
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera
- Autor:
- Grzegorz Krzemień
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 13
- Stron:
- 168
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera
- Profesjonalne przygotowanie projektu
- Wskazówki dotyczące organizacji przetargu
- Wyjaśnienie kluczowych kwestii prawnych
- Studia przypadków
Sukces w biznesie zależy od umiejętnego wykorzystania narzędzi marketingowych. Wśród nich Internet jest już trudny do przecenienia. Bez Internetu coraz trudniej sprzedawać. Bez tego poradnika będzie Ci trudno wykorzystać Internet jako skuteczne narzędzie marketingowe.Grzegorz Kiszluk
redaktor naczelny magazynu Brief
Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków. Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.
Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami -- czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.
- Kwestie techniczne opisane zrozumiałym językiem
- Wybór właściwej agencji przygotowującej serwis
- Kluczowe zagadnienia prawne
- Kontrola kolejnych faz realizacji projektu
- Planowanie działań na przyszłość
Zobacz wywiad z autorem Grzegorzem Krzemieniem >>
Patroni:

Wybrane bestsellery
-
Niniejszy e-book to suplement do książki Grzegorza Krzemienia pt. Własna firma krok po kroku (wyd. MT Biznes, 2019). Jest on zbiorem wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii. Wyk...(14.42 zł najniższa cena z 30 dni)
14.87 zł
19.90 zł(-25%) -
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty l...(29.43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.88 zł
39.90 zł(-25%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności ...
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
(56.07 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%)
Ebooka "Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Sprawnymarketing.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Serwis Firmowy…” to obowiązkowa lektura dla wszystkich osób, które profesjonalnie myślą o zarządzaniu projektami informatycznymi związanymi z tworzeniem stron internetowych.
Książka ta krok po kroku wtajemnicza czytelnika w ważne kwestie, na które należy zwracać uwagę przy współpracy z agencjami interaktywnymi. Wszystkie techniczne aspekty związane z tworzeniem stron internetowych zostały przekazane w bardzo przystępny sposób. Nawet osoba od czasu do czasu korzystająca z Internetu, będzie w stanie je zrozumieć oraz w odpowiedni sposób wykorzystać zdobytą wiedzę. Autor książki zwraca także sporą uwagę na odpowiednie przygotowanie się do realizacji projektu. Z książki dowiemy się z jakich osób powinien składać się zespół projektowy oraz jakie podstawowe dokumenty powinniśmy przekazać agencji tworzącej nasz serwis internetowy.
Proces tworzenia portalu internetowego może być bardzo długi i czasochłonny. Przeprowadzając jednak odpowiednie analizy oraz stosując się do powszechnie przyjętych trendów, proces ten może przebiegać w znacznie krótszym czasie, a z rezultatów zadowoleni będą właściciele strony jak i ich klienci.
Sporo miejsca w książce poświęcone zostało także budowaniu odpowiedniej struktury serwisu oraz analizie użytkowników z niej korzystających. Jedne z najciekawszych zagadnień jakie zostały poruszone w dotyczą samej współpracy z agencją interaktywną. Czytając „Serwis Firmowy” dowiemy się jakie zadania może dla nas realizować agencja, specjalistów z jakich dziedzin zatrudnia oraz w jaki sposób zorganizować przetarg na projekt, by wybrać najlepszą z obecnych na rynku. Szeroko opisany został też sam proces realizowania zlecenia. Z publikacji tej dowiemy się jak powinna przebiegać komunikacja między naszą firmą a agencję interaktywną oraz co zrobić, by wszystkie kroki milowe zostały zrealizowane na czas. Na końcu książki autor opisuje dwa studia przypadków, które opisują, jak dzięki działaniom prowadzonym przez agencje można było usprawnić istniejące już serwisy internetowe.
Poradnik ten jest idealną pozycją dla początkujących menedżerów jak i dla osób związanych w firmie z marketingiem oraz z zarządzaniem projektami. -
Recenzja: Brief Monika Szymańska, 25/10/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dawniej o prestiżu firmy świadczyły wizytówki czy papier firmowy. Dziś to, co w dużej mierze decyduje o możliwości pozyskania nowych klientów i jednocześnie wpływa na prestiż, to dobrze przygotowana i zrealizowana strona internetowa firmy. Jak przygotować serwis internetowy, aby nie tylko był atrakcyjny i funkcjonalny, ale także stanowił odzwierciedlenie celów biznesowych firmy? Jak w każdym działaniu marketingowym również przy budowie strony internetowej najważniejsza jest strategia. Krzemień, pisząc "Serwis firmowy", krok po kroku przeprowadza czytelnika przez kolejne etapy tworzenia serwisów sieciowych. W dobie internetu ten, kogo tam nie ma, przegrywa na starcie. Serwis firmowy" odkrywa narzędzia, które są w stanie tę sytuację odmienić.
-
Recenzja: interaktywnie.com Grzegorz MiłkowskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na rynku roi się od poradników, które kuszą hasłami: „zrobimy z ciebie e-marketera”, „dzięki naszej książce marketing internetowy nie będzie miał przed tobą tajemnic”, „poznaj tajniki promocji w sieci”. Jednak po wzięciu do ręki takiej książki, przyjęciu wygodnej pozycji w fotelu i oddaniu się lekturze, okazuje się, że prezentowane na kolejnych stronach informacje, nie wychodzą tak naprawdę poza utarte frazesy, ogólne informacje na temat sieci i „ostateczne prawdy”, które były prawdziwe kilka sezonów wcześniej. Często również nie wiadomo, do kogo tak naprawdę ta książka jest adresowana- czy do początkujących pasjonatów marketingu online czy może do „starych wyjadaczy”, którzy spragnieni są nowych wiadomości.
Na ten grząski teren wszedł Grzegorz Krzemień, wiceprezes zarządu w GoldenSubmarine, który postanowił zmierzyć się z rynkiem publikacji edukacyjnych. Wydał on właśnie poradnik dla menedżerów pt. „Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny”.
Czym więc wyróżnia się jego książka? Przede wszystkim tym, że nie udaje uniwersalności. Grzegorz Krzemień nie próbuje nikomu wmówić, że jego poradnik jest lekturą dla każdego. W tym przypadku komunikat jest jasny. Publikacja kierowana jest do marketerów, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę na temat prowadzenia internetowych projektów. Do osób, na barkach których spoczywa odpowiedzialność za odświeżenie wizerunku marki w sieci i wdrożenie nowego serwisu. Mogą one dowiedzieć się jak przeprowadzić taki projekt od zalążka, tj. od zebrania odpowiedniego zespołu, napisania briefu, określeniu grupy docelowej czy zaplanowania budżetu, przez nadzór nad realizacją oraz współpracę np. z agencją interaktywną, aż po szczęśliwe zakończenie, kiedy należy przeszkolić pracowników z obsługi nowego CMS-a, a samemu serwisowi zapewnić stałą obsługę.
Warto również zaznaczyć, że autor stanął na wysokości zadania i - mimo, że jest związany z jedną z działających na naszym rynku agencji interaktywnych - książkę napisał bez propagandowego zacietrzewienia, na siłę nie próbując przekonać czytelników do jedynych i słusznych racji, które wynikają z polityki jego firmy. Postarał się on o obiektywne przedstawienie zasad, rządzących polskim rynkiem interaktywnym, tak by czytelnik sam podjął decyzję o wyborze korzystnego rozwiązania. Oczywiście można wysunąć zarzut, iż przedstawione w książce przykłady projektów to realizacje GoldenSubmarine. Jednak w tym przypadku należy stwierdzić, że najlepiej omówione przykłady, to prace, które znamy od podszewki. Nie ma więc sensu silić się na udawaną obiektywność i opisywanie czegoś, przy czym się nie pracowało.
Dodatkowo, dzięki wyborze takiej formy publikacji, Grzegorz Krzemień uzyska również całkiem wymierne efekty wizerunkowe. Trzeba pogratulować autorowi pomysłu, gdyż unikając nachalnej reklamy, a decydując się na wydanie książki, jego firma zyska najprawdopodobniej kilku klientów, którzy - po lekturze - może wyślą do niej zapytania ofertowe.
Czy więc warto sięgnąć po „Poradnik menedżera”? Jeśli jesteś związany z branżą interaktywną od jakiegoś czasu lub miałeś już okazję pracować przy kilku projektach internetowych, wiedza tam zawarta nie będzie niczym nowym. Jednak jeśli jesteś np. marketerem, który wcześniej nie miał okazji zajrzeć za kotarę realizacji projektów online, poradnik jest dobrą lekturą, odsłaniającą kilka sekretów, które tak naprawdę nie powinny być tajemnicą, oraz wyjaśniającą krok po kroku zasady obsługi firm przez agencje interaktywne. -
Recenzja: Gazeta WyborczaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Firmowy serwis www od pomysłu do gotowej witryny” to nowy na polskim rynku wydawniczym poradnik menedżera. Jego autorem jest Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine. Jakie są powody tworzenia nowych serwisów www lub odświeżania serwisów już istniejących? Jaką rolę w budowaniu nowego serwisu odgrywają treści zamieszczane na serwisach www konkurencji? Jak połączyć atrakcyjny design z funkcjonalnością? Jak wypromować serwis www w sieci? To tylko niektóre z pytań, na które znajdziemy odpowiedź w poradniku będącym efektem 12 lat doświadczeń autora w pracy nad projektami internetowymi oraz współpracy z klientami z różnych branż. Poszczególne rozdziały książki szczegółowo wprowadzają czytelników w kolejne etapy pracy nad budową nowego serwisu www oraz uświadamiają, jak ważnym przedsięwzięciem jest taki projekt. Szczególny nacisk położony został na punkt widzenia klienta - autor opisał jego rolę, a także sprecyzował zakres prac agencji, do której klient zwraca się z zadaniem zbudowania serwisu. Czytelnik otrzymuje wartościowe wskazówki, które pomogą mu w przyszłości przygotować profesjonalny brief dla agencji, zapytanie ofertowe, czy też szczegółowy harmonogram prac. Zaletą poradnika jest to, że oprócz aspektów marketingowych, związanych z tworzeniem serwisów www i ich zarządzaniem, zawiera on również niezbędne, podane w przejrzysty oraz czytelny sposób, informacje techniczne oraz prawne. Czytelnik znajdzie więc w książce porady dotyczące tworzenia umów pomiędzy firmą, a agencją tworzącą serwis, regulaminów serwisów, czy też not prawnych. Wyjaśniono również najważniejsze aspekty techniczne. Ogromną wartością książki są także liczne przykłady projektów internetowych zrealizowanych dla takich marek, jak: Audi, Grupa Kolastyna, MediaMarkt, Skoda, Volkswagen, Vision Express czy Warbud. Poradnik przeznaczony jest dla osób, które w średnich i dużych firmach odpowiadają za marketing, a w szczególności za tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Podręcznik jest wsparciem dla tych, którzy posiadają już praktyczną znajomość Internetu oraz podstawową wiedzę z zakresu marketingu. Przyjazny i czytelny język, jakim napisano poradnik sprawia jednak, że mogą sięgnąć po niego również osoby, które w marketingu internetowym stawiają dopiero pierwsze kroki. „Firmowy serwis www od pomysłu do gotowej witryny” to lektura obowiązkowa dla wszystkich tych, którzy mają w planach stworzenie profesjonalnego serwisu www.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-2449-X, 832462449X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-09-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-3125-4, 9788324631254
- Data wydania ebooka:
-
2011-10-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5247
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 16.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 39.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Kierownik projektu (21)
- Zespół projektowy (22)
- Benchmarking - analiza porównawcza (24)
- Strategia obecności w internecie (25)
- Cele (28)
- Dla kogo budowany jest serwis (31)
- Informacje i narzędzia dla grup docelowych (32)
- Struktura serwisu (34)
- Strona główna serwisu (37)
- Wygląd serwisu (38)
- Brief dla agencji (42)
- Budżet przeznaczony na realizację (44)
- Zapłata za przystąpienie do przetargu (45)
- CMS - system zarządzania treścią (47)
- Serwer (53)
- Niezbędne oprogramowanie serwera (55)
- Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (57)
- Strony wykonane w technologii Flash (62)
- Serwis dla urządzeń mobilnych (64)
- Agencja interaktywna (67)
- Gdzie i jak szukać agencji (69)
- Wybór agencji (72)
- Czego wymagać w zapytaniu ofertowym (75)
- Co przekazać agencji (77)
- Rozstrzygnięcie przetargu (80)
- Umowa (84)
- Umowa o poufności (87)
- GIODO (87)
- Regulamin serwisu, nota prawna (88)
- Dane rejestrowe firmy (91)
- Licencja na zdjęcia i czcionki (92)
- Account manager (93)
- Zakres prac (94)
- Harmonogram (95)
- Podpisanie umowy (98)
- Określenie strategii (98)
- Analityk (100)
- Spotkania (101)
- Serwer produkcyjny i testowy (102)
- Projekt graficzny (103)
- Badania i walidacja pracy (106)
- Dodatkowe moduły w CMS-ie (109)
- Teksty w serwisie (110)
- Formatowanie treści (113)
- Co jeszcze możesz zrobić? (116)
- Na co zwracać uwagę (122)
- Jak przekazywać informacje o znalezionych błędach (124)
- Procedury aktualizacji (127)
- Szkolenie z obsługi systemu CMS (130)
- Przepięcie domeny (133)
- Statystyki serwisu (136)
- Materiały źródłowe (137)
- Dokumentacja techniczna (137)
- Pierwsze chwile (139)
- Obsługa abonamentowa (140)
- Promocja (142)
- Pamiętaj o ciągłym rozwoju (144)
- Brand portal skoda-auto.pl (147)
- Serwis firmowy www.spec.waw.pl (153)
- Książki i publikacje (161)
- Serwisy WWW i blogi (162)
- Serwisy podane jako przykłady (162)
O autorze (9)
O poradniku (11)
Internet jako medium (15)
Nowy serwis firmowy (17)
Przygotowania do realizacji projektu (21)
Sprawy techniczne (prostym językiem) (47)
Organizacja przetargu (67)
Kwestie prawne (87)
Przystąpienie do realizacji (93)
Faza realizacji (103)
Testy serwisu (121)
Zakończenie projektu (127)
Co dalej z serwisem (139)
Case studies (147)
Warto przeczytać i zobaczyć (161)
Oceny i opinie klientów: Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera Grzegorz Krzemień (13)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(8)
(2)
(0)
(2)
(0)
więcej opinii