Agnieszka Dorożyńska, Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek - książki
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
GURU KULTU..RY
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
(39.00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia
-
Prawdziwa twarz audytu
-
Komunikacja i porozumienie
-
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów
-
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej
-
Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
-
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
-
Czasopiśmiennictwo, jako element struktury biznesu na przestrzeni wieków. Definicja prasy i jej funkcje
-
Dam Ci biznesowego kopa!
-
Dziecko w świecie technologii. Wychowanie w cyfrowej rzeczywistości
-
The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions
-
Polsko-słoweński dialog międzykulturowy. Slovensko-poljski medkulturni dialog
-
Zbuduj markę artystyczną w zgodzie ze sobą. Zainspiruj się kursoksiążką i pokonaj mit głodującego artysty
-
Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna
-
MARK eTHINK - Poznaj jasną i ciemną stronę marketingu
-
Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych
-
Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy)
-
Biologika Sukcesji. Świadomość
-
Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych
-
Polski film i fotografia nowego wieku na tle kultury wizualnej. Widma, antropocienie, sztandary
-
Teorie i praktyki komunikacji 2
-
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy
-
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować e-booka
-
Jak skutecznie wypromować eBOOKa i książkę? 150 sprytnych sposobów
-
Przygody cyfrowego tułacza. Interpretacje groznawcze
-
Skuteczny influencer marketing - praktyczny przewodnik
-
Komunikacja medialna a sfera publiczna. Szanse i zagrożenia
-
Media. Między przeszłością a teraźniejszością
-
Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
-
Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media
-
Jak ,,sprzedać" miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym
-
Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w kontekście stosowania koncepcji otwartych innowacji
-
Wybrane zagadnienia innowacyjności i przedsiębiorczości w nauce i praktyce
-
Organizacja konferencji naukowych
-
Sapiens na zakupach
-
Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm?
-
Pragmatyka reklamy
-
O CUETiZ
-
Literatura i reklama w Niemczech
-
Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe
-
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
-
Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie
-
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
-
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4
-
Mistrzowie rynków finansowych
-
Komunikowanie polityczne. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz politologii
-
Informacja i komunikacja. Seria MUTACJE KAPITALIZMU
-
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0
-
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
-
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności
-
Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify
-
Studia o mediach, kulturze i komunikacji
-
A jeśli nie trzeba się uczyć
-
Cykle życia publikacji naukowych warunkowane praktyką cytowania piśmiennictwa
-
"Już nie Żydowica, a ocalona". Kobiety w Holocauście z perspektywy radiowych narracji artystycznych
-
Kreatywność językowa w marketingu
-
Komunikowanie dla bezpieczeństwa
-
Zarządzanie procesami biznesowymi przedsiębiorstwa - organizacja i digitalizacja
-
Tematyka żydowska na łamach polskojęzycznych dzienników łódzkich okresu międzywojennego
-
Etyka w komunikacji
-
Komunikatywizm - przyszłość nauki XXI wieku
-
Parafrazowanie w dyskursie artystycznym
-
Współczesne gatunki i style wobec tradycji retorycznej
-
Wybrane zagadnienia wprowadzające do nauki o komunikowaniu
-
Rozrywkowe oblicze radia komercyjnego
-
107 pomysłów na posty
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie
-
Marketing 5.0 Technologie Next Tech
-
Jak stracić biznes?
-
Sitcom amerykański w układach translacyjnych: specyfika genologiczna jako determinanta strategii tłumaczeniowej
-
Jak wypromować własną grę w Internecie
-
O prywatności w świecie nowych technologii. Asymetria przejrzystości
-
Jak pisać, żeby czytali?
-
Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie
-
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
-
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej
-
Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu
-
Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów
-
MARKA 5.0
-
Rozmowy o przywództwie na morzu i na lądzie
-
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta
-
Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym
-
Teorie i praktyki komunikacji
-
Książka polska w ogłoszeniach prasowych XVIII wieku. Źródła. Tom 7. Prasa prowincjonalna, Część 1. Wielkie Księstwo Litewskie
-
Od prawicy do lewicy. Struktura ideologiczna polskich partii politycznych w latach 2015-2017
-
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
-
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
-
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
-
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
-
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
-
Avon. Najbardziej kobieca z firm
-
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
-
Budowanie lojalności klientów
-
Sztuka rozpoczynania
-
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
-
Reklama internetowa
-
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
-
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
-
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
-
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
-
Książeczka zdrowia copywritera
-
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
-
Jak zbudować silną markę od podstaw
-
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług
-
Marketing internetowy w małej firmie
-
Badania rynkowe w praktyce
-
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
-
Tajna księga sprzedających nagłówków
-
Charakterystyka genologiczna telewizyjnego magazynu sportowego
-
Influencer marketing w dobie nowych mediów
-
Marketing nowych technologii i produktów B+R
-
Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw