Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

262 strategie marketingowe

Autor:
Tomasz Bury
262 strategie marketingowe Tomasz Bury - okladka książki

262 strategie marketingowe Tomasz Bury - okladka książki

Wydawnictwo:
Złote Myśli
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
144
Druk:
oprawa miękka

Książka 29,91 zł najniższa cena z 30 dni

39,90 zł (-25%)
29,91 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy do 10 dni roboczych

(29,91 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Jak zaprojektować skuteczną i tanią kampanię marketingową


"W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie

dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!

Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją.
 
Udowodnię Ci, że dzięki zaangażowaniu i determinacji nie potrzebujesz dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes. Zdradzę działające metody, które wykorzystywałem podczas 8 lat pracy." - autor
 

Tomasz Bury

Tomasz Bury jest pasjonatem strategii marketingowych, które można zrealizować własnym wysiłkiem. Ze świetnym efektem rozwijał w ten sposób swoje inicjatywy oraz koordynował projekty związane z marketingiem i sprzedażą.
Dla firmy Nomax Trading, międzynarodowego lidera w produkcji siatek wędliniarskich, prowadził działania promocyjne skierowane do największych producentów wyrobów mięsnych. Inspiracje do pracy czerpie, śledząc media branżowe oraz uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach o tematyce marketingu i strategii biznesowych. Od kliku lat współpracuje również z dużym portalem finansowo-biznesowym Bankier.pl.

Jego mottem przewodnim jest:

Always do what you are afraid to do.

Swoją wyobraźnią i energią dzieli się, organizując imprezy oraz wyprawy, a także zarządzając portalem finansowym ranking-banków.com.pl, którego celem jest zwiększanie świadomości finansowej czytelników oraz pomoc w zarządzaniu domowym budżetem.

W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami swoimi 262 pomysłami na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które mogą oni zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!

Czytelnik dzięki lekturze nauczy się projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo pozna niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczy rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją.

Dzięki zaangażowaniu i determinacji nie będzie potrzebować dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności