Holly Berkley - książki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
-
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
-
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
-
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
-
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
-
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
-
Art branding 2
-
Biblia content marketingu
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
-
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
SEO dla początkujących
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
-
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
-
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
-
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
-
Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon
-
Skuteczna reklama na LinkedInie
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
-
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Content marketing. Od strategii do efektów
-
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
-
Marketing Premium
-
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
-
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług
-
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
-
Zostań królową PR
-
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
-
Zostań gwiazdą YouTube'a. Twórz najlepsze filmy wideo! Dla młodych bystrzaków
-
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
-
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
-
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
-
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
-
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
-
Sztuka rynkologii
-
Scrum. Praktyczny przewodnik po najpopularniejszej metodyce Agile
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
-
Biblia e-biznesu
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
-
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
(23.40 zł najniższa cena z 30 dni)25.35 zł
39.00 zł(-35%) -
Podstawy pisania przekonujących tekstów
-
Scientific Advertising
-
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
-
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
-
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
-
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
-
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
-
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
-
Narratologia
-
Biblia copywritingu
-
Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej
-
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
-
Sztuka rozpoczynania 2.0
-
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b)
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
-
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży
-
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
-
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
-
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
-
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
-
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem
-
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
-
Godzina dziennie z mobile marketingiem
-
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Proaktywny telemarketing
-
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
-
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
-
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
-
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
-
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
-
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
-
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
-
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
-
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
-
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
-
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
-
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
-
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
-
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
-
Marketing mobilny
-
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
-
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
-
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
-
Marketing wirusowy w internecie
-
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
-
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane