Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
- Autor:
- Marcin Grzegorz Cichocki
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 6
- Stron:
- 136
- Czas nagrania:
- 3 godz. 11 min.
- Czyta:
- Marcin Fugiel
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może?
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.
Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.
By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się:
- Kim jest copywriter?
- Jak przygotować się do pracy copywritera?
- Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
- Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
- Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
- Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?
Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!
Posłuchaj rozmowy z Marcinem Cichockim!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
O autorze książki
Marcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej oraz w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako. Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe. Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach oraz na blogu swojej agencji: www.kuzniatresci.pl .
Ebooka "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu (11) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Just Do One Step Śledź MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To idealna książka dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w copywritingu lub chcą zacząć swoją przygodę z nim. Ze względu na covidową rzeczywistość, ale też lepsze postrzeganie pracy z domu, co raz więcej osób zaczyna interesować się tą formą zarobku. Taka książka to dobra forma, aby naświetlić jak wygląda copywriting, przekazać podstawową wiedzę i pomóc wystartować. Znajdziesz w niej dużo cennych informacji, o tym jak teksty powinny wyglądać, jak powstaje tworzenie treści krok po kroku, bazę przydatnych narzędzi, czy darmowych banków zdjęć. Oczywiście nie są to wszystkie poruszane tematy, ale skrót tego, czego możesz spodziewać się sięgając po tą pozycje. Dodatkowo mocnym plusem jest jasne mówienie o stawkach i podanie miejsc, gdzie można szukać zleceń. Moja ocena to 7/10. Obniżam ocenę ze względu na to, że siedząc w copywritingu już trochę czasu, uważam, że brakuje kilku rzeczy, o których warto powiedzieć.
-
Recenzja: Milkyway.books Miszczuk AleksandraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy umiesz ubrać w słowa czym zajmuje się copywriter? Dla mnie było oczywiste, że jest to ktoś kto zarabia na pisaniu krótkich treści. Nic więcej. Brzmi banalnie i prosto. Tylko teraz pytanie: jak często w Twoim życiu, coś co na pierwszy rzut oka było banalne, finalnie okazywało się niezłym orzechem do zgryzienia? Tak jest w tym wypadku. Po lekturze tej pozycji– mam świadomość jak (pozornie) łatwy pieniądz zarobiony na copywriting`u , jest zapłatą za kawał ciężkiej pracy I/LUB za niesamowity talent. W tej książce, IDEALNEJ dla ludzi aspirujących na „COPYWRITERÓW, jest cała masa informacji rzetelnych i podanych na tacy. Od miejsc w których warto zacząć pisać (lub szukać potencjalnych pracodawców), poprzez szkolenia i pomysły na rozwijanie swoich umiejętności. Tu także padają konkretne stawki (sorry, ale wydaje mi się, że to jest rzadkie zjawisko – prawdziwa informacja podana jasno i wyraźnie). Wiecie, w większości sytuacji chodzi o pieniądze i jeżeli ktoś chce zarabiać na pisaniu to już wie jak może ZACZĄĆ sprzedawać swoje usługi. Czy poleciłabym książkę wprawionym pisarzom? Chyba nie. To jest mocna i dobra pozycja, ale dla tych, którzy dopiero planują zacząć pracować w ten sposób. Sama pozycja urzekła mnie swoją rzetelnością, zwięzłością i brakiem lania wody, no ale wiecie... pisał ją wprawiony copywriter, który powyższą książką potwierdza swoje umiejętności. Brawo za szczerość i otwartość. Oby więcej takich poradników , dla konkretnych zawodów. Myślę że mogłoby to niesamowicie pomóc młodym ludziom na starcie - przy wyborze zawodu lub nawet studiów.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Marcina Cichockiego "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" to obowiązkowa pozycja dla osób, które chciałyby zostać zawodowymi copywriterami. Można się z niej dowiedzieć m. in. jakie cechy powinien mieć dobry copywriter, na czym warto się skupić przygotowując teksty, z jakich narzędzi warto korzystać, a także na czym w ogóle ten zawód polega. Pozycja jest lekka i przyjemna, nastawiona na przekazanie praktycznych wskazówek. Idealna dla początkujących.
-
Recenzja: papierowastrona Adrianna StachowiakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy wiecie kto to taki Copywriter? Czujecie się dobrze pisząc dłuższe teksty? Jest to osoba, która zarabia pisząc. ✍️ Przykładowo: teksty do reklam, na bloga, do gazet, zmienia trudne opisy w łatwe do zrozumienia. Co ciekawe, wcale nie trzeba mieć skończonych studiów 👩🎓 czy kursów, aby rozpocząć przygodę. Jednak, nie każdy ma do tego predyspozycje i trzeba stworzyć odpowiednie portfolio. 📙 Autor przedstawia rodzaje copywritingu, przewidywane zarobki, programy użyteczne w pracy, daje wskazówki dotyczące skutecznego pisania. 🖋️ Ważny jest prosty przekaz, a nie lanie wody. Książka porusza dużo szczegółów, nawet to w jaki sposób odbiorcy czytają treści. 👁️ Jednocześnie jest to wiedza w pigułce. Autor napisał ją w myśl własnych zasad dobrego copywritera, czyli konkretnie i zrozumiale. Najbardziej spodobało mi się to, że autor wskazuje dokładnie jak i gdzie można zacząć, bez jakiegokolwiek doświadczenia. Dla osób interesujących się tematem, a nie wiedzących od której strony się za to zabrać, jest to książka idealna.
-
Recenzja: Książka z nadzieją Marta WróbelRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wielu z nasz wydaję się że pisanie jest łatwe. I każdy może na tym zarabiać. Jednak czy na pewno? Książka Marcina Cichockiego „Zawód Copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” to świetny poradnik dla tych którzy chcą zacząć zagrabić na pisaniu lub po prostu lepiej, ciekawiej i barwniej pisać. Ta książka powie nam kim tak naprawdę jest copywriter, jakie są rodzaje copywritingu i jak wygląda rynek w Polsce. Dostaniemy też ogromną dawkę cennych informacji o przygotowaniu do pracy w tym zawodzie, odpowiednim formatowaniu tekstów, języku korzyści i wielu innych zasadach, które są niezbędne aby pisać ciekawie. Pracuje z tekstem od lat i dla mnie książka jest za mało konkretna, jednak fajnie usystematyzowała wiedzę i pozwoliła poznać trochę historii pisania. Ta pozycja to dobry poradnik dla początkujących bo autor postarał się w prosty, zrozumiały i przyjemny sposób przedstawić wszystkie podstawowe zagadnienia. Do książki powinni zajrzeć też wszyscy ci co czują, że ich teksty pisane mogą być lepsze. Autor dzieli się z czytelnikami narzędziami i praktycznymi wskazówkami, od technik ułatwiającym pisanie, po zasady współpracy ze zleceniodawcami. Publikację czyta się bardzo szybko. W książce znajduje się dużo ćwiczeń oraz praktycznych porad jak pisać lepsze i bardziej dopasowane do odbiorcy teksty. Warto także zwrócić uwagę na zarysowanie przez autora tła historycznego, przekształcania się copywritingu oraz aktualnie stosowanych odmian tej dziedziny. Autor poleca też programy czy aplikacje warte uwagi. To cenne rady które z pewnością ułatwią nam pracę. Poradnik autorstwa Marcin Cichockiego ,, Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu ” miał swoją premierę 1 stycznia 2020 roku i ukazał się nakładem Wydawnictwa onepress. Przeczytaj fragment : https://onepress.pl/eksiazki/zawod-copywriter-zacznij-zarabiac-na-pisaniu-marcin-cichocki,zawcop.htm#hide Posłuchaj rozmowy z Marcinem Cichockim! https://www.facebook.com/watch/?v=405698370502963 O autorze: Marcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej oraz w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako. Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe. Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach oraz na blogu swojej agencji: kuzniatresci.pl
-
Recenzja: czytamfotografuje_komentuje Czarny KonradRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzień dobry w poniedziałek, czyli ulubiony dzień tygodnia nas wszystkich🥴🥴 Zastanawialiście się może kiedyś w jaki sposób pisać, żeby zarabiać na swoich tekstach? Jeśli odpowiedź jest twierdząca, lub w przeszłości mieliście chęć poznać tajniki efektywnego i efektownego pisania, to mam na dziś recenzję lektury świetnej dla was 🤓🤓 Poradnik autorstwa @Marcin Cichocki ,, Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu '' miał swoją premierę 1 stycznia 2020 roku i ukazał się nakładem @wydawnictwoonepress. Dobrze napisany tekst w XXI wieku stanowi niesamowitą wręcz wartość. Zarówno ze względu na fakt, że przyciąga wielu czytelników, followersów, czy możliwości monetyzacji, znalezienia pracy. Przykładem tego są chociażby blogi z tysiącami wyświetleń, branże, które bardzo szeroko wykorzystują marketingowców, pr. Należy tutaj zadać sobie pytanie jak optymalizować tekst? Czy warto pisać pod zasady jakimi rządzą się algorytmy, pozycjonowanie? Może lepiej postawić na pisanie z pasją, dla czytelników bloga, followersów? Wszystko zależy od naszych celów. Zawód copywritera obecnie cieszy się wciąż rosnącą popularnością, pożądaniem zarówno ze strony blogerów, jak i rynku pracy. Wbrew pozorom nie jest łatwo pisać odpowiednio dobre teksty, a wpływ na to ma bardzo wiele czynników, m.in doświadczenie. Zanim jednak zaczniemy, hola hola. No właśnie. Jak zacząć ? Czy potrzebne jest wykształcenie kierunkowe? Gdzie praktykować, zdobywać doświadczenie, jakimi zasadami powinniśmy się kierować, by pisać efektywnie? Na te i wiele innych pytań odpowie wam opisywany przeze mnie króciutki poradnik. Warto szukać więcej informacji na różne tematy, kształcić się. Żyjemy w XXI wieku, czyli w czasie, gdzie przebranżowienie się jest bardzo ważną umiejętnością. Natomiast jeśli nie przebranżowienie, to chociaż nabycie nowych umiejętności. Moja ocena, to 7️⃣/🔟. Czuję niedosyt. Dopiero co zacząłem czytanie, a już skończyłem i sam nie wiem kiedy ten czas minął. Wiem jednak, że warto sięgać po więcej pozycji związanych z tematem🙊🙊 Sam deklaruję się, że będę zgłębiał wiedzę, ponieważ to klucz do rozwoju. Wyżej wymieniony tytuł jest świetnym tego przykładem.
-
Recenzja: Oddychamy marzeniami Kamińska AnnaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Zawód copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” jest skondensowaną pozycją, która znajdzie zastosowanie u każdego, kto publikuje w sieci. Niezależnie czy zajmujecie się zawodowo pisaniem, sprzedajecie produkty czy prowadzicie bloga lub media społecznościowe, to książka podpowiada jak wzbogacić swój warsztat. W pozycjach zajmujących się marketingiem cenię przede wszystkim konkretne podejście do tematu. I w przypadku książki Cichockiego ta kondensacja w pełni spełnia swoją rolę, ponieważ autor uczy czytelników jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb odbiorców. Nie chodzi tu jedynie o warsztat pisarski, ale też układ tekstu na stronie ułatwiający skanowanie. W książce znajduje się sporo ćwiczeń, praktycznych porad jak pisać lepsze i bardziej dopasowane do odbiorcy teksty, ale autor poleca też programy czy aplikacje warte uwagi. Ponadto warto zwrócić uwagę na zarysowanie przez autora tła historycznego, przekształcania się copywritingu oraz aktualnie stosowanych odmian tej dziedziny. Czy polecam każdemu lekturę tej książki? Na pewno tym, którzy tworzą treści w sieci. Dla profesjonalistów to może być bardziej przypomnienie zagadnień i aktualizacja trendów.
-
Recenzja: negacje_ Czech JustynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zawsze interesował mnie temat copywritingu, nie zaprzeczę więc, że bardzo ucieszyła mnie możliwość przeczytania książki Marcina Cichockiego „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” od wydawnictwa Onepress. Praca zdalna, z wiadomych powodów, staje się coraz bardziej popularna i mogłoby się wydawać, że copywriting jest idealnym rozwiązaniem dla przebranżawiających się obecnie osób. Przyznam, że sięgając po tę książkę, spodziewałam się słów utwierdzających mnie w wyobrażeniu, że pisanie tekstów na zlecenie jest zajęciem łatwym, przyjemnym i opłacalnym. Otóż nie. Zgłębiając zagadnienie copywritingu autor wielokrotnie zwraca uwagę czytelnika, że jest to zawód żmudny, monotonny i wymagający dużo zaangażowania w proces szukania klientów. Natomiast od copywritera wymaga się jakości, komunikatywności i terminowości. Odniesienie w tej dziedzinie sukcesu jest więc czasochłonne i wymaga dużo samodyscypliny. Książka Cichockiego jest raczej broszurą zawierającą podstawowe informacje dotyczące copywritingu dzięki której poznać można podstawowe zasady towarzyszące procesowi powstawania tekstów na zlecenie, zaczynając od pozyskiwania klientów, a na ich tworzeniu kończąc. Oprócz tego autor zapoznaje czytelników ze specjalistycznym słownictwem i przydatnymi narzędziami, ułatwiającymi prace z tekstem. Dodatkowo znajdziemy tutaj kilka pomocnych technik sprzedażowych... i niewiele ponadto. Niestety, liczyłam na więcej. Wiedza zawarta w tej książce jest raczej wiedzą podstawową, dającą jedynie zarys tego czym i jak zajmują się copywriterzy. Myślę, że jest to dobra lektura na początek, ale bardziej szczegółowych informacji szukać trzeba gdzie indziej.
-
Recenzja: Paweł Polejowski - Trener Języka Angielskiego Polejowski PawełRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Zawód: Copywriter" to pozycja, którą poleciłbym każdemu, kto szuka sposobu na przebranżowienie lub chciałby spróbować swych sił w copywritingu. Marcin Cichocki precyzyjnie naświetla realia tego zawodu, jednocześnie dając celne i praktyczne porady dotyczące rozpoczęcia swojej kariery w świecie zarobkowego tworzenia tekstów użytkowych. Pozycja dla początkujących, osoby sprawnie poruszające się po copywriterskim świecie będą momentami się nudzić.
-
Recenzja: _paniodpolskiego Ignaciuk MagdalenaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sytuacja, z którą mierzymy się już od roku, praca zdalna i siedzenie w domu sprawiło, że zaczęłam zastanawiać się nad różnymi sposobami zarabiania pieniędzy. Zatem, gdy zobaczyłam książkę Marcina Cichockiego o copywritingu stwierdziłam, że powinnam ją przeczytać. Ta pozycja ma jedną zasadniczą zaletę: uświadamia ludziom, czym jest copywriting. To może sprawić, że ludzie, którzy kompletnie nie mają do tego predyspozycji, odpuszczą sobie szukanie pracy w tym zawodzie. Marcin Cichocki mówi tu o wielu podstawowych zagadnieniach - o tym jak powinien być skomponowany tekst, by ludzie się nim zainteresowali, wspomina o bardzo popularnym obecnie pozycjonowaniu i dzieli się wiedzą, jak pisać, by wyszukiwarki odsyłały szukających do naszych tekstów. Nie jest to książka, która mnie mocno zaskoczyła, zdradziła jakieś tajniki, ale ja interesowałam się tym już wcześniej i miałam na ten temat jakąś wiedzę. Myślę jednak, że jest to publikacja przydatna, ponieważ w jednym miejscu zbiera wszystkie istotne informacje, oszczędzamy czas na wyszukiwaniu wiadomości i oddzielaniu treści nieprzydatnych od tych potrzebnych. Książka na pewno przyda się osobom, które chciałby zacząć przygodę z copywritinigiem, ale nie mają na ten temat jeszcze zbyt dużej wiedzy.
-
Recenzja: swiatairi.blogspot Tomczak MartaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marcin Cichocki stworzył książkę, która może przydać się osobom zastanawiąjącym się nad podjęciem pracy w zawodzie Copywritera. Ukazuje, że właściwie każdy może spróbować swoich w tym zawodzie, ale nie każdy będzie w nim dobry. O czym jest ta książka? O różnych sprawach związanych z zawodem copywritera, od tego co pod tym terminem się kryje oraz jakie są jego rodzaje, po to, że warto być ostrożnym rozpoczynając z kimś współpracę (uwaga uniwersalna, może przydać się przy różnych pracach, zarazem gdy prowadzimy własną działalność jak i w przypadku innej formy wykonywania prac zleconych). Dla kogo? Jak wspomniałam na wstępie, dla osób zastanawiąjących się nad podjęciem pracy copywritera, ale także dla osób dopiero w nim raczkujących oraz doradców zawodowych czy osób dokonujących innego poradnictwa w tym zakresie (czyli osoby, które teoretycznie powinny dużo wiedzieć o różnych zawodach, by móc lepiej pomóc osobom do niego się zgłaszającym). A także innych osób lubiących znać różne zawody… wiedzieć ‘z czym coś się je’. Ogólne. Stosunkowo niewielka pozycja. Swą wielkością przypominająca zeszyt A5. Liczba numerowanych stron: 134. Copyright z 2021 r. Wydawnictwo Helion S.A., Onepress. Autor - Marcin Cichocki to właściciel agencji copywriterskiej. Zaczynał jako podwykonawca innego copywritera. Publikacja składa się z 6 numerowanych rozdziałów oraz Wstępu i „Zakończenie? A może początek?”. Zawartość. Informacje przekazywane są w przystępny sposób. Dotykane są różne zagadnienia związane z byciem copywriterem. Czytelna czcionka. Treść przekazywana nie tylko poprzez tekst, ale też różnego rodzaju „ilustracje”, czy diagramy i wykresy. Kolorystyka wnętrza: czarno - biało - szara. Używanych jest klika specyficznych pojęć, ale jest to zrozumiałe i może pomóc w dalszym pogłębianiu wiedzy o działalności copywritera. Autor próbuje m.in. odpowiedzieć na pytania: - Czy studia kierunkowe są niezbędne? - Jakie są cechy dobrego copywritera? - Gdzie szukać klientów? Różne. Rynek, jak to wskazuje autor, jest przepełniony różnego rodzaju autorami tekstów. Na niego mają również wpływ np. studenci, którzy chcą sobie dorobić, poprzez proponowanie bardzo niskich cen. Brak jednak jakiś wyjątkowych obostrzeń dotyczących tego kto może wykonywać ten zawód może być nie tylko utrudnieniem, ale też szansą by jednak spróbować podążyć tą drogą na różnym etapie swojego życia. Pozycja zawiera wiele różnych informacji, które pokazują zawód copywritera z różnych stron. Odnaleźć tu można także różne wskazówki dla osób, które by chciały tą ścieżką podążyć. + temat, ukazanie różnych plusów i minusów zawodu - na wiele pytań brak odpowiedzi Książka jest więc ciekawym wprowadzeniem do świata copywritingu, nie odpowiada na wszystkie potencjalne pytania z nim związane, ale to ‘oczywista oczywistość’. Nie da się opowiedzieć o wszystkim. W pewnych kwestiach może więc to być pewny punkt wyjścia do dalszych poszukiwań. Solidne podwaliny by zaciekawiony badacz mógł ruszyć w dalszą wyprawę. Dla mnie to dobra książka. Z informacjami przekazanymi przez osobę, która w omawianym temacie „siedzi na co dzień”. Dodaje jej to wiarygodności. Odbiorca czuje, że nie ma do czynienia jedynie z teoretykiem w danym zakresie tylko z praktykiem, który już pewne rzeczy zobaczył i doświadczył. Teraz dzieli się swymi odkryciami. Reasumując jestem zadowolona z lektury. Dowiedziałam się z niej kilku ciekawych rzeczy i dzięki niej lepiej rozumiem „świat copywritingu”. W skali od 0 do 10 oceniam pozycję na 7. Jest dobra jako wprowadzenie. Może pomóc postawić pierwsze kroki w zawodzie, o ile po przeczytaniu publikacji odbiorca nadal będzie miał na to ochotę.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7242-9, 9788328372429
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-12-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7650-2, 9788328376502
- Data wydania ebooka :
- 2020-12-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-7637-3, 9788328376373
- Data wydania audiobooka :
- 2020-12-15 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 120877
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 157.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
Spis treści książki
- Kim jest copywriter? 7
- Rodzaje copywritingu 9
- Rynek copywriterski w Polsce 15
- Niski próg wejścia do branży - błogosławieństwo czy przekleństwo? 17
- Każdy może zostać copywriterem 21
- Cechy dobrego copywritera 26
- Czy studia kierunkowe są niezbędne? 32
- Chcesz się przebranżowić? Zrób to z głową 33
- Ludzie nie czytają, oni skanują 39
- Idealne formatowanie 46
- Pisz jak dobry copywriter 52
- Pozwól tekstom leżakować 59
- Metoda otwartych i zamkniętych drzwi 60
- Przydatne narzędzia w pracy copywritera 61
- Poznaj klienta swojego klienta 71
- Język korzyści 74
- Zapoznaj się z AIDĄ 76
- Call to Action 79
- Nie używaj słowa "nie" 81
- 3 x CO 82
- Sprzedawaj obietnice 83
- Storytelling 86
- Klątwa wiedzy 87
- Metoda gumowej kaczuszki 90
- Zasada KISS - Keep It Simple, Stupid 91
- O słowach kluczowych słów kilka 93
- Jak szukają użytkownicy? 94
- Frazy kluczowe typu short tail i long tail 95
- Copywriting mobilny 97
- Wyszukiwanie głosowe 99
- Odpowiadaj na pytania 101
- Analiza i dobór fraz kluczowych 102
- Mądre rozmieszczanie fraz kluczowych 107
- Jaka jest odpowiednia długość treści? 110
- W tekstach SEO liczy się użyteczność 112
- Wyspecjalizuj się 113
- Gdzie szukać klientów? 115
- Czego klienci oczekują od copywriterów? 118
- Dobry wizerunek to podstawa 119
- Wykorzystaj społeczny dowód słuszności 122
- Brief, czyli nie trafiaj kulą w płot 124
- 10 żelaznych zasad dobrego copywritera 127
- Copywriterskie stawki - no to ile zaśpiewać klientowi? 129
- Chcesz dalej rozwijać swój copywriterski warsztat i stawać się #lepszymcopywriterem? 134
Wstęp 5
Rozdział 1. Zawód: copywriter 7
Rozdział 2. Jak przygotować się do pracy copywritera? 21
Rozdział 3. Warsztat pracy 39
Rozdział 4. Copywriter musi umieć sprzedawać 71
Rozdział 5. Copywriter musi znać zasady SEO 93
Rozdział 6. Zarabiaj na copywritingu 113
Zakończenie? A może początek? 133
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Czym jest wolność indywidualna i jak należy ją rozumieć? Czy wolność to wartość sama w sobie? Jaki jest zakres nienaruszalnej wolności człowieka jako autonomicznej osoby? Jak powinna wyglądać idealna relacja pomiędzy jednostką a społeczeństwem? Jak daleko władze mogą ingerować w wolność jednostki i w którym momencie przesuwanie granic wolności osobistej doprowadza do zastąpienia demokracji anarchią? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poszukiwał empirysta i utylitarysta John Stuart Mill.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu Marcin Grzegorz Cichocki (6) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(5)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii