strategii firmy (117)
- Przykład usprawniania procesów w dziale handlowym według Jasona Jordana (118)
- Łańcuch przyczynowo-skutkowy w zarządzaniu sprzedażą (119)
- Najczęstsze przeszkody w realizacji założonych wyników sprzedażowych (119)
- Metoda małych kroków - zasada doskonalenia kaizen (120)
- Jak stosować metodę kaizen do motywowania siebie i innych? (121)
- Zaplanuj zmianę (121)
- Co ogranicza efektywność procesów według kaizen? (123)
- Zasada 5S, czyli jak przeciwdziałać stratom i przyspieszać procesy (123)
- Narzędzia zwiększania efektywności w filozofii kaizen (123)
- Zasada 5 razy dlaczego (124)
- Zasada kanban (125)
- Zasada kontroli wizualnej (126)
- Checklisty (127)
- Zasada PDCA, czyli koło Deminga (127)
- Zasady zarządzania czasem w XXI wieku - zwiększanie indywidualnej efektywności menedżera i pracowników (128)
- Oswoić świat, w którym żyjemy (129)
- Istota podejścia do zarządzania czasem w pracy (129)
- Dlaczego podejście systemowe jest skuteczne? (129)
- Najpierw posprzątaj (129)
- Zrób to od razu (130)
- Kalendarz elektroniczny wybawieniem (130)
- Monitoruj zadania, listy i przekazane sprawy (130)
- Korzyści ze zwiększenia efektywności (130)
- Strategia osobistej efektywności PRO TIME TOOLS (131)
- Podsumowanie (134)
- Zarządzanie oparte na zmianie (136)
- Zmiana jako element życia i pracy (136)
- Kierunki w zarządzaniu uwzględniające elastyczność (137)
- Opór i obawa przed zmianą (137)
- Nie taka zmiana straszna (137)
- Zwiększanie tempa zmian (138)
- Strategia rozwoju pracowników (139)
- Przyszłość uczącej się organizacji (139)
- Odkrycie nowych sposobów funkcjonowania nie oznacza jeszcze zmiany... (140)
- Jak wprowadzać zmiany w organizacji? (140)
- Po czym poznać, że zmiana jest potrzebna? (142)
- Kryzys (142)
- Stagnacja, nuda, wycofanie (142)
- Brak satysfakcji z pracy (142)
- Gniew i konflikt (142)
- Wzrost biurokratyzacji i rytualizacja czynności (142)
- Brak kreatywności (143)
- Zadania i rola agenta zmiany w organizacji według Samuela Bacharacha (143)
- Jak pozyskiwać sojuszników? (144)
- Budowanie wiarygodności w trakcie wdrażania zmiany (145)
- Dobry pomysł + czyste intencje (145)
- Przekonanie współpracowników o posiadanych kompetencjach (145)
- Wybór odpowiedniego momentu na wprowadzenie zmian (146)
- Budowanie pozycji w organizacji (146)
- Proces uczenia się w procesie zmiany (147)
- Wprowadzanie zmian w działaniach nawykowych (148)
- Reakcja na zmianę według Julie Hay (149)
- Filmowa lekcja zarządzania zmianą (154)
- Podsumowanie (155)
-
- Zacznij od zaufania (164)
- Lean management jako przykład kultury budowania zaangażowania opartej na zaufaniu (166)
- Empowerment - zasady i istota podejścia (166)
- Podsumowanie (170)
-
- Świat potrzeb klienta - wyznacznik trendów we współczesnym biznesie (173)
- Innowacyjność jako podstawowy oręż w walce o klienta (173)
- Nie wystarczy być, trzeba się czymś wyróżnić (174)
- Marketing zorientowany na emocje (175)
- Lojalność klientów to nie tylko nagroda, ale także cel każdej firmy (176)
- Trudne sytuacje w firmie a marketing (177)
- Pięć poziomów zaangażowania pracowników w innowacje (178)
- Narzędzia pobudzania kreatywności pracowników (179)
- Przeformułowanie (179)
- Model rozmowy coachingowej GROW (182)
- Model SCORE (183)
- Strategia pobudzania kreatywności Walta Disneya (185)
- Kreatywność zespołowa - burza mózgów (186)
- Model naturalnego planowania D. Allena (187)
- Podsumowanie (189)
-
- Zarządzanie przez wartości (192)
- Misja firmy (194)
- Misja firmy a motywacja wewnętrzna (195)
- Misja firmy a kultura organizacyjna (195)
- Błędy w motywowaniu pracowników (196)
- Misja firmy szansą na budowanie zaangażowania pracowników (196)
- Misja i wartości Akademii Rozwoju Kompetencji (206)
- Podsumowanie (207)
-
- Czynniki higieniczne w miejscu pracy (210)
- Style zarządzania według Herseya i Blancharda a zaangażowanie pracowników (212)
- Koło zlecania zadań - zarządzanie realizacją zadań (213)
- Delegowanie zadań i celów (214)
- Nastawienie wobec zasobów (215)
- Wskazówki do delegowania zadań (215)
- Monitorowanie realizacji zadań (217)
- Matryca efektywności działań i rezultatów (217)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie umiejętności monitorowania? (218)
- Wspieranie i korygowanie działań pracowników (220)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie korygowania działań pracowników? (220)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie wspierania pracowników? (221)
- Udzielanie informacji zwrotnej w budowaniu zaangażowania (223)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie udzielania informacji zwrotnych? (224)
- Motywowanie budujące zaangażowanie pracowników (225)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie motywowania? (226)
- Motywuj przy każdej sposobności (227)
- Kontekst motywacji przez pieniądze (229)
- Teoria oczekiwań Victora Vrooma (231)
- Rozmowa motywacyjna - scenariusz (232)
- Grywalizacja w zwiększaniu efektywności (233)
- Podsumowanie (235)
- Lider inteligentny emocjonalnie (238)
- Umiejętności lidera a inteligencja emocjonalna (239)
- Samoświadomość lidera (239)
- Liderzy panują nad sobą (239)
- Liderzy motywują się od wewnątrz (240)
- Lider jest empatyczny (240)
- Lider wywiera pozytywny wpływ na innych (240)
- Przywództwo piątego stopnia według Jima Collinsa a inteligencja emocjonalna (241)
- Rywalizacja? Współpraca? Jak zachować równowagę w zespole? (242)
- Sport jako inspiracja do zarządzania zespołem (242)
- Siła zespołu (242)
- Jak to jest w zespole handlowców? (244)
- Spotkania zespołów handlowych (244)
- A więc rywalizacja czy współpraca? (246)
- Efektywny i nieefektywny zespół (246)
- Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na cel (246)
- Cele i strategie (246)
- Podejmowanie decyzji (247)
- Odpowiedzialność (247)
- Zaangażowanie w pracę (247)
- Przywództwo zespołu (247)
- Proaktywność (247)
- Zasoby (248)
- Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na relacje (248)
- Szacunek (248)
- Optymizm (248)
- Tolerancja dla różnorodności (248)
- Koleżeńskie relacje (248)
- Zaufanie (248)
- Konstruktywna współpraca (249)
- Pięć dysfunkcji pracy zespołowej według Patricka Lencioniego (249)
- Przezwyciężanie dysfunkcji zespołu (250)
- Zrozumienie dla różnych osobowości członków zespołu (250)
- Indywidualne strategie motywacyjne - drivery według analizy transakcyjnej (251)
- Jak wykorzystać znajomość typów psychologicznych do zwiększenia zaangażowania pracowników? (256)
- Na co zwracać uwagę przy korzystaniu z teorii typów osobowości i zachowań? (257)
- Pro Team Tools - checklista obszarów do budowania zespołów (260)
- Podsumowanie (260)
- Jak funkcjonują systemy? (266)
- Istota podejścia systemowego (267)
- Czym jest rozwój organizacji w ujęciu systemowym? (268)
- Czym jest projekt rozwoju organizacji? (268)
- Jakie narzędzia stosuje się w projektach rozwoju organizacji? (269)
- Jakie korzyści wynikają z projektów rozwojowych? (269)
- Zarządzanie wiedzą w organizacji według Petera Senge'a (270)
- Wybrane metody organizacyjnego uczenia się (270)
- Future search (271)
- Appreciative Inquiry Davida Cooperridera (272)
- Kim jest menedżer lub konsultant rozwoju organizacyjnego? (272)
- Kim nie jest konsultant rozwoju organizacyjnego? (273)
- Kim zatem jest konsultant rozwoju organizacyjnego? (273)
- Czy warto korzystać z usług konsultanta rozwoju organizacji? (275)
- Rola HR w rozwoju organizacji (275)
- Zmiana roli HR (277)
- Pro Org Tools - od przeglądu organizacji do jej rozwoju (280)
- Prepare diagnosis - przygotowanie diagnozy stanu organizacji (281)
- Recommendations - rekomendacje do rozwoju organizacji (281)
- Opening contract - zawieranie kontraktu z członkami organizacji (281)
- On strategy working - aktualizacja strategii lub tworzenie nowej (281)
- Reinforcement employees - wzmocnienie pracowników w ich rolach (282)
- Growing engagement - podtrzymywanie zaangażowania w rozwój (282)
- Take the power back - upełnomocnienie pracowników w ich rolach (282)
- Objectives & indicators - wyznaczanie celów i wskaźników (283)
- Open new capabilities - wspólna praca przekłada się na kreatywność (283)
- Leaving organization - pozostawienie silnej organizacji (283)
- Service - czyli wsparcie organizacji w utrzymaniu kierunku (283)
- Rozwój organizacji według Adizesa (284)
- Podsumowanie (293)
- Myślenie właściciela kontra myślenie przedsiębiorcy (295)
- Właściciel jest nastawiony na przeszłość i teraźniejszość, a przedsiębiorca na teraźniejszość i przyszłość (296)
- Właściciel podchodzi do biznesu emocjonalnie, a przedsiębiorca pragmatycznie i z wizją (296)
- Właściciel ma wydatki, a przedsiębiorca inwestuje (297)
- Właściciel płaci pracownikom, przedsiębiorca dzieli się wypracowanym zyskiem (297)
- Właściciel ponosi koszty szkolenia, przedsiębiorca zwiększa wartość swoich pracowników i biznesu (298)
- Właściciel traktuje firmę jako swoją, przedsiębiorca jako wspólną ideę (298)
- Właściciel sam zrobi najlepiej, przedsiębiorca szuka lepszych od siebie (299)
- Właściciel zaryzykuje przyjęcie zlecenia, do wykonania którego brakuje mu kompetencji, przedsiębiorca będzie się tego wystrzegał (299)
- Typy postaw pracowniczych ze względu na zaangażowanie - na poważnie i na wesoło (300)
- Niewidzialne przyczyny upadku firm (303)
- Powolny upadek firmy (303)
- Jak rozpoznać zbliżający się kryzys organizacji? (303)
- Najczęstsze przyczyny braku efektywności organizacji według Briana Dive'a (304)
- Syndromy starzenia się organizacji według Adizesa (306)
- Unikanie ryzyka biznesowego, czyli lepsze jest wrogiem dobrego (306)
- Spadek ambicji - oczekiwania niższe od wyników (307)
- Pojawia się nadmiar gotówki (307)
- Forma działania staje się ważniejsza od samego działania (307)
- Od "po co?" i "co?" do "jak?", "kto?", "dlaczego teraz?" (308)
- Od zaangażowania do konformizmu (308)
- Od przebaczenia do prośby o pozwolenie (308)
- Czy to problem, czy możliwości? (308)
- W firmie zaczynają rządzić finansiści i prawnicy (309)
- Władza należąca do pracowników liniowych zostaje przejęta przez korporację (309)
- Odpowiedzialność kontra władza (309)
- Organizacja kieruje zarządzającymi, a nie zarządzający organizacją (309)
- Pęd czy siła rozpędu? (309)
- Zmiana lidera nie pomaga (310)
- Wewnętrzni konsultanci nie pomagają (310)
- Od koncentracji na sprzedaży do koncentracji na zysku (310)
- Od klientów do grup interesów (310)
- Od gotówki do polityki (310)
- Ku przestrodze: jak pracownicy omijają firmowe wskaźniki? (311)
- Tym, czego nie da się zmierzyć, nie da się zarządzać (311)
- Nieważna jakość, ważna ilość - czyli realizacja wskaźników ponad wszystko (311)
- Wskaźniki niemierzalne, ale przekładające się na ocenę (312)
- Fałszowanie wskaźników jakości obsługi klienta (312)
- Syndrom nieuczciwego taksówkarza (312)
- Prawo Parkinsona w pracy (313)
- "Delegowanie" pracy na zewnątrz (313)
- Sprzedaż ilościowa, czyli liczy się tylko cel (314)
- Oceny okresowe jako pole do nadużyć (314)
- Jak radzić sobie z patologicznymi działaniami pracowników? (315)
- Podsumowanie (315)
- Refleksyjna praktyka - lessons learned (319)
- Postępowanie w przypadku potknięć i błędów pracownika (319)
- Nie ma wiedzy i doświadczenia bez popełniania błędów (319)
- Nie ma błędów, są tylko informacje zwrotne (320)
- Ten, kto nic nie robi, nigdy nie popełnia błędów (320)
- Osoby, które popełniają najwięcej błędów, odnoszą największe sukcesy (320)
- "Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 000 błędnych rozwiązań" (T. Edison) (321)
- Szkolenia i inne formy rozwoju w organizacji (321)
- Zanim podejmiesz decyzję o rozwoju (321)
- Rola i efektywność szkoleń w organizacji (322)
- Czas trwania szkolenia a jego efektywność (322)
- Jak zwiększyć efektywność szkoleń? (322)
- Aktywne szkolenie - tak, ale... (323)
- Dopasowanie szkolenia do potrzeb uczestników (323)
- Teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką (323)
- Uwaga na wartości i przekonania (324)
- Nastawienie uczestników do programów rozwojowych (325)
- Krzywa zapamiętywania jest nieubłagana (325)
- Brak odpowiedzialności za rezultaty (325)
- Zastosowanie wiedzy w praktyce (325)
- Próbowałem, ale nic z tego nie wyszło... (326)
- Brak utrwalenia wiedzy po działaniu rozwojowym (326)
- Negatywne przekonania uczestników programów rozwojowych (326)
- Powrót na stare tory (326)
- Chodzenie na skróty (327)
- Najczęściej popełniane błędy ograniczające zaangażowanie uczestników programów rozwojowych (327)
- Brak konsultacji i omówienia programu działań z pracownikami (327)
- Brak profesjonalnego sprecyzowania potrzeb rozwojowych pracowników (327)
- Kierownictwo nie wie, czego wymagać (327)
- Złe wzorce ze strony liderów (formalnych i nieformalnych) (328)
- Działanie rozwojowe ma zastępować interwencję kierownika (328)
- Perspektywa firmy organizującej programy rozwojowe (328)
- Działanie rozwojowe nie powinno być jednorazową wycieczką (328)
- Zbuduj system szkoleń (328)
- Mierzenie efektywności działań rozwojowych (329)
- Wiedza jak mikroskop trzymany w szafie (329)
- Jak współpracować z firmą doradczo-szkoleniową? (329)
- Badanie potrzeb rozwojowych (330)
- Otwartość na konsultowanie programu (330)
- Dopasowanie prowadzących proces do grupy (330)
- Know-how firmy szkoleniowej (330)
- Niektóre firmy obiecują zbyt wiele (331)
- Wartości, którymi kieruje się firma (331)
- Brak zapoznania się ze specyfiką grupy (rutynowe podejście) (331)
- Zbyt dużo wiedzy w krótkim czasie (331)
- Możliwość dopasowania modułów do swoich potrzeb (332)
- Propozycja odmiennych rozwiązań niż szkolenie (332)
- Blended learning (334)
- Korzyści ze stosowania blended learning (335)
- Podsumowanie (336)
-
- Synergia jest możliwa wtedy, kiedy mamy właściwych ludzi na pokładzie (339)
- Dobre relacje pomiędzy menedżerem a pracownikiem dają efekt synergii (340)
- Uwzględnianie opinii i pomysłów pracowników a efekt synergii (340)
- Efektem zaangażowania pracowników jest przyspieszenie procesów wewnątrz firmy (341)
- Efektywne zarządzanie zmianą zwiększa pewność jej wdrożenia (341)
- Kultura zarządzania oparta na zaufaniu (341)
- Zaangażowanie pracowników firmy w poszukiwania innowacyjnych rozwiązań (342)
- Wartości organizacyjne spójne z rzeczywistymi działaniami firmy (342)
- Zarządzanie efektywnością pracowników a budowanie zaangażowania w cele firmy (343)
- Skuteczne przywództwo i efektywna praca zespołowa wzmacniają efekt synergii (343)
- Rozwój organizacji, czyli spojrzenie w przyszłość (344)
- Zdrowa organizacja jako efekt zaangażowania pracowników (344)
- Uczenie się organizacji jako efekt synergii (344)
- Proactive people - proaktywni ludzie siłą organizacji (350)
- Relationship - budowanie wartościowych relacji z pracownikami (350)
- Openness - otwartość na opinie pracowników (352)
- Accelerate - przyspieszanie procesów w organizacji (352)
- Change - zarządzanie oparte na zmianie (354)
- Trust - praca oparta na zaufaniu (354)
- Innovation - zaangażowanie pracowników w poszukiwanie innowacji (355)
- Values - wartości w życiu organizacyjnym (355)
- Efficiency - nastawienie na wydajność (356)
- Teamwork - praca zespołowa (356)
- OD Process - systemowe myślenie o rozwoju organizacji (357)
- Organization (healthy) - zdrowa organizacja (358)
- Learning - uczenie się organizacyjne (358)
- Synergy - synergia wszystkich obszarów Pro Active Tools (359)
- Wdrożenie zespołów samozarządzających się w organizacji (360)
- Przykłady firm turkusowych i stosujących samozarządzanie (362)
- Polskie "turkusy" o sobie (362)
Wstęp (19)
Wstęp do wydania II (33)
Rozdział 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji (39)
Rozdział 2. Relacje z pracownikami - budowanie wartościowych relacji pomiędzy menedżerami a podwładnymi (59)
Rozdział 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników (95)
Rozdział 4. Akceleracja procesów w firmie (113)
Rozdział 5. Czas na zmiany - angażujące zarządzanie zmianą w firmie (135)
Rozdział 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie (159)
Rozdział 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy (171)
Rozdział 8. Wartości w organizacji - czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki (191)
Rozdział 9. Efektywność w życiu organizacyjnym - jak ukierunkować zaangażowanie pracowników? (209)
Rozdział 10. Praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników (237)
Rozdział 11. Organizacja w przyszłości - czym jest rozwój organizacji? (265)
Rozdział 12. Organizacja u lekarza - budowanie zdrowych organizacji (295)
Rozdział 13. Lekcje trwające całe życie - uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania (317)
Zakończenie (339)
Dodatek. Spojrzenie na zespoły samozarządzające się z perspektywy (347)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II Maciej Sasin (8)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(6)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii