Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
- Autorzy:
- Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 9
- Stron:
- 288
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
Opis książki: Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
Sprzedawcy szkiełko i oko
- Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności sprzedażowe
- Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i organizacyjne
Ludzie sprzedają ludziom.Guccio Gucci
Ojciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz wszystko każdemu. To nie tabelki, analizy, wykresy. W każdym razie nie tylko. Prawda jest taka, że nie zostaniesz dobrym handlowcem, póki do warsztatu twardych umiejętności sprzedażowych nie dołożysz… serca. Skuteczne handlowanie opiera się bowiem przede wszystkim na umiejętności pracy z klientem, chęci niesienia pomocy, gotowości do prowadzenia dialogu. Innymi słowy, w procesie sprzedaży umiejętności handlowe trzeba połączyć ze społecznymi.
Zawód: handlowiec to niezbędnik wiedzy o sprzedawaniu, powstały w oparciu o umiejętności i doświadczenia Andrzeja Niemczyka oraz Mariusza Kędzierskiego — wieloletnich handlowców i trenerów sprzedaży. Pisząc tę książkę, autorzy korzystali z pomocy kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i szefów sprzedaży, którzy zdecydowali się podzielić obserwacjami poczynionymi w trakcie swej trudnej, ale ciekawej pracy. Pracy handlowca. Proponujemy Ci zatem książkę pisaną przez zawodowców dla zawodowców.
Skrzydełko lewe
Ile jest dróg do osiągnięcia celu w sprzedaży? Początkujący handlowiec widzi nieskończenie wiele możliwości, doświadczony natomiast dostrzeże ich tylko kilka... Tam, gdzie kończy się naiwna wiara w skuteczność prostych manipulacji, tam zaczyna się wiedza płynąca z wielu godzin pracy z klientem. Zawód: handlowiec nie czaruje ani nie upraszcza, bo nic nie zastąpi rzetelnej budowy zdrowych relacji. To wielobranżowość praktycznych przykładów czyni tę książkę zestawem narzędzi do wykorzystania od zaraz. Dla każdego poważnego handlowca i menedżera sprzedaży. Marcin Merta, menadżer i trener rozwoju
Skrzydełko prawe
Wybrane bestsellery
-
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcal...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
O autorach książki
Andrzej Niemczyk, Mariusz KędzierskiAndrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Mariusz Kędzierski - menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwoju kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zakresu zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów. Wykładowca w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.
Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski - pozostałe książki
-
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Długotrwały stres to we współczesnym świecie jeden z najpoważniejszych czynników chorobotwórczych. Według szacunków ekspertów nawet 70 procent wszystkich wizyt u lekarzy spowodowanych jest dolegliwościami wynikającymi z silnego, przewlekłego stresu. Od obniżonej odporności na rozmaite infekcje, p...
Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji
(31.60 zł najniższa cena z 30 dni)35.55 zł
79.00 zł(-55%) -
Zestresowany pracownik to pracownik nieefektywny. Zespół narażony na długotrwały stres nie może działać wydajnie. Niepewność, niepokój, lęk o to, co przyniesie przyszłość - ten związany z pracą, ale także z życiem prywatnym - to pożywka, na której rozwija się przewlekły stres. Jak sobie z tym rad...
Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach
(39.60 zł najniższa cena z 30 dni)44.55 zł
99.00 zł(-55%) -
Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywo...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — ...
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
(27.45 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Dzięki szkoleniu Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video dowiesz się, jak zbudować, prowadzić i doskonalić zespół handlowców. Poznasz nowe i sprawdzone narzędzia kierowania działem sprzedaży.
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video
(31.60 zł najniższa cena z 30 dni)35.55 zł
79.00 zł(-55%) -
Książek, podręczników, poradników, samouczków negocjacji w każdej księgarni można znaleźć mnóstwo. Pewnie dlatego, że skuteczne negocjowanie jest po prostu trudne. A może także dlatego, że praktycznie każdy z nas w trakcie swojej praktyki szkolnej, zawodowej czy w życiu prywatnym zmuszony jest cz...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potr...
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone
(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Jakości nie zagwarantują też drogie studia czy twardy charakter. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy… nad sobą. To właśnie dzięki ich st...
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi
(38.50 zł najniższa cena z 30 dni)42.35 zł
77.00 zł(-45%) -
Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń nie zawsze wiedzą, że zanim ci autorzy zostali szkoleniowcami, zajmowali się tym, czym ich uczniowie – byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzed...
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
(27.00 zł najniższa cena z 30 dni)29.70 zł
54.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Wojownik Pokoju Łukasz Chrzanowski
Do przeczytania tej książki, przekonała mnie okładka, która w komiczny sposób wyjaśniła jak handlowcy są postrzegani. Chciałem sprawdzić, co nowego autorzy chcą wnieść do świata sprzedaży. Czy sprzedaż bez manipulacji jest możliwa. Okazuje się, że jest możliwa ale pierw musimy zdefiniować czym jest manipulacja. Jeśli ktoś, rozumie manipulacje przez wywieranie wpływu to jest niemożliwe gdyż każdego dnia wywieramy wpływ na ludzi. Jeśli manipulacje ktoś traktuje jako narzędzie do wprowadzania kogoś w błąd w celach zdobycia pewnych korzyści. To taka sprzedaż nazywa się oszustem. Jeśli chodzi o sama książkę, jest to klasyczny poradnik dla handlowców. Z książki dowiesz się jakie są style negocjacyjne, czego klient nie lubi, czym naprawdę jest asertywność, jakie są przyczyny konfliktu.
OPINIA
Jeśli jesteś początkującym handlowcem i poszukujesz klasycznego podręcznika na temat sprzedaży oraz technik sprzedażowych. To warto zastanowić się nad zakupem tej pozycji. Z racji tego, że autor jest polakiem to i przykłady dostosowane są do naszego rynku. Cieszy fakt, że książka jest bardziej praktyczna niż teoretyczna. Duży plus za to, że autor skupia się także na umiejętnościach miękkich sprzedawców i wiele rozdziałów poświęca temu tematowi. Jeśli miałbym wskazać grupę docelową książki to początkujący handlowcy, wykładowcy, managerowie sprzedaży. Będą zadowoleni z tej pozycji. Jeśli chodzi o najważniejszą myśl jaką zanotowałem z książki. Jest problem, który jest ignorowany przez większość handlowców oraz trenerów sprzedaży. Zanim zaczniesz prezentować swoją usługę bądź produkt. Najpierw pokaż, klientowi, że jesteś wiarygodną osoba i można Ci zaufać a później sprzedawaj. W przeciwnym razie zachęcając klienta do zakupu wywołasz negatywną reakcje. Klient wyczuje, że chcesz mu coś sprzedać i będzie traktował Cię jako sprzedawce a nie jako doradce, który chce mu pomóc. Jeśli mam ocenić książkę to w skali od 1 do 90 pozycje otrzymuje 79.
Andrzej Niemczyk przez wiele lat był regionalnym dyrektorem sprzedaży, a wcześniej przedstawicielem medycznym w dwóch koncernach farmaceutycznych (Gedeon Richter i Ewopharma AG). Zwielokrotnił przychody swoich firm i zbudował skuteczne zespoły sprzedawców.Dziś pracuje w firmie doradczo-szkoleniowej Training Partners. Szkoli w zakresie umiejętności menedżerskich, sprzedaży, negocjacji i kierowania zespołami handlowymi. Prowadził treningi m.in. dla pracowników Plivy, Rzeczpospolitej, Cezeksu, Danfossa, Groclinu, Wurth, AIG Credit. Prowadzi też zajęcia na studiach podyplomowych w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.
Mariusz Kędzierski - menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwoju kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zakresu zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów. Wykładowca w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3374-6, 9788324633746
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-12-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4259-5, 9788324642595
- Data wydania ebooka:
-
2011-12-30
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 7239
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.1MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1.1. Konflikt handlowców z przełożonymi (14)
- 1.2. Otwarcie spotkania - więcej szans, niż to się wydaje (21)
- 1.3. Badanie potencjału i potrzeb klienta (26)
- 1.4. Prezentacja oferty (35)
- 1.5. Zamykanie sprzedaży i zakończenie spotkania (56)
- 1.6. Działania po wizycie handlowej (65)
- 2.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne światy (69)
- 2.2. Prawidłowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (75)
- 2.3. Style negocjowania (84)
- 2.4. Emocje w negocjacjach (89)
- 2.5. Komunikacja w negocjacjach (97)
- 2.6. Przygotowanie do negocjacji (100)
- 2.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (115)
- 2.8. Dobre strony reguł wywierania wpływu i manipulacja (119)
- 3.1. Przygotowanie do prezentacji (136)
- 3.2. Jak ustalać treść wystąpienia (138)
- 3.3. Jaka ma być forma wystąpienia? (139)
- 3.4. Prezenter - najważniejszy element (148)
- 4.1. Co muszę wiedzieć o firmie? (157)
- 4.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (158)
- 4.3. Opisujmy produkt językiem klienta (161)
- 5.1. Matryca zarządzania czasem (167)
- 5.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (168)
- 5.3. Priorytety zadań (170)
- 5.4. Pożeracze czasu - jak sobie z nimi radzić? (173)
- 5.5. Praktyczne narzędzia zarządzania czasem (179)
- 5.6. Delegowanie zadań (181)
- 6.1. Czego klient nie lubi (188)
- 6.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (191)
- 6.3. Typologia zachowań klienta (195)
- 6.4. Jak wykorzystać typologię zachowań (198)
- 6.5. Trudne sytuacje jako szansa (201)
- 7.1. Czym naprawdę jest asertywność? (206)
- 7.2. Dlaczego handlowcy nie zachowują się asertywnie? (208)
- 7.3. Jakie są warunki asertywności? (209)
- 7.4. Jaki jest związek postawy wobec siebie i innych z asertywnością? (210)
- 7.5. Idee irracjonalne (212)
- 7.6. Dialog wewnętrzny (215)
- 7.7. Techniki wspomagające asertywność (217)
- 7.8. Jak postępować z osobami, które nie zachowują się asertywnie (219)
- 9.1. Po czym poznamy wypalenie? (231)
- 9.2. Skąd się bierze wypalenie zawodowe? (233)
- 9.3. Jak przeciwdziałać wypaleniu? (241)
- 10.1. Czym jest konflikt? (259)
- 10.2. Przyczyny konfliktów (261)
- 10.3. Rodzaje konfliktów (266)
- 10.4. Błędy w rozwiązywaniu konfliktów (266)
- 10.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (269)
- 10.6. Jak rozwiązywać konflikty (273)
- 10.7. Pomoc osób trzecich w rozwiązywaniu konfliktów (278)
Wstęp (9)
Część I. Dzień po dniu - codzienna praca handlowca
Rozdział 1. Schemat wizyty handlowej - konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (13)
Rozdział 2. Negocjacje dla handlowców (69)
Rozdział 3. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum - wystąpienia publiczne (135)
Rozdział 4. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (157)
Rozdział 5. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę - czas, cele, priorytety (165)
Część II. Kompetencje psychologiczne w zwiększaniu skuteczności handlowca
Rozdział 6. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (187)
Rozdział 7. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (205)
Rozdział 8. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (221)
Rozdział 9. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel może go uniknąć? (231)
Rozdział 10. Jak rozwiązywać konflikty (259)
Rozdział 11. Błędy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (281)
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(42.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski (9)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
Maciej Kozubik, Coach i trener biznesu
Data dodania: 2016-05-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Raś,
Data dodania: 2012-06-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz Borcuch, Dyrektor
Data dodania: 2012-05-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz Mazurkiewicz,
Data dodania: 2012-04-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
P.,
Data dodania: 2015-09-22 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-02-24 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
ZLU, nauczyciel
Data dodania: 2014-01-08 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2018-10-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-09-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii