Opis
książki
:
Czas na e-biznes
Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?
- Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
- Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
- Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:
- pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
- stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
- tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
- zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
- redagować skuteczne e-maile reklamowe,
- kupować i stosować bazy adresowe.
Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!
Wybrane bestsellery
-
Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu – Piotra Majewskiego.
- Druk pkt
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
Niedostępna
-
W monografii opisano rolę i znaczenie crowdfundingu udziałowego w finansowaniu przedsiębiorstw. Autorzy zwrócili uwagę nie tylko na finansowy wymiar tego sposobu finansowania, ale również na aspekty niefinansowe. w publikacji omówiono m.in. takie zagdnienia, jak: crowdfunding udziałowy jako przedmiot badań naukowych, regulacje prawne - stan obecny
Equity Crowdfunding jako źródło finansowania Equity Crowdfunding jako źródło finansowania
Marek Pauka, Artur A.Trzebiński, Kamil Gemra, Piotr Majewski, Magdalena Swacha-Lech
-
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Niedostępna
-
Bestseller Promocja
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%)
Ebooka "Czas na e-biznes" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Czas na e-biznes" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Czas na e-biznes" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Czas na e-biznes (9)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Trade Marketer 03/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Bestseller! Ponad 5 000 sprzedanych egzemplarzy. Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
-
Recenzja: Gazeta Pomorska 01/2008, BZRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie ze 150 do blisko 50.000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili. Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla ciebie. Nie twój e-biznes zarabia na ciebie!
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 06/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Prowadzenie działalności biznesowej opartej w dużym stopniu o możliwości oferowane przez internet to zagadnienie, które pobudza wyobraźnię obecnych i przyszłych przedsiębiorców. Informacje o sukcesach i potencjale kolejnych przedsięwzięć e-biznesowych nęcą od lat perspektywą zarabiania pieniędzy znajdujących się wręcz na wyciągnięcie dłoni. Wielu użytkowników pamięta zapewne pęknięcie tzw. bańki internetowej, kiedy okazało się, że liczne pomysły finansowane bez opamiętania m.in. przez inwestorów giełdowych były oparte bardziej na panującej wówczas modzie i myśleniu w kategoriach życzeniowych, a nie na racjonalnych przesłankach.
Krach przetrwało jednak wiele przedsiębiorstw zajmujących się e-biznesem. Wciąż powstają też nowe. Twórców odpowiedzialnych za sukcesy większości z nich łączy racjonalność i metodyczność postępowania. W jaki sposób może zatem próbować swych sił potencjalny przedsiębiorca planujący rozpoczęcie tego typu działalności? Racjonalnym posunięciem jest korzystanie z wiedzy i porad udzielanych przez osoby doświadczone na tym polu, których działania mogą być postrzegane w kategoriach sukcesu.
Do tego grona na polskim rynku można zaliczyć m.in. Piotra Majewskiego. W 2000 roku wydał on pierwszy numer sieciowego magazynu CzasNaE-Biznes. Krąg odbiorców tej pozycji zwiększył się przez kilka lat ze 150 osób do 50 tysięcy czytelników. Doświadczeniem, które zdobył przez kilka lat doradzając twórcom serwisów internetowych dzieli się z czytelnikami prezentowanej książki.
Autor rozpoczyna swe rozważania od zaprezentowania podstawowych pojęć związanych z e-biznesem. Zachęca do powiększania dochodu pasywnego, powołując się m.in. na teorie budzącego w wielu kręgach kontrowersje Roberta Kiyosakiego. Przedstawia także czynniki, które w jego przekonaniu mają decydujący wpływ na powodzenia planowanych przedsięwzięć. Następnie zabiera czytelnika w podróż po kolejnych aspektach e-biznesu.
Nakreśla znaczenie strategii, omawia proces budowania marki, udzielając porad związanych z doborem właściwej nazwy serwisu lub firmy, i zachęca do automatyzacji czynności biznesowych, traktując ją jako konieczny warunek uzyskania niezależności finansowej. Porusza zagadnienia związane z technikami przyciągania uwagi klienta, rozsyłaniem korespondencji w taki sposób, aby nie zostać spamerem i możliwościami oferowanymi przez autorespondery. Przybliża też zasady pozycjonowania witryn w wyszukiwarkach i wyjaśnia, co rozumie pod pojęciem świadomego marketingu. Sporo uwagi poświęca również reklamie, zaś całość wieńczy materiałem traktującym o programach partnerskich.
"Czas na e-biznes" to pozycja kierowana przede wszystkim do początkujących adeptów sztuki prowadzenia działalności biznesowej z wykorzystaniem internetu. Zwraca uwagę na liczne aspekty, które wymagają podejmowania przemyślanych, racjonalnych działań. Wskazuje ścieżki, które przyniosły powodzenie innym przedsiębiorcom. Inspiruje do zwiększania aktywności i stałej troski o prowadzone przedsięwzięcie.
Dla weteranów e-biznesu książka będzie raczej odświeżeniem posiadanej przez nich wiedzy. Bodźcem do dyskusji o technikach, które postrzegają w innym świetle aniżeli autor publikacji. Być może także okazją do zweryfikowania zdobytych doświadczeń i ponownego przemyślenia stosowanej strategii. Zdecydowanie większą korzyść odniosą z niej jednak osoby, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej dziedzinie lub potrzebują bodźca do podjęcia tego typu wyzwań.
-
Recenzja: Rzeczpospolita Z.Z.; 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Potencjalnym czytelnikom, którzy interesują się możliwością wykorzystania Internetu w biznesie, zarówno autor, jak i tytuł powinny już być znane. Piotr Majewski bowiem to ten sam człowiek, który pod taką samą nazwą jak tytuł książki utworzył przed siedmiu laty popularny serwis internetowy. Również ten sam tytuł ma wydawany przez niego magazyn, który zdobył blisko 50 tys. czytelników. Czym wobec tego jest książka?
Sam autor napisał, że to zbiór jego publikacji z ubiegłych kilku lat. W istocie jest zbiorem doświadczeń i wniosków, kompendium wiedzy o tyle dziś użytecznej, że zweryfikowanej przez życie. Gdy kilka lat temu Majewski zaczął doradzać swym czytelnikom, jak tworzyć serwisy internetowe i na nich zarabiać, czas na e-biznes dopiero nadchodził. Nadzieje z nim wiązane - po euforii zakończonej pęknięciem internetowej bańki - zaczęły się ziszczać w Polsce dopiero dwa, trzy lata temu. Wówczas pierwsze internetowe spółki zaczęły liczyć nie tylko koszty, ale i zyski. Dziś nie ma wątpliwości, że w sieci i dzięki sieci można zarobić. Są już chętni nie tylko do tego, by sprzedawać, ale i kupować za pośrednictwem Internetu. Przybywa także tych, którzy chcą się w nim reklamować, bo mają szanse dotrzeć do ponad 13 mln internautów, czyli potencjalnych klientów.
Jak to zrobić, jak zaistnieć w sieci z własną witryną WWW, przyciągnąć zainteresowanie, rozwinąć biznes (a do tego zgodnie z prawem) - o tym jest ta książka.
-
Recenzja: PC World Sebastian Górski; 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Coraz więcej osób zaczyna zauważać możliwości i ewentualne korzyści materialne, które oferuje wirtualna działalność gospodarcza. Tym, którzy jeszcze tego nie widzą, przyda się książka opisująca najważniejsze zasady poruszania się po meandrach e-biznesu.
Zgromadzone w niej informacje dotyczą takich kwestii, jak dobór treści i oprawy wizualnej własnej witryny internetowej, pozycjonowanie strony WWW w wyszukiwarkach internetowych, budowanie własnej listy kontaktów, redagowanie skutecznych wiadomości pocztowych o charakterze reklamowym (z zachowaniem wszelkich zasad, które nie uczynią z biznesmena spamera) tworzenie e-mailingów, wybieranie programów partnerskich oraz kreowanie wizerunku własnej marki w Intenecie.
Autor stara się wprowadzić czytelnika w sposób myślenia e-handlowca. Jeśli do tej pory takie pojęcia, jak branding czy copywriting, były ci obce, tutaj znajdziesz ich dokładne wyjaśnienie. Książka została napisana dość przejrzystym stylem, ułatwiającym zrozumienie zawiłości elektronicznego handlu oraz marketingu. Liczbę listingów ograniczono do minimum, a jeśli się pojawiają, są dokładnie opisane i skomentowane.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki n; 23-04-2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Trzeba mieć przynajmniej trochę czasu, żeby zaryzykować i sięgnąć po książkę "Czas na e-biznes" Piotra Majewskiego, wydaną przez wydawnictwo Helion/Onepress. Ten czas jest niezbędny, bowiem książka wciąga jak narkotyk i gdy już zacznie się ją czytać, trudno przestać. Daleka jest ona od nudziarstwa wielu tzw. biznesowych podręczników, których autorzy za punkt honoru biorą sobie udowodnienie, że są znacznie, znacznie mądrzejsi od odbiorcy treści, a dotarcie do połowy książki (ze słownikiem języków obcych) czytelnik może poczytywać sobie za niebywały sukces.
Trzeba oczywiście uważać, by podczas lektury nie zachłysnąć się, bowiem dawka wiedzy na temat, jak utworzyć rentowne serwisy internetowe jest już bardzo obszerna. Treść książki została jednak uporządkowana w taki sposób, że każdy kolejny podrozdział i rozdział to "zupełnie inna historia" z tych, jakie składają się na współczesny e-biznes. Zapewne jest to efekt tego, że autor już wcześniej prezentował poruszane zagadnienia w formie artykułów w serwisie CzasNaE-Biznes (www.cneb.pl), a to wymaga samodyscypliny.
Rozpoczynamy od poznania (przypomnienia sobie...) podstawowych pojęć w e-biznesie. Następnie przechodzimy do strategii, wyszukania niszy rynkowej i właściwego klienta, spraw dystrybucji, zasad opracowywania stron WWW, reklamy i formułowania ofert. Korzystamy z porad: jak unikać spamu, tworzyć listy adresowe, pisać właściwie oddziałujące na klienta e-maile oraz korzystać z autorespondera i wyszukiwarek. Rzecz w tym, by prowadzić świadomy marketing, wykorzystując wszystkie dostępne (zwłaszcza te nic albo niewiele kosztujące) środki reklamy.
Piotr Majewski, przytaczając własne i przypominając doświadczenia biznesowych klasyków, dał nam wędkę, życząc udanych połowów! Żal nie skorzystać.
-
Recenzja: Salesman Polska Wojciech Rudny, 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Gdybym miał jakikolwiek wpływ na tytuł książki Piotra Majewskiego, nie nazwałbym jej "CZAS NA e-BIZNES" (być może dałbym jej taki podtytuł), ale nazwałbym ją "BIBLIĄ e-BIZNESU". Jest to bowiem naprawdę świetnie dopracowane kompendium wiedzy o biznesie internetowym. Wystarczy już sam rzut oka na spis treści, by chcieć je mieć na własność!
Znajdziesz tu wiele nowych pojęć, które musisz sobie przyswoić, jeśli chcesz odnieść sukces w e-biznesie (branding, tagline, zasada 3 czynników w copywritingu, NOA, CMS, content layering i wiele innych). Poza tym dowiesz się, jakie są modele e-biznesu, jaką strategię obrać w działalności e-commerce, czy warto znaleźć swoją niszę, a nawet: jak nazwać swoją firmę lub serwis www? Ale to wciąż ułamek tego, co ma Ci do przekazania Autor! Dlatego pozwól, że wymienię jeszcze kilka innych zagadnień omawianych w tej cennej pozycji.
Są to m.in. automatyzacja w e-biznesie (są rzeczy, których nie musisz wykonywać sam za każdym razem); dystrybucja w internecie; copywriting; niemal wszystko o stronie www; spam i jak nie zostać spamerem; lista adresowa i jak ją zbudować; e-mail marketing; niemal wszystko o autoresponderze; o wyszukiwarkach (w tym o linku popularity); na czym polega świadomy marketing (czy wiesz, co to jest FreeBot.pl? -- jeden z internetowych biznesów Piotra); niemal wszystko o reklamie w internecie i programach partnerskich. I to wszystko w jednej tylko pozycji książkowej!
Zastanawiasz się jeszcze, czy powinieneś zapoznać się "CZAS NA e-BIZNES". Pytasz, po co mi to? Przecież nie zajmuję się e-biznesem i nie bardzo mnie to interesuje. Oczywiście nie musi Cię to w ogóle interesować. Pozwól, że powtórzę, to co powiedziałem we wstępie: oczywiście Ciebie w ogóle nie interesuje zarabianie w sieci, nie chcesz być bogaty, nie chcesz być rentierem, Ciebie wcale nie interesuje dochód pasywny. Od tych "nowinek" zdecydowanie wolisz nosić ciężkie wiadra z wodą -- i nie tylko do jutra, przez tydzień, miesiąc, rok, ale przez całe swoje życie! Czyż jednak nie efektywniej byłoby zacząć pracę nad budową własnego dochodowego rurociągu? Oczywiście wymaga to odpowiedniej wiedzy, motywacji, dyscypliny i zaangażowania. Ale musisz to zrobić sam.
To tak jak z ładną, wysportowaną sylwetką: sam musisz zacząć uważać na to, co jesz, by nowe fałdy tłuszczu nie pojawiały się na Twoim ciele. To TY SAM musisz najpierw zdobyć wiedzę na temat tego, ile i co wolno Ci jeść, a czego nie. To TY SAM musisz przestrzegać diety, biegać, ćwiczyć na siłowni -- nikt inny tego za Ciebie nie zrobi. Nikt Cię w tym nie wyręczy. Ja w każdym bądź razie życzę Ci powodzenia i podjęcia właściwej decyzji, która może odmienić Twoje życie nie do poznania. Bo tak naprawdę jedna decyzja może być jak butterfly effect (efekt motyla -- zob. http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_motyla). Może wpłynąć na całe Twoje życie i zaważyć nad tym, czy będziesz biedny i wciąż zależny od innych, czy też bogaty i całkowicie niezależny. Czasami może to być tylko jedna książka i jeden Autor!
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. AS; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Aukcje internetowe, telepraca czy e-mailing to słowa związane z e-biznesem, o którym jeszcze niedawno nikt nie słyszał. Szczegółowo objaśnia tę formę Piotr Majewski w książce "Czas na e-biznes" (Wydawnictwo Helion).
Wskazuje nowe metody zarabiania pieniędzy przez sieć, wyjaśnia, na czym polega współpraca z serwisami WWW, prowadzenie sieciowych pasaży, sklepów internetowych itd. Książka mówi też o prawie autorskim i przepisach o danych osobowych. Czytelnicy dowiedzą się także, jak pozycjonować stronę, w wyszukiwarkach, stosować outsourcing (czyli, co zlecić na zewnątrz), tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów, zaplanować treść i oprawę wizualną strony. Autor pisze też o redagowaniu e-maili reklamowych oraz kupowaniu i stosowaniu baz adresowych.
-
Recenzja: e-biznes.pl Renata Ludwińska; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Generalnie są dwa rodzaje książek - dla początkujących i dla zaawansowanych.
Książki dla początkujących powinny pokazywać uznane koncepcje i teorie, przedstawiać je na praktycznych przykładach, a także wyjaśniać dlaczego są one skuteczne. Dzięki temu po lekturze takiej książki początkujący może wznieść się poziom wyżej. Bo przecież to nie wykuta na pamięć informacja, a świadome zastosowanie wiedzy odróżnia mistrza od ucznia.Z kolei książki dla zaawansowanych powinny wchodzić w jeden wybrany temat tak głęboko jak to tylko możliwe. Zaawansowani znają podstawy i swobodnie się w nich poruszają. Potrzebują zatem głębokiej wiedzy.
Autor tej książki wykonał niebywałą pracę, zbierając wiadomości od uznanych mistrzów marketingu i przedstawiając je wszystkie w jednej książce. Za to należy mu się uznanie. Problem w tym, że jeśli stawiasz pierwsze kroki w e-biznesie, ta książka Cię przytłoczy i oszołomi. Dawka wiadomości jest po prostu zbyt intensywna.
Z kolei ktoś kto siedzi nieco w temacie, nie dowie się z tej książki niczego nowego. To wszystko już zna, może w lekko innej formie, może nie po polsku. Ale zna.Jeśli więc masz tę książkę i jesteś początkującym e-biznesmenem, czytaj ją powoli, podpunkt po podpunkcie (czyli 3.1, potem 3.2, potem 3.3). Nie czytaj wszystkiego jednym ciągiem, bo przeciążysz swój umysł. Według informacji prasowej, oryginalny materiał tej książki był publikowany jako artykuły w ciągu kilku lat. I właśnie w ten sposób musisz czytać tę książkę.
Jeśli masz tę książkę i jesteś zaawansowanym e-biznesmenem, używaj jej jako podręcznej encyklopedii. Chcesz znaleźć jakiś szczegół, chcesz coś przypomnieć sobie - otwórz książkę i gotowe.
Jeśli natomiast jeszcze nie masz tej książki w domu... odpowiedz sobie na dwa pytania: początkujący - Czy potrzebujesz wiedzy szybko, czy też możesz poczekać kilka miesięcy? zaawansowany - Czy szukasz nowej wiedzy, czy podsumowania tego co już wiesz?
Zakup zależy od Twojej odpowiedzi.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0700-5, 8324607005
- Data wydania książki drukowanej :
- 2007-03-01
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3450
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
- 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)
- 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
- 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
- 2.3. Modele e-biznesu (31)
- 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
- 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)
- 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
- 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
- 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
- 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
- 3.5. Tagline, czyli slogan (70)
- 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
- 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
- 4.3. Outsourcing (82)
- 5.1. Strona WWW (87)
- 5.2. Sklep internetowy (90)
- 5.3. Pasaż internetowy (93)
- 5.4. Strategiczny partner (94)
- 5.5. Aukcje internetowe (97)
- 6.1. AIDA (99)
- 6.2. Zasada 3 czynników (104)
- 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
- 6.4. Działaj na emocje (111)
- 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
- 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)
- 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
- 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
- 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
- 7.4. Kontakt i pomoc (152)
- 7.5. Notki prawne (156)
- 7.6. Hosting (159)
- 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)
- 8.1. Spam (165)
- 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)
- 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
- 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)
- 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
- 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
- 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
- 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)
- 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
- 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
- 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
- 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)
- 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
- 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
- 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
- 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
- 12.5. Link popularity (253)
- 13.1. Świadomy marketing (259)
- 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
- 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
- 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
- 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
- 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
- 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
- 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)
- 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
- 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
- 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
- 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
- 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
- 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
- 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
- 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)
- 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
- 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
- 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
- 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)
Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)
Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)
Rozdział 3. Branding (49)
Rozdział 4. Automatyzacja (77)
Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)
Rozdział 6. Copywriting (99)
Rozdział 7. Strona WWW (139)
Rozdział 8. SPAM (165)
Rozdział 9. Lista adresowa (191)
Rozdział 10. E-mail marketing (205)
Rozdział 11. Autoresponder (225)
Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)
Rozdział 13. Świadomy marketing (259)
Rozdział 14. Reklama (307)
Rozdział 15. Program partnerski (339)
Skorowidz (373)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Kreatywność, zdolność do nieszablonowego spojrzenia na powierzone zadania i twórcza pomysłowość ― oto, czego wielu pracodawców wymaga od swoich pracowników. Niestety, ani szkoły, ani wyższe uczelnie nie stawiają tych umiejętności na pierwszym, drugim czy nawet dziesiątym miejscu na liście sprawności, z jakimi ich absolwenci powinni opuszczać mury placówek edukacyjnych. Dodatkowo okazuje się, że rzeczywistość, w której funkcjonujemy ― fundowany nam przez nią nieustanny stres, zalew wyczerpujących emocjonalnie i intelektualnie treści z mediów społecznościowych itd. ― nie sprzyja rozwijaniu twórczego myślenia. Jesteśmy po prostu zbyt zmęczeni na wymyślanie na nowo czegokolwiek.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od nich właśnie zależy przyszły dobrobyt Twój i Twoich bliskich.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikliwości Napoleon Hill dokładnie poznał ścieżkę, która prowadzi do najwyższego dobra dostępnego każdemu — do spokoju ducha.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szczęśliwego życia kryje się w siedemnastu zasadach. Wystarczy je zrozumieć, przyjąć i postępować zgodnie z nimi, aby już wkrótce cieszyć się wyjątkowymi dokonaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Czas na e-biznes Piotr Majewski (23)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(6)
(6)
(0)
(4)
(6)
(1)
więcej opinii