Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
- Autor:
- Maciej Sasin
- Czasowo niedostępna
- Niedostępna
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 8
- Stron:
- 368
- Czas nagrania:
- 13 godz. 50 min.
- Czyta:
- Maciej Jabłoński
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
Siła jest w zespole! Uwolnij ją!
Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci - entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy - są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie - badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie.
Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia.
Wybrane bestsellery
-
ESP, czyli Efektywny System Pracy to autorska strategia Macieja Sasina — trenera, coacha i mistrza praktyk NLP. System ten powstał na podstawie osobistego doświadczenia i w związku z pragnieniem przystosowania się do szalonych czasów, w jakich żyjemy. Tworzy go uporządkowany i gotowy do natychmiastowego zastosowania zbiór najlepszych praktyk związanych z efektywnością osobistą, które dotąd rozproszone były w różnych dziedzinach zarządzania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca. Jeśli jesteś menedżerem, wiesz pewnie, że bardzo rzadko spotyka się ludzi, którzy potrafią motywować się sami. Obowiązek budowania zaangażowania wśród członków Twojego zespołu spoczywa na... Tobie, choć powinien Cię w tym wspierać dział HR. Dlatego to właśnie Wy — Ty i specjaliści z HR — powinniście przeczytać tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób w ciągu zaledwie siedmiu dni przejść od stanu rozproszenia uwagi do intensywnej, głębokiej koncentracji. Stopniowo dojdziesz do tego, na czym polega istota skupienia, i zrozumiesz, jak działają rządzące nim mechanizmy. Otworzy Ci to drogę do opanowania tej cennej umiejętności. Każdego dnia będziesz wykonywać ćwiczenia wzmacniające koncentrację. Zdobędziesz jasność co do Twoich celów i pragnień, określisz też działania, jakie będą potrzebne do ich realizacji. Następnie nauczysz się eliminować czynniki rozpraszające, radzić sobie z nadmiarem informacji i paraliżem decyzyjnym, a w końcu uzyskasz lepszą kontrolę nad każdym swoim dniem. W rezultacie staniesz się najbardziej skupioną osobą, jaką znasz. Cennym uzupełnieniem książki jest zestaw ćwiczeń, dzięki którym nauczysz się osiągać stan niczym niezmąconej koncentracji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(18,85 zł najniższa cena z 30 dni)
18.56 zł
29.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci odzyskać wiarę we własne możliwości i podsunie narzędzia do zmiany Twojego życia na lepsze. To praktyczny przewodnik, który pokazuje, jak pozbyć się wątpliwości i zbudować pewność siebie. Zaczniesz od zrozumienia pięciu kluczowych cech wiary i ich znaczenia. Następnie nauczysz się analizować swoje obecne przekonania, by pozbyć się tych, które Cię hamują, i stworzyć nowe, dzięki którym poczujesz większą moc. Siła wiary w siebie to poradnik dla tych, którzy chcą zbudować niezłomną pewność siebie i osiągnąć własne cele. Jeśli lubisz praktyczne zadania, konkretne wskazówki i proste strategie, ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Nowość Promocja
To już szóste, zaktualizowane wydanie kompleksowego wprowadzenia do zagadnień ryzyka biznesowego i organizacyjnego. Treść książki jest w pełni zgodna z normą ISO 31000 i ze strukturą ramową COSO ERM. Omówiono tu kluczowe zasady zarządzania ryzykiem (zarówno w przedsiębiorstwie, jak i w projektach) i planowania ciągłości działania, dokonano też przeglądu międzynarodowych standardów w tym zakresie. To wydanie uwzględnia również takie zagadnienia jak ryzyko cybernetyczne, wysoce nieprawdopodobne zdarzenia o wielkim wpływie i ryzyko zmian klimatycznych. Zawiera ponadto omówienie kwestii kultury ryzyka i apetytu na ryzyko, a także zagrożeń występujących w łańcuchu dostaw i tematyki sprawozdawczości w zakresie ryzyka. Poszczególne aspekty zostały zilustrowane rysunkami, schematami, wykresami, tabelami i podsumowaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
60.99 zł
99.00 zł (-38%) -
Promocja
Autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy opowiada o tym, co możemy zrobić, aby wspiąć się na nieosiągalne dotąd wyżyny i pomóc w tym innym. Nasz świat ma obsesję na punkcie talentu. W szkołach chwalimy utalentowanych uczniów, w sporcie zachwycamy się naturalnymi zdolnościami, w muzyce szukamy cudownych dzieci. Podziwiamy ludzi, którzy mają wrod- ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
51.92 zł
64.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ― znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%)
O autorze książki
Maciej Sasin — trener, coach i konsultant rozwoju organizacji. Z wykształcenia socjolog i filozof, ukończył podyplomowe studia z psychologii w zarządzaniu. Jest Mistrzem Praktyk NLP i analitykiem transakcyjnym, trenerem i wykładowcą akademickim, a także twórcą autorskich narzędzi do strategicznego rozwoju: Pro Sell Tools, Pro Active Tools, Pro Time Tools. Specjalizuje się w projektach mających na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji. Więcej informacji o autorze znajdziesz na blogu: https://maciejsasin.pl/.
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%)
Ebooka "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Miesięcznik BenefitRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał W dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4239-2, 9788328342392
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-03-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4571-3, 9788328345713
- Data wydania ebooka :
- 2018-03-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-4420-4, 9788328344204
- Data wydania audiobooka :
- 2018-06-25 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 67990
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 1.1GB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Motywacja
Coaching
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
-
- Początki kapitalizmu (20)
- Zaangażowanie pracowników w pracę (21)
- Pracownicy chcą mieć pozytywny wpływ na organizację (21)
- Przywództwo służebne a zaangażowanie pracowników (21)
- Kluczowe kompetencje menedżerów w XXI wieku (22)
- Menedżer jak trener sportowy (22)
- Jak budować zaangażowanie pracowników? (23)
- Wykorzystaj misję, wizję, wartości i strategię organizacji (24)
- Zacznij od efektywnej rekrutacji (24)
- Wyznaczaj mierzalne i realne do osiągnięcia cele (24)
- Efektywnie zarządzaj zmianą (25)
- Upełnomocnij pracowników (25)
- Pozwól współtworzyć miejsce pracy (25)
- Oczekuj refleksji nad działaniem i usprawnień w codziennej pracy (25)
- Stawiaj wyzwania pracownikom (26)
- Angażuj w podejmowanie decyzji (26)
- Udzielaj konstruktywnych informacji zwrotnych (26)
- Jak powstawała ta książka? (27)
- Jak czytać tę książkę? (30)
- Dla kogo napisana jest ta książka? (30)
- Proaktywni ludzie kluczem do sukcesu (34)
- Otwartość na opinie pracowników (34)
- Okazywanie zaufania pracownikom (34)
- Zarządzanie oparte na wartościach (35)
- Budowanie wartościowych relacji z pracownikami (35)
- Koncentracja na efektywności (35)
- Droga do budowania przewagi konkurencyjnej: innowacyjność (36)
- Rozwijanie pracy zespołowej (36)
- Efektywne zarządzanie zmianą (37)
- Angażowanie pracowników w rozwój organizacji (37)
- Zdrowa organizacja jako angażujące środowisko pracy (37)
- Uczenie się organizacji (38)
- Synergia (38)
- Co nowego w wydaniu II? (38)
-
- Proaktywni ludzie siłą organizacji (40)
- Inwestycja w ludzi (40)
- Profesjonalna rekrutacja (41)
- Wdrożenie do pracy w firmie (42)
- Przejrzyste systemy motywacyjne (43)
- Określanie obszarów do rozwoju (43)
- System oceny kompetencji i rozwoju (43)
- Zarządzanie talentami pracowników (44)
- Zarządzanie wiedzą (44)
- Proaktywność i reaktywność pracowników (45)
- Jak rozpoznać ludzi proaktywnych? (46)
- Proaktywność i reaktywność w komunikacji (47)
- Proaktywni ludzie a talenty w organizacji (48)
- Oczekiwania utalentowanych pracowników (48)
- Co mówią proaktywni pracownicy? (49)
- Co mówią reaktywni pracownicy? (50)
- Jak pobudzać proaktywność pracowników w organizacji? (50)
- Praktyczne sposoby zastosowania kultury pytań (51)
- Coaching rozwojowy jako narzędzie wspierania proaktywności pracowników (52)
- Czym jest coaching? (53)
- Główne założenia coachingu (53)
- Dlaczego coaching działa? (53)
- Kiedy stosować coaching rozwojowy w organizacji? (54)
- Jakie efekty daje coaching w organizacji? (55)
- Czy menedżer może być coachem dla swoich pracowników? (55)
- Błędy w zastosowaniu coachingu w polskich firmach (55)
- Podsumowanie (56)
-
- Zarządzanie bez przymusu - czy to możliwe? (61)
- Kryzys zaufania w relacjach (61)
- Nieskuteczna rekrutacja (62)
- Jak budować efektywną organizację bez przymusu? (62)
- Co z kontrolą, monitorowaniem i nadzorem? (62)
- Jak budować relację pomiędzy pracownikiem a menedżerem? (63)
- Niepokojące sygnały w relacji pomiędzy pracownikami a menedżerem (64)
- Jak rozpocząć współpracę z nowym pracownikiem? (64)
- Scenariusz pierwszej rozmowy z pracownikiem (S. Culbert) (64)
- Jak wejść w rolę lidera - określenie zasad współpracy z zespołem (65)
- Modelowanie zachowania pracownika (66)
- Określanie oczekiwań i konsekwencji (66)
- Angażowanie pracowników w ustalanie zasad (67)
- Kiedy rozmawiać o zasadach? (67)
- Wartości i przekonania w pracy menedżera (67)
- Podział odpowiedzialności budujący zaangażowanie w pracę (68)
- Mity na temat zaangażowania pracowników w mniej kreatywnych zawodach (69)
- Budowanie zaangażowania pracowników produkcyjnych (70)
- Kultura pracowników spotykana na produkcji (71)
- Rywalizacja a motywowanie w pracy na produkcji (71)
- Odpowiednie podejście mistrza, kierownika i brygadzisty (72)
- Okaż szacunek (72)
- Podziękuj, poproś, pochwal, a jak trzeba, przeproś (72)
- Szczerość w komunikacji (73)
- Dbaj o bezpieczeństwo i higienę pracy (73)
- Rotacja na stanowiskach pracy (73)
- Zainteresuj się ludźmi, z którymi pracujesz (73)
- Praca na akord jako ograniczanie zaangażowania pracowników (74)
- System zarządzania kaizen wspierający motywację pracowników (75)
- Analiza transakcyjna w zarządzaniu (75)
- Jak stany Ja przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa? (76)
- Znaki rozpoznania według analizy transakcyjnej (77)
- Co się dzieje, jeśli ludzie nie zaspokajają potrzeb psychologicznych? (78)
- Co się może wydarzyć, jeśli pracownicy nie otrzymają znaków rozpoznania? (79)
- Co może zrobić pracownik, aby otrzymać znaki rozpoznania? (79)
- Ekonomia znaków rozpoznania (79)
- Konflikty w pracy a znaki rozpoznania (80)
- Gry psychologiczne w organizacji (81)
- Trójkąt dramatyczny Karpmana w konflikcie (81)
- Mediowanie pomiędzy skonfliktowanymi pracownikami (83)
- Koniec ery ocen okresowych? (84)
- Paradoks oceny okresowej (84)
- Rzeczywistość ocen okresowych w firmach (85)
- Co sprawia, że oceny pracowników są tak chętnie wdrażane w firmach? (85)
- Co zamiast ocen okresowych? (86)
- Droga do budowania wartościowych relacji z pracownikami według Culberta (86)
- Spotkanie z zespołem wprowadzające nowe zasady (88)
- Ogólne zasady prowadzenia indywidualnych rozmów z pracownikami (89)
- Co mówią pracownicy o złych relacjach z szefami? (91)
- Co mówią pracownicy o dobrych relacjach z szefami? (92)
- Podsumowanie (92)
- Przewrót kopernikański w zarządzaniu (96)
- Cele pracownika i cele firmy powinny być tożsame (96)
- Wzrost świadomości pracowników (96)
- Jak zmienia się pracownik w erze powszechnego dostępu do informacji? (97)
- Strategia firmy współtworzona oddolnie (97)
- Victor Vroom - koncepcja przywództwa i podejmowania decyzji w organizacji (97)
- Jaki model podejmowania decyzji wybrać? (99)
- Konfrontacja z wrogą rzeczywistością (101)
- Zaangażowanie pracowników w poprawę warunków pracy... drogą do innowacji i wzrostu efektywności (102)
- Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników w firmie (105)
- Test dwunastu pytań, czyli po czym poznać, że firma osiąga sukces, a pracownicy są zaangażowani i zmotywowani? (107)
- Skrzynka z pomysłami od pracowników (109)
- Projektowanie warsztatów szkoleniowych dla pracowników (109)
- Podsumowanie (110)
- Wyzwania współczesnego świata (114)
- Funkowa firma (115)
- Koło zamachowe w firmie (116)
- Zwinne techniki zarządzania - zarządzanie w XXI wieku (116)
- Scrum - zwinne zarządzanie projektem (117)
- Zwinne zarządzanie budżetem a właściwie zarządzanie bez budżetu (117)
- Planowanie scenariuszowe w strategii firmy (117)
- Przykład usprawniania procesów w dziale handlowym według Jasona Jordana (118)
- Łańcuch przyczynowo-skutkowy w zarządzaniu sprzedażą (119)
- Najczęstsze przeszkody w realizacji założonych wyników sprzedażowych (119)
- Metoda małych kroków - zasada doskonalenia kaizen (120)
- Jak stosować metodę kaizen do motywowania siebie i innych? (121)
- Zaplanuj zmianę (121)
- Co ogranicza efektywność procesów według kaizen? (123)
- Zasada 5S, czyli jak przeciwdziałać stratom i przyspieszać procesy (123)
- Narzędzia zwiększania efektywności w filozofii kaizen (123)
- Zasada 5 razy dlaczego (124)
- Zasada kanban (125)
- Zasada kontroli wizualnej (126)
- Checklisty (127)
- Zasada PDCA, czyli koło Deminga (127)
- Zasady zarządzania czasem w XXI wieku - zwiększanie indywidualnej efektywności menedżera i pracowników (128)
- Oswoić świat, w którym żyjemy (129)
- Istota podejścia do zarządzania czasem w pracy (129)
- Dlaczego podejście systemowe jest skuteczne? (129)
- Najpierw posprzątaj (129)
- Zrób to od razu (130)
- Kalendarz elektroniczny wybawieniem (130)
- Monitoruj zadania, listy i przekazane sprawy (130)
- Korzyści ze zwiększenia efektywności (130)
- Strategia osobistej efektywności PRO TIME TOOLS (131)
- Podsumowanie (134)
- Zarządzanie oparte na zmianie (136)
- Zmiana jako element życia i pracy (136)
- Kierunki w zarządzaniu uwzględniające elastyczność (137)
- Opór i obawa przed zmianą (137)
- Nie taka zmiana straszna (137)
- Zwiększanie tempa zmian (138)
- Strategia rozwoju pracowników (139)
- Przyszłość uczącej się organizacji (139)
- Odkrycie nowych sposobów funkcjonowania nie oznacza jeszcze zmiany... (140)
- Jak wprowadzać zmiany w organizacji? (140)
- Po czym poznać, że zmiana jest potrzebna? (142)
- Kryzys (142)
- Stagnacja, nuda, wycofanie (142)
- Brak satysfakcji z pracy (142)
- Gniew i konflikt (142)
- Wzrost biurokratyzacji i rytualizacja czynności (142)
- Brak kreatywności (143)
- Zadania i rola agenta zmiany w organizacji według Samuela Bacharacha (143)
- Jak pozyskiwać sojuszników? (144)
- Budowanie wiarygodności w trakcie wdrażania zmiany (145)
- Dobry pomysł + czyste intencje (145)
- Przekonanie współpracowników o posiadanych kompetencjach (145)
- Wybór odpowiedniego momentu na wprowadzenie zmian (146)
- Budowanie pozycji w organizacji (146)
- Proces uczenia się w procesie zmiany (147)
- Wprowadzanie zmian w działaniach nawykowych (148)
- Reakcja na zmianę według Julie Hay (149)
- Filmowa lekcja zarządzania zmianą (154)
- Podsumowanie (155)
-
- Zacznij od zaufania (164)
- Lean management jako przykład kultury budowania zaangażowania opartej na zaufaniu (166)
- Empowerment - zasady i istota podejścia (166)
- Podsumowanie (170)
-
- Świat potrzeb klienta - wyznacznik trendów we współczesnym biznesie (173)
- Innowacyjność jako podstawowy oręż w walce o klienta (173)
- Nie wystarczy być, trzeba się czymś wyróżnić (174)
- Marketing zorientowany na emocje (175)
- Lojalność klientów to nie tylko nagroda, ale także cel każdej firmy (176)
- Trudne sytuacje w firmie a marketing (177)
- Pięć poziomów zaangażowania pracowników w innowacje (178)
- Narzędzia pobudzania kreatywności pracowników (179)
- Przeformułowanie (179)
- Model rozmowy coachingowej GROW (182)
- Model SCORE (183)
- Strategia pobudzania kreatywności Walta Disneya (185)
- Kreatywność zespołowa - burza mózgów (186)
- Model naturalnego planowania D. Allena (187)
- Podsumowanie (189)
-
- Zarządzanie przez wartości (192)
- Misja firmy (194)
- Misja firmy a motywacja wewnętrzna (195)
- Misja firmy a kultura organizacyjna (195)
- Błędy w motywowaniu pracowników (196)
- Misja firmy szansą na budowanie zaangażowania pracowników (196)
- Misja i wartości Akademii Rozwoju Kompetencji (206)
- Podsumowanie (207)
-
- Czynniki higieniczne w miejscu pracy (210)
- Style zarządzania według Herseya i Blancharda a zaangażowanie pracowników (212)
- Koło zlecania zadań - zarządzanie realizacją zadań (213)
- Delegowanie zadań i celów (214)
- Nastawienie wobec zasobów (215)
- Wskazówki do delegowania zadań (215)
- Monitorowanie realizacji zadań (217)
- Matryca efektywności działań i rezultatów (217)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie umiejętności monitorowania? (218)
- Wspieranie i korygowanie działań pracowników (220)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie korygowania działań pracowników? (220)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie wspierania pracowników? (221)
- Udzielanie informacji zwrotnej w budowaniu zaangażowania (223)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie udzielania informacji zwrotnych? (224)
- Motywowanie budujące zaangażowanie pracowników (225)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie motywowania? (226)
- Motywuj przy każdej sposobności (227)
- Kontekst motywacji przez pieniądze (229)
- Teoria oczekiwań Victora Vrooma (231)
- Rozmowa motywacyjna - scenariusz (232)
- Grywalizacja w zwiększaniu efektywności (233)
- Podsumowanie (235)
- Lider inteligentny emocjonalnie (238)
- Umiejętności lidera a inteligencja emocjonalna (239)
- Samoświadomość lidera (239)
- Liderzy panują nad sobą (239)
- Liderzy motywują się od wewnątrz (240)
- Lider jest empatyczny (240)
- Lider wywiera pozytywny wpływ na innych (240)
- Przywództwo piątego stopnia według Jima Collinsa a inteligencja emocjonalna (241)
- Rywalizacja? Współpraca? Jak zachować równowagę w zespole? (242)
- Sport jako inspiracja do zarządzania zespołem (242)
- Siła zespołu (242)
- Jak to jest w zespole handlowców? (244)
- Spotkania zespołów handlowych (244)
- A więc rywalizacja czy współpraca? (246)
- Efektywny i nieefektywny zespół (246)
- Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na cel (246)
- Cele i strategie (246)
- Podejmowanie decyzji (247)
- Odpowiedzialność (247)
- Zaangażowanie w pracę (247)
- Przywództwo zespołu (247)
- Proaktywność (247)
- Zasoby (248)
- Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na relacje (248)
- Szacunek (248)
- Optymizm (248)
- Tolerancja dla różnorodności (248)
- Koleżeńskie relacje (248)
- Zaufanie (248)
- Konstruktywna współpraca (249)
- Pięć dysfunkcji pracy zespołowej według Patricka Lencioniego (249)
- Przezwyciężanie dysfunkcji zespołu (250)
- Zrozumienie dla różnych osobowości członków zespołu (250)
- Indywidualne strategie motywacyjne - drivery według analizy transakcyjnej (251)
- Jak wykorzystać znajomość typów psychologicznych do zwiększenia zaangażowania pracowników? (256)
- Na co zwracać uwagę przy korzystaniu z teorii typów osobowości i zachowań? (257)
- Pro Team Tools - checklista obszarów do budowania zespołów (260)
- Podsumowanie (260)
- Jak funkcjonują systemy? (266)
- Istota podejścia systemowego (267)
- Czym jest rozwój organizacji w ujęciu systemowym? (268)
- Czym jest projekt rozwoju organizacji? (268)
- Jakie narzędzia stosuje się w projektach rozwoju organizacji? (269)
- Jakie korzyści wynikają z projektów rozwojowych? (269)
- Zarządzanie wiedzą w organizacji według Petera Senge'a (270)
- Wybrane metody organizacyjnego uczenia się (270)
- Future search (271)
- Appreciative Inquiry Davida Cooperridera (272)
- Kim jest menedżer lub konsultant rozwoju organizacyjnego? (272)
- Kim nie jest konsultant rozwoju organizacyjnego? (273)
- Kim zatem jest konsultant rozwoju organizacyjnego? (273)
- Czy warto korzystać z usług konsultanta rozwoju organizacji? (275)
- Rola HR w rozwoju organizacji (275)
- Zmiana roli HR (277)
- Pro Org Tools - od przeglądu organizacji do jej rozwoju (280)
- Prepare diagnosis - przygotowanie diagnozy stanu organizacji (281)
- Recommendations - rekomendacje do rozwoju organizacji (281)
- Opening contract - zawieranie kontraktu z członkami organizacji (281)
- On strategy working - aktualizacja strategii lub tworzenie nowej (281)
- Reinforcement employees - wzmocnienie pracowników w ich rolach (282)
- Growing engagement - podtrzymywanie zaangażowania w rozwój (282)
- Take the power back - upełnomocnienie pracowników w ich rolach (282)
- Objectives & indicators - wyznaczanie celów i wskaźników (283)
- Open new capabilities - wspólna praca przekłada się na kreatywność (283)
- Leaving organization - pozostawienie silnej organizacji (283)
- Service - czyli wsparcie organizacji w utrzymaniu kierunku (283)
- Rozwój organizacji według Adizesa (284)
- Podsumowanie (293)
- Myślenie właściciela kontra myślenie przedsiębiorcy (295)
- Właściciel jest nastawiony na przeszłość i teraźniejszość, a przedsiębiorca na teraźniejszość i przyszłość (296)
- Właściciel podchodzi do biznesu emocjonalnie, a przedsiębiorca pragmatycznie i z wizją (296)
- Właściciel ma wydatki, a przedsiębiorca inwestuje (297)
- Właściciel płaci pracownikom, przedsiębiorca dzieli się wypracowanym zyskiem (297)
- Właściciel ponosi koszty szkolenia, przedsiębiorca zwiększa wartość swoich pracowników i biznesu (298)
- Właściciel traktuje firmę jako swoją, przedsiębiorca jako wspólną ideę (298)
- Właściciel sam zrobi najlepiej, przedsiębiorca szuka lepszych od siebie (299)
- Właściciel zaryzykuje przyjęcie zlecenia, do wykonania którego brakuje mu kompetencji, przedsiębiorca będzie się tego wystrzegał (299)
- Typy postaw pracowniczych ze względu na zaangażowanie - na poważnie i na wesoło (300)
- Niewidzialne przyczyny upadku firm (303)
- Powolny upadek firmy (303)
- Jak rozpoznać zbliżający się kryzys organizacji? (303)
- Najczęstsze przyczyny braku efektywności organizacji według Briana Dive'a (304)
- Syndromy starzenia się organizacji według Adizesa (306)
- Unikanie ryzyka biznesowego, czyli lepsze jest wrogiem dobrego (306)
- Spadek ambicji - oczekiwania niższe od wyników (307)
- Pojawia się nadmiar gotówki (307)
- Forma działania staje się ważniejsza od samego działania (307)
- Od "po co?" i "co?" do "jak?", "kto?", "dlaczego teraz?" (308)
- Od zaangażowania do konformizmu (308)
- Od przebaczenia do prośby o pozwolenie (308)
- Czy to problem, czy możliwości? (308)
- W firmie zaczynają rządzić finansiści i prawnicy (309)
- Władza należąca do pracowników liniowych zostaje przejęta przez korporację (309)
- Odpowiedzialność kontra władza (309)
- Organizacja kieruje zarządzającymi, a nie zarządzający organizacją (309)
- Pęd czy siła rozpędu? (309)
- Zmiana lidera nie pomaga (310)
- Wewnętrzni konsultanci nie pomagają (310)
- Od koncentracji na sprzedaży do koncentracji na zysku (310)
- Od klientów do grup interesów (310)
- Od gotówki do polityki (310)
- Ku przestrodze: jak pracownicy omijają firmowe wskaźniki? (311)
- Tym, czego nie da się zmierzyć, nie da się zarządzać (311)
- Nieważna jakość, ważna ilość - czyli realizacja wskaźników ponad wszystko (311)
- Wskaźniki niemierzalne, ale przekładające się na ocenę (312)
- Fałszowanie wskaźników jakości obsługi klienta (312)
- Syndrom nieuczciwego taksówkarza (312)
- Prawo Parkinsona w pracy (313)
- "Delegowanie" pracy na zewnątrz (313)
- Sprzedaż ilościowa, czyli liczy się tylko cel (314)
- Oceny okresowe jako pole do nadużyć (314)
- Jak radzić sobie z patologicznymi działaniami pracowników? (315)
- Podsumowanie (315)
- Refleksyjna praktyka - lessons learned (319)
- Postępowanie w przypadku potknięć i błędów pracownika (319)
- Nie ma wiedzy i doświadczenia bez popełniania błędów (319)
- Nie ma błędów, są tylko informacje zwrotne (320)
- Ten, kto nic nie robi, nigdy nie popełnia błędów (320)
- Osoby, które popełniają najwięcej błędów, odnoszą największe sukcesy (320)
- "Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 000 błędnych rozwiązań" (T. Edison) (321)
- Szkolenia i inne formy rozwoju w organizacji (321)
- Zanim podejmiesz decyzję o rozwoju (321)
- Rola i efektywność szkoleń w organizacji (322)
- Czas trwania szkolenia a jego efektywność (322)
- Jak zwiększyć efektywność szkoleń? (322)
- Aktywne szkolenie - tak, ale... (323)
- Dopasowanie szkolenia do potrzeb uczestników (323)
- Teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką (323)
- Uwaga na wartości i przekonania (324)
- Nastawienie uczestników do programów rozwojowych (325)
- Krzywa zapamiętywania jest nieubłagana (325)
- Brak odpowiedzialności za rezultaty (325)
- Zastosowanie wiedzy w praktyce (325)
- Próbowałem, ale nic z tego nie wyszło... (326)
- Brak utrwalenia wiedzy po działaniu rozwojowym (326)
- Negatywne przekonania uczestników programów rozwojowych (326)
- Powrót na stare tory (326)
- Chodzenie na skróty (327)
- Najczęściej popełniane błędy ograniczające zaangażowanie uczestników programów rozwojowych (327)
- Brak konsultacji i omówienia programu działań z pracownikami (327)
- Brak profesjonalnego sprecyzowania potrzeb rozwojowych pracowników (327)
- Kierownictwo nie wie, czego wymagać (327)
- Złe wzorce ze strony liderów (formalnych i nieformalnych) (328)
- Działanie rozwojowe ma zastępować interwencję kierownika (328)
- Perspektywa firmy organizującej programy rozwojowe (328)
- Działanie rozwojowe nie powinno być jednorazową wycieczką (328)
- Zbuduj system szkoleń (328)
- Mierzenie efektywności działań rozwojowych (329)
- Wiedza jak mikroskop trzymany w szafie (329)
- Jak współpracować z firmą doradczo-szkoleniową? (329)
- Badanie potrzeb rozwojowych (330)
- Otwartość na konsultowanie programu (330)
- Dopasowanie prowadzących proces do grupy (330)
- Know-how firmy szkoleniowej (330)
- Niektóre firmy obiecują zbyt wiele (331)
- Wartości, którymi kieruje się firma (331)
- Brak zapoznania się ze specyfiką grupy (rutynowe podejście) (331)
- Zbyt dużo wiedzy w krótkim czasie (331)
- Możliwość dopasowania modułów do swoich potrzeb (332)
- Propozycja odmiennych rozwiązań niż szkolenie (332)
- Blended learning (334)
- Korzyści ze stosowania blended learning (335)
- Podsumowanie (336)
-
- Synergia jest możliwa wtedy, kiedy mamy właściwych ludzi na pokładzie (339)
- Dobre relacje pomiędzy menedżerem a pracownikiem dają efekt synergii (340)
- Uwzględnianie opinii i pomysłów pracowników a efekt synergii (340)
- Efektem zaangażowania pracowników jest przyspieszenie procesów wewnątrz firmy (341)
- Efektywne zarządzanie zmianą zwiększa pewność jej wdrożenia (341)
- Kultura zarządzania oparta na zaufaniu (341)
- Zaangażowanie pracowników firmy w poszukiwania innowacyjnych rozwiązań (342)
- Wartości organizacyjne spójne z rzeczywistymi działaniami firmy (342)
- Zarządzanie efektywnością pracowników a budowanie zaangażowania w cele firmy (343)
- Skuteczne przywództwo i efektywna praca zespołowa wzmacniają efekt synergii (343)
- Rozwój organizacji, czyli spojrzenie w przyszłość (344)
- Zdrowa organizacja jako efekt zaangażowania pracowników (344)
- Uczenie się organizacji jako efekt synergii (344)
- Proactive people - proaktywni ludzie siłą organizacji (350)
- Relationship - budowanie wartościowych relacji z pracownikami (350)
- Openness - otwartość na opinie pracowników (352)
- Accelerate - przyspieszanie procesów w organizacji (352)
- Change - zarządzanie oparte na zmianie (354)
- Trust - praca oparta na zaufaniu (354)
- Innovation - zaangażowanie pracowników w poszukiwanie innowacji (355)
- Values - wartości w życiu organizacyjnym (355)
- Efficiency - nastawienie na wydajność (356)
- Teamwork - praca zespołowa (356)
- OD Process - systemowe myślenie o rozwoju organizacji (357)
- Organization (healthy) - zdrowa organizacja (358)
- Learning - uczenie się organizacyjne (358)
- Synergy - synergia wszystkich obszarów Pro Active Tools (359)
- Wdrożenie zespołów samozarządzających się w organizacji (360)
- Przykłady firm turkusowych i stosujących samozarządzanie (362)
- Polskie "turkusy" o sobie (362)
Wstęp (19)
Wstęp do wydania II (33)
Rozdział 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji (39)
Rozdział 2. Relacje z pracownikami - budowanie wartościowych relacji pomiędzy menedżerami a podwładnymi (59)
Rozdział 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników (95)
Rozdział 4. Akceleracja procesów w firmie (113)
Rozdział 5. Czas na zmiany - angażujące zarządzanie zmianą w firmie (135)
Rozdział 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie (159)
Rozdział 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy (171)
Rozdział 8. Wartości w organizacji - czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki (191)
Rozdział 9. Efektywność w życiu organizacyjnym - jak ukierunkować zaangażowanie pracowników? (209)
Rozdział 10. Praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników (237)
Rozdział 11. Organizacja w przyszłości - czym jest rozwój organizacji? (265)
Rozdział 12. Organizacja u lekarza - budowanie zdrowych organizacji (295)
Rozdział 13. Lekcje trwające całe życie - uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania (317)
Zakończenie (339)
Dodatek. Spojrzenie na zespoły samozarządzające się z perspektywy (347)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,99 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, dlaczego zalecane dziś rozwiązania i tak zwane dobre praktyki skutkują pogłębieniem frustracji marginalizowanych osób i sprawiają, że intencje liderów są odbierane jako nieszczere. Dowiesz się również, jak przygotować konkretny plan działania, który uwzględni postulaty DEI i będzie skuteczny również w trudnych realiach funkcjonującego przedsiębiorstwa. Przewodnik prezentuje pragmatyczne podejście do DEI, oparte na wynikach badań nad przeprowadzaniem zmian w organizacji, a także na wnikliwych spostrzeżeniach płynących z doświadczeń w pracy oddolnej i odgórnej. Poprzez kompleksowe omówienie sprawdzonych technik wytyczy rozsądną drogę postępowania dla każdego, kto chce się stać skutecznym praktykiem, rzecznikiem i liderem DEI. Niczego więcej nie trzeba, aby przemienić jednostkowe i oderwane od siebie inicjatywy w prawdziwą, systemową zmianę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II Maciej Sasin (8) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(6)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii