Michał Łebkowski — założyciel i dyrektor generalny agencji interaktywnej Centrum Nowej Technologii, twórca i współtwórca wielu marek (m.in. BigChina.pl, SlimP3, Dizzy Daisy, Tomeo.pl). Z wykształcenia dziennikarz, specjalista ds. public relations i reklamy. Doświadczony biznesmen oraz autor książki Chiński smok w polskiej firmie. W swojej agencji doradza największym klientom, odpowiada za public relations, wytycza nowe kierunki rozwoju.
Michał Łebkowski - ebooki
Tytuły autora: Michał Łebkowski dostępne w księgarni Onepress
-
Pierwsza w Polsce profesjonalna książka o imporcie z Chin!...
- PDF + Epub + Mobi
(18.06 zł najniższa cena z 30 dni)18.06 zł
21.25 zł(-15%) -
Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami — z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna